Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.002-0021-C01
Project Name Support for deinstitutionalization of social services for adults and people with disabilities in Pernik Municipality
Beneficiary 000386751 Municipality of Pernik
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 08.02.2019
Start Date 08.02.2019
End Date 26.08.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414), Перник, гр.Перник

Description

Brief description
Проектът предвижда изграждане на центрове от резидентен тип в община Перник. Чрез извършване на строително ремонтни дейности и обзавеждане и оборудване в две сгради общинска собственост ще бъдат открити "Център за грижа за лица с психични разстройства" (ЦГЛПР), ''Център за грижа за лица с различни форми на деменция" (ЦГЛРФД) и "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване"(ЦГВХНС). Чрез осигуряването на подходяща социална инфраструктура ще бъде гарантирано предоставянето на услуги на възрастни хора и хора с увреждания. 
"Център за грижа за лица с различни форми на деменция" и "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" ще бъдат ситуирани в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД. ЦГЛРФД ще се помещава на етаж 3, като за неговите нужди ще бъдат обособени 8 спални със собствени санитарни възли (две единични стаи, една тройна, пет двойни стаи), две всекидневни, кухня, трапезария, , кабинет на директора, стая за персонала със санитарен възел, приемна. ЦГХНС ще бъде разположен на втори етаж, като ще бъдат обособени 9 спални помещения със санитарни възли (три единични и шест двойни), всекидневна,  кухня, трапезария, кабинет на директора, стая за персонала със санитарен възел, приемна, склад и медицински кабинет(манипулационна). За нуждите на потребителите ще бъдат извършени интервенции и върху дворното пространство, създавайки възможност за активен отдих.
"Център за грижа за лица с психични разстройства" ще бъде разположен в двуетажна сграда със ЗП 332 кв.м, находяща се в кв. Христо Смирненски". В обекта ще бъдат обособени всекидневна, кухня, трапезария, кабинет за директора, стая за персонала със санитарен възел, медицински кабинет, склад и 9 стаи със санитарни възли.
Реализирането на проектното предложение ще гарантира предоставяне на качествени социални услуги за целевите групи.
Activities
  • Activity: Организация и управление: Дейността предвижда сформиране на екип за управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период.Членовете на екипа за управление на проекта ще отговарят за прилагане на всички необходими мерки за избягване на конфликт на интереси, като уведомяват незабавно Управляващия орган относно обстоятелство, което предизвиква или може да предизвика подобен конфликт; носят отговорност за запазване поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали; отговарят и контролират воденето на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство в съответствие с националното законодателство и вътрешните правила приложими в Община Перник; изготвят междинните и окончателният доклад /техническа и финансова част/ съгласно указаните образци; изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания, които се представят на Управляващия орган. Отговарят за цялата документация, която се съхранява или под формата на оригинали, или в заверени версии верни с оригинала, на общоприети носители на данни. С оглед на утвърдената и прилагана в Община Перник система по време на изпълнението на проекта, ЕУП създава и поддържа досие, съхранява и архивира документите, като след приключването му (краен срок за изпълнение на дейностите, изплащане на окончателното искане за плащане, счетоводното приключване и приключила проверка от представители на УО), ЕУП предава с приемо-предавателен протокол цялата налична окомплектована документация по проекта (съгласно изискванията на Оперативната програма) на оправомощен служител на общината за архивиране и съхранение, с което ангажиментите на ЕУП приключват. Съхранението се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството като счетоводната система и документация са налични до изтичане на сроковете за съхранение на документацията, указани в чл.140 от Регламент (ЕС) № 1303/2013. ЕУП ще организира и контролира цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Екипа ще осъществява ефективна комуникация както с изпълнителите по дейности, така и с ръководството и служителите от отдели и дирекции на община Перник при физическото изпълнение на обектите. Екипът ще се състои от: Ръководител на проекта; Счетоводител; Координатор;Експерт обществени поръчки. Екипът за управление на проекта има ангажимент и за снабдяване с необходимите документи, свързани с въвеждането на обектите в експлоатация, като част от техническото, архивно и счетоводно досие на проекта. Дейностите по управление на проекта ще се изпълняват от служители на бенефициента. В този случай при определяне на възнагражденията на членовете на екипа бенефициентът е спазил чл. 49 ал. 2 и 3 от ЗУСЕСИФ и ПМС № 189 от юли 2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, съфинансирани от Европейските структурни и инвестиционни фондове, за програмен период 2014-2020 г. Безвъзмездната финансова и възстановима помощ за разходи за организация и управление се предоставят само под формата по чл. 55, ал. 1, т. 4 на ЗУСЕСИФ - финансиране с единна ставка, приложена към допустимите преки разходи. , Contracted Amount: 19 767.43 , Reported Amount: 13 321.35
