UMIS Number | BG06RDNP001-4.012-1551-C02 |
Project Name | „Modernization of the livestock farm of TRACE ANGUS PHARM LTD.“ |
Beneficiary | 202484662 THRACE ANGUS FARM EOOD |
Funding | EZFRSR ==> Rural Development Programme |
Date of the Contract/Order | 11.12.2023 |
Start Date | 11.12.2023 |
End Date | 15.06.2025 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Contracted |
Location of Performance |
|
Brief description |
Настоящият проект ще бъде реализиран от „ТРЕЙС АНГЪС ФАРМ” ЕООД – „Земеделски производител”, регистриран в Областна Дирекция „Земеделие и гори” гр. Монтана. Кандидатът развива дейност в областта на животновъдството – месно говедовъдство. През настоящата година, в стопанството се отглеждат около 380 говеда от породата „Абърдийн Ангус“ в различни възрастови групи. Настоящият проект се фокусира върху дейностите по изхранване на животните в стопанството, като създава възможност за собствено производство на царевичен силаж с висока хранителна стойност. Предвижда се закупуването на следната земеделска техника: • Силажокомбайн CLAAS JAGUAR 840 – 1 бр.; • Силажиращ адаптер CLAAS, модел Orbis 450 – 1 бр.; • Подбирач CLAAS, модел PICK UP 300 – 1 бр.; Техниката има капацитет за обработка на около 400 декара дневно при 8 часов режим на работа. Така, планираните за закупуване активи ще обработват включените в проекта площи от 2000 декара царевица за силаж. Тези площи ще бъдат обработвани за около 5-6 дни. Това е от изключителна важност за използване на периоди с оптимални агро – климатични условия. За закупуване на техниката е сключен договор с фирма „РАПИД КБ” ЕООД – гр. София. Общият размер на средствата, необходими за извършване на планираните инвестиционните дейности по проекта възлиза на 819 845,00 лв., без ДДС. С настоящия бизнес план „ТРЕЙС АНГЪС ФАРМ ” ЕООД кандидатства за финансова помощ по Мярка 4.1 „Инвестиции в земеделските стопанство” от „Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020г.” в размер 50 % от общата сума на проекта. Планира се продължителността на проекта да бъде 24 месеца. Въпреки, че в сключения с избрания доставчик договор, срокът за доставка е значително по – кратък, добрата управленска и проектна практика изисква осигуряването на достатъчен аванс от време, в случай на възникване на непредвидено събитие, което би забавило изпълнението на проекта. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors | None |
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
None |
Total Project cost | 493 839.50 BGN |
Grant | 246 919.74 BGN |
Self amount | 246 919.76 BGN |
Total actual amounts paid | 0.00 BGN |
Percentage of EU co-financing | 88.05 % |
None | |
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
There are no tender procedures |
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN