Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.101-0145-C01
Project Name "Patronage Care for the Elderly and the Disabled in Pirodp Municipality - Component 3"
Beneficiary 000777216 Pirdop Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 28.05.2020
Start Date 16.03.2020
End Date 31.12.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Област (BG412), Пирдоп

Description

Brief description
Настоящият проект цели Община Пирдоп да предоставя патронажна грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване, лица с увреждания и хора в риск. Общиниата ще наеме персонал за предоставяне на услуги по домовете за справяне с извънредната ситуация заради пандемията COVID-19. Наетите служители ще доставят хранителни продукти, лекарства и продукти от първа необходимост на нуждаещите се, които са закупени със средства на потребителите. Хората в нужда биха могли да получат съдействие и в заплащане на битовите им сметки или в заявяване и получаване на неотложни административни услуги. На наетия по проекта персонал ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати. Услугата ще бъде предоставена на 38 лица.
В административната сграда на общината ще се обособи диспечерски център с едно работно място за диспечер, който ще приема, обработва и предава информацията на екипа, извършващ услугата. Към центъра ще се назначат 11 лица за предоставяне на услуги по домовете за справяне с извънредната ситуация заради пандемията COVID-19. Наетите служители ще доставят хранителни продукти, лекарства и продукти от първа необходимост на нуждаещите се, които са закупени със средства на потребителите. Хората в нужда биха могли да получат съдействие и в заплащане на битовите им сметки или в заявяване и получаване на неотложни административни услуги. На наетия по проекта персонал ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати и превоз за извършване на дейностите, като ще бъде предоставен  автомобил, собственост на общината за ползване.
Activities
  • Activity: Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услугата за преодоляване на последиците от коронавируса.: Настоящата дейност включва подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги на лица от уязвими групи в борбата с COVID 19. Чрез съобщения на сайта на общината и поставяне на съобщения на територията на община Пирдоп ще бъдат уведомени всички жители на общината, че стартира приемът на заявления на кандидати да ползват и предоставят услуги по проекта. 1. Подбор на потребителите на услугата. През първия месец на проекта ще се извършат идентифициране на нуждите и потребностите на кандидат-потребителите. При определяне на най-нуждаещите се лица, които ще ползват почасови услуги по проекта ще се вземе предвид желанието на всеки кандидат-потребител, като резултат от ще бъде изготвен списък на лицата подали заявления да ползват услуги по проекта. Принципите за прозрачност на процедурите, равнопоставеност между кандидатите и недопускане на дискриминация ще залегнат като основни изисквания към Изпълнителя на услугата за извършване на подбора. 2. Подбор на персонала за предоставяне на услугите „ и сключване на договори Оценката на кандидатите ще се извърши на два етапа: по документи и чрез провеждане на интервю, като резултатите на кандидатите ще бъдат съпоставени с минималните критерии за подбор на лицата и утвърдени от Кмета на община Пирдоп. Принципите за прозрачност на процедурите, равнопоставеност между кандидатите и недопусканеа дискриминация ще залегнат като основни изисквания към членовете на Комисията при извършване на подбора. На видно място в сградата на Община Пирдоп ще бъдат поставени списъци с класираните кандидати по позиции, към одобрените лица ще бъдат отправени покани за сключване на трудови договори. Ще се изготви и списък с резерви, които ще бъдат поканени, ако някои от титулярите напусне през периода проект, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Доставка на храна, хранителни продуктии продукти от първа необходимост, включително лекарства /закупени със средства на потребителите или с други средства/, различни от тези по договора. : Доставка на храна, хранителни продуктии продукти от първа необходимост, включително лекарства /закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 44 378.00
  • Activity: Транспорт на персонала, предоставящ услуги, от /до домовете на лицата.: Ще бъде предоставен общински автомобил, който ще се използва от персонала, извършващ дейностите от/до домовете на лицата. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на хигиенни материали, лични предпазни средства и дезинфектиращи препарати за лицата , предоставящи услугите. : Ще се закупят и осигурят лични предпазни средства и дезинфектиращи препарати на назначените лица, предоставящи услуги по проекта за обезпечаване на противоепедемичните мерки. Тази дейност попада в обхвата на чл. 13 от ЗМДВИПОРНС от 13.03.2020 г., поради което при избора на изпълнител/и не се спазават правилата на действация Закон за обществени поръчки., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници над 18г., вкл. с увреждания, получаващи грижа във връзка с пандемичната ситуация, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 38.00 , Reached amount: 39.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Participants aged over 18, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 38.00 , Reached amount: 39.00
Indicator 4 Number of providers of services for social inclusion with extended coverage of their activity., Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 62 129.20 BGN
Grant 62 129.20 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 62 129.20 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN