Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.021-0322-C01
Project Name Conducting training for employees in Max Broker Ltd. - professional training and training on key competencies
Beneficiary 201519780 MAX BROKER LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.03.2018
Start Date 01.03.2018
End Date 01.11.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
С изпълнението на проекта Макс Брокер ООД планира да обучи 17 свои служители за придобиване на професионални и ключови компетентности, необходими за изпълнение на трудовите им задачи, с което ще подобри качеството на работните си места, ще повиши компетенциите на своите служители, ще подобри производителността.
Проектното предложение на Макс Брокер ООД представлява съвкупност от дейности и мерки, чрез които да се постигнат заложените в проекта цели – повишаване на  способностите, уменията и компетенциите на заетите лица, чрез придобиване на професионална квалификация и ключови компетентности, съобразено с актуалните нужди на бизнеса, развиващ се в приоритетна за процедурата област, така и на Макс Брокер ООД.
Общите и специфичните цели на проекта ще се постигнат чрез изпълнение на дейностите:
Дейност 1 – Предоставяне на професионално обучение за придобиване на професионална квалификация на заетите в Макс Брокер ООД лица по специалности 3430102-Застрахователно и осигурително дело и 346010 Офис - мениджър
Дейност 2 - Осигуряване на обучение за придобиване на ключови компетентности на заетите в Макс Брокер ООД лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”
Във времето на изпълнение на проекта, дейностите са разпределени така – общ срок за изпълнение на проекта 8 месеца (1-ви месец подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител с две обособени позиции; 2-ри месец - провеждане на обученията по ключови компетентности; от 3-ти до 8-ми месец – провеждане на професионалните обучения)
Като резултат от изпълнението на дейностите по проекта, в рамките на процедурата се очаква да се повиши адекватността на уменията на лицата, съобразено с актуалните нужди на Макс Брокер ООД, както и да бъдат създадени условия за повишаване производителността на труда за по-устойчива заетост, както и заемане на по-качествени работни места, чрез преодоляване на разминаването между търсенето и предлагането на пазара на труда.
Activities
  • Activity: Дейност 1 – Предоставяне на професионално обучение за придобиване на професионална квалификация на заетите в Макс Брокер ООД лица по специалности 3430102-Застрахователно и осигурително дело и 346010 Офис - мениджър: Дейността ще бъде изпълнена чрез провеждане на обучение за придобиване на професионална компетентност на 17 лица от целевата група, по специалности 3430102-Застрахователно и осигурително дело и 346010 Офис – мениджър. В обучение по специалност 3430102-Застрахователно и осигурително дело ще бъдат включени 10 лица В обучение по специалност 346010 Офис – мениджър ще бъдат включени 7 лица Предвиденото обучение напълно съответства на необходимостта на работодателя и дейността на фирмата, която е с основният предмет на дейност е 66.22 – „Дейности на застрахователни брокери и агенти“, и е в съответствие със задълженията на обучаващите се, които са назначени като експерти застраховане или офис служители в Макс Брокер ООД. Всяко работно място в Макс Брокер ООД е свързано с използването на посочените в проектното предложение професионални компетентности по следните причини: - Лицата, изпълнявайки своите задължения като експерти застраховане, имат нужда от професионално обучение, в областта на застрахователното и осигурителнотото дело, тъй като те работят в специфична сфера, която борави със специализирана терминология, подчинява се на строги нормативи и регулации, съдържа богатство от продукти и финансови услуги. Тези специфични знания могат да се получат само в едно професионално обучение и стаж по специалността. - Макс Брокер ООД има необходимост, офис служителите му да получат знания и умения относно бизнес администрацията, поради което определя 7 бр. от своите служители да се включат в обучения за придобиване на професионална квалификация като офис мениджъри. В този смисъл, съобразно нуждите на Макс Брокер ООД и изискванията на работните места, лицата ще бъдат включени в следните професионални обучения: 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: Наименование и код на професията – 343010 Финансист Наименование и код на специалността – 3430102 Застрахователно и осигурително дело 2. Хорариум на обучението – 960 уч. часа 2.1. Теория – 470 уч. часа 2.2. Практика – 490 уч. часа 3. Брой на обучаваните лица – 10 бр. 4. Документ, доказващ завършеното обучение - Свидетелство за професионална квалификация. 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: Наименование и код на професията – 346010 Офис мениджър Наименование и код на специалността – 3460101 Бизнес администрация 2. Хорариум на обучението – 960 уч. часа 2.1. Теория – 470 уч. часа 2.2. Практика – 490 уч. часа 3. Брой на обучаваните лица – 7 бр. 4. Документ, доказващ завършеното обучение - Свидетелство за професионална квалификация. Дейност 1 е насочена към постигане на целите - да се повиши способността на заетите лица в Макс Брокер ООД, съобразно необходимостта да се посрещнат настъпващите бързи промени на пазара на труда, в резултат на глобализацията и технологичните промени, както и подобряване на равния достъп до възможностите за учене през целия живот за всички възрастови групи, осъвременяване на познанията, уменията и компетенциите на работната ръка, като резултат - повишаване производителността на труда, създаване на условия за устойчива заетост и съответно заемане на по-качествени работни места. Дейност 1 отговаря на потребностите на целевите групи, а именно да им се предоставят достъпни, качествени и ефективни образователни услуги, които ще повишат (актуализират) тяхната квалификация и умения за по-успешна реализация на пазара на труда и устойчива заетост. Очакваните резултати от изпълнение на Дейност 1 ще допринесат за постигане на заложените в проекта индикатори: Заети лица – 17 Участници, придобили квалификация при напускане на операцията - 17 НЕОБХОДИМИТЕ СТЪПКИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СА (детайлно описание на дейността): - Избор на изпълнител обучаваща организация - 1-ви пр. месец - Формиране на обучителни групи (2-ри пр. месец) - Провеждане на професионални обучения (от 3-ти до 8-ми пр. месец), Contracted Amount: 30 600.00 , Reported Amount: 30 600.00
  • Activity: Дейност 2 - Осигуряване на обучение за придобиване на ключови компетентности на заетите в Макс Брокер ООД лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: Дейността ще бъде изпълнена чрез провеждане на обучение за придобиване на ключови компетентности на 17 лица от целевата група, по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” – MS Word – добри практики. Предвиденото обучение напълно съответства на необходимостта на работодателя и дейността на фирмата и е в съответствие със задълженията на обучаващите се, които в работата си работят на компютри и ежедневно ползват текстообработваща програма MS Word в своята работа. Всяко работно място в Макс Брокер ООД е свързано с използването на посочените в проектното предложение ключови компетентности по следните причини: - Макс Брокер ООД има нужда лицата от целевата група да притежават специфични компетенции, свързани както с работата им, които да са актуални и „в крак“ с бързо развиващите се промени, които настъпват в текстообработващите програми и по конкретно в новите версии на MS Word. - В своята работа лицата от целевата група има нужда да работи с текстообработващи програми, като знанията, от които се нуждаят се изразяват в умения за работа с най-новата версия на MS Word 2016, като най-разпространена текстообработваща програма. В този смисъл, съобразно нуждите на Макс Брокер ООД и изискванията на работните места, лицата ще бъдат включени в следното обучение за придобиване на ключови компетентности: 1. Обучаваща организация – ще бъде избран изпълнител, съобразно ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. 2. Наименование на обучението по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: MS Word 2016 - добри практики 3. Хорариум на обучението – 45 учебни часа 4. Брой на обучаваните лица – 17 бр. 5. Документ доказващ завършеното обучение - Сертификат за придобита ключова квалификация Целта на обучението е придобиване на познания по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” MS Word – добри практики Лицата от целевата група ще бъдат включени в обучение, след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. За 17 лица, включени в обучение, за да се постигане максимална ефективност, ще се сформират две групи. Обучението за ключови компетентности, ще завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения. Обучението на целевата група по проекта за придобиване на ключови компетентности ще отговаря на изискванията за минимална продължителност и допустима цена, както следва: с продължителност от 45 учебни часа – 250 лв./човек Дейност 2 е насочена към постигане на целите - да се повиши способността на заетите лица в Макс Брокер ООД, съобразно необходимостта да се посрещнат настъпващите бързи промени на пазара на труда, в резултат на глобализацията и технологичните промени, както и подобряване на равния достъп до възможностите за учене през целия живот за всички възрастови групи, осъвременяване на познанията, уменията и компетенциите на работната ръка, особено ключовите компетентности, като резултат - повишаване производителността на труда, създаване на условия за устойчива заетост и съответно заемане на по-качествени работни места. Дейност 2 отговаря на потребностите на целевите групи, а именно да им се предоставят достъпни, качествени и ефективни образователни услуги, които ще повишат (актуализират) тяхната квалификация и умения за по-успешна реализация на пазара на труда и устойчива заетост. Очакваните резултати от изпълнение на Дейност 2 ще допринесат за постигане на заложените в проекта индикатори: Заети лица – 17 Участници, придобили квалификация при напускане на операцията - 17 НЕОБХОДИМИТЕ СТЪПКИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СА (детайлно описание на дейността): - Избор на изпълнител (обучаваща организация) за провеждане на обученията по ключови компетентности (1-ви проектен месец) - Формиране на обучителни групи (2-ри проектен месец) - Провеждане на обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” за 17 заети лица (2-ри проектен месец) , Contracted Amount: 4 250.00 , Reported Amount: 4 250.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: CENTRE FOR EDUCATION INTERSYSTEM LTD., Contracted Amount*: 34 850.00 , Reported Amount**: 34 850.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Заети лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 17.00 , Reached amount: 17.00
Indicator 2 Участници, придобили квалификация при напускане на операцията, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 17.00 , Reached amount: 17.00

Financial Information

Total Project cost 38 335.00 BGN
Grant 38 335.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 38 335.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Организиране на обучения за 17 служителя на Макс Брокер ООД, със следните включени обособени позиции: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за провеждане на обучения за придобиване на професионална компетентност по специалности 3430102-Застрахователно и осигурително дело (на 10 лица) и 346010 Офис – мениджър (на 7 лица) Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за провеждане на обучения по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” – MS Word – добри практики, Estimated Amount: 34 850.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за провеждане на обучения за придобиване на професионална компетентност по специалности 3430102-Застрахователно и осигурително дело (на 10 лица) и 346010 Офис – мениджър (на 7 лица)
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за провеждане на обучения по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” – MS Word – добри практики
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN