Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at people with disabilities and elderly people unable to care for themselves. Through the individual care included in it, support is provided in a home environment, which also includes health services for 110 persons with disabilities and elderly people dependent on care - residents of the Jebel municipality. The project is aimed at implementing the activity "Providing care at home". It leads to timely professional support and improving the quality of life of the most vulnerable groups, and is expressed in:
- Provision of hourly mobile integrated health and social services at homes and psychological support for elderly people unable to care for themselves and persons with disabilities;
- Delivery of food, foodstuffs and basic necessities; providing transportation for the staff providing the services to/from the individuals' homes; paying household bills, requesting and receiving urgent administrative and household services (with user funds);
- Provision of the persons from the target group with information regarding the prevention and prevention of health and socially significant diseases, including consultations with a nutritionist and other specialists if necessary.
- Providing supervision and training to employees providing hourly mobile integrated health and social services in a home environment.
The hourly mobile integrated health and social services will be provided by a team of a dispatcher, social worker, doctor, psychologist, medical professionals, home health workers and a driver over a 18-month period.
With the implementation of the project, the possibilities for providing social and integrated health and social services in a home environment, including in the context of pandemic situations, will be expanded. The services will be hourly based on the individual needs of the persons from the target group, as a result of an assessment of their needs and selection of users.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома: Дейността ще се извършва от специалисти - диспечер, социални работници, медицински специалисти, психолог, лекар, домашни санитари в продължение на 18 месеца и ще обхванат 110 лица - възрастни хора в невъзможност от самообслужване и хора с увреждания. Чрез тях ще се подпомогне ежедневието на лицата от целевата група според специфичните потребности на човека в неравностойно положение. За предоставяне на услугите ще се сключат трудови договори след подбор с 1 диспечер на 8 часова заетост, 1 социален работник на 8 часова заетост, 29 домашни санитари на 8 часова заетост или пропорционално на 4 часова заетост. Диспечерът и социалният работник ще бъдат наети за 14 месеца, като през първите два месеца ще извършват приемане на заявления и извършване на оценки на кандидат потребителите. С договор за услуга ще бъдат наети 1 лекар, 4 медицински сестри, 1 психолог и 1 шофьор. - Диспечерът ще координира и управлява служителите за предоставящи интегрираните здравно-социални услуги; - Социалните работници ще извършват оценка на потребностите, разработване на индивидуални планове за подкрепа; - Медицинските специалисти ще предоставят здравни услуги; - Лекарят ще извършва домашни прегледи,проследяване на здравословното състояние, консултиране и насочване към специалист; - Санитаритеще извършват услуги от първа необходимост в дома на потребителите (почистване, доставка и приготвяне на храна, пазаруване, административни и други услуги); - Психологът ще работи в насока мотивация и психологична подкрепа; - Шофьорът ще осигури мобилност на услугата. Основните дейности са: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания; 2. Доставка на храна,хранителни продукти и продукти от първа необходимост;осигуряване на транспорт на персонала,предоставящ услугите, от/до домовете на лицата;заплащане на битови сметки,заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите); 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания,включително консултации с диетолог и други специалисти при необходимост. 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите,предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. На специалистите, предоставящи почасови мобилни интегрирани социално-здравни услуги ще се осигури визуализирано зимно и лятно работно облекло, хигиенни материали - маски, ръкавици, калцуни, дезинфектанти и трудова медицина, консумативи и материали, необходими за предоставяне на услугите. В зависимост от естеството на работа ще се осигурят апарати за измерване на кръвно налягане, апарати за измерване на сатурация, апарати за измерване на кръвна захар, лентички и игли. За управлението на услугата ще се осигурят материали и консумативи. На наетия персонал ще се проведе въвеждащо, надграждащо обучение и супервизии. Те ще осигурят професионална подкрепа и личностно развитие на служителите. За целта щи се наеми квалифициран обучител с необходимите компетенции и опит в социалната сфера и сферата на здравеопазването, спазвайки българското законодателство. В резултат на супервизиите ще се подобри психологическия и емоционален комфорт на лицата, предоставящи социално-здравни услуги. Супервизиите ще се провеждат в групов и индивидуален формат, съгласно Наредбата за качество на социалните услуги. На всеки три месеца ще се провеждат групови супервизии и индивидуални супервизии на всеки служител на всеки 4 месеца. Супервизията ще се осъществява и при заявка от страна на специалиста или по преценка на доставчика на услугите. 889 988.55 346 890.28

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).