Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The learning center, part of The Federation of Science and Technical Union (FSTU), currently reaps the benefits of the hard-gained experience and from its very foundation has stood out with its quality of services within the professional, computer and foreign language education in the city of Pleven.A measure of this success and the high standard of education at the centre is the fact that over 4500 students have found employment in the tough labour market.Our vision is to develop as an active European-type educational institution which supports all students in their professional education by providing them with innovative and modernized approach backed up with daily-maintained high standard equipment. We would also offer our students consultation in their lifelong learning context and professional education with the aim of ensuring effective integration of the human resource on the labour market.With the implementation of the project proposal we aim to develop an environment that applies the principle of lifelong learning on a wider scale with the ultimate aim of increasing the employees’ life standards and their self-development. Increasing the variety of services offered at the centre will facilitate that in the Pleven region.In order to achieve the above, we are looking to train 5 Professional education consultants who will be mobile and offer the educational services of CPE and FSTU in all municipalities within the Pleven region. This will support our vision of creating a flexible organisation of the future offering both professional and foreign language courses. Through the offered services it is necessary to find the right balance between being a business and being part of the public sector.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Управление на проекта: Тази дейност ще се извършва от управленския екип на проекта по време на целия период на реализация на проекта и ще включва: - Наблюдение на изпълнението за установяване и предвиждане на отклонения от плана на проекта; - Наблюдение и контрол на дейностите по проекта по отношение на време, използвани ресурси и постигнато качество на за отделните етапи. - Изготвяне на технически и финансови отчети за изпълнението на проекта; - Провеждането на срещи на екипа на проекта за установяване на постигнатия напредък; - Управление на обхвата, времето, разходите, рисковете, комуникациите, промените и измерителите на проекта от страна на неговия управленски екип; - Предприемане на корективни мерки, за да се осигури изпълнението на проекта навреме, в рамките на бюджета и с необходимото качество; Членовете на екипа са ръководител на проекта, счетоводител и координатор Ръководителят на проекта ще бъде ангажиран със следните дейности: • Управление и цялостен мониторинг на изпълнението на проекта; • Разпределя задачите и координира дейността на другите членове на екипа, взема необходимите управленски решения за постигане целите на проекта; • Планира месечната дейност, осъществява контрол на разходите, контролира системата за вътрешен мониторинг и отчетност; • Предоставя в оригинал събраната отчетна информация на счетоводителя на проекта и заедно с него и с координатора подготвя месечните отчети; • Контролира изпълнението на месечния план-график и спазването на сроковете за изпълнение на дейностите, следи за правилното и качествено обучение; • Отговаря за изготвянето на информационните материали за популяризирането на Проекта и резултатите от него, заедно с останалите членове на екипа за изпълнение на проекта; • Осъществява контакта между Управляващият орган и водещата организация; • При завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от Договарящия орган. Координаторът на проекта ще бъде ангажиран със следните дейности:. • Координира работата на екипа; • Поддържа архив на проекта; • Следи за изпълнението на дейностите по проекта и осъществява текущ контрол върху качеството на изпълнение; • Подсигурява организацията и логистиката на обученията; • Изготвя графиците за обучение, съвместно с Ръководителя на Проекта; • Следи за навременното и правилно попълване на документацията – присъствени списъци и др.; • Отговаря за снабдяването с необходимите материали за провеждане на обучението; • Наблюдава и контролира работата на директорите на курсове и преподавателите, следи за редовната посещаемост на обучаемите; • Съблюдава за правилното провеждане на обучението; • Своевременно информира Ръководителя на Проекта за възникнали проблеми Счетоводителят на проекта ще бъде ангажиран със следните дейности: • На база на първични счетоводни документи в оригинал изготвя месечни отчети, заедно с Ръководителя и Координатора на проекта; • Следи за разходването на средствата по проекта, за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на донора; • Участва в изготвянето на месечните отчети, междинния и финален доклад; • Изготвя платежни документи и извършва банкови операции, свързани с дейностите по проекта; • Подготвя, заедно с останалите членове на екипа, информационните материали за популяризирането на Проекта и резултатите от него. • Следи промените в изискванията на Управляващия орган, които намират отражение в настоящия Проект. • Дава компетентни консултации на ръководството на Проекта, с цел успешната му реализация. Контактува с представители и проверяващи от Договарящия орган. 5 088.00 5 077.40
Дейност 2: Създаване на консултативен център, закупуване на оборудване и подбор на лица за включване в проекта.: Предвижда се една от залите на бенефициента да бъде определена за място, където мобилен консултант ще предлага професионално обучение и консултиране на физически и юридически лица – клиенти на организацията. Залата ще бъде обзаведена с нови интериор и дизайн, съвременна и многофункционална офис – техника закупена по проекта. Новите клиенти ще бъдат поканени в център, в който ще се представят различни възможности, професионални обучения и компетентности, отговарящи на европейските стандарти. Идеята е в офиса да се провеждат срещи и с потенциални нови партньори на Областна организация на НТС – обучителни центрове, с които съвместно да се провеждат обучителни семинари, фирмени обучения и конференции чрез взаимното им допълване и надграждане за постигане на добро бъдещо сътрудничество. Идеята е с изграждането на консултативен разширен център към Областна организация на НТС Плевен, не само да се увеличат неговите клиенти, но и да се промени мисленето на организациите предлагащи услуги или работещи в бизнеса – обединяване на възможностите и предлаганите услуги за постигане на добро ниво на обучение и квалификация в областта с цел повишаване на конкурентоспособността на обучените. Предвижда се в центъра да работят 5 консултанта, чиито основни задължения ще бъдат координация между бенефициента и неговите бъдещи партньори и клиенти. Координаторите ще са младежи до 29г. със завършено средно или висше образование, на които ще бъде осигурена трайна заетост. Те ще са мобилни консултанти, четирима от тях ежедневно ще посещават различни населени места, където ще предлагат услугите на Областна организация на НТС Плевен във всички общини на областта. Ще създават трайни партньорства с публичния сектор и училища с цел подпомагане на професионалното консултиране на учениците и увеличаване на потенциалните им възможности за реализация на пазара на труда в бъдеще. Центърът ще бъде винаги с отворени врати ежедневно с петия консултант по професионално ориентиране и консултиране. Ще се ползват и актуални професиограми в помощ на професионалистите. Чрез екипна работа и с методическата помощ на настоящия екип на НТС ще се организират периодични семинари и обучения за постигане на добро бъдещо сътрудничество в областта на професионалното образование и обучение и публично-частния сектор. Ще бъде избран изпълнител за доставчик съгласно ПМС118. Ще бъдат сключени договори с доставчици на офис техника, обзавеждане и необходимите материали и консумативи за изпълнение на проекта и за провеждане на обучението. 14 460.00 12 820.00
Дейност 3: Наемане на безработни младежи до 29г за срок от 12 месеца. : Лицата се наемат по трудово правоотношение след изпълнението на Дейност 2, при която са одобрени младежи за обучение и работа по професиите Координатор и Координатор дейности. Чрез тази дейност се насърчава трудовата реализация на представителите на целевата група. По време на назначаването лицата ще се обучават по Ключова компетентност 4 “Дигитална компетентност“, което е едно добро съчетаване на обучение в реална работна среда и придобиване на гъвкави умения. Косвено ще се предава и опита от екипа на Областна организация на НТС Плевен. 29 303.04 28 358.29
Дейност 4: Обучение в ключова компетентност 4: „Дигитална компетентност“ на назначените младежи : При избора на подходящите за назначаване преки ползватели по проекта ще бъде направен входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Обучаваните ще придобият следните знания и умения: Визуална и информационна грамотност; Дигитална и медийна грамотност, Мултикултурна грамотност и осведоменост за глобалните процеси, иноваторско мислене; Адаптивност и управление на комплексността; Високо-организирано мислене и ефективна комуникация; Работа в екип, умения за коопериране и междуличностни взаимодействия; Личностна, социална и гражданска отговорност; Интерактивна комуникация, Способности да се произвеждат релевантни на контекста, висококачествени продукти. Всички умения в дигиталната епоха непрекъснато се усъвършенстват по горните направления. Дейности за вътрешна оценка на предвиденото обучение Инструментариумът включва въпросници, оценъчни карти и форми на самооценка , чрез които се оценяват резултатите / постиженията на учащите се/, процеса на общуване по време на обученията, силните и слабите страни по време на преподаването, участие на учащите в учебния процес, учебните материали, образователната среда и други моменти по време на обучението. Участниците оценяват обучението, в което участват като цяло /организация и провеждане / и представянето на обучаващите.Такива оценки ще се правят по време на курса , веднага след курса и до няколко месеца след него, за да се установи доколко наученото се прилага от бившите курсисти. Ще бъде използван следния инструментариум за оценка : • форми на оценяване : анкетни карти, оценъчни скали, форми за самооценяване, дискусии • време на оценяване : периодично по време на реализиране на обучението, в края на курса, след определен период от време Индикатори , осигуряващи информация за степента на изпълнение на проектното предложение са: • доколко обучаваните са придобили очакваните знания и умения • доколко проведените обучения са осъществени в оптимална обучаваща среда • доколко обучението е повлияло на последващото поведение на обучаваните • доколко разработените учебни програми отговарят но потребностите на пазарната икономика • доколко разработените учебни програми са приложими за целевата група, за която са предназначени Оценяването на обучението ще се осъществи по скала от четири нива: • Ниво І “ Реакция ” – доколко участниците се чувстват удоволетворени от провежданото обучение • Ниво ІІ “Учене “ – До каква степен участниците повишават своите знания и усвояват професионални умения? • Ниво ІІІ “Поведение “ – До каква степен те променят своето поведение на пазара на труда? • Ниво ІV “ Промяна “ - Какви крайни резултати са налице? 1 250.00 3 834.75
Дейност 5: Публичност и визуализация по проекта: Описание на дейността: Тази дейност се извършва съгласно съпътствуваща Програма за публичност и визуализация на Проекта, която състои в публикуване на три информационни материала, организиране на две пресконференции- при стартирането и приключването на проекта, публикуване на информация за проекта в средствата за масова информация, поставяне на едно информационно табло и информационна табела на офиса, в съответствие с изискванията в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г“. Дейността ще се изпълнява от екипа за управление на проекта 1 010.00 1 009.76

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).