  • Activity: Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП: Изборът на външни изпълнители на дейности по проекта ще се осъществи чрез провеждане на съответните приложими процедури по ЗОП с оглед стойностите, предвидени в бюджета на проекта за съответната дейност. Настоящата дейност е избрана с цел: Подбор на предложения за извършване на Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР / , Строителен надзор, Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, информация и публичност Сключване на договори с избраните изпълнители за извършване на външни услуги; Осигуряване на ефективно изпълнение на предвидените дейности по ремонт, доставка на обзавеждане, оборудване и услуги., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР /: Проектното предложение включва обновяване, ремонт и преустройство на две сгради, общинска собственост. Тази дейност предвижда възлагане на външен изпълнител, дейността по проектиране и СМР, която да доведе до изпълнение на заложените изисквания от УО на ОПРР. Авторският надзор ще гарантира спазването на изготвения и одобрен технически/работен проект. Ще бъде изпълняван съгласно изискванията на Закона за устройство на територията. Авторски надзор по проекта ще бъде осъществен от проектантите, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ и Наредба № 4. Целта му е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, както и спазването на параметрите на работния проект. За формиране на единичните цени в индикативните количествено-стойностни сметки са използвани следните данни и източници на информация: - Практически опит на служителите от дирекция „Строителство, инфраструктура и екология“ при упражняване на инвеститорски контрол в изпълнение на договори с предмет подобен на предмета на заложената дейност (извършване на СМР, авторски надзор и проектиране) на обекти общинска собственост. - Практически опит от изпълнението на дейности по проекти, реализирани в програмен период 2007-2013г. - Периодичните издания на СЕК - „Справочник за цените в строителството“- тримесечно издание за цените на СМР и строителната отчетност. Включва цени на труд, цени на материали, механизация, СМР, цени за ремонти и разходи за доставка.; сп. „Строителен обзор“ – периодично издание, съдържащо сравнителна таблица за промяната на цените по видове работи; информация за строителни цени средни за m2 бруто площ за различни видове сгради по еталони на СЕК, Цени и ценообразуване и др. - Използване на специализиран софтуер за ценообразуване - BUILDING MANAGER. По отношение определянето на единичните цени както на строителните материали, така и на различните видове СМР е направено и онлайн проучване от различни източници, като са сравнявани цени и качество на избраните продукти от информационни сайтове, подробно описани във финансова обосновка и доказателствата към нея. , Contracted Amount: 1 014 250.00 , Reported Amount: 1 213 594.16
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността предвижда възлагане на външен изпълнител доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане в двете сгради обекти на интервенция. Чрез тази дейност ще бъдат създадени условия за пълноценното използване на новооткритите "Център за грижа за лица с психични разстройства", ''Център за грижа за лица с различни форми на деменция" и "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване". В изпълнението на проекта са планирани доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на стаи и помещения с общ капацитет 45 души. Обзавеждането и оборудването са индивидуализирани по вид в изготвен Списък, приложение Б1. Единичните цени са индикативни и са определяни на база на реалните пазарни цени към момента на кандидатстване, като са взети предвид и изискванията за качество и функционалност при използване от представителите на целевите групи.Част от източниците на информация при формиране на цените за оборудване и обзавеждане могат да се видят в приложената финансова обосновка и доказателствата към нея. , Contracted Amount: 316 493.00 , Reported Amount: 178 370.81
  • Activity: Информация и публичност по проекта: Възлагането и изпълнението на тази дейност е свързано с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и комуникация на всеки проект, финансиран със средства от европейските фондове. Мерките за осигуряване на информация и публичност ще бъдат изцяло съобразени с изискванията на ОПРР и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и гарантират популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица. По проекта са предвидени следните мерки за информация и комуникация: Начална/откриваща пресконференция, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите за целите и дейностите предвидени за изпълнение и финансовата рамка на проекта, целевите групи, към които е насочен; Заключителна пресконференция, която ще се проведе в края на изпълнение на проекта след приключване на предвидените за изпълнение дейности, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите с изпълнението и постигнатите реални резултати. Ще бъде изработен интернет банер, както и публикации в местните медии. Дейностите по информация и комуникация ще бъдат съобразени с изискванията за проекти, при които общото публично финансиране надвишава 500 000 евро и включват финансиране на инфраструктура и строителство. Ще бъдат издигнати билборди, постоянни обяснителни табели, организиране и провеждане на официални събития – „Първа копка“ и откриване на обекта. Визуализацията ще бъде осъществена чрез изработване и разпространение на печатни информационни и промоционални матрериали. Разходите за публичност са изчислени съгласно Насоките за кандидатстване, като не надвишават 1 % от общите преки допустими разходи. Те са определени на база опита на община Перник и проучване на обществени поръчки с подобен предмет, информацията за които е налична във финансовата обосновка и доказателствата към нея., Contracted Amount: 13 000.00 , Reported Amount: 14 346.00
  • Activity: Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта: В съответствие с чл.166 (1) от ЗУТ ще бъде нает Консултант въз основа на писмен договор, който ще извършва оценяване на съответствието на инвестиционния проект и ще упражнява строителен надзор по време на целия строителен процес. Изпълнението на строителния надзор по време на изпълнение на СМР, включва: • упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с чл. 168 от ЗУТ и по реда на Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството • координиране на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация ; • извършване на постоянен строителен надзор по всички части на инвестиционния проект; • осъществяване на контрол върху извършваните строително-монтажни работи (СМР) по качество и количество; • проверка на представените от Изпълнителя актове за действително извършени строително – монтажни работи; • разпорежда премахването на некачествено извършените СМР и повторното им извършване; • осъществяване на контрол на строителните продукти, влагани в обекта на интервенция, като изисква сертификати за качество на материалите, одобрява заедно с възложителя предложените образци и разрешава влагането на материалите след представянето на сертификати за тях; • изготвяне на окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ за въвеждане на обекта в експлоатация; • участие в държавната приемателна комисия да изисква сертификати за качеството на материалите, да одобрява заедно с Възложителя предложените образци и да разрешава влагането на материалите след представянето на сертификати за тях; • упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; • изпълнение на всички останали задължения, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. В проектното предложение упражняването на строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционните проекти са предвидени за възлагане на външен изпълнител, като са обединени в една дейност. Заложените стойности са съобразени с изискванията на Насоките за кандидатстване, като при определянето им е използван опита на бенефициента от провеждани процедури по реда на ЗОП и възлагани договори с предмет, сходен с предмета на описаната дейност. Във формуляра за кандидатстване разходите за бюджетни пера 9 и 12 представляват 2,37% от стойността на инженеринга. , Contracted Amount: 27 000.00 , Reported Amount: 25 200.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MARIO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Rosita, Contracted Amount*: 2 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ESPY INVEST, Contracted Amount*: 413 460.00 , Reported Amount**: 412 634.64
  • Contractor: EN RAS PERNIK, Contracted Amount*: 398 880.00 , Reported Amount**: 398 839.52
  • Contractor: IRENA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TOTAL, Contracted Amount*: 404 760.00 , Reported Amount**: 402 120.00
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 91 856.40 , Reported Amount**: 65 131.70
  • Contractor: DITOMED, Contracted Amount*: 112 992.00 , Reported Amount**: 112 700.50
  • Contractor: VEDIPEMA, Contracted Amount*: 21 600.00 , Reported Amount**: 16 800.00
  • Contractor: EN EKIP, Contracted Amount*: 10 800.00 , Reported Amount**: 9 600.00
  • Contractor: ROZALINA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RADOSLAVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 9 000.00
  • Contractor: IZDATELSKA KASHTA SV.GEORGI POBEDONOSETS EOOD, Contracted Amount*: 6 600.00 , Reported Amount**: 5 346.00
  • Contractor: BOYANKA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 158 868.00 , Reported Amount**: 90 699.01
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of supported facilities of social infrastructure in the process of deinstitutionalization, Measure Unit: обекти, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 1 513 741.60 BGN
Grant 1 513 741.60 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 513 741.60 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 591.66 0.00 3 591.66 ТРАНС КО 04 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 997.97 0.00 2 997.97 ТРАНС КО 04 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 533.22 0.00 3 533.22 СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 11 270.05 0.00 11 270.05 ДИТОМЕД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 ЕСПИ ИНВЕСТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 ТОТАЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "ЕН РАС ПЕРНИК"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 450.00 0.00 450.00 ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 267.30 0.00 267.30 ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА СВ.ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 960.00 0.00 960.00 Ен ЕКИП ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 840.00 0.00 840.00 ВЕДИПЕМА ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обекти от социалната инфраструктура на Община Перник“, по проект № BG16RFOP001-5.002-0021 “Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания в Община Перник, Договор за БФП № BG16RFOP001-5.002-0021-С01 по ОПРР 2014-2020,, по три обособени позиции:, Estimated Amount: 1 014 250.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обект "Център за грижа за лица с психични разстройства" (ЦГЛПР), разположен в двуетажна сграда, находяща се в кв. Христо Смирненски"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 : Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обект „Център за грижа за лица с различни форми на деменция" (ЦГЛРФД), ситуиран в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 3 ;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 : Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обект "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване"(ЦГВХНС), ситуиран в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 2
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 1: Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обект "Център за грижа за лица с психични разстройства" (ЦГЛПР), разположен в двуетажна сграда, находяща се в кв. Христо Смирненски"
    Contractor: ESPY INVEST
    Contract total funded value: 413 460.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 2 : Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обект „Център за грижа за лица с различни форми на деменция" (ЦГЛРФД), ситуиран в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 3 ;
    Contractor: TOTAL
    Contract total funded value: 404 760.00
  • Differentiated position 6: Обособена позиция № 3 : Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обект "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване"(ЦГВХНС), ситуиран в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 2
    Contractor: EN RAS PERNIK
    Contract total funded value: 398 880.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за об.поз.1,2,3,4 и 5, Estimated Amount: 316 493.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на "Център за грижа за лица с психични разстройства" (ЦГЛПР), разположен в двуетажна сграда, находяща се в кв. Христо Смирненски"
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 87 236.40
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на 'Център за грижа за лица с различни форми на деменция" (ЦГЛРФД), разположен в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 3
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване"(ЦГВХНС), раположен в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 2
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 71 631.60
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4 – „Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на (ЦГЛПР), (ЦГЛРФД), (ЦГВХНС)- олекотени завивки,чаршафи, кухненска посуда, кофи” запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 21 192.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция №5 – “ Доставка и монтаж на медицинско оборудване и обзавеждане за нуждите на (ЦГЛПР), (ЦГЛРФД), (ЦГВХНС ) „
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за об.поз.2, Estimated Amount: 72 283.00
  • Differentiated position 1: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на 'Център за грижа за лица с различни форми на деменция" (ЦГЛРФД), разположен в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 3
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 70 664.40
Procedure 4 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за об.поз.5, Estimated Amount: 94 160.00
  • Differentiated position 1: “ Доставка и монтаж на медицинско оборудване и обзавеждане за нуждите на (ЦГЛПР), (ЦГЛРФД), (ЦГВХНС )"
    Contractor: DITOMED
    Contract total funded value: 112 992.00
Procedure 5 Subject to due process: Екип на проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Боянка Захариева Туджарова
    Contractor: BOYANKA
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Радослава Манова Манова
    Contractor: RADOSLAVA
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Росита Василева Стоянова
    Contractor: Rosita
    Contract total funded value: 2 500.00
  • Differentiated position 4: Розалина Добрева Николова
    Contractor: ROZALINA
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Марио Стефанов Попов
    Contractor: MARIO
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 6: Ирена Димитрова Георгиева-Рангелова
    Contractor: IRENA
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: Екип на проекта, Estimated Amount: 2 500.00
  • Differentiated position 1: Счетоводител
    Contractor: Rosita
    Contract total funded value: 2 500.00
Procedure 7 Subject to due process: Публичност и визуализация, Estimated Amount: 13 000.00
  • Differentiated position 1: Организиране и провеждане на пресконференции и официални церемонии, изготвяне и разпространение на прессъобщения, интернет банер, публикации в местни медии, билбордове, постоянни обяснителни табели и банер
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 9 000.00
  • Differentiated position 2: Изработване на информационни стикери за оборудване/обзавеждане, печатни информационни и промоционални материали.
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA SV.GEORGI POBEDONOSETS EOOD
    Contract total funded value: 6 600.00
Procedure 8 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието с инвестиционните проекти, Estimated Amount: 27 000.00
  • Differentiated position 1: „Упражняване на независим строителен надзор по време на строителството и извършване на оценка за съответствие на инвестиционнен проект на "Център за грижа за лица с психични разстройства" (ЦГЛПР), разположен в двуетажна сграда, находяща се в кв. Христо Смирненски"
    Contractor: EN EKIP
    Contract total funded value: 10 800.00
  • Differentiated position 2: „Упражняване на независим строителен надзор по време на строителството и извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти на 'Център за грижа за лица с различни форми на деменция" (ЦГЛРФД), ситуиран в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 3 и на "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване"(ЦГВХНС), ситуиран в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 2
    Contractor: VEDIPEMA
    Contract total funded value: 21 600.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN