Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0036-C01
Project Name Repair, furnishing and equipment of "Daily Center for Children and Young People with Disabilities" for expending the activities of Early intervention of disabilities.
Beneficiary 000215889 Municipality of Sevlievo
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 02.08.2018
Start Date 02.08.2018
End Date 08.05.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Габрово, Севлиево, гр.Севлиево

Description

Brief description
Осигуряване на  подходяща и ефективна социална инфраструктура, допринасяща за разширяване на дейността на ДЦДУ в гр. Севлиево. В съответствие с Насоките за кандидатстване  по процедурата, проектното предложение предвижда следните дейности: 
организация и управление на проекта, осигуряване на мерки за информация и публичност, изпълнение на довършителни строително-ремонтни дейности и оборудване и обзавеждане на обекта. С реализацията на проекта в сградата на Общностният център, която е изградена по Проект за социално включване, финансиран от Световната банка се предвижда да бъде довършен втория етаж. Целта е в него да се предоставят услугите Ранна интервенция на уврежданията и родителски умения. Ще се обособят и обзаведат 2 зали за групова работа, три кабинета за индивидуална работа, санитарни помещения и фоайе.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е качествено изпълнение и управление на проекта навременно осъществяване на проектните дейности, ефективна работна организация при реализацията и успешното му приключване. Със заповед на Кмета на общината ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще изпълнява задълженията си по проекта почасово. - Ръководителят на проекта ще организира и координира цялостното изпълнение на дейностите по проекта, ще следи чрез ежедневни посещения на място на обекта, работата на изпълнителя по проекта по отношение на СРР и в техническото изпълнение на проекта, ще участва и подготвя информация за физическото изпълнение на проекта, ще подава необходимата информация за подаване в ИСУН, ще отговаря за поддържане и съхранение на досието на проекта. ; - Счетоводителя по проекта ще контролира правилното разходване на средствата по проекта, в рамките на предвидения бюджет и създава организация на счетоводния процес, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документи. Ще се разпределят задачите и отговорностите между членовете на екипа, ще бъде актуализиран и детайлизиран план-графикът по проекта, ще се подготви изпълнението на основните дейности по проекта, чрез изготвянето на документация и възлагане на обществените поръчки. Екипа за организация и управление на проекта ще спазва клаузите на Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и всички указания и изисквания, разработени и предоставени от Управляващия орган, както при подписване на договора, така и в процеса на неговата реализация. Всички членове на екипа ще спазват изискванията за поверителност и конфиденциалност, предотвратяване конфликт на интереси, кодекса за етично поведение и всички вътрешни правила, свързани с изпълнението на проекти. Екипът ще бъде отговорен за подготовката на документацията за избор на изпълнители съгласно ЗОП., Contracted Amount: 1 637.42 , Reported Amount: 1 425.03
  • Activity: Осигуряване на мерки за информация и публичност: Дейността предвижда изпълнение на дейности по информация и публичност на проекта в съответствие с изискванията за Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата информация и комуникация 2014-2020. С цел информиране на обществеността за приноса на ЕС и държавата,ще бъдат проведени две пресконференции -Начална и заключителна, след приключване на строително ремонтните дейности върху фасадата на сградата на интервенция ще бъде поставена постоянна обяснителна табела. Предвидени са 2 публикации в местната преса - информиращи за началото и края на проекта. В интернет страницата на община Севлиево ще бъде поставена информация за хода на изпълнение на проекта, ще бъде поместена и информация за подписването на договора за БФП, стартирането на дейностите по проекта, както и за приключването на проекта, с цел информиране на обществеността за получената подкрепа Европейския фонд за регионално развитие и държавния бюджет на Р. България., Contracted Amount: 800.00 , Reported Amount: 960.00
  • Activity: Изпълнение на довършителни строително-ремонтни дейности: Обществената сграда за социални услуги е на два етажа. Основните функции развити на партера са: стая за работа с деца (кинезитерапия, психомоторика и игри), зала за групови занимания с родители, стая за индивидуални консултации, здравен и логопедичен кабинет, стая за персонала. Достъпа на външни лица е ограничен на партерното ниво. Медицински прегледи, консултации и занимания се провеждат само на него. Достъп на хора с увреждания е предвиден, като тоалетна за тях има на партера. Конструкцията на сградата ще бъде монолитен стоманобетонен гредов скелет, изяснен по-подробно в част конструктивна. Сградата е предвидена от 2 тела, отделени чрез деформационна фуга. Макар и функционално свързани по-ниското тяло, в което се намира залата за групови занимания (кинезитерапия, ппсихомоторика и игри) е отделена от останалите помещения в по-високото тяло. Евакуацията от тази зала е осигурена директно на терена, като връзката с другата част е посредством коридор и врата с граница на пожароустойчивост. Архитектурния образ на сградата е със специфична ортогонална структура. Сградата е свързана с подпомагане на отношението родители - деца - среда, което в много случаи трябва да разчупи, стари и консервативни възгледи и в този смисъл, архитектурата на сградата изразява точно това. Различните материали към улицата и към вътрешността на парцела са в хармония и показват адекватно различно отношение към "външния" и "вътрешния" свят, такова каквото следва да се възпитава от, между и у родители и деца. Сградата е построено по Проект за социално включване, финансиран от Световната банка. Напълно е изграден и обзаведен само първия етаж. Състоянието на втория етаж е на зидария и бетон, като са поставени само прозорци от алуминиева дограма. Липсва изградена електро, ВиК и ОВИ инсталация. Дейността предвижда изграждане на преградни стени от гипсо- картон на двойна конструкция за обособява не помещенията за предоставяне на услугите. Доставка и монтаж на алуминиеви врати. Монтаж на окачен таван с минерало-ватни пана, на които ще бъдат вградени осветителни тела. Ще бъдат обособени два санитарни възела. Ще се изгради осветителна и контактната инсталации, ВиК инсталация. ОВИ инсталацията ще бъде изградена, като за целта ще се монтират тръби, които ще захранват алуминиеви радиатори. Отоплението ще се осъществява с газов котел. В санитарните помещения ще бъде поставен теракота и фаянс, а в кабинетите по услуги и във фоайето ще бъде с гранитогрес., Contracted Amount: 50 967.90 , Reported Amount: 60 365.73
  • Activity: Оборудване и обзавеждане: Оборудването и обзавеждането са подробно описани в Списък оборудване /Анекс Б1/., Contracted Amount: 30 103.00 , Reported Amount: 24 175.78

