Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.001-1191-C01
Project Name Increasing the competitiveness of Icon Ltd by means of modernization of the equipment.
Beneficiary 127503297 ICON Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 20.06.2016
Start Date 20.06.2016
End Date 10.05.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Шумен, Шумен, гр.Шумен

Description

Brief description
Икон ООД е една от малкото български фирми,  доставчик на GPS оборудване и софтуер за управление и контрол на автомобилния парк на юридически и физически лица. Освен това предлагаме и хостинг услуги и електронна поща с голям капацитет и надеждност. Предлагаме услугите си основно на местния пазар, но чрез контрагенти обслужваме много чужди компании. От създаването на фирмата до сега броят на клиентите постоянно нараства, което е атестат за качеството на предлаганите услуги и за прилагания от ръководството мениджмънт и маркетинг. Гъвкави сме и бързо се адаптираме, което е важно предимство пред конкурентите ни.  Компанията ни вече има изградени трайни партньорства с  фирми - контрагенти, които регулярно увеличават заявките си и продажбите към крайни клиенти. За да отговорим на нарастващото търсене и силната конкуренция ще закупим сървърно оборудване, с което ще подобрим скоростта на обслужване, качеството на предлаганите хостинг и GPS услуги и ще намалим разходите за обслужване и ъпгрейд на техниката. Ще закупим  три броя сървъри, които ще повишат капацитета и скоростта на обслужване на клиентите. Освен по-съвременна технология те притежават и по-ниска консумация на електроенергия в сравнение с наличните към момента. Ще закупим дисков масив с голям капацитет и максимална сигурност на съхраняваните данни. Ще закупим непрекъсваемо токозахранване за подсигуряване работата на сървърите и два броя хъбове/суичове, осигуряващи 10 гигабитова свързаност и високо ниво на мениджмънт. За управление на сървърите ще закупим софтуер за виртуализация на операционните системи, който ще ускори значително трансфера на информацията и ще повиши сигурността на съхранение и прехвърляне на данните.
Със закупуването на оборудването и софтуера ще увеличим капацитета за обслужване на клиенти, ще ускорим процеса на обработка на информацията, ще повишим сигурността при съхранение на данни и ще намалим разходите за предлаганите услуги.
Activities
  • Activity: Дейности за подобряване на производствените процеси ( Доставка и инсталация на Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Хъб/Суич -2бр., Непрекъсваемо токозахранване - 1бр., Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени и инсталирани Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Хъб/Суич -2бр., Непрекъсваемо токозахранване - 1бр., Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр.) Притежаваме пет броя сървъри, закупени през 2013г. и три от по-старо поколение, които към момента не успяват да осигурят необходимата производителност за обслужването на увеличения брой клиенти. Изискванията на потребителите непрекъснато се увеличават. Пазарът на услугите в сферата на GPS технологиите е много динамичен и през последните години търпи сериозно развитие. С навлизането в ежедневието ни на т.н. умни телефони стана възможно управлението и проследяването на транспортни средства и ценни пратки от всяка точка с GSM покритие. Тази възможност увеличи драстично броя на заявките към нашите сървъри и това налага подсигуряването на допълнителен капацитет и по-бърза обработка на заявките на клиентите. Предвидените за закупуване по проекта сървъри са последно поколение, мултипроцесорни с много високо ниво на сигурност на работа. Притежават технология за смяна на захранване или твърд диск в процес на работа. Заемат по-малко място и не изискват сериозно охлаждане в натоварен работен режим. Клиентската информация и данните от устройствата за проследяване ще се съхраняват на дисков масив, снабден с минимум 4 бр. твърди диска от последната технология SSD, които осигуряват максимална скорост на четене и запис, както и с още минимум 6 бр. диска с капацитет от 4 Gb. Освен повишаване на скоростта на обмен на данни този масив ще гарантира и 100% сигурност при съхранението на информацията благодарение на пълната поддръжка на RAID технологията. За осигуряване на максимална скорост на предаване/приемане на данни ще закупим и инсталираме 2бр. хъб/суич с минимум 24 порта с поддръжка на Gigabit скорост. Тези мрежови устройства ще притежават трето ниво / Layer3/ на управление, което ще ни даде възможност да управляваме прецизно трафика от и към клиентите. За да гарантираме максимално качество и сигурност на услугата ще закупим Независимо токозахранване /UPS/ с капацитет минимум 8KW, което ще ни позволи да поддържаме услугата при проблеми с централното електроснабдяване за достатъчно дълъг период. Ще имаме и защита на техниката от пренапрежение от ел. подаването - т.н. токови удари. Предвиденият за закупуване софтуер за виртуализация на сървърите ще ни позволи да оптимизираме работата на цялата налична техника, като ще ни осигури ред предимства - по-високо ниво на сигурност на данните, по-ниски разходи за хардуер, лесно пренасяне на архиви, съвместяване с всички операционни системи, улеснен мениджмънт и контрол и т.н. За изпълнение на планираната дейност и успешната реализация на проекта съгласно изискванията на регламентите, свързани с управлението на проекти и конкретно условията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, ще се използва следната методология: Подготвителна фаза – 3 месеца: 1. Административна и техническа подготовка за изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му с проекта, целите и дейностите му, разпределяне на задълженията и отговорностите. 2. Подготовка на съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудването според изискванията и спецификациите, разработени от "Икон"ООД. 3. Стартиране и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на оборудването и софтуера в съответствие с изискванията на Оперативното ръководство и ПМС № 118/20.05.2014 за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за безвъзмездна финансова помощ и бенефициенти. 4. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка. Фаза на изпълнение – 6 месеца: Доставка и въвеждане в експлоатация на договорираното оборудване и софтуер. Въвеждането в експлоатация на новите съоръжения и оборудване ще се удостоверява чрез подписване на приемно-предавателни протоколи между "Икон"ООД като приемател и съответния доставчик/търговски представител., Contracted Amount: 191 300.00 , Reported Amount: 190 880.00
  • Activity: Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ( чрез закупуване на Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени и инсталирани Сървъри -3бр. и Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр. Бизнесът в сферата на информационните технологии е изключително динамичен и се характеризира с бързата смяна на технологичните решения. Особено в сферата на мобилните приложения и интернет са необходими най-сериозните инвестиции в оборудване и поддръжка. Услугите, които предлагаме с GPS проследяването на превозни средства и хостването на сайтове и електронни пощи на клиенти, са изцяло интернет ориентирани. Бързият достъп и сигурността са основните характеристики, които клиентите ни очакват от нас при получаването на услугите. Поддържането на високо конкурентно ниво изисква постоянни инвестиции в сървърни решения и съхраняването на данни. Предвидените за закупуване по проекта сървъри са последно поколение, мултипроцесорни с много високо ниво на сигурност на работа. Сравнени с наличните към момента те са много по-производителни и надеждни. едновременно с това заемат по-малко място, нуждаят се от по-малко охлаждане и потребяват значително по-малко електроенергия. Заедно със софтуера за виртуализация на сървърите ще постигнем оптималното съотношение клиент/ IT разходи. Ще спестим значителни средства от създаването на "облачната" структура, поради голямо ниво на съвместимост на различен хардуер като архитектура и възможността за работа с всички операционни системи. Поради по-добрия контрол и управление на сървърите обслужването им ще изисква по-малък човешки ресурс. За изпълнение на планираната дейност и успешната реализация на проекта съгласно изискванията на регламентите, свързани с управлението на проекти и конкретно условията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, ще се използва следната методология: Подготвителна фаза – 3 месеца: 1. Административна и техническа подготовка за изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му с проекта, целите и дейностите му, разпределяне на задълженията и отговорностите. 2. Подготовка на съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудването според изискванията и спецификациите, разработени от "Икон"ООД. 3. Стартиране и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на оборудването и софтуера в съответствие с изискванията на Оперативното ръководство и ПМС № 118/20.05.2014 за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за безвъзмездна финансова помощ и бенефициенти. 4. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка. Фаза на изпълнение – 6 месеца: Доставка и въвеждане в експлоатация на договорираното оборудване и софтуер. Въвеждането в експлоатация на новите съоръжения и оборудване ще се удостоверява чрез подписване на приемно-предавателни протоколи между "Икон"ООД като приемател и съответния доставчик/търговски представител., Contracted Amount: 117 900.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (чрез закупуване на Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени и инсталирани Сървъри -3бр., Дисков масив -1бр. и Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр. Технологията лежи в основата на прогреса и съответно главната и задача е да бъде двигател на новите постижения и подобрения. Светът на цифровите технологии постоянно се движи напред, правейки информацията по-достъпна, комуникациите по-удобни, а споделянето на данни – по-сигурно. Иновативните облачни технологии позволяват на потребителите да се възползват от всичко това едновременно, но същевременно са и много повече от това. Техническата гледна точка към облака, обаче, е малко по-сложна. Както IBM дефинира облака, той комбинира нуждата от виртуализация, стандартизация и автоматизиране с разходна и енергийна ефективност. Наред с това, че осигурява ниски разходи, той има множество други предимства, като гъвкавост на услугата и бизнес оптимизация чрез групиране и стандартизиране на процесите. Не на последно място е сигурността на данните и възможността от защита на трафика от злонамерено посегателство или вирусно заразяване. Всичко това клиентите ни ще получат без да се отразява на скоростта на предоставянето на услугата, благодарение на производителността на новите сървъри, надграждането с инсталирането на дисков масив със SSD технология и оптимизацията от използването на софтуера за виртуализация на сървърите. За изпълнение на планираната дейност и успешната реализация на проекта съгласно изискванията на регламентите, свързани с управлението на проекти и конкретно условията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, ще се използва следната методология: Подготвителна фаза – 3 месеца: 1. Административна и техническа подготовка за изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му с проекта, целите и дейностите му, разпределяне на задълженията и отговорностите. 2. Подготовка на съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудването според изискванията и спецификациите, разработени от "Икон"ООД. 3. Стартиране и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на оборудването и софтуера в съответствие с изискванията на Оперативното ръководство и ПМС № 118/20.05.2014 за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за безвъзмездна финансова помощ и бенефициенти. 4. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка. Фаза на изпълнение – 6 месеца: Доставка и въвеждане в експлоатация на договорираното оборудване и софтуер. Въвеждането в експлоатация на новите съоръжения и оборудване ще се удостоверява чрез подписване на приемно-предавателни протоколи между "Икон"ООД като приемател и съответния доставчик/търговски представител., Contracted Amount: 146 800.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SKY COMPANY Ltd., Contracted Amount*: 133 616.00 , Reported Amount**: 190 880.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.19 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Повишаване на ефективността на производствените разходи, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 69.49 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 6 Нарастване на производителността, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 108.72 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 Вътрешна норма на възвръщаемост, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 18.25 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 29 343.04 , Reached amount: 29 279.07

Financial Information

Total Project cost 191 300.00 BGN
Grant 133 910.00 BGN
Self amount 57 390.00 BGN
Total actual amounts paid 133 616.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Провеждане на процедура за доставка на: Обособена позиция 1 Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Хъб/Суич -2бр., Непрекъсваемо токозахранване - 1бр. Обособена позиция 2 Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр., Estimated Amount: 191 300.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Хъб/Суич -2бр., Непрекъсваемо токозахранване - 1бр.
    Contractor: SKY COMPANY Ltd.
    Contract total funded value: 133 616.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр.
    Contractor: SKY COMPANY Ltd.
    Contract total funded value: 133 616.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN