Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0055-C01
Project Name Developing management capacity and growth of RnD Services Ltd.
Beneficiary 201866164 RnD SERVICES LTD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 06.03.2017
Start Date 06.03.2017
End Date 02.05.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Враца, Враца, гр.Враца
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
"Ар Енд Ди Сървисиз" ООД е една от най-бързоразвиващите се компания в България в сферата на клиничните изпитвания. Само за четири години от създаването си, дружеството разполага с персонал от 43 души и извършва клинични изпитвания с 1216 пациенти. Спецификата на работата при извършването на клинични изпитвания налага администрирането на големи количества информация и спазване на високо ниво на сигурност на данните, което в комбинация с бързия растеж на дружеството и голямото количество пациенти води до тромавост на процесите.
С изпълнението на настоящия проект "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД ще внедри ИКТ базирана система за управление на бизнес процесите, която ще оптимизира и автоматизира всички процеси във фирмата и ще подпомогне повишаването на конкурентоспособността и устойчивия растеж на националния и европейски пазар. Ще се внедри и Система за управление на Околната среда, която ще повиши и гарантира качеството на предлаганите услуги и ще ограничи негативното въздействие върху Околната среда.
Заложените цели ще бъдат постигнати чрез дейност по въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите и придобиване на 2 бр. сървъри, както и дейност по внедряване и сертифициране по Български държавен стандарт EN ISO 14001.
В резултат се очаква да се повиши конкурентоспособността и управленския капацитет на "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД и да се гарантира устойчивото му развитие на националния и европейски пазар.
Activities
  • Activity: Въвеждане и сертифициране на система за управление на Околната среда в съответствие с изискванията на БДС EN ISO 14001: Дейността ще бъде изпълнена чрез въвеждането и сертифицирането на система за управление на Околната среда по Български държавен стандарт EN ISO 14001. Системата е необходима, за да може дружеството по-ефективно да използва ресурсите си, с цел повишаване ефективността на разходите. Основните клиенти на "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД са фармацевтични компании, които имат изискване към определени клинични изпитвания да се извършват от изпълнители, които са отговорни към опазването на Околната среда. Въвеждането на системата ще повиши прозрачността на мерките за опазване на Околната среда и ще създаде по-високо доверие е дружеството, което от своя страна ще позволи на фирмата да отговори на изискванията на своите клиенти и да привлече нови от националния и европейски пазар. Внедряването и Сертифицирането ще бъдат изпълнени от различни и независими изпълнители, съгласно законоустановеното изискване. Цените на услугите са формирана след направено пазарно проучване и са определени така, че максимално ефективно да се разходват средставата по проекта. При изпълнение на дейноста ще бъда прилагани мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, за сметка на дружеството., Contracted Amount: 14 700.00 , Reported Amount: 11 950.00
  • Activity: Придобиване и въвеждане на Система за управление на бизнес процесите в офис Враца и офис София и придобиване на 2 бр.сървър, необходими за внедряването му.: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез придобиването на ИКТ базиран софтуери за управление на бизнес процесите и сървъри- 2 бр., необходими за внедряването му. 1.Внедряването на Система за управление на бизнес процесите в офис Враца и офис София е напълно допустимо и необходимо. Системата е в остновата на целия проект и без внедряването й изпълнението на проекта е невъзможно. Чрез внедряването на софтуер за управление на бизнес процесите "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД ще има възможност да преодолее ограниченията пред своето развитие и ще подобри процесите на планиране и вземане на решения; процеса на организация на ресурсите; процеса на предоставяне на услуги; процеса на реализация на услугата; процеса на интернационализация на услугата. Внедряваната сиистема ще подпомогне решаването на проблемите на дружеството, свързани със сигурността на данните; ще подобри отчетноста и ще премахне ограничение през развитието на националния и европейски пазар. Подробна обосновка относно необходимостта от внедряването на ИКТ базиран софтуери за управление на бизнес процесите е направането в т.11.3 от настоящия проект. След направено пазарно проучване и анализ, се взе решение системата да бъде обособи в два бюджетни 27.1 за офис Враца и 27.2 за офис София, тъй като ще бъде използвана и на двете места. Стойността на внедряването във всеки офис бе изчислена от екипа на фирмата, изготвила индикативната оферта на база потреблението и сложността на внедряване. Системата ще се ползва от 21 служители във Враца и от 14 в София. Въпреки разделението в два бюджетни реда, системата е един цялостен актив, тъй като е клауд базирана и всички нейни модули ще се използват и в двата офиса и няма как да бъде разделена. Поради тази причина е посочена като един актив в Техническата спецификация на предвидените за закупуване ДМА и ДНА, който обхваща два бюджетни реда: 27.1 "Система за управление на бизнес процесите за офис Враца" и 27.2. "Система за управление на бизнес процесите за офис Враца". 2. С изпълнението на настоящата дейност ще бъдат придобити 2 бр. сървъри, които са необходими за внедряването на ИКТ базирана системата за управление на бизнес процесите. Необходимостта от придобиване на собствени сървъри се обуславя от заложеното изискване в индикативната оферта към системата за управление на бизнес процесите- да бъде инсталирана на сървъри с определена производителност, за да може да функционира ефективно. Друга предпосатавка за придобиването на собствени сървъри е изискването на нашите клиенти- цялата информация по процеса на клинични изпитвания да бъде конфиденциална. За целата ще придобием в бр. 2 сървъри, които ще се съхраняват в сървърното на дружеството в гр. София, което отговаря на изискванията за най-висок клас сигурност. Сървърите са специфично конфугурирани за нуждите на софтуера за управление на бизнес процесите и няма да се използват за други цели. Цените на активите са формирана след направено пазарно проучване и са определени така, че максимално ефективно да се разходват средставата по проекта. При изпълнение на дейноста ще бъда прилагани мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, за сметка на дружеството., Contracted Amount: 541 500.00 , Reported Amount: 517 730.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Consejo, Contracted Amount*: 5 285.00 , Reported Amount**: 7 550.00
  • Contractor: Lloyds Register EMEA Branch, Contracted Amount*: 3 080.00 , Reported Amount**: 4 400.00
  • Contractor: Next Consult, Contracted Amount*: 310 800.00 , Reported Amount**: 444 000.00
  • Contractor: CNCYS, Contracted Amount*: 51 611.00 , Reported Amount**: 73 730.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 85 314.16 , Reached amount: 81 247.57
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 556 200.00 BGN
Grant 389 340.00 BGN
Self amount 166 860.00 BGN
Total actual amounts paid 370 776.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Внедряване и сертификация на БДС EN ISO 14001 с две обособени позиции, Estimated Amount: 14 700.00
  • Differentiated position 1: Внедряване на система за управление на околната среда
    Contractor: Consejo
    Contract total funded value: 5 285.00
  • Differentiated position 2: Сертифициране по стандарт по БДС EN ISO 14001
    Contractor: Lloyds Register EMEA Branch
    Contract total funded value: 3 080.00
Procedure 2 Subject to due process: Внедряване на Система за управление на бизнес процесите в офис Враца и офис София по техническа спецификация, Estimated Amount: 444 000.00
  • Differentiated position 1: Внедряване на Система за управление на бизнес процесите в офис Враца и офис София по техническа спецификация
    Contractor: Next Consult
    Contract total funded value: 310 800.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на 2 бр. сървъри, Estimated Amount: 97 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на 2 бр. сървъри
    Contractor: CNCYS
    Contract total funded value: 51 611.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN