Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal of the Municipality of Strelcha concerns "Reconstruction of "Bogdan Ovesyanin" Street - from OT 161 to OT 109A". The street is located in the city of Strelcha. There is broken pavement, curbs and sidewalks. The turn signal is incomplete, the horizontal marking is missing.
The street has a drainage system that is not functioning.
The design solution includes:
The reconstruction of "Bogdan Ovesyanin" street - from OT 161 to OT 109A starts from "Khan Asparuh" street at OT 161 and ends at "Dimitar Blagoev" street at OT 109A. The street has pavement, curbs and sidewalks.
The project is in full compliance with the Plan for Integrated Development of the Municipality of Strelcha and fully complies with Priority 2 - Territorial connectivity and sustainable development, Measure 2.2. Construction, reconstruction and rehabilitation of new and existing streets and sidewalks and their facilities and accessories, incl. Street lighting.
The analysis of the demographic trends in the development of the municipality outlines a clear trend towards aging - the number of persons below the working age is decreasing, the share of the working-age and over-age population is increasing. It decreases most dramatically below the working age population. The aging population of the territory requires urgent sustainable measures to improve the quality of life and increase employment.
The first target group of the project are the residents of, who will benefit directly from the project:
-	City. Strelcha - 3710 people
All residents of Strelcha will be able to directly benefit from the implementation of the project, including people from vulnerable groups (elderly, disabled, unemployed).
The other target group of the project is the residents and visitors of the entire Strelcha Municipality.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
РЕКОНСТРУКЦИЯ НА УЛИЦА "БОГДАН ОВЕСЯНИН" - от ОТ 161 до ОТ 109А: Проектното предложение на Община Стрелча касае „Реконструкция на улица "Богдан Овесянин" - от ОТ 161 до ОТ 109А”. Улицата се намира в град Стрелча. Има разбита настилка, бордюри и тротоари. Вертилканата сигнализация е непълна, хоризонтална маркировка липсва. Улицата има изградена отводнителна система, която не функционира. Проектното решение включва: Реконструкцията на улица "Богдан Овесянин" - от ОТ 161 до ОТ 109А започва от ул.“Хан Аспарух“ при ОТ 161 и завършва на ул.“Димитър Благоев“ при ОТ 109А. Улицата има настилка, бордюри и тротоари. Проектът е в пълно съответствие с Плана за интегрирано развитие на община Стрелча и изцяло отговаря на Приоритет 2- Териториална свързаност и устойчиво развитие, Мярка 2.2. Строителство, реконструкция и рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръжения и принадлежности към тях, вкл. улично осветление. Анализът на демографските тенденции в развитието на общината очертава ясна тенденция към застаряване – броят на лицата в под трудоспособна възраст намалява, увеличава се делът на трудоспособното и над трудоспособно население. Най-драстично намалява под трудоспособното население. Застаряването на населението на територията налага спешни устойчиви мерки за подобряване качеството на живот и повишаване на заетостта. Първата целева група по проекта са жителите на, които ще се възползват пряко от проекта: - Гр. Стрелча – 3710 души Всички жители на гр. Стрелча ще могат да се възползват пряко от изпълнението на проекта, включително хората от уязвимите групи (възрастни хора, хора с увреждания, безработни). Другата целева група по проекта са жителите и посетителите на цялата Община Стрелча. Целевата група е така подбрана, че предвидените за изпълнение по проекта дейности и постигнати резултати да отговарят в най-голяма степен на актуалните им нужди и потребности. 362 501.82 0.00
Извършване на дейности по управление и отчитане на проекта: Консултантските услуги ще обхващат:  Експертно, организационно и техническо подпомагане дейността на Общината при управление, изпълнение и отчитането на проекта  Осъществяване на ефективно взаимодействие и координация между страните, имащи отношение към изпълнението на проекта  Консултации и съдействие за прилагане на насоки, указания, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта;  Консултации и съдействие при провеждането на обществените поръчки по проекта;  Изготвяне на становища относно законосъобразност на действията на комисията за избор на изпълнители на обществените поръчки по проекта;  Подготовка и окомплектоване на необходимите документи за съгласуване на проведените процедури/ проведеното възлагане на обществените поръчки;  Изготвяне на становище, в случай на обжалване на процедура по възлагане на някоя от обществените поръчки, възлагани във връзка с изпълнението на проекта;  Подготовка и окомплектоване на необходимите възражения и документи във връзка със съмнения за нарушение, водещи до налагането на финансови корекции;  Подготовка на становище, при получено от Общината решение за частично съгласуване на обществените поръчки или решение за отказ за съгласуване на обществените поръчки;  Подготовка на становища и доклади във връзка с изпълнението на проекта;  Консултации във връзка с изпълнението на препоръки, дадени от страна на управляващия орган във връзка с проекта и изготвяне на писмени становища по тях;  Избраният изпълнител следва по поставени от Общината въпроси по изпълнението на проекта да дава писмени отговори във възможно най-кратък срок след получаване на съответния въпрос, възникнал в хода на изпълнение на проекта;  Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки, както и наблюдаване на плащания и лимити, на справки и отчети по изпълнението на проекта;  Изготвяне на становище относно възникнали по време на изпълнението на договора за строителство непредвидени разходи;  Подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към договорите за обществени поръчки, включително и подготовката и окомплектоването на искания до ДФЗ за сключването им;  Консултиране на Общината в хода на изпълнението на дейностите по проекта, ресурсното им обезпечаване, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответни мерки от страна на Общината;  Идентифициране на потенциални проблеми по време на изпълнението на договора за управление на проекта и предлагане на решения за преодоляването им;  Изготвяне на справки във връзка с изпълнение на договора, при писмено искане от страна на Общината;  Отчитане на дейностите по проекта от извършване на цялата инвестиция по съответния проект. 3 450.00 0.00
Упражняване на строителен надзор: Дейността ще обхваща упражняването на строителен надзор на одобрения от Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) проект. Част от дейностите, които следва да бъдат извършени от лицето, избрано за упражняване на строителния надзор са: - Извършване на надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителя на съответния обект, в съответствие със законовите правомощия и задължения на изпълнителя като лице, упражняващо строителен надзор на строеж; - Съставяне на протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила разрешение за строеж. Заверяване на Заповедна книга на строежа; - Изготвяне и извеждане на заповедна книга за обекта и предаването й на изпълнителя на строителството; - Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът; - Съставяне и организиране подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления и др. документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване: - Изготвяне и представяне на Възложителя на технически паспорт за обекта и Окончателен доклад за обекта по смисъла на Чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвени в съответствие с Наредба № 2/31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти; - Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно инвестиционните проекти и изискванията на нормативните актове; - Осигуряване спазването на условията за безопасност на труда, съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) и наредбите към него; - Извършване на контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности, в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; - Извършване на контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, вкл. извършва проверки за съответствие на: техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект технически показатели; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; - Съставяне на констативни актове, след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително- монтажните дейности, с които удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаване на строежите от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; - Други дейности, в компетенциите на лицето, упражняващо строителен надзор 6 900.00 0.00
Упражняване на авторски надзор: Дейността включва упражняване на авторски надзор съгласно изискванията на ЗУТ, ЗКАИИП и поднормативните актове по прилагането им. Следва да бъдат извършвани дейности по осъществяване на авторски надзор за съответствие на изпълнението на строително-монтажните работи с изготвените инвестиционни проекти по съответните части във връзка с реконструкция и рехабилитация на обекта, предмет на инвестицията. Дейностите по упражняване на авторски надзор включват: Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; Съдействие при избор на материали и изпълнители на строителните работи; Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; Изработване на допълнителни чертежи на детайли; Извършване на допустими от закона промени в проекта, при необходимост; Присъствие/Участие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др. 345.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).