Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.008-0942-C01
Project Name Improving the Quality of the Working places in "ELDOMINVEST" Ltd.
Beneficiary 103004396 "ELDOMINVEST" Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 08.06.2017
Start Date 08.06.2017
End Date 08.09.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Проектът се реализира по процедура BG05M9OP0011.008 „ ДОБРИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД “ и цели подобряване микроклимата и качеството на работните места в  "ЕЛДОМИНВЕСТ" ООД.

За осъществяване на основните цели на проекта са предвидени следните дейности:
1. Дейност: Организация и управление на проекта 
2. Дейност: Информираност и публичност
3. Дейност 1: Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията, включително възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси, с акцент върху практиките за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители
4. Дейност 3.1: Осигуряване на средства за колективна защита. Поддейност 1. „Подобряване на осветлението“
5. Дейност 3.1: Осигуряване на средства за колективна защита. Поддейност 2. „Вентилация“
6. Дейност 3.2: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло
7. Дейност 4: Осигуряване на социални придобивки - изграждане на елементи на достъпна работна среда

Предвидените дейности в проектното предложение ще допринесат за повишаване на ефективността на трудовата дейност, за адаптиране на управленските процеси в организацията, за регламентиране на труда и изграждане на съвременна система за управление на човешките ресурси, повишаване производителността, мотивацията и ангажираността на персонала.
Activities
  • Activity: Дейност Организация и управление на проекта: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Създаване на организация за управление в съответствие с изискванията на нормативните документи, регламентиращи изпълнението на проекти по процедура BG05M9OP001-1.008 „ДОБРИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД". ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА (EТАПИ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ): Управление и организация на дейностите за изпълнение на проекта са свързани с: - вътрешен мониторинг/наблюдение на изпълнение на дейностите по проекта и тяхното финансово изпълнение; - подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители, подлежащи на възлагане по реда на ЗУСЕСИФ, обн. ДВ. бр. 101 от 22 Декември 2015 г. за закупуване на специално работно облекло и ЛПС; закупуване на оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар и разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията ; - прозрачност при управление на процедурите и вземането на решения. - отчитане и изготвяне на междинни/заключителни технически и финансови доклади; - счетоводно отчитане на направените разходи. Предвидените процедури за избор на изпълнители към отделните дейности от проекта ще се оповестяват на интернет адреса на Единния информационен портал за обща информация за управлението на Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз на Република България в секцията Регистър на актуални публични покани : (http://www.eufunds.bg) , както и на интернет адреса на ЕЛДОМИНВЕСТ ООД (www.eldominvest.com) ; ОБОСНОВКА НА ДЕЙНОСТТА: Дейностите по управление и организация са елемент от проекта, който ще осигури успешно изпълнение на процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.008 „ДОБРИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД", в съответствие с принципа на добро управление, включително и финансово, в съответствие с разпоредбите на Регламент 1083/2006. При реализацията на всички дейности ще бъде гарантиран принципа на прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане, осигуряващи ефективност и ефикасност на постигнатите резултати., Contracted Amount: 7 200.00 , Reported Amount: 7 200.00
  • Activity: Дейност: Информираност и публичност: Описание Проектът планира разходи за информация и комуникация с оглед изпълнение на задълженията в съответствие с разпоредбите на "Единен наръчник на бенефициента" за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Мерките за осигуряване на публичност предвиждат: 1. Всички генерирани по проекта документи ще визуализират факта, че проектът е получил финансиране от ЕСФ чрез ОП РЧР; 2. Кратко описание на проекта на интернет страницата на компанията (www.eldominvest.com) ; 3. Изработване и поставяне на информационни табели за дейностите по проекта; 4. Изработване и поставяне на постоянна табела с информация за проекта; 5. Поставяне на стикери върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОП РЧР., Contracted Amount: 825.00 , Reported Amount: 805.00
  • Activity: Дейност 1 : Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси, с акцент върху практиките за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители.: ЦЕЛ: Целта на дейността е да се разкрие потенциалът за прилагането на системен подход за усъвършенстване и подобрение на системата за управление на човешките ресурси спрямо текущото състояние и неговото планирано развитие с акцент на въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години). ОБОСНОВКА: Системата за управление на човешките ресурси включва всички функции, свързани с управлението на тези ресурси, взаимодействията между тях, отношенията със средата, начините на организация на труда за постигане на бизнес целите на организацията и приложимия инструментариум от подходи, принципи, методи и техники. Разнообразието от функции и дейностите за тяхната реализация, които се включват в управлението на човешките ресурси в повечето случай е формализирано като механичен сбор от самостоятелни техники за решаване на проблемите с персонала в организацията. Този подход подчертава автономното значение на дейностите и е причина за отсъствие на интеграция на управлението на човешките ресурси с бизнес управлението, респективно на стратегията за развитие на човешките ресурси с бизнес стратегията на организацията. В този смисъл е необходима адаптация в посока прилагане на системен подход за изследване и реализиране на ефективен механизъм за управление на човешките ресурси. Системният подход предполага проектиране на длъжности в съответствие с плановете за развитие на дружеството и разработване на нормативно регламентиран процес, който се основава на система за оценка за преценяване на човешките ресурси. Важен акцент е разработване и въвеждане на практики за създаване на устойчиви работни места , в това число и такива , за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години). С напредването на възрастта зачестяват трайните здравословни проблеми и хроничните заболявания. Поради това около 30 % от мъжете и жените във възрастовата група между 54 и 64 години се нуждаят от спешно адаптиране на условията на труд с оглед на техните здравословни проблеми, за да се предотвратят рисковете от нетрудоспособност и ранно пенсиониране. Намаленият капацитет за физическа дейност е проблем преди всичко при професиите с голямо физическо натоварване; понастоящем около 30 % от работните места са свързани с работа в неудобни пози, преместване на тежки предмети или повтарящи се движения. Проучвания, свързани с измерване на трудовото изпълнение на работното място, показват, че натрупаният професионален опит компенсира влошаването на някои основни когнитивни процеси като паметта и психомоторните умения. Удължаването на професионалния живот на лицата над 54 г. е елемент от планирания обхват на СУЧР. Обхват на планираната система : 1. Анализ и проектиране на длъжности в съответствие с плановете за развитие на „Елдоминвест“ ООД; 2. Разработване на методи за проверка на компетенциите на кандидатите в процеса за набиране и подбор на персонал; 3. Разработване на нормативно регламентиран процес, който се основава на система за оценка за преценяване на човешките ресурси; 4. Разработване на методически действия и прилагане на система от планове и програми за планиране на човешките ресурси с акцент на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години): 5. Разработване на план за осъвременяване на квалификацията на лица над 54 години: 6.Разработване на предложения за оптимизация на видовете медицински прегледи и периодичност въз основа на оценката на риска на по-възрастните работници и служители (над 54 години). 7. Разработване на гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси, с акцент върху практиките за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот Обхват на целевите групи обхванати от дейността : •Заети лица на постоянен трудов договор: 523 •Лица с увреждания (намалена трудоспособност съгласно ТЕЛК ): 15 •Лица над 54 годишна възраст: 100, Contracted Amount: 29 000.00 , Reported Amount: 29 000.00
  • Activity: Дейност 3.1. Осигуряване на средства за колективна защита. Поддейност 1. „ Подобряване на осветлението“: ЦЕЛИ: Подобрен ергономичен фактор–доказано е повишаването на производителността на труда и качеството на продукцията при подобряване на количествените и качествените показатели на осветителните уредби; Подобрен фактор за безопасност и здраве (санитарно-хигиенен и биологичен фактор)-здравословни и безопасни условия на труд; Намаляване броят на злополуките; Подобрен социален фактор–с нарастването на възрастта нуждата от осветление се увеличава. ОБОСНОВКА: Разпределението на осветеността върху работната зона и повърхностите (площите) около нея влияе върху начина, по които човек възприема и изпълнява зрителна задача. В процеса на работа на осветителната уредба осветеността (E) непрекъснато намалява. Качеството на осветлението за определен период се характеризира с експлоатационна осветеност ЕЕКСПЛ=(1/T) t⌠t+T E(t).dt. За норма е приета именно тази средна за времето Т осветеност. Затова при проектиране на осветителни уредби намалението на осветеността вследствие замърсяване на повърхностите и стареене на светлинните източници и осветителите се отчита с т.н. коефициент на запаса КЗ=ЕНАЧ/ЕЕКСПЛ, КЗ =1,25÷1,8. Интензивността на осветлението е зададена като гранична стойност. За над 90% от осветителните системи в "ЕЛДОМИНВЕСТ" ООД е достигнат лимита на експлоатационната осветеност. В БДС 1786 зрителните задачи са категоризирани за разстояние обект-зрителен анализатор 500 mm като функция на размера на наблюдавания обект, характеристиката на фона и контраста между обект и фон. При определяне на нормените осветености за различните видове работи се използва скала от 20-2000lx, като се нормира средна Еср=i=1ΣnEi/n или минимална Emin стойност на осветеността в хоризонталната изчислителна (работна) повърхнина на помещението. Допустимата неравномерност на осветеността се ограничава с условието g=EМИН/EСР≥0,7. Допуска се реализираната осветеност да се различава от нормираната от +15% до -5%. Стойностите на нормената осветеност трябва да се увеличат с една степен, ако: от работещите се изисква зрително натоварване над 4 часа на смяна, поради характера на производствения процес; над 50% от работещите в помещението са по-възрастни от 45 години (съотношението между необходимите осветености за възраст 20/40/60 години e 0,5/1/5 [5]); на местата с повишена опасност от злополуки и др. специфични изисквания. Съществуващите осветителни системи в "ЕЛДОМИНВЕСТ" ООД са с намалени експлоатационни и качествени характеристики по отношение на следните светлотехнически показатели:осветеност, равномерност на осветеността, заслепяване (при административни сгради-дискомфорт), пулсации на осветеността, цвят на светлината и цветопредаване, разпределение на яркостите в зрителното поле. Изискванията за подобрение на системата за осветление в предприятието е отразено в „ПРОГРАМА–МЕРКИ“ за предотвратяване, намаляване, ограничаване и контрол на риска (чл. 5(1) от Наредба№5 от 11 май 1999г.). Във връзка с изискванията на стандартите за повишаване на експлоатационната осветеност и подобряване на качествените параметри на осветителната система {осветеност, равномерност на осветеността, заслепяване (при административни сгради-дискомфорт), пулсации на осветеността, цвят на светлината и цветопредаване, разпределение на яркостите в зрителното пол} за изпълнение на изискванията по БЗР е необходимо подмяна на осветителите в "ЕЛДОМИНВЕСТ"ООД. ОБХВАТ НА ДЕЙНОСТТА: Подмяна на осветлението ще се извърши във всички райони и сгради на „Елдоминвест“ ООД гр.Варна: Обособени производства-ОП1, ОП2, ОП3 включващи следните видове помещения: производствени, складови, административни, сервизни, битовки, санитарно-хигиенни и магазин. Обхват на целевите групи обхванати от дейността: •Заети лица на постоянен трудов договор: 492 •Лица с увреждания(ТЕЛК ): 13 •Лица над 54 годишна възраст: 97, Contracted Amount: 220 004.00 , Reported Amount: 219 996.97
  • Activity: Дейност 3.1. Осигуряване на средства за колективна защита. Поддейност 2. „Вентилация“: ЦЕЛИ: Защита от неблагоприятен микроклимат: вентилационни системи за осигуряване на свеж въздух /нагнетателна вентилационна система. ОБОСНОВКА : Изискванията за подобрение на системата за вентилация е отразено в „ПРОГРАМА –МЕРКИ“ за предотвратяване, намаляване, ограничаване и контрол на риска (в съответствие с чл. 5 (1) от Наредба№5 от 11 май 1999 г. за реда, начина и периодичността на извършване на оценка на риска). При производство на водосъдържатели основен вид работа са дейностите по заваряване. Самият процес, по своята същност, включва различни рискове за безопасността и здравето на заетите лица. Тези рискове са с висок приоритет на опасност. При заваряване се отделят токсични газове, шум, радиация и изгарянията могат да бъдат латентни, има опасност от възникване на токови удари, пожари и експлозии. Сериозна опасност за здравето на работника е вдишването на отделяните при работа отровни газове. Например, при заваряването върху разтворители или в близост до тях се отделя фосген, отровен газ, който предизвиква поява на течност в организма и може да доведе до смърт на работника. Освен това, високите температури водят до йонизация на газове от въздуха и образуване на озон и азотни оксиди – пари, които дразнят очите, носа, гърлото и белите дробове. Отравяния могат да се получат, когато не се използва препоръчаната респираторна защита или липсва адекватна вентилация на помещенията. Предвидените мерки по проекта предвиждат : да се модернизира съществуващата вентилационна система като се осигури приточно смукателна вентилационна инсталация осигуряваща три кратен въздухообмен осигуряващ чистота и подвижност на въздуха в работна зона за заваряване. Аспирационната система ще служи за принудително изсмукване, отстраняване на вредните газове и осигуряване на свеж въздух. ОБХВАТ НА ДЕЙНОСТТА: За производствено помещение за подготовка и заваряване на водосъдържатели се предвижда да се модернизира съществуващата вентилационна система като се осигури приточно смукателна вентилационна инсталация осигуряваща три кратен въздухообмен осигуряващ чистота и подвижност на въздуха в работна зона. Управлението на вентилаторите ще се базира на честотни регулатори по задание на датчик за качество на въздуха, което ще намали разходите за ел. енергия от електродвигателите. СПЕЦИФИКАЦИЯ НА МАТЕРИАЛИТЕ И СМР 1. Вентилатор двойносмучещ 20000m3/h 1000Pa 15kW/380V в шумоизолиращ бокс 1800х1800х1500 - 2бр. 2. Филтърна секция G3 с размери 1800х1500х500 -1бр. 3. Вентилационни решетки с регулираща секция РХ-Р 500х250 - 40бр. 4. Въздуховоди правоъгълни от поцинкована ламарина на фланци - 550м2 5. Укрепваща конструкция за съоръжения и въздуховоди - 400кг. 6. Управление(инверторно) на вентилационни системи - 1бр. 7. Електро захранване на вентилаторите - 1бр. 8. Пускови и наладъчни работи с измерване от лицензирана лаборатория - 1бр. Целева група: 44 заети лица в цех "Преси и заварки", Contracted Amount: 43 640.00 , Reported Amount: 43 585.00
  • Activity: Дейност 3.2. Закупуване на ЛПС и специално работно облекло.: ЦЕЛИ: Придобиване на ЛПС и специално работно облекло отговарящи на следните изисквания: • да осигуряват защита от рисковете, при които се прилагат, без те самите да водят до увеличаване на който и да е риск; • да отговарят на условията на съответното работно място; • да са съобразени с ергономичните изисквания и здравословното състояние на работещите; • да съответстват на размерите на използващия ги, ако е необходимо, след подходящо регулиране. ОБОСНОВКА : Евентуална трудова злополука при изпълнението на заварките, най-често причинява сериозни увреждания и значителни икономически загуби. Естеството на работа е свързано с отделяне на газове, излъчване на радиация и употреба на електрически ток, като се създават рискове от изгаряне, интоксикация, пожар или експлозия. Затова използването на лични предпазни средства и специално работно облекло са от съществено значение по-безопасно изпълнение на заваръчни шевове. Електрическата дъга, която се използва за източник на топлина и развива температура до 4000°С, излъчва видима и невидима радиация и може да причини изгаряния на кожата и очите, ако работещият не разполага с адекватна защита. Изгаряния също може да възникнат, когато искрите отделяни при заваряване , попаднат през гънките на дрехите във вътрешността на подгъвите или джобовете. Понякога се използват ризи от памук или синтетични фибри, необработени с огнезащитни материали, които се прогарят или топят при контакт с нажежения материал. За целта е необходимо използването на ЛПС и специално работно облекло с високи експлоатационни характеристики. Използваните защитни комплекти в „Елдоминвест“ ООД са от по-нисък клас и са с висока степен на амортизация. ОБХВАТ НА ДЕЙНОСТТА: 1. ЗАВАРЪЧЕН ШЛЕМ – 30 БР. Минимална технически спецификация: Углавник - възможности за настройка: Глава: Размер 50-64 (ергономичен углавник) Шлем: настройка на разстоянието до лицето и на ъгъла. УВ/ ИЧ (UV/IR) защита: отговаря на затъмнение DIN 13 Време светло-тъмно: 0,1 ms (+23ºC) Отворено време тъмно-светло: 40 -1300 ms Светло състояние: DIN 3 Тъмно състояние: DIN 5, 8, 9, 10,11,12 и 13 – подходящ и за лазерно и газо-кислородно рязане и заваряване; както и функция за точково заваряване Повреда/ изключено с-ние:DIN 5 Живот на батериите: 2800 часа / 2500 часа Температура работна: -5ºC до +55ºC Температура на съхранение: -30ºC до +70 ºC Съответствие със стандарти:EN 379, EN175, ниво В Маските да са подходящи за всички процеси на електро-дъговото заваряване като MIG, MAG, TIG, плазмено рязане и заваряване. Филтрите да са с автоматично затъмнение и да защитават от вредното ултравиолетово и инфрачервено излъчване. Нивото на защита да е постоянна , независимо от това дали филтърът е включен или изключен. Заваръчните маски и фотосоларни филтри да отговарят на изискванията на европейски хармонизирани стандарти EN 379 - за защита на очите и EN 175 – за защита на лицето. 2. ЗАВАРЪЧЕН КОСТЮМ – 30 бр. Яке и панталон: • Изработени от 100 % памук и цепена кожа* ; • Различни размери; • Шевове от Кевлар. Целева група: 30 заети лица работещи със заваръчни машини, Contracted Amount: 17 700.00 , Reported Amount: 17 700.00
  • Activity: Дейност 4. Осигуряване на социални придобивки - изграждане на елементи на достъпна работна среда.: Описание ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Осигуряване на достъп за хора с увреждания в съответствие с НАРЕДБА № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. Проектът предвижда изграждане на елементи на достъпна работна среда. Елементите на достъпната среда се свързват помежду си с достъпен маршрут, както следва: 1. от достъпни места за паркиране до достъпен вход на фирмен магазин на "ЕЛДОМИНВЕСТ" ООД; 2. достъпно място за паркиране пред административна сграда и фирмен мазгазин на "ЕЛДОМИНВЕСТ" ООД. Предвидената рампа ще се изпълни при спазване на следните изисквания : 1. широчина най-малко 120 сm, мерено между ръкохватките на парапетите; 2. изпълнени са с наклон не повече от 5 % (1:20); 3. на всеки 10 m дължина на рампата има хоризонтална площадка с дължина най- малко 200 сm; 4. в местата, където рампата променя направлението си, е предвидена хоризонтална площадка с размери най- малко 150 сm на 150 сm; 5. от двете страни на рампата се предвижда парапет при спазване на изискванията по чл. 15, ал. 3 на НАРЕДБА № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания ; 6. по дължината на необезопасените страни (една или две) на рампата се изграждат предпазни бордюри с височина най- малко 5 сm и широчина най- малко15 сm, върху които се монтират парапетите; 7. на разстояние 40 cm преди началото и след края на рампата е изпълнена тактилна ивица с широчина 60 сm по посока на движението и с цвят, контрастен на цвета на прилежащите настилки; 8. покритията на рампите осигуряват безопасното придвижване на колички (инвалидни, детски, товарни и др.), като се забранява използването на подвижни, хлъзгави и трудни за преодоляване настилки за наклона., Contracted Amount: 3 870.00 , Reported Amount: 3 694.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: PROMISHLENO I GRAZDANSKO STROITELSTVO, Contracted Amount*: 3 694.00 , Reported Amount**: 3 694.00
  • Contractor: DENI LIGHTING LTD, Contracted Amount*: 219 996.97 , Reported Amount**: 219 996.97
  • Contractor: KAMMARTON BULGARIA, Contracted Amount*: 17 700.00 , Reported Amount**: 17 700.00
  • Contractor: AIR SELECT, Contracted Amount*: 43 585.00 , Reported Amount**: 43 585.00
  • Contractor: TBS CONSULTING LTD, Contracted Amount*: 29 000.00 , Reported Amount**: 29 000.00
  • Contractor: DOCTOR PRINTER, Contracted Amount*: 805.00 , Reported Amount**: 805.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 523.00 , Reached amount: 565.00

Financial Information

Total Project cost 322 239.00 BGN
Grant 257 791.20 BGN
Self amount 64 447.80 BGN
Total actual amounts paid 257 584.77 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло., Estimated Amount: 17 700.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на осветителни тела, Estimated Amount: 220 004.00
  • Differentiated position 1: Доставка на осветителни тела
    Contractor: DENI LIGHTING LTD
    Contract total funded value: 219 996.97
Procedure 3 Subject to due process: Изграждане на елементи на достъпна работна среда., Estimated Amount: 3 870.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на социални придобивки - изграждане на елементи на достъпна работна среда
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Изграждане на приточно смукателна вентилационна инсталация осигуряваща три кратен въздухообмен осигуряващ чистота и подвижност на въздуха в работна зона за заваряване., Estimated Amount: 43 640.00
  • Differentiated position 1: Изграждане на приточно смукателна вентилационна инсталация осигуряваща три кратен въздухообмен осигуряващ чистота и подвижност на въздуха в работна зона за заваряване
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Информираност и публичност, Estimated Amount: 825.00
  • Differentiated position 1: Информираност и публичност
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси, с акцент върху практиките за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители., Estimated Amount: 29 000.00
  • Differentiated position 1: Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси (СРЧР)
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN