Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Project envisions to improve the hydro-technical characteristics by reconstruction and modernization of equalizer PS "Velkovo 82". Project development covers part of the main facilities of the existing hydro-ameliorative infrastructure of irrigation field "Velkovo 82",located on the land of village Seltse, Kavarna municipality, Dobrich district. The irrigation field is maintained and operated by Irrigation Systems EAD-branch Black Sea, to perform the service "supply of water for irrigation" of crops grown on territory supplied with water from the field facilities. Decision was made for the reconstruction of the existing equalizer, in which the necessary water masses for irrigation and automation of the rain pumping station PS" Velkovo 82", which was built next to the equalizer, were accumulated. Two facilities are located in a plot with identifier 66113.27.87 under the resort of the village of Seltse, owned by Irrigation Systems EAD. The planned construction activities will be carried out only within the property, without affecting the neighboring properties. The irrigation field "Velkovo 82" covers 1245 deciares agricultural areas. The main object of the present development is the leveling station "Velkovo 82", which as a result of the long-term operation is in poor technical condition. As a result of the poor technical condition of the facility and presence of significant filtration, losses of water from the equalizer are very large. Over time, filtration losses increase significantly, which is confirmed by recent measurements and calculations made on the basis of reports from water meters when drillingP-82 (equalizer inlet) and after PS "Velkovo 82" (equalizer outlet). Implementation of the investment project is imperative given significant reduction of efficiency of hydro-ameliorative infrastructure of Irrigation Field "Velkovo 82".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изпълнение на СМР за реконструкция/рехабилитация/ремонт на сгради и друга недвижима собственост, изцяло свързани с напояване, включително такива, използвани за опазване на околната среда на изравнител ПС ”Велково 82”, в землището на с.Селце, община Каварна, област Добрич: С настоящият проект се цели реконструкция и модернизация на изравнител ПС ”Велково 82”. Техническото състояние на изравнителПС ”Велково 82” изисква спешно цялостно възстановване на облицовката в двата басейна и съоръженията, както и автоматизиранеработата на помпените агрегати в дълбок сондаж Р-82 и ПС”Велково 82”. Във връзка с установеното компрометирано състояние наразделителната стена между двата басейна, в проекта се предвижда укрепване на стената, изпълнение на нова връзка между басейнитеи смукателна шахта на ПС”Веклово 82”. Проектното решение изисква изпълнението на следните строително-монтажни работи:изкопно-насипни работи; почистване и подравняване на съществуваща бетонова олицовка; полагане на пясъчн аподложка; полагане наPVC мембрана и геотекстил; стоманобетонови работи - кофраж, монтаж армировка и полагане на бетон; уплътняване на работни идилатационни фуги по нова облицовка и съоръжения. Изравнител ПС „Велково 82” влиза в експлоатация всеки поливен сезон, койтообичайно започва около 20 май и завършва до края на м.октомври. Специфичните условия за ползване на съоръжението изискватпредвидените по проекта строителни дейности да се извършат между два поливни сезона, т.е. от м.октомври до средата на м.майследващата година. Предвид количествата на проектните СМР, това е напълно възможно, още повече, че не е целесъобразно да сепредвижда етапно изпълнение на ремонтните дейности. При изпълнението на част от строително-монтажните работи през есенно-зимния сезон е задължително да се вземе предвид възможността за работа при ниски температури. Задължително е при полагане набетони и разтвори, както и при грижите за вече положени такива, да се спазват всички изисквания за работа при зимни условия.Последователността за изпълнение на строителството е следната: задължително се започва със земно-насипните работи повъзстановяване на дигите и направа на рампата и понура в басейн № 2; следва изпълнението на кофраж, армировка и полагане на бетонзасъоръженията; полагане на нова бетонова облицовка по дъното и по откосите на изравнителя и уплътняване на фугите в новатаоблицовка. Последователността и предвидената продължителност са дадени в Графика за изпълнение на СМР, който е приложен къмЧаст: ПБЗ на настоящия проект. Проектните строително-монтажни работине изискват използването на специфична строителнамеханизация с изключение на ръчните трамбовки за уплътняване на насипите по дигите. С цел постигане на по-качествено изпълнениее целесъобразно полагането на PVC мембраната и геотекстила да се извърши от специализирана строителна организация. Подробноописание на дейностите за изпълнение на СМР са представени в инвестиционния проект, техническата спецификация за избор наизпълнител, КС. 984 253.26 0.00
Закупуване и/или инсталиране на нови машини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН.: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупка на новимашини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН. 88 730.00 0.00
Изграждане и/или инсталиране на системи за отчитане и мониторинг на ползваните количества вода, включително свързани с превенция от вредното въздействие върху околната среда: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупка наразходомерни устройства за измервания на водни количества. Предметът на настоящата поръчката включва: доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на измервателните устройства посочени вТехническата спецификация за реконструкция и модернизация на изравнител ПС ”Велково 82”, в землището на с.Селце, общинаКаварна, област Добрич. 7 700.00 0.00
Строителен надзор: В изпълнение на дейността Изпълнителят следва да извърши услугите качественото и навременно, в пълно съответствие с действащатанормативна уредба и с изискванията на Възложителя в т.ч. Техническа спецификация - Раздел X от документацията и техническотозадание. 1.Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежа – предмет напоръчката в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ, подзаконовите нормативни актове по прилагането му и другите относиминормативни документи 2. Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималнитеизисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всичкизадължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба 3.Упражняване на контрол върху кадастралното заснемане на строежа и изготвянето на документация от Изпълнителя по Договора застроителство за входиране на Заявление по чл. 54 а от ЗКИР в Агенция по геодезия, картография и кадастър, респ. служба по геодезия,картография и кадастър с геодезическото заснемане на изпълненото строителство за нанасянето му в кадастъра. 3. Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и §3 на ДР от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. завъвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажниработи, съоръжения и строителни обекти, Технически паспорт за строежа съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. затехническите паспорти на строежите и Отчет за изпълнение на Плана за управление на строителните отпадъци съгласно приложение №6 от Наредба от 05.12.2017 г. за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали 4. Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа до издаване на Разрешение за ползване – предмет на поръчката 5. Изготвяне и представяне на Възложителя на Месечни отчети за изпълнението на поръчката за всеки месец от изпълнението наДоговора, Доклади при откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама, Доклади и становища при поискване отВъзложителя 6. Изготвяне и представяне на Възложителя на Окончателен отчет за изпълнението на поръчката след получаване на Разрешение заползване на строежа 7. Управление на процесите по отстраняване на дефекти на строежа в гаранционните срокове съгласно Наредба № 2 за от 31 юли 2003 г.за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни имонтажни работи, съоръжения и строителни обекти 8. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Програма за развитието населските райони 2014 – 2020 г. 17 000.00 0.00
Консултантски услуги за организация и управление: Управлението на проекта се изразява в организиране и управление на ресурсите по такъв начин, че предвидените дейности да сеизвършат при спазване на заложените рамки за бюджет, срок, качество, обхват, рискове и ползи. Оперативното управление се отнася до управлението на бизнес процесите, дейностите в тези процеси и ресурсите с цел постигане нанай-високо ниво на ефективност и ефикасност на работата и максимизиране на ползите и резултатите. Административното управление представлява прилагане на знания, умения, средства и методи за изпълнение на заложените дейности,за да се удовлетворят изискванията на проекта. Основните фази/етапи от административното управление на проекта са: • Иницииране и стартиране на проекта; • Планиране на изпълнението на проекта; • Управление на реализацията на проекта; • Мониторинг и контрол на проектните дейности; • Представяне на работата пред Възложителя; • Административно приключване. Основни дейности по управление на проекта: 1. Подготовка на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнението на договора към Държавен фонд „Земеделие“ - Разплащателна агенция (ДФЗ/РА); 2. Координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта; 3. Осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени от Изпълнителите подоговорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; 4. Присъствие при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; 5. Подпомага Възложителя при подготовка за отчитане на проекта пред ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране; 6. Подготовка и окомплектоване на заявки за авансово и окончателно плащане; Осъществяване на контрол и преглед на документациятапри изпълнението на всеки етап от предвидените строителни работи по проекта, предвидените измервателни устройства които да семонтират на рехабилитираните обекти, както и предвиденото закупуване на специализирана механизация за поддръжка нахидротехническите обекти; 7. Спазване на мерки за информация, публичност и популяризиране на проекта. 5 200.00 0.00
Дейности по организация и управление на проекта, извършвани от служители на кандидата: „Напоителни системи” ЕАД кандидатства с проектни предложения по процедура № BG06RDNP001-4.016 „Проектни предложенияот„Напоителни системи“ ЕАД за възстановяване на съществуващи хидромелиоративни съоръжения за напояване“. За реализация на дейностите извършвани от служители на кандидата, както и адекватно и ефективно изпълнение на ангажиментите поадминистриране, ще да бъдат определени от управителите на клонове и Центално управлене по преценка на изпълнителния директор,служители съобразно Приложение 4 към Условията за кандидатстване - Методика за определяне размера на възнагражденията налицата, включенив екипи за извършване на дейности по организация и управление на проекта, извършвани от страна на кандидата отраздел 14.1 „допустими разходи“ на условията за кандидатстване по процедура № BG06RDNP001-4.016. Размерът на възнаграждениетопо проект се планира, изхождайки от съответната часова ставка за съответното лице или брой лица. 10 807.53 0.00
АВТОРСКИ НАДЗОР: т.1. „Авторски надзор” е дейността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, която той извършва на строителната площадка, като “Проектант” по смисъла на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Авторският надзор включва надзор за точното изпълнение и спазване на проектната документация и по-специално: 1.1. контрол на строителната площадка във връзка с качеството на ремонтно, строително-монтажните работи и стриктното спазване на проекта; 1.2. консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; 1.3. участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; 1.4. съдействие при избор на материали; 1.5. консултации, извършвани на работното място на проектанта или чрез електронните средства за комуникация; 1.6. изработване на допълнителни чертежи на детайли; 1.7. извършване на допустими от закона промени в проекта чрез отразяване в заповедната книга на строежа и в екзекутивните чертежи, когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството; 1.8. участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. т.2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и наредбите към него: 2.1. Да упражнява авторския надзор по време на строителството на обекта и до въвеждането му в експлоатация с издаване на разрешение за ползване; 2.2. Да съставя и подписва съвместно със строителя и консултанта, упражняващ строителен надзор, всички актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.3. Да спазва всички изисквания на чл. 162 от ЗУТ, Наредба № 2 от 31.07.2003 год. за въвеждане в експлоатация на строежите и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.4. Да изготвя и заверява екзекутивна документация по проекта при необходимост; 2.5. За удостоверяване на извършения авторски надзор да попълва Протокол при всяко посещаване на строежа, в който задължително нанася времето на своя престой по часове. Протоколът за упражняване на авторския надзор се изготвя в два екземпляра и задължително се подписва при всяко посещение на строежа от лицето, упражняващо инвеститорски контрол на обекта; 2.6. Да предоставя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ месечни отчети до 10-то число на месеца, следващ месеца на извършения авторски надзор, в който отразява напредъка на строителните дейности, наличие на възникнали проблеми и съответните мерки за решаването им. Към месечния отчет се прилагат копия от подписаните Протоколи, доказващи реалното упражняване на авторски наздор; 2.7. Да изпълнява предмета на договора с участието на проектантите на съответните части на проекта, като предостави на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ списък на тези лица при сключване на договор. 2.8. Разпорежданията на проектанта, упражняващ авторски надзор, касаещи незначителни промени в инвестиционния проект в процеса на строителството, задължително се съгласуват с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и се отразяват в заповедната книга на строежа. 2.9. Да съхранява всички документи по изпълнението на проекта, съгласно разпоредбите на действащото законодателство. 2.10. Да уведоми с писмено известие ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за спиране на изпълнението на този проект поради непреодолима сила. 2.11. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да се позове на незнание и/или непознаване на дейностите, свързани с изпълнение на предмета на договора за упражняване на авторски надзор, поради която причина да иска изменение или допълнение на същия. 9 842.53 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).