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "SMART BUSINESS COMPANY" EOOD, Contracted Amount*: 14 824.02 , Reported Amount**: 14 824.02
  • Contractor: Miroslav, Contracted Amount*: 1 037.42 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "HOLIDAY-2006" EOOD, Contracted Amount*: 61 161.47 , Reported Amount**: 60 365.73
  • Contractor: KOOPERATSIYA "PANDA", Contracted Amount*: 9 351.76 , Reported Amount**: 9 351.76
  • Contractor: "ADASA 7" EOOD, Contracted Amount*: 960.00 , Reported Amount**: 960.00
  • Contractor: Dayana, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 34.00 , Reached amount: 34.00
Indicator 2 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 83 538.72 BGN
Grant 83 538.72 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 83 538.72 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 058.07 0.00 3 058.07 "ХОЛИДЕЙ-2006" ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОВЪРШИТЕЛНИ СТРОИТЕЛНО РЕМОНТНИ ДЕЙНОСТИ НА „ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА И МЛАДЕЖИ С УВРЕЖДАНИЯ“ ГР.СЕВЛИЕВО, Estimated Amount: 50 967.90
  • Differentiated position 1: Изпълнение на довършителни строително-ремонтни дейности на "Дневен център за деца и младежи с увреждания" гр. Севлиево
    Contractor: "HOLIDAY-2006" EOOD
    Contract total funded value: 61 161.47
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване/обзавеждане, Estimated Amount: 30 103.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Доставка и монтаж на специализирано оборудване“
    Contractor: KOOPERATSIYA "PANDA"
    Contract total funded value: 9 351.76
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 „Доставка на техническо оборудване“
    Contractor: "SMART BUSINESS COMPANY" EOOD
    Contract total funded value: 11 081.52
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 „Доставка и монтаж на климатици“
    Contractor: "SMART BUSINESS COMPANY" EOOD
    Contract total funded value: 3 742.50
Procedure 3 Subject to due process: Осигуряване на мерки за информация и публичност, Estimated Amount: 800.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на мерки за информация и публичност
    Contractor: "ADASA 7" EOOD
    Contract total funded value: 960.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN