Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1078-C01
Project Name Provydent - a chance for employment and career development of professionals in dentistry
Beneficiary 202332188 "GPFMHDM - PROVYDENT" LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 12.10.2016
Start Date 12.10.2016
End Date 12.01.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
"ГППМПДМ - Провидент" ООД  е модерна стоматологична клиника, която предлага висококачествени дентални услуги в гр. София от 2012 г.  Екипът се състои от двама зъболекари  и администратор. Лекарите профилират в различни области на стоматологията с цел комплексно и професионално лечение, отговарящо на индивидуалните нужди на пациентите. За да постигне оптимално добра грижа за пациентите си, при специфични случаи и изисквания, практиката ползва няколко външни специалисти – ортодонт, анестезиолог, лицево-челюстен хирург, пародонтолог.
С реализирането на проект: "Провидент - шанс за заетост и професионално развитие на специалисти по дентална медицина"  "ГППМПДМ - Провидент" ООД си поставя за цел да осигури заетост на младежи до 29 години, включително, на безработни лица над 54 години и на безработни и неактивни лица от 30 до 54  години. За да постигне целта си дружеството ще предприеме следните действия:
 - разкриване на седем нови работни места за длъжности: едно за "лекар по дентална медицина", три за "медицинска сестра", едно за рецепционист, едно за "специалист логистика" и едно за "специалист технически контрол";
- закупуване на необходимото оборудване и инвентар за осигуряване на подходящи условия за труд на ново наетия персонал;
- наемане на седем безработни лица - 3 на възраст до 29 години, вкл., 1 над 54 години и 3 безработни и неактивни лица от 30 до 54г.,  като сключи трудови договори и им осигури заетост и постоянен доход за 12 месеца;
- запазване на новите работни места и осигуряване на заетост и доходи на четири от наетите по проекта лица за минимум още 12 месеца след приключване на проекта;
- осигуряване на ефективна организация на дейностите и ефикасно управление на финансовите средства и постигане на заложените резултати и индикатори, успешно отчитане на проекта.
Activities
  • Activity: Разкриване на нови работни места и наемане на служители в стоматологичен център Провидент за период от 12 месеца : От 2013 г. "ГППМПДМ - Провидент" ООД концентрира усилия да стартира и развие своята дейност в стоматологична клиника Провидент - гр. София, която е собственост на един от управителите и учредител на дружеството - ЕТ "Провидент - д-р Виктор Жечков - АПМПДМ". Управлението и дейността на ЕТ "Провидент - д-р Виктор Жечков" ще премине изцяло в "ГППМПДМ - Провидент" ООД от началото на 2016г. За сега пациентите на клиника Провидент се обслужват от двама зъболекари,които са специалисти с високи професионални качества, както в практиката по общо лечение и профилактика, така и в тясно специализирано лечение - имплантология, ендодонтия, ортодонтия, орална хирургия, детска дентална медицина. За изключително кратък период и при условията на голяма конкуренция, клиниката привлича все повече пациенти с широк спектър от лечебни и профилактични дейности,качествени материали, отговорно и професионално отношение към пациентите,ниски цени на услугите,социално ориентирана фирмена политика за разсрочено заплащане, договор с НЗОК,частни здравноосигурителни фондове. Клиника Провидент е припозната и все по-предпочитана от пациенти със сериозни здравословни проблеми,изискващи специализирано лечение,поради тази причина графиците на двамата лекари, които обслужват пациентите, не могат да поемат лечението на всички нуждаещи се. С оглед запълнените графици на зъболекарите за месец напред и за да отговори на повишеното потребителско търсене "ГППМПДМ - Провидент" ООД желае да разкрие 7 нови работни места и да наеме персонал на следните длъжности: 1 лекар по дентална медицина (код 2261 7001); 3 медицински сестри (с код 2221 5001),; 1 рецепционист (с код 4226 2001); 1 специалист логистика (с код 2421 6016); 1 специалист технически контрол (с код 2421 6018). Лекарят по дентална медицина ще има задължения да консултира, прилага и проследяват дентално лечение; осъществява първична и специализирана дентална помощ, диагностицира и лекува болести, наранявания или деформации по зъбите, устната кухина, челюстта и свързаните с тях тъкани, поставя анестетици, извършва възстановителни процедури като поставя импланти, коронки или мостове,ортодонтски корекции,поправя увредени зъби,хирургическо лечение, изваждане на зъби, и др.; Медицинска сестра - асистира на лекаря при извършване на манипулации, извършва основни медицински процедури, манипулации и други специфични дейности по указание,грижи се за стерилността на медицинските инструменти, отговаря за спазване на хигиенните изисквания, попълва медицинската документация по указания. и др.; Рецепционистът приема заявки и ги отразява в графиците на зъболекарите, дава информация на пациенти, отговаря на запитвания по телефон и е-поща, отговаря за спазване на графика и реда в чакалнята и др; Специалист логистика ще организира и отговаря за наличието на медикаменти, препарати и материали, необходими за нормалното протичане на работата в клиниката, , проследява конкурентността на пазара на медикаменти и материали и се грижи за снабдяването, проследява оферти от доставчици, използва/избягва рискове по отношение на ресурсите, като анализира съотношението цена-качество, отговаря за връзката с технически и медицински лаборатории и др.; Специалист технически контрол - отговаря и се грижи за техническата изправността на машините и съоръженията и тяхната профилактика, с оглед непрекъснатост на работния процес и др. Планираме на длъжностите: лекар по дентална медицина-1, мед. сестра-1 рецепционист - 1, да назначим младежи до 29 г. със средно и висше образование, специалист техн. контрол-1 над 54 г и специалист логистика-1, мед. сестра-2 безработни/неактивни лица между 30-54 г., Contracted Amount: 56 052.00 , Reported Amount: 55 254.18
  • Activity: Закупуване на оборудване и инструменти за създаване на нови работни места: Целта на тази дейност е да се закупи оборудване и инструменти необходими за създаването на новите работни места и за да се обезпечи ефективния работен процес на ново наетите служители. Оборудването и инструментите напълно и точно съответстват на изискванията на длъжностите и са необходими за да осигурят тяхната ежедневна работа. За да се разкрият новите работни места е нужно да се закупят следните инструменти и оборудване: 1)Турбинен наконечник - 2 броя (Използва се от зъболекаря за бързо пилене на зъбите); 2)Обратен наконечник – 2 броя (Използва се от зъболекаря за отстраняване на кариозната маса); 3)Повишаващ наконечник – 2 броя ( Използва се от зъболекаря за прецизно изпиляване на зъбни тъкани); 4)Микромотор - 2 броя (Използва се от зъболекаря осигурява задвижването на различните видове наконечници); 5)Куплунг - 2 броя (Осигурява задвижването на турбинния наконечник); 6)Цялостна система за ендодонтия (кореново лечение) - Включва всички необходими апарати за качествено кореново лечение – апекслокатор (за точно измерване на кореновата дължина ), ендомотор- за механична обработка на кореновия канал, и системи за триизмерно запълване на канали. 7) Асистиращ апарат - ( Използва се от стоматологичните сестри за подготовка на наконечниците и турбините); 8)Кариесдетекторен апарат (Използва се от стоматолога и сестрите за диагностициране на кариеси); 9)Имплантологичен обратен наконечник 20:1,75E - (Използва се при операции за препарация на костната ложа); 10)Прав наконечник, - (Изполва се в протетиката); 11) Пиезо скалер -кит за вграждане Предвидено от някой видове инструменти да се закупят по два чифта, това е необходимо съгласно изискванията и стандартите с оглед целите на асептиката и антисептиката (Комплекс от методи за обеззаразяване на всички уреди, инструменти , материали влизащи в досег на раната с помощта на физически средства, като целта е унищожаване на микроорганизмите). Предназначението на закупеното оборудване ще се запази от кандидата за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване. Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на длъжностите и ще обезпечи тяхната работа. Предвиденото оборудване е конкретно и само за ползване от целевата група. То е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, енергономичност, опазване на околната среда и изискваната за безопасен труд. Предвиденото оборудване е съобразно с отговорностите и ангажиментите на всяка една от длъжностите., Contracted Amount: 27 000.00 , Reported Amount: 26 999.02
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейност "Организация и управление на проекта" цели да се осигури ефективно и ефикасно разходване на финансовите средства предоставени на фирмата за реализация на проекта с оглед постигане на заложените цели, индикатори и резултати. Договорът за безвъзмездна финансова помощ ще се изпълнява като се спазват принципите на икономичност, ефикасност, ефективност, публичност и прозрачност. С ръководителя на проекта ще се сключи граждански договор през първия месец от стартирането на проектните дейности. Ръководителят е отговорен за цялостното изпълнение на проекта и има следните функции и задължения: - да организира дейностите на проекта; - да проследява спазването на договорените срокове за изпълнение на дейностите, постигане на заложените индикатори и резултати; - да организира и провежда дейностите свързани с подбора на лицата от целевите групи, включени в проекта; - да изготви критериите за подбор и оценка на новите служители, съобразно заложените характеристики; - да следи за изпълнението на работата на наетите служители по проект ; - да изготвя протоколи, месечни отчети, справки и други документи, свързани с отчитането на дейностите; - да изисква своевременно месечни отчети, справки и други документи от лицата наети по проекта; - да работи в сътрудничество със счетоводителя на дружеството и представителите на Управляващия орган; - да следи и контролира целесъобразното разходване на средствата от бюджета на проекта; - да осъществява непосредствен контрол върху работата на външните изпълнители и доставчици; - да следи за навременното изпълнение на сключените договори, съгласно заложения в проекта индикативен план; - да организира дейностите свързани с публичност и информиране; - да подготвя текстове и следи за стриктно спазван на визуализацията, съгласно Ръководството; През първия месец от проекта ръководителят на проекта и представляващия "ГППМПДМ - Провидент" ООД ще изберат подходяща фирма за осъществяване на дейностите произтичащи от организацията и управлението на проекта, които ще се възложат на външен изпълнител. Фирмата, на която ще се възложат дейностите свързани с организацията и управлението на проекта ще има следните задължения: - да изготвя междинни и финални технически и финансови доклади за изпълнени дейности и изразходени средства; - да консултира, подпомага и подготвя тържна документация; - да оказва съдействие при провеждане и финализиране на процедурите за избор на изпълнители; - да подготвя и окомплектова документи, подлежащи на текущ контрол /месечни отчети, справки и др./; - да подготвя документите за авансово, междинно и окончателно плащане. С оглед коректно отчитане на проектните дейности ще води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство. отчитане, Contracted Amount: 9 000.00 , Reported Amount: 9 470.00
  • Activity: Информиране и публичност: Целта на дейностите предвидени за информация и публичност целят да популяризират сред широката общественост приноса на ЕСФ и ОПРЧР за реализирането на проект: Провидент - шанс за заетост и професионално развитие на специалисти по дентална медицина за наемане на безработни лица от целевите групи, който ще спомогане за снижаване на безработицата като цяло и предимно сред младежите до 29 години. Обществото да се запознае с подкрепата и финансовата помощ, която се предоставена за реализацията му от фондовете на Европейския съюз - Европейския социален фонд и Оперативната програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 - 2020. За популяризиране сред обществеността ролята на ЕС и ОПРЧР ще бъде изработена и поставена на видно място, пред стоматологична клиника Провидент - гр. София - 1 информационна табела, която ще съдържа информация за проекта, ще се упомене финансовата подкрепа на програмата, като задължително ще съдържа визуализацията на Европейски съюз, ЕСФ логото на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 - 20 и пълното й наименование, заглавието на проекта и основната му цел, стойността на проекта, европейското и национално съфинансиране, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Ще се изработят информационни стикери, с които ще се идентифицират всички, за които това е възможно, закупени по проекта машини, съоръжения и инвентар. Информация за проекта, хода на дейностите и постигнатите резултати, както и за приноса на ОП “Развитие на човешките ресурси” 2014 - 2020, ЕСФ и ЕС за реализирането на проекта ще се публикува и на е-страница на "ГППМПДМ - Провидент" ООД., Contracted Amount: 700.00 , Reported Amount: 688.80

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: W amp; H Bulgaria, Contracted Amount*: 26 999.02 , Reported Amount**: 26 999.02
  • Contractor: Plamen, Contracted Amount*: 3 750.00 , Reported Amount**: 3 750.00
  • Contractor: Priority , Contracted Amount*: 6 240.00 , Reported Amount**: 5 720.00
  • Contractor: Gama and Trading Ltd., Contracted Amount*: 688.80 , Reported Amount**: 688.80
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 7.00

Financial Information

Total Project cost 92 752.00 BGN
Grant 92 752.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 92 153.54 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване и инструменти, Estimated Amount: 22 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване и инструменти
    Contractor: W amp; H Bulgaria
    Contract total funded value: 26 999.02
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за организация и управление на проекта, Estimated Amount: 5 250.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за организация и управление на проекта
    Contractor: Priority
    Contract total funded value: 6 240.00
  • Differentiated position 2: Ръководител проект
    Contractor: Plamen
    Contract total funded value: 3 750.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител на услугата за информиране и публичност на проекта, съгласно изискванията на ПМС 160/01.07.2016г. и Ръководство на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015”, Estimated Amount: 583.33
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на услугата за информиране и публичност на проекта, съгласно изискванията на ПМС 160/01.07.2016г. и Ръководство на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015”
    Contractor: Gama and Trading Ltd.
    Contract total funded value: 688.80

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN