Identification

UMIS Number BG16RFOP001-3.002-0033-C01
Project Name "Vocational School of Agriculture and Forestry in Kardzhali - attractive educational center for young people"
Beneficiary 000235920 Municipality of Kardzhali
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 10.04.2017
Start Date 10.04.2017
End Date 01.04.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали, Кърджали, гр.Кърджали

Description

Brief description
Основната цел на проекта "Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за  младите хора" е да се създадат условия за предоставянето на професионално образование в сферата на селското и горско стопанство, отговарящо на съвременните изисквания в тези сфери. Специфичните цели на проекта са: 
- Чрез обновяване на сградния фонд и осигуряването на професионално оборудване да се подобри качеството на образователните услуги, предоставяни в Професионалната гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали, което от своя страна да подобри възможностите за професионална реализация на възпитаниците на училището.
  - Чрез модернизирането на образователния процес да се повиши привлекателността на учебното заведение за учениците от региона, което да допринесе за намаляване на процента  на преждевременно напусналите сферата на образованието. 
 Целева група на проекта са 129 учениците, които се обучават в Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали. Непреки бенефициенти по проекта са и 22 учители и обслужващ персонал, работещи в училището и над 200 родители на учениците. Основните дейности по проекта са свързани с извършване на строително -монтажни работи, свързани с въвеждането на мерки за енергийна ефективност и довършителни работи в сградата на учебното заведение; доставка на професионално оборудване необходимо за качествен образователен процес и осъществяване на строителен и авторски надзор. Също така по проекта са предвидени дейности за проектиране, информация и публичност, извършване на финансов одит и управление на проекта. В резултат от изпълнението на проекта ще бъде модернизирана сградата на Професионалната гимназия и ще се достави професионално оборудване, необходимо за провеждане на качествен образователен процес. Подобрените условия за обучение ще направят учебното заведение по привлекателно за учениците от Област Кърджали и близките области Хасково, Пловдив и Смолян.
Activities
  • Activity: Административно управление на проекта: Управлението на проекта ще се извърши от екип, включващ ръководител, координатор „Строителство”, експерт "Тръжни процедури", счетоводител и административен сътрудник. Екипът ще бъде сформиран от служители на Община Кърджали. Община Кърджали ще предостави оборудван офис за нуждите на екипа. Екипът на проекта ще организира своевременно изпълнение на планираните дейности, ще следи за постигането на общата и специфичните цели на проекта, както и на заложените резултати и ще осъществява непрекъснат мониторинг на изпълнението. Техническото и финансово управление и отчитане на изпълнението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г., приложимата нормативна уредба на европейско и национално ниво, както и на вътрешните правила и процедури от Системата за финансово управление и контрол на Община Кърджали. Основната цел на тази дейност е да се осигури постигането на всички заложени цели и резултати, качествено изпълнение на дейностите, съгласно план графика на проекта, законосъобразно и целесъобразно изразходване на средствата от бюджета на проекта. Съставът на екипа на проекта е подбран така, че да гарантира ефективно управление и отчитане на изпълнението на проекта. Екипът ще има конкретни отговорности, които ще са му вменени със заповедта за работа по проекта, а именно:  Ръководител: - отговаря за цялостното техническо, административно и финансово управление на проекта; - координира и контролира изпълнението на дейностите по проекта; -организира дейността на проектния екип за ефективно управлението на проекта; - координира и контролира спазването на календарния график за изпълнението на проекта и успешното му приключване; - отговаря за наблюдението и контрола за изпълнението на сключените договори; -при необходимост, предлага на ръководството на общината необходимите мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта; - Подготвя междинните и финалния технически отчет.  Координатор „Строителство” - Подпомага дейността на ръководителя на проекта; Осъществява инвеститорския контрол, съгласно изискванията на ЗУТ и съпровождащите наредби. -Следи за навременното изпълнение на СМР и въвеждане на обекта в експлоатация. - Проверява и приема документацията за изпълнението на СМР ; - Координират със строителния надзор подготовката и приемането на извършените СМР.  Експерт "Тръжни процедури" - Изготвя документация за възлагане на обществените поръчки; - Организира и координира провеждането на планираните обществени поръчки; -Следи за изпълнение на клаузите на договорите от страна на изпълнителите .  Счетоводител - Отговаря за финансовото изпълнение на договора за безвъзмездна помощ и договорите с изпълнителите; - Води точна и редовна счетоводна отчетност, включително оперира подходяща електронна счетоводна система; - Поддържа финансовата документация по проекта; - Изготвя исканията за плащане, както и междинните и окончателен финансови отчети към ОУ на ОПРР; - Извършва плащания към изпълнителите.  Административен сътрудник - Подпомага ръководителя и координатора на проекта; - Отговаря за комуникацията с изпълнителите и изпълнението на дейностите по информация и комуникация; - Организира поддържането на документацията и архива по проекта; - Подпомага Ръководителя на проекта, координатора " Строителство" и счетоводителя на проекта при изготвянето на междинните, годишните и окончателен технически и финансови отчети. , Contracted Amount: 21 240.00 , Reported Amount: 21 240.00
  • Activity: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Настоящият проект изисква провеждането на обществени поръчки за възлагане на дейностите, които ще се изпълняват от външни за община Кърджали изпълнители. Поради факта, че се разходват публични средства, изборът на изпълнители ще се извърши съгласно нормативните изисквания на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и Правилника за неговото приложение. Подборът на изпълнители чрез провеждането на обществени поръчки ще гарантира прозрачността на избора и спазването на принципите на равнопоставеност между участниците, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Също така ще позволи да се получат икономически най-изгодните оферти, съчетаващи високо качество и оптимална цена. В рамките на 12 месеца ще се подготвят и проведат 6 процедури за избор на изпълнители, а именно за: - Изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики за обекта на интервенция, вкл. технически паспорт на сградата; -Инженеринг за извършване на строително -монтажните дейности, свързани с въвеждането на мерки за енергийна ефективност и довършителни работи в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали, като в обхвата на изпълнение на инженеринга ще бъде включено проектиране, извършване на строително-монтажните дейности и осъществяването на авторския надзор. ; - Доставка на оборудване за учебното заведение, необходимо за образователния процес ; - Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор; - Изпълнение на дейностите по информация и публичност и - Извършване на независим финансов одит. Срокът за изпълнение на тази дейност е определен с оглед гарантиране на максимална прецизност на подготовката и провеждането на обществените поръчки, както и е отчетена възможността за тяхното обжалване. Документациите, необходими за провеждането на процедурите ще бъдат подготвени в рамките на 1 месец от експерта "Тръжни процедури" , който е член на екипа за управление на проекта. Видът на процедурите ще е съобразен със стойността на съответните дейности, описани в бюджета на проекта и ще се вземат под внимание всички сходни дейности, които Община Кърджали ще възлага през съответната година. Подготвените документации ще бъдат одобрени, съгласно процедурите от утвърдената Система за финансов контрол и управление на Община Кърджали. В рамките на 3 месеца ще бъдат обявени и проведени процедурите за възлагане на обществените поръчки и избора на изпълнители за изпълнението на по-горе описаните дейности. След получаване на офертите от страна на кандидатите, участващи в отделните процедури, ще бъдат организирани и проведени оценителни комисии, които ще имат за задача да извършат оценка и класация на постъпилите предложения и да изберат най-качествената оферта. В комисиите за оценка ще вземат участие експерти с подходяща експертиза и опит свързани с предмета на съответната процедура (инженери, юристи, икономисти и др.). Тръжните процедури ще бъдат проведени в пълно съответствие с принципите за прозрачност, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Със спечелилите кандидати ще бъдат сключени договори за изпълнение., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики за обекта на интервенция и технически паспорт на сградата и изпълнение на Строително монтажи работи в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали. : В рамите на 3 месеца избран изпълнител ще изготви обследване за установяване на техническите характеристики за обекта на интервенция и технически паспорт на сградата. Строително -монтажните работи в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали ще се извършат на инженеринг от външен изпълнител . Инженерингът ще включва: Изготвяне и съгласуване на инвестиционен проект за въвеждането на мерките за енергийна ефективност, посочени в изготвеното обследване за енергийна ефективност на сградата и в техническия паспорт на обекта, довършителни работи по оградата на училището; Извършване на строително-монтажните работи и Осъществяване на авторски надзор. След сключването на договор в рамките на 4 месеца избраният изпълнител ще разработи и съгласува с компетентните институции технически проект. В инвестиционния проект ще бъдат включени всички мерки от техническия паспорт, мерки за енергийна ефективност, посочени в изготвеното обследване за енергийна ефективност на сградата, също така в проекта ще бъдат включени необходимите мерки за осигуряване на достъп на хора с увреждания до сградата и довършване на оградата на учебното заведение . Инвестиционният проект ще се разработи в обем, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за този тип дейности. При необходимост след извършване на техническо и конструктивно обследване ще се разработят и допълнителни части за извършване на предвидените дейности. Разработеният инвестиционен проект ще бъде съгласуван от компетентните органи и ще му бъде направена оценка на съответствието. Планираните строителни дейности ще се извършат в рамките на 13 месеца, като ще се спазват параметрите, заложени в техническия проект. Строително -монтажите работи ще се извършват при спазване на нормите за изпълнение и влагане на строителни продукти и материали, които осигуряват изпълнението на изискванията към строежите, съгласно ЗУТ и ще отговарят на изискванията на Наредба № РД-02-20-1 от 2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България (ДВ, бр. 14 от 2015 г.), съответно на Регламент (ЕС) № 305/2011. С изпълнение на предвидените СМР ще се постигне цялостна модернизация на сградата и ще осъществят необходимите мерки за осигуряване на достъпна среда. При изпълнението на строително -монтажните дейности ще се използват съвременни методи и технологии, които ще гарантират качеството на извършените работи. Графикът на строителните дейности ще бъде съгласуван с ръководството на учебното заведение, за да се гарантира от една страна безопасността на учениците и учителите, а от друга минимално влияние върху провеждането на учебния процес. След приключването на строително -монтажните работи от клас на потребление "Д" сградата ще постигне клас на потребление на енергия "В". , Contracted Amount: 858 613.58 , Reported Amount: 1 061 098.56
  • Activity: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали : На подготвеният инвестиционен проект ще бъде извършена оценка на съответствието с изискванията на строежите, която ще се извърши от независим лицензиран консултант. Консултанта ще представи доклад за съответствие с изискванията на ЗУТ. Съгласно изискванията на нормативната уредба и спецификата на обекта по време на извършването на строително -монтажните работи в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали ще бъде осъществяван строителен надзор. Избраният Консултант по строителния надзор ще следи и носи отговорност за: 1. Законосъобразното започване на строежа; 2. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Изпълнение на дейностите, съобразно одобрения технически проект и изискванията на Закона за устройство на територията и нормативната уредба; 4. Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. Годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Строителният надзор ще приема всички строително -монтажните работи и ще оформя съответните документи по време на строителството. Той ще координира и контролира изпълнението на строителния процес до въвеждане на обекта в експлоатация. След приключване на строително -монтажните работи, строителният надзор ще изготви окончателен доклад за обекта. Авторският надзор ще се извършва от проектантите, изготвили техническия проект за въвеждането на мерките за енергийна ефективност и довършителните работи. По време на строителството, проектантите ще следят за: 1. Изпълнение на строително-монтажните работи на обекта, съобразно техническия проект и количествено-стойностните сметки. 2. Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност. 3. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на СМР на обекта. 4. Правилно изпълнение на обекта. 5. Контрол по актуването на действително изпълнените количества от видовете работи. 6. Годност на обекта за въвеждане в експлоатация. При необходимост ще подготвят становища, технически решения за изменения на детайли от техническия проект. Авторският надзор ще се извърши от проектантите, изготвили техническия проект като част от инженеринга за извършване на строително монтажните дейности. Те ще съблюдават процеса на извършване на строително -монтажните работи, съответствието с одобрения технически проект, както и ще следят за спазването на нормативните изисквания. При възникнала необходимост ще одобрява промени в предварително заложените строително -монтажните работи. Те ще съгласуват екзикутивната документация и ще представят доклади за извършената дейност. За изпълнението на дейността са необходими средства в размер: , Contracted Amount: 25 000.00 , Reported Amount: 29 724.49
  • Activity: Въвеждането на обекта в експлоатация : Въвеждането на обекта в експлоатация след извършването на строително -монтажни дейности е нормативно установено изискване. След приключване на строително -монтажните дейности в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали, Консултантът по строителен надзор ще подготви необходимата документация, съгласно нормативните изисквания, за приемане на обекта. Окончателният доклад за строежа и съпътстващите документи ще бъдат внесени в РДНСК - Кърджали. Поради факта, че сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали е ІІІ категория съгласно член 137 от ЗУТ, дейностите ще бъдат приети от Държавна приемателна комисия. След приемането на обекта ще бъде издадено Разрешения за ползване. , Contracted Amount: 3 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Доставка на оборудване за ПГ по селско и горско стопанство в гр. Кърджали : Осигуряването на модерно професионално оборудване се налага за да се подмени амортизираното оборудване, с което разполага Професионалната гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали. За подобряване на качеството на професионалното обучение по отделните специалности в ПГ по селско и горско стопанство ще бъде доставено оборудване, които са подробно описани в Приложение Б „Индикативен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане”. Изпълнителят ще достави в рамките на три месеца професионалното оборудване съгласно техническата спецификация, в която подробно ще бъдат посочени минималните технически изисквания за всеки вид от оборудването. Ръководителят на проекта и координаторът ще осъществяват непрекъснат контрол по изпълнението на договора с изпълнителя и извършването доставката на оборудването. Преди приемането на оборудването от страна на Община Кърджали, специалистите от Професионална гимназия по селско и горско стопанство ще извършат тестове и ще потвърдят съответствието на доставеното оборудване с техническата спецификация. , Contracted Amount: 125 067.75 , Reported Amount: 142 144.08
  • Activity: Осъществяне на дейности за информация и публичност по проекта: Осигуряването на информация и публичност на дейностите по проекта е задължителна дейност, която ще се изпълнява в продължение на целия проект. Те ще бъдат осъществявани в съответствие с изискванията от Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Нейната основна цел ще е да популяризира сред общността реализацията на значим обществен проект, финансиран с подкрепа от Структурните фондове на ЕС. Планираните дейности по информация и комуникация са насочени към популяризирането на целите, финансирането и резултатите от проекта. В дейността са включени следните под-дейности: • Организиране и провеждане на две пресконференция. С цел осведомяване обществеността за целите на проекта и източниците на финансиране, изпълнението на дейностите и представяне на постигнатите резултати, при стартирането и в края на проекта ще бъдат организирани и проведени по една пресконференция. На пресконференциите ще бъдат поканени представители на регионални и местни печатни медии и телевизионни канали, както и представители на целевите групи. • Изработване на банер, който ще се използва за визуализация на проекта по време на публичните събития. • Изработване на билборд и постоянна обяснителна табела за обозначаване на обекта и визуализация на финансовата помощ от страна на ОПРР и ЕФРР. По време на изпълнението на СМР ще бъде поставен 1 бр. билборд, а след приключване на строителните работи ще бъде поставена 1 бр. постоянна обяснителна табела на подходящо место на сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство. • Публикации в медиите и на уебсайта на общината - по време на изпълнението на целия проект да бъдат направени общо 2 публикации за проекта в печатни медии. Също така на уебсайта на Община Кърджали регулярно ще бъде публикувана информация за хода на изпълнение на проекта. • Изработване и поставяне на информационни стикери- Ще бъдат изработени 18 бр. постоянни информационни стикери, които ще бъдат поставени на доставеното оборудване. • Официални церемонии – При стартирането на изпълнението на строително-ремонтните работи ще се организира и проведе церемония "Първа копка". След приключване на изпълнението на СМР ще се организира и проведе официално откриване на модернизираната сграда на ПГ по селско и горско стопанство в гр. Кърджали • Отпечатване и разпространение на дипляни с резултатите от изпълнението на проекта. Ще бъдат подготвени и отпечатани 1000 бр. дипляни с резултатите от изпълнението на проекта. Те ще бъдат разпространени сред общността. Избраните методи на информиране на обществеността отчитат спецификата на отделните групи в общността и позволяват за кратко време да се достигне до много широк кръг от потребители. Чрез интернет страницата на община Кърджали, пресконференциите и местните печатни издания, информацията ще е достъпна до всички жители на област Кърджали, независимо от техния пол, възраст, религия и социален статус. Официалните събития ще позволят на различни групи от общността да се запознаят с постигнатите резултати. , Contracted Amount: 10 318.00 , Reported Amount: 8 560.85
  • Activity: Извършване на одит на проекта: По време на изпълнението на проекта ще бъде осъществен независим финансов одит. Избраният одитор ще извършва независима проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и организацията и поддържането на счетоводната отчетност за изпълнението на проекта. Той ще извършва проверки за законосъобразното и целесъобразното разходване на финансовите средства по проекта и на отчетността на изпълнението. Чрез извършването на независим одит ще се осигури допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Одиторът ще проследява ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проекта от страна на Община Кърджали. Също така ще мониторира ефективното прилагане от страна на Община Кърджали на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. В край на изпълнението на проекта ще бъде извършен финален одит и ще бъде представен независим и компетентен одитен доклад, съдържащ одитно мнение относно цялостно изпълнение на проекта. Одиторът ще извършва заверка на окончателното искане за плащане, за удостоверяване на направените вече разходи., Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 9 500.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Association "Civil Dialogue", Contracted Amount*: 7 890.00 , Reported Amount**: 8 020.85
  • Contractor: Halim, Contracted Amount*: 4 620.00 , Reported Amount**: 4 620.00
  • Contractor: ORIEM KOMERS LTD, Contracted Amount*: 1 009 800.00 , Reported Amount**: 1 009 997.76
  • Contractor: Shengul, Contracted Amount*: 4 620.00 , Reported Amount**: 4 620.00
  • Contractor: Slavi, Contracted Amount*: 5 280.00 , Reported Amount**: 5 280.00
  • Contractor: GRADIAKT KONSULT LTD, Contracted Amount*: 29 165.30 , Reported Amount**: 29 724.49
  • Contractor: COMPAS-BILEN KESEF ET, Contracted Amount*: 10 732.80 , Reported Amount**: 11 806.08
  • Contractor: Nuray, Contracted Amount*: 4 620.00 , Reported Amount**: 4 620.00
  • Contractor: Info Training Ltd , Contracted Amount*: 540.00 , Reported Amount**: 540.00
  • Contractor: Antoaneta, Contracted Amount*: 2 100.00 , Reported Amount**: 2 100.00
  • Contractor: ECOINGENERING LTD, Contracted Amount*: 10 740.00 , Reported Amount**: 10 740.00
  • Contractor: Technokontrol Ltd., Contracted Amount*: 10 560.00 , Reported Amount**: 10 560.00
  • Contractor: P C AUTO LTD, Contracted Amount*: 127 764.00 , Reported Amount**: 130 338.00
  • Contractor: Konsept Inzhnering Ltd, Contracted Amount*: 29 800.80 , Reported Amount**: 29 800.80
  • Contractor: Audit accounting firm Aktiv LTD, Contracted Amount*: 9 500.00 , Reported Amount**: 9 500.00
Subcontractors
  • Subcontractor: Pe end Pe engineering LTD, Contracted Amount*: 841 500.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised eduicational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 50.00 , Reached amount: 51.00
Indicator 3 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 350.00 , Reached amount: 350.00

Financial Information

Total Project cost 992 166.41 BGN
Grant 992 166.41 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 211 832.65 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 394.50 0.00 394.50 Сдружение "Граждански диалог"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 50 490.00 0.00 50 490.00 ОРИЕМ КОМЕРС ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 574.00 0.00 2 574.00 Р С АУТО ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 073.28 0.00 1 073.28 КОМПАС - БИЛЕН КЕШЕВ ЕТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 916.53 0.00 2 916.53 Градиакт консулт ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 27.00 0.00 27.00 Инфо Трейнинг ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 201 960.00 0.00 201 960.00 ОРИЕМ КОМЕРС ООД
Липса на добро финансово управление 99 479.73 0.00 99 479.73 Project-level financial correction
Липса на добро финансово управление 1 970.27 0.00 1 970.27 Слави Атанасов Димитров

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: - Инженеринг за извършване на строително -монтажните дейности, свързани с въвеждането на мерки за енергийна ефективност и довършителни работи в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020., Estimated Amount: 848 613.58
  • Differentiated position 1: - Инженеринг за извършване на строително -монтажните дейности, свързани с въвеждането на мерки за енергийна ефективност и довършителни работи в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020.
    Contractor: ORIEM KOMERS LTD
    Contract total funded value: 1 009 800.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване за Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020, Estimated Amount: 125 067.75
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 Доставка на оборудване по Договор за БФП № BG16RFOP001-3.002-0033-С01, проект „Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора”, финансирана по Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”
    Contractor: P C AUTO LTD
    Contract total funded value: 102 024.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 Доставка на учебен автомобил по Договор за БФП № BG16RFOP001-3.002-0033-С01, проект „Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора”, финансирана по Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
    Contractor: P C AUTO LTD
    Contract total funded value: 25 740.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 Доставка на обзавеждане по Договор за БФП № BG16RFOP001-3.002-0033-С01, проект „Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора”, финансирана по Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
    Contractor: COMPAS-BILEN KESEF ET
    Contract total funded value: 10 732.80
Procedure 3 Subject to due process: Екип по проекта , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Слави Атанасов Димитров-Ръководител на проекта
    Contractor: Slavi
    Contract total funded value: 5 280.00
  • Differentiated position 2: Нурай Ниязи Вели-Координатор"Строителство" на проекта
    Contractor: Nuray
    Contract total funded value: 4 620.00
  • Differentiated position 3: Антоанета Севдалинова Овчарова -Експерт тръжни процедури на проекта
    Contractor: Antoaneta
    Contract total funded value: 2 100.00
  • Differentiated position 4: Халим Халил Бекир-Административен сътрудник на проекта
    Contractor: Halim
    Contract total funded value: 4 620.00
  • Differentiated position 5: Шенгюл Лятив Иляз -Счетоводител на проекта
    Contractor: Shengul
    Contract total funded value: 4 620.00
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на архитектурно заснемане на сградата на ПГ по Селско и Горско стопанство в град Кърджали, Estimated Amount: 24 834.00
  • Differentiated position 1: Извършване на архитектурно заснемане на сградата на ПГ по Селско и Горско стопанство в град Кърджали
    Contractor: Konsept Inzhnering Ltd
    Contract total funded value: 29 800.80
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на енергийно обследване и издаване на сертификат за енергийни характеристики на сградата на ПГ по Селско и Горско стопанство в град Кърджали, Estimated Amount: 8 800.00
  • Differentiated position 1: Извършване на енергийно обследване и издаване на сертификат за енергийни характеристики на сградата на ПГ по Селско и Горско стопанство в град Кърджали
    Contractor: Technokontrol Ltd.
    Contract total funded value: 10 560.00
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на обследване за установяване на техническите характеристики за обекта на интервенция и изготвяне на технически паспорт на сградата., Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на обследване за установяване на техническите характеристики за обекта на интервенция и изготвяне на технически паспорт на сградата.
    Contractor: ECOINGENERING LTD
    Contract total funded value: 10 740.00
Procedure 7 Subject to due process: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020, Estimated Amount: 25 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020
    Contractor: GRADIAKT KONSULT LTD
    Contract total funded value: 29 165.30
Procedure 8 Subject to due process: Изпълнение на дейностите по информация и комуникация по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020, Estimated Amount: 10 318.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Изпълнение на дейностите по информация, публичност и визуализация за провеждане на пресконференции, публикации, официална цремония „Първа копка”, официална церемония по откриване на обекта и доставка и монтаж на билборд, постоянна обяснителна табела , банер и информационни стикери по проект „Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора”, Договор за БФП № BG016RFOP001-3.002-0033-С01 финансиран от Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
    Contractor: Association "Civil Dialogue"
    Contract total funded value: 7 890.00
  • Differentiated position 2: №2: Дизайн, печат и доставка на информационни материали необходими за публични информационни събития и за дейностите по информация, публичност и визуализация по проект „Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора”, Договор за БФП № BG016RFOP001-3.002-0033-С01 финансиран от Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
    Contractor: Info Training Ltd
    Contract total funded value: 540.00
Procedure 9 Subject to due process: Осъществяване на независим финансов одит по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора", финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020 , Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Осъществяване на независим финансов одит
    Contractor: Audit accounting firm Aktiv LTD
    Contract total funded value: 9 500.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN