Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 674 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at the implementation of integrated support measures in relation to the implementation of the powers of the Municipality of Dzhebel, related to the implementation of its responsibilities under the SSA, PDA, and the PAA. In line with the objective of the procedure, the strengthening of the municipal capacity in the field will support the reform processes of the social services system and facilitate the transition to the new mechanisms at local level.The project will involve a minimum of 20 persons from the target group, staff from institutions/organisations/administration involved in social policies and staff from providers of social and integrated health and social services.The implementation of the integrated support measures will provide conditions for increasing the capacity of staff and will contribute to the smooth and seamless implementation of the reforms in the field of social services and personal assistance and will accelerate the provision of more effective, efficient and quality care for the most vulnerable groups.The activities include: creation of workplaces (front-office) including refreshment and purchase of equipment and furniture;recruitment, training and supervision of staff to perform the duties and responsibilities of the municipality;preparation of analyses and studies in the field of SU;planning and analysis of the provision of social and integrated health and social services, including for the development of programs for the development of the quality of SS;conducting awareness-raising campaigns on the provision of personal assistance, social and integrated health and social services. The project will provide for the improvement of the administrative capacity of the Municipality for the implementation of its powers and obligations for the implementation of the SSA, PDA, and the PAA and will lead to an increase in the efficiency and quality of the services provided in the community for local vulnerable groups.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане, обучение и супервизия на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги.: Целта на дейността е подбор, наемане, обучение и супервизия на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на община Джебел по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. Дейността включва: 1. Изготвяне на документи за извършване на подбор и наемане на персонал. Екипът по проекта ще изготви: Процедура за подбор на служителите, в съответствие с разпоредбите на Кодекса на труда, длъжностна характеристика, образци на документи и формуляри. Процедурата за подбор на служителите ще бъде утвърдена от Кмета на община Джебел. 2. Информиране на гражданите за процеса на кандидатстване, подбор и наемане на персонал. Информирането на гражданите ще се осъществи чрез публикуване на обява в местен вестник, сайта на общината и обяви на информационните табла на Община Джебел, ДБТ и др. места. В обявите ще бъдат посочени сроковете на подаване на документи, изискванията за кандидатите и място на подаване на необходимите документи за кандидатстване. 3. Подбор и наемане на квалифициран персонал. Във връзка с нарасналия обем от функции и задължения на общините с оглед прилагането на новите нормативни изисквания в областта на социалните услуги, ще бъдат назначени 2 нови служители на длъжност "социален работник" - 1 на 8 часова на трудов договор за 12 месеца и 1 с договор за услуга за 9 месеца. Те ще информират лицата относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване; условията за заплащане и пълно и частично освобождаване от заплащане на такса за ползване на социални услуги. Също така ще извършват предварителна оценка на потребностите от социални услуги и ще оказват съдействие и консултиране на лицата за избор на подходящи за тях социални услуги. Конкретните задължения и отговорности на служителите ще бъдат разписани в длъжностната характеристика, съобразно дейностите, описани в проекта. Подборът на служителите ще се извърши чрез провеждане на конкурс, съгласно КТ.Със заповед на Кмета на Община Джебел ще се определи Комисия за оценка и подбор.С избраните лица ще бъдат сключени трудови договори. Допълнително със служител от общината, който участват в изпълнението на правомощията по ЗСУ, ЗЛП и ЗХУ, ще бъде сключен договор/заповед за изпълнение на конкретни задължение, свързани с насочването за ползване на социални услуги. 4.Обучения: С цел повишаване на капацитета и на общинските служители, имащи отношение към провеждане на социалната политика на територията на общината и прилагане на новото законодателство се предвижда провеждане на едно въвеждащо и две надграждащи обучения. Новоназначените и действащите служители от Община Джебел ще бъдат включени в 3 двудневни обучения (1 въвеждащо и 2 надграждащи) в групи от по 20 лица от целевата група. Темите, които ще бъдат включени ще се определят спрямо идентифицираните нужди на служителите, но основно ще засягат въпроси свързани с насочване за ползване на СУ. Обученията ще гарантират качественото изпълнение на задълженията на служители и повишаване на нивото на знанията и уменията, свързани с насочването от общините за ползване на социални услуги. 5. Супервизии: За осигуряване на навременното и качествено изпълнение на задълженията на служителите от целевата група ще се провеждат - индивидуални и групови супервизии - групови супервизии - на всеки 3 месеца и индивидуални супервизии - на всеки 4 месеца. Супервизията е професионална дейност, насочена към оказване на подкрепа на екипите от действащи социални услуги за развиване на специфични умения и повишаване качеството на работата им. Супервизията е задължителен компонент при подпомагащите професии и има основна роля за изграждане и поддържане на компетентността на специалистите, работещи в социалните услуги. Обученията и супервизиите ще се извършат от външни за изпълнителя експерти с опит в сферата на социалните услуги и политики, с които ще се сключат договори за услуга. 28 772.14 0.00
Обезпечаване правомощията на Община Джебел по ЗСУ, ЗЛП и ЗХУ в т.ч.:създаване на работни места (фронт-офиси); изготвяне на анализи и проучвания в сферата на социалните услуги;планиране и анализиране на предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги, вкл.за разработване на програми за развитие на качеството на социалните услуги и провеждане на разяснително-информационни кампании : Целта на дейността е обезпечаване на правомощията на Община Джебел по ЗСУ, ЗЛП и ЗХУ. Дейността включва следните поддейности: 1. Създаване на работни места (фронт-офис).Дейността е свързана с осигуряване на помещение в Община Джебел за изграждане на фронт-офис. В него ще се създадат необходимите условия, в които определени служители ще извършват дейностите по информиране за съществуващите социални услуги, предварителна оценка на потребностите, съдействие и консултиране за избор на подходящи социални услуги и насочване на лицата. Фронт-офиса ще се помещава в сградата на Общинска администрация - Джебел, която е публична общинска собственост, с адрес: гр. Джебел, ул. "Еделвайс", № 19. За Фронт-офис е определено едно помещения - на първия етаж в сградата в гр. Джебел. Постъпа към помещението отговаря на изискванията за достъпност по Наредба №РД-02-20-2 от 26.01.2021г. и няма пречки и прегради от гледна точка на достъпността към нея. Предвижда се освежаване на помещението на фронт офиса със средства на Общината, оборудване - офис техника (компютър - 2 бр, мултифункционално устройство(принтер, скенер и ксерокс - 1 бр.) и доставка на обзавеждане - бюро - 1 бр, столове - 1 бр и архивен шкаф - 1 бр. 2. Изготвяне на анализи и проучвания в сферата на социалните услуги. В рамките на дейността ще се изготвят нужните аналитични проучвания за социалните услуги на територията на Община Джебел. Проучването ще цели да даде реална информация, относно достъпността, ефективността и качеството на СУ, предлагани на територията на общината. То ще представя анализ за текущото състояние на предоставяните социални услуги на територията на общината по вид и качество. Изготвените анализи ще спомогнат за прецизиране на нуждите, обхвата и потребностите от социални услуги и ще послужат като основа за бъдещо планиране и предоставяне на същите. Анализът и проучванията ще дадат възможност също така да се разгледа и потенциала за развитие на действащите услуги и перспективата и възможността да се разкрият нови. Ще се направят изводи и препоръки с цел максимално задоволяване на потребностите на населението от различни по вид СУ. 3. Планиране и анализиране на предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги, вкл.разработване на програми за развитие на качеството на социалните услуги.Осъществяването на дейността ще позволи на Община Джебел да изпълни регламентираните промени в ЗСУ, ЗЛП и ЗХУ и да приложи, на практика, произтичащите от същите задължения и отговорности за общината, като създаде необходимите предпоставки за прецизно планово структуриране на СУ на своята територия, вкл.да разработи системи за управление на СУ, въвеждане и уеднаквяване на стандартите за качество при предоставянето им, както и включване на нужните механизми за контрол и мониторинг при тяхното реализиране. 4. Провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставяне на лична помощ и СУ, както и повишаване на обществената информираност относно достъпността за хората с увреждания. Служителите отговорни за реализацията на проекта ще извършват провеждане на информационни кампании както в общинския център, така и на територията на цялата община, ще се направят публикации в сайта на община Джебел и в местна преса, ще се изготвят информационни материали. Изпълнението ще е съобразено с изискванията и условията, определени в Глава III "Видимост, прозрачност и комуникация" и Приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060. 11 508.86 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).