Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0005-C05
Project Name Providing a warm lunch in Dolna Banya Municipality - 2016 - 2019
Beneficiary 122054941 Municipality of Dolna banya
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 18.07.2016
Start Date 01.06.2016
End Date 30.04.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Област, Долна баня

Description

Brief description
От 2009 г. община Долна баня предоставя безплатен топъл обяд по проект Обществена трапезария, финансиран в момента от фонд Социална закрила. Храната се предоставя на най-бедните жители на Долна баня с цел подпомагането им в най-трудния зимен период - от месец октомври до месец април. Настоящото проектно предложение допълва, надгражда и разширява обхвата на действащата обществена трапезария на територията на нашата община чрез предоставяне на възможност за функциониране в останалия период на годината, за който не е осигурено национално финансиране. Храната се приготвя в кухненската база на Домашен социален патронаж - Долна баня. За осигуряването на топъл обяд на хората със затруднения в придвижването, община Долна баня ще реализира доставки по домовете им. 
Целевите групи по проекта са:1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“; 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност.
Очаквани резултати: Подпомогнати с топъл обяд 150 жители на община Долна баня през месеците, в които не се предоставя топъл обяд по проект Обществена трапезария.
Основните дейности по проекта са: 1. Определяне на целевите групи. 2. Закупуване на хранителните продукти. 3. Осигуряване на топъл обяд. 4. Предоставяне на съпътстващи мерки.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Определянето на конкретните представители на целевите групи ще се извърши на база списъци и информация, предоставяни от дирекция „Социално подпомагане“ – Ихтиман. Комисия, назначена със заповед на кмета на община Долна баня, ще разгледа и класира подадените заявления и ще изготви списък на бенефициентите по проекта, който ще бъде предоставен на кмета на общината за утвърждаване. Потребителите ще бъдат избирани от следните целеви групи: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане (предвиждат се 10 лица да бъдат включени в проекта); 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“(предвиждат се 130 лица да бъдат включени в проекта); 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност (предвиждат се 10 лица да бъдат включени в проекта). Останалите кандидати за получаване на безплатен топъл обяд ще бъдат включени в регистър на резервите., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Закупуването на хранителните продукти ще се извършва от служители, работещи в Домашен социален патронаж, с превозно средство, собственост на община Долна баня., Contracted Amount: 344 163.05 , Reported Amount: 73 485.00
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Предоставянето на топъл обяд ще започне след подписване на Договор с Агенция за социално подпомагане и ще продължи до 30.04.2017 г.: месец август - 23 работни дни; месец септември - 20 работни дни; месец октомври – 21 работни дни; месец ноември – 22 работни дни; месец декември – 21 работни дни; месец януари 2017 г. – 22 работни дни, месец февруари 2017 г. – 20 работни дни; месец март 2017 г. – 22 работни дни, месец април 2017 г. – 18 работни дни. Общо: 189 работни дни За периода 01.05.2017 - 31.12.2019 г., както следва: Обществена трапезария 1 - за 150 представители на целевата група, считано от 01.05.2017 г. за периода от 32 месеца в рамките на общо 671 работни дни. Член 2 - Срок за изпълнение на договора 2.2.1 Обществена трапезария 1, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № 2435/04.11.2011 г., считано от 01.05.2017 г. за периода от 36 месеца в рамките на общо 749 работни дни. 2.3. Срокът за изпълнение на Договора е до 30.04.2020 г. Топлият обяд ще се приготвя в Кухня-майка, намираща се в ученическия стол на СОУ "Неофит Рилски", адрес: 2040 гр. Долна баня, ул. Бистришка № 2, собственост на община Долна баня. Кухнята разполага със складова база за хранителни продукти, складова база за препарати, помещение за готвене, помещение за измиване на съдовете, разливно помещение. Оборудвана е с печка Финлукс, пекарна – 2 бр., готварска печка Аристон, вентилаторни печки – 2 бр., хладилник Краун – 2 бр., фризер Краун – 3 бр., фризер Елидис, бойлери – 4 бр. Налични човешки ресурси, които могат да бъдат ангажирани в изпълнението на дейността: Приготвянето и раздаването на храната ще се извършва в работните дни на месеца от Домашен социален патронаж – Долна баня, разполагащ с 12 щатни лица: Директор ДСП - 1, главен готвач - 1, помощник готвач - 2, готвач - 1, снабдител - 1, разносвач-храна -1, общ работник - 3, Директор "Млечна кухня" - 1, касиер - домакин "Млечна кухня" - 1., Contracted Amount: 17 208.15 , Reported Amount: 286 356.00
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Долна баня пряко ще предлага съпътстващи мерки, изразени в консултиране и съдействие за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; ползването на административни общински услуги, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, или други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи. При предоставянето на храна на представителите на целевите групи се предвижда да бъдат разпространявани информационни материали относно възможностите за включване в подходящи дейности, финансирани по ОП РЧР 2014-2020 Съпътстващите мерки ще бъдат реализирани от служители на община Долна баня и ДСП. Рекламни брошури ще бъдат разпространявани по домовете на конкретните потребители, в деловодството на община Долна баня и чрез електронната страница на общината., Contracted Amount: 17 208.15 , Reported Amount: 17 208.50

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KRISI 2007, Contracted Amount*: 29 670.00 , Reported Amount**: 64 860.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 150.00 , Reached amount: 239.00

Financial Information

Total Project cost 378 579.35 BGN
Grant 378 579.35 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 378 579.35 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти за нуждите на Кухня-майка, гр. Долна баня., Estimated Amount: 120 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хранителни продукти за нуждите на Кухня-майка, гр. Долна баня.
    Contractor: KRISI 2007
    Contract total funded value: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN