Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-0456-C01
Project Name Development of entrepreneurial ideas in ALFABOT Ltd.
Beneficiary 205225686 ALFABOT Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 31.05.2019
Start Date 31.05.2019
End Date 14.06.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Панагюрище, гр.Панагюрище

Description

Brief description
Фирма АЛФАБОТ ООД е новосъздадено предприятие и като такова основната му потребност е повишаване на конкурентоспособността му, което ще му позволи да се развива и да продължи да съществува. 
С настоящето проектно предложение фирмата кандидатства за подкрепа, чрез която да реализира на пазара своята предприемаческа идея – софтуер и хардуер за изграждане, управление и оптимизация на автоматизирани работни места, реализирана в приоритетен сектор на Националната стратегия за насърчаване на МСП 2014-2020г.
Проектът ще има положителен социален и екологичен ефект.
Основната цел на проекта е постигане на положителен ефект по отношение на устойчивостта на новосъздаденото предприятие, създаване и стабилност на работни места и постигане на ръст чрез реализиране и предлагане на пазара на предприемачески идеи. 
Тя ще бъде постигната чрез изпълнение на дейности за реализиране на пазара на предприемаческа идея:  
- назначаване на квалифициран персонал
- придобиване на ДМА
- наемане на работно помещение
- външни услуги
- участие в събития за представяне на фирмата и предлаганите продукти
Чрез реализирането на гореописаната дейност, ще бъдат постигнати следните основни резултати:
- назначен квалифициран персонал – 4 бр.
- доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ДМА - Сървърна система (1бр.), Компютърна система (4бр.), 3D принтер (1бр.) и Роботизирана ръка (2бр.)
- наемане на работно помещение – 1 бр.
- външни услуги – създаване на интернет страница 
- участие в събитие(1 бр.) в България за представяне на фирмата и предлаганите продукти

Проектното предложение попада изцяло в тематична област „Мехатроника и чисти технологии“ на ИСИС и приоритетните й направления „системи за автоматизирано и софтуерно подпомагано управление с приложение в производството“ и „роботика и автоматизация на процеси, в т.ч. 3-D моделиране на роботизирани автоматизирани системи“.
Activities
  • Activity: Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал, закупуване на ДМА, наемане на работно помещение, външни услуги, участие в събитие): Дейността има за цел реализиране на пазара на предприемаческата идея на фирмата – софтуер и хардуер за изграждане, управление и оптимизация на автоматизирани работни места. Дейността ще бъде изпълнена чрез изпълнението на следните поддейности: Поддейност 1: Като част от дейността ще бъдат наети на трудов договор 4 лица квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на продукта. По проекта е предвидено финансиране на следните работни места: 1. Бизнес анализатор, информационни технологии с код по НКПД 25116002 – на тази длъжност е предвидена да бъде назначена Ива Маркова (предприемач) (бюджетен ред 1.1) 2. Експерт, проектиране и програмиране с код по НКПД 25126001 – на тази длъжност е предвиден да бъде назначен Иван Терзиев (бюджетен ред 1.2) 3. Експерт, проектиране и програмиране с код по НКПД 25126001 – на тази длъжност е предвидено да бъде назначено лице след направен подбор (бюджетен ред 1.2) 4. Техник автоматизация с код по НКПД 31153021 – на тази длъжност е предвидено да бъде назначено лице след направен подбор (бюджетен ред 1.3) Поддейност 2: За осигуряване на необходимите работни условия са предвидени разходи по проекта (бюджетен ред 5.1) за наем (с включени режийни разходи) на работно помещение в гр. Панагюрище. Поддейност 3: Предвидено е и закупуване на следните ДМА: 1. Сървърна система ( 1 бр.) (бюджетен ред 2.1) 2. Компютърна система ( 4 бр.) (бюджетен ред 2.2) 3. 3D принтер ( 1 бр.) (бюджетен ред 2.3) 4. Роботизирана ръка (2 бр.) (бюджетен ред 2.4) Поддейност 4: Като част от изпълнението на проекта е предвидено и създаването на интернет страница на АЛФАБОТ ЕООД. Услугата по изработката й ще бъде възложена на външен изпълнител, а разходите за това са описани в бюджетен ред 9.1 Поддейност 5: За представяне на фирмата и предлаганите продукти както и за привличане на клиенти и разширяване на дейността, в бюджетен ред 12.1 по проекта са включени разходи за такси за участие в събитие (семинар,конференция или изложение) в страната. Конкретното събитие ще бъде определено след сключване на ДБФП. Изпълнението на дейността ще бъде 18 месеца и ще премине през следните етапи, разделени според поддейностите: Поддейност 1: Квалифициран персонал - избор според разпоредбите на УО от 1-ви до 18-ти месец Поддейност 2: Наем на работно помещение - избор според разпоредбите на УО от 1-ви до 18-ти месец Поддейност 3: ДМА - избор след провеждане на процедура според ЗУСЕСИФ, ПМС № 160 и Ръководството за изпълнение на договори за БФП от 1-ви до 3-ти месец Поддейност 4: Интернет страница - избор след провеждане на процедура според ЗУСЕСИФ от 1-ви до 18-ти месец Поддейност 5: Участие в събитие - избор според разпоредбите на УО от 1-ви до 18-ти месец, Contracted Amount: 214 645.03 , Reported Amount: 198 777.18
  • Activity: Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на плакат - 1 бр. и стикери – 8 бр.) : Основната цел на дейността е информиране на обществеността за получената безвъзмездна помощ. Дейността ще бъде осъществена в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и приложимото към момента на изпълнение на дейността законодателство. Като част от изпълнението на дейността ще бъдат закупени 1 бр. плакат и 8 бр. стикери. На входа на офиса на фирмата ще бъде поставен плакат, а на новозакупеното оборудване ще бъдат поставени стикери, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (1 месец) 2. Доставка на визуализационните материали и подписване на приемо-предавателен протокол (2 месец) 3. Поддържане на визуализационните материали и изпълнение на изискванията за публичност и визуализация (от 1 до 18 месец), Contracted Amount: 330.00 , Reported Amount: 280.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: PERSY, Contracted Amount*: 11 295.20 , Reported Amount**: 14 119.00
  • Contractor: RAUM - NEMIGENCHEV SD, Contracted Amount*: 224.00 , Reported Amount**: 280.00
  • Contractor: QNTRA TECHNOLOGY, Contracted Amount*: 11 984.00 , Reported Amount**: 14 980.00
  • Contractor: OPTEXIM, Contracted Amount*: 71 192.00 , Reported Amount**: 88 990.00
  • Contractor: HYDROSTROY-INVEST, Contracted Amount*: 19 870.14 , Reported Amount**: 24 837.67
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.50 , Reached amount: 1.50
Indicator 2 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 370.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.64 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 214 975.03 BGN
Grant 171 980.03 BGN
Self amount 42 995.00 BGN
Total actual amounts paid 160 701.66 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Роботизирана ръка (2 бр.), Estimated Amount: 78 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на Роботизирана ръка (2 бр.)
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Роботизирана ръка (2 бр.)
    Contractor: OPTEXIM
    Contract total funded value: 62 400.00
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване на 3D принтер ( 1 бр.) , Estimated Amount: 11 117.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на 3D принтер ( 1 бр.)
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване на Сървърна система ( 1 бр.) и Компютърна система ( 4 бр.), Estimated Amount: 14 355.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на Сървърна система ( 1 бр.)
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Компютърна система ( 4 бр. )
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Изготвяне на материали за визуализация и публичност, Estimated Amount: 330.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на материали за визуализация и публичност
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Наем на работно помещение, Estimated Amount: 25 000.00
  • Differentiated position 1: Наем на работно помещение
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Създаване на интернет страница - 1 бр., Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Създаване на интернет страница - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN