Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.002-0005-C01
Project Name New opportunities for adults and people with disabilities in Vratsa Municipality
Beneficiary 000193115 MUNICIPALITY OF VRATSA
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 28.11.2018
Start Date 28.11.2018
End Date 30.09.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Враца, гр.Враца

Description

Brief description
Основната цел на проекта е осигуряване на ефективна социална инфраструктура, предназначена за предоставяне на нови качествени резидентни социални услуги за лица с увреждания и възрастни хора в община Враца. Обхвата на социалните услуги на територията на община Враца ще се разшири чрез строителство, обзавеждане и оборудване на сграден фонд за създаване на нови социални услуги: 2 Центъра за грижа за лица с психични разстройства (ЦГЛПР), 1 Център за грижа за лица с умствена изостаналост (ЦГЛУИ) и 1 Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване (ЦГВХНС) съгласно Картата на резидентните услуги. Изграждането на инфраструктура за предоставяне на социалните услуги е в съответствие с Плана за действие за периода 2018-2021 г. за изпълнение на Националната стратегия за дългосрочна грижа. Проектът допринася за гарантиране правата на лицата с увреждания и възрастните хора до достъп до качествена грижа и резидентни услуги, отговарящи на индивидуалните им потребности. Всеки център е с капацитет 15 места. Целевите групи са: за ЦГЛПР– 30 лица - 10 от тях, изведени от специализирана институция и 20 лица от общността; за ЦГЛУИ - 15 лица, настанени в Дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост в с. Три кладенци; за ЦГВХНС –15 лица от общността,  включени в списъка на чакащите за ползване на социалната услуга към Дирекция „Социално подпомагане“- Враца. След приключване на проекта, в обновената инфраструктура ще се предоставят социални услуги, чиито доставчик ще бъде Община Враца. Числеността на персонала в новите социални услуги ще е съобразена с методическите указания на Агенцията за социално подпомагане. Ще се разкрият 54 нови работни места. Екипите ще включват ръководител,социални работници, трудотерапевти и санитари/болногледачи.За осигуряване устойчивост на новите социални услуги се предвижда кандидатстване с проект по ОП "Развитие на човешките ресурси" и впоследствие ще се предприемат действия те да са делегирани от държавата дейности.
Activities
  • Activity: Подготовка на тръжни документи за избор на изпълнители и провеждане на процедурите: Дейността включва изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители, отправяне на покани към потенциални изпълнители, оценка на предложенията, избор на изпълнители и подписване на договори. Спазването на процедурите за подбор на изпълнители е необходимо за постигане на оптимално изпълнение целите на проекта. Подготовката и провеждането на необходимите процедури за възлагане на поръчки на външни изпълнители ще бъде чрез провеждането на обществени поръчки по ЗОП. Като краен резултат с определените изпълнители ще бъдат подписани съответните договори за изпълнение. Ще се подготвят документи за провеждане на процедури по ЗОП и ще се проведат съответните процедури за избор на изпълнител на следните дейности: 1) Изпълнение на Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор); 2) Доставка на оборудване и обзавеждане; 3)Упражняване на строителен надзор; 4) Дейности за информация и комуникация по проекта. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор) : Дейността включва изготвяне на технически/работни проекти(вкл. Част „Интериор и обзавеждане“),изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор за 4 обекта. 1.Обекти „Изграждане на две сгради за „Център за грижа за лица с психични разстройства (с капацитет 15 места всеки)” Новоизградените сгради ще бъдат 2 бр., всяка със застроена площ до 360 м2. Функционалното разпределение за всяка сграда включва 9 индивидуални (единични) и 3 двойни спални помещения, със самостоятелен санитарен възел и баня към всяко от тях, стая за обслужващ персонал, със самостоятелен санитарен възел и баня, кухня и трапезария с кът за хранене и дневна стая, стая за терапия, мокро помещение (за пране, сушене и гладене), складово помещение (за санитарно–хигиенни, перилни и миещи препарати и за други материали и пакетирани хранителни продукти), обслужващи площи (коридори, входно фоайе и т.н.). Дворното пространство към новоизградените сгради ще бъде оборудвано с градински съоръжения, пейки и беседки.Строителството ще се осъществи в поземлен имот УПИ IX – 288, кв. 301, жк. „Толбухин - юг“, ул. „Беласица", гр. Враца с площ 1800,00 кв.м. Имотът е общински, съгласно акт за Общинска собственост № 3227/23.07.2018 г. Застрояването в имота е предвидено „свободно” за „ниско застрояване” с височина h до 10,00 м., плътност Пл до 40 %, озеленяване Оз до 60% и Кинт до 1,2 в устройствена зона „Жм1“ (Жилищно застрояване с малкоетажна височина в природна среда). 2. Обект "Изграждане на „Център за грижа за лица с умствена изостаналост (с капацитет 15 места)” Новоизградената сграда ще бъде със застроена площ до 350 м2 . Функционалното разпределение включва 5 бр.индивидуални и 5 бр. двойни спални помещения, със самостоятелен санитарен възел и баня към всяко от тях, стая за обслужващ персонал, със самостоятелен санитарен възел и баня, кухня и трапезария с кът за хранене и дневна стая, стая за провеждане на срещи и занимания, мокро помещение (за пране, сушене и гладене), складово помещение (за санитарно–хигиенни, перилни и миещи препарати и за други материали и пакетирани хранителни продукти), обслужващи площи (коридори, входно фоайе и т.н.). Дворното пространство към новоизградената сграда ще бъде оборудвано с градински съоръжения, пейки и беседки.Строителството ще се осъществи в поземлен имот УПИ XXI – 606,607 кв. 19, жк. „Медковец“, ул. „Райна Княгиня“ гр. Враца с площ 969,00 кв.м. Имотът е общински, съгласно акт за Общинска собственост № 3232/27.07.2018 г. Застрояването в имота е предвидено „ниско” за „средно застрояване” с височина h до 10,00 м., плътност Пл до 60 %, озеленяване Оз до 40% и Кинт до 1,2 в устройствена зона „Жм“ (Жилищно застрояване с малкоетажна височина). 3. Обект "Изграждане на „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване (с капацитет 15 места)” Новоизградената сграда ще бъде със застроена площ до 350 м2. Функционалното разпределение включва 5 индивидуални и 5 двойни спални помещения, със самостоятелен санитарен възел и баня към всяко от тях, стая за обслужващ персонал, със самостоятелен санитарен възел и баня, кухня и трапезария с кът за хранене и дневна стая, стая за провеждане на срещи и занимания, мокро помещение (за пране, сушене и гладене), складово помещение (за санитарно–хигиенни, перилни и миещи препарати и за други материали и пакетирани хранителни продукти), обслужващи площи (коридори, входно фоайе и т.н.). Дворното пространство към новоизградената сграда ще бъде оборудвано с градински съоръжения, пейки и беседки.Строителството ще се осъществи в поземлен имот УПИ III – 266, кв. 1, жк. „Медковец“ с площ 1001,00 кв.м. Имотът е общински, съгласно акт за Общинска собственост № 3225/23.07.2018 г.Застрояването в имота е предвидено „свободно” за „средно застрояване” с височина h до 15,00 м., плътност Пл до 60 %, озеленяване Оз до 40% и Кинт до 1,2 в устройствена зона „Жс“ (Жилищна зона с преобладаващо средно застрояване). , Contracted Amount: 1 576 000.00 , Reported Amount: 1 822 140.00
  • Activity: Набавяне на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи : Дейността включва съгласуване на идейния проект с всички експлоатационни дружества и Районна служба за пожарна и аварийна безопасност (РСПАБ), процедура за оценка за въздействие на околната среда и плащане на такси за проучване с ЧЕЗ и ВиК.Примерно, процедурата за присъединяване към ЧЕЗ е достъпна на следния линк от сайта на ЧЕЗ:http://www.cez.bg/bg/novi-klienti.html , Contracted Amount: 12 000.00 , Reported Amount: 11 468.76
  • Activity: Упражняване на строителен надзор на обектите : Строителният надзор включва: - упражняване непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; - координиране строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - контролиране, отчитане и удостоверяване вида, количествата и стойността на извършените СМР на обектите, проверяване съответствието и подписване количествените сметки за извършваните СМР; - осигуряване съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр. 72/2003); - осигуряване спазването на условията за безопасност на труда съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя; - осъществяване контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда, Закона за управление на отпадъците и наредбите към тя, изискванията, произтичащи от Становището по Екологична оценка на ОПРР 2014-2020 и проекта на Насоки за интегриране на политиката по околната среда и политиката по изменение на климата в ЕСИФ (фаза "Изпълнение на Споразумението за партньорство и програмите в периода 2014-2020г.); - контролиране съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; - осигуряване предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - даване инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; - изпълнение на необходимите действия за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа; - инспектиране строителните работи и проверка дали изпълнението отговаря на спецификациите и проектната техническа документация; - следене и контролиране качеството на работата на строителя и верността на резултатите от изпитванията за контрол на качеството; - внасяне екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в Агенцията по кадастъра в необходимия обем; - изготвяне технически паспорт на строежите съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите. -изготвяне на доклади за напредък, както и други доклади, когато е необходимо; - изготвяне и представяне доклад за въвеждане в експлоатация; -съхранение и контрол на своевременното предоставяне и пълнотата на цялата документация за изпълнението на договорите, включително документация от производителя и доставчика на машините, съоръженията, сертификати за проби на машини и съоръжения от сертифициращи организации, гаранции, застраховки, екзекутивна документация, протоколи от срещи, финансова документация и всички други документи издадени от строителите или надзора. Забележка: Изброяването на консултантските услуги е примерно и неизчерпателно. Предмет на поръчката са и всички други дейности, предвидени в закона, технологичните правила и нормативи или необходимите такива за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи. , Contracted Amount: 28 000.00 , Reported Amount: 7 560.00
  • Activity: Доставка на оборудване и обзавеждане: Оборудването и обзавеждането, което ще бъде доставено, конкретно е описано в Приложение Б1 - Списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане, процедура BG16RFOP001-5.002 „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания“. Вида оборудване и обзавеждане и обосновката за съответните количества и предназначение са отразени в Раздел 11.“Допълнителна информация, необходима за оценка на проектното предложение“, поле "Обосновка на необходимостта от оборудване/обзавеждане"., Contracted Amount: 217 374.04 , Reported Amount: 207 763.44
  • Activity: Въвеждане на обектите в експлоатация: Завършването на строителството и въвеждането на обектите в експлоатация се извършва по реда на ЗУТ. За издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация са необходими следните документи: 1. Писмено заявление. 2.Документ за собственост. 3.Окончателен доклад на лицето, упражняващо строителен надзор, придружен от свидетелство за оправомощаване. 4.Разрешение за строеж. 5.Протокол за определяне на строителна линия и ниво. 6.Заверена заповедна книга. 7.Акт обр.3,7,12,14,15 за приемане на конструкцията. 8.Констативен акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа. 9.Документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти. 10.Геодезическо заснемане; 11.Документ от Агенцията по кадастър за изпълнение на изискванията по чл.175, ал.5 от ЗУТ. 12.Екзекутивна документация. 13.Договори с експлоатационните дружества. Строежите от първа, втора и трета категория се въвеждат в експлоатация въз основа на разрешение за ползване, издадено от Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК). Строежите от четвърта или пета категория се въвеждат в експлоатация от органите на общинската администрация., Contracted Amount: 8 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите и проекта : Основна цел на дейността е създаване на система за добро управление на проекта, ефективно изразходване на планираните средства, управление на риска и вземане на решения за мерки и действия, които да гарантират напредъка на проекта и неговата успешна реализация. За осъществяване на задачите, свързани с мониторинг и контрол ще отговаря екип за управление на проекта /ЕУП/, съставен от експерти – представители на Бенефициента, които ще бъдат разпределени в следните длъжности: Ръководител на екипа и членове: Координатор, Счетоводител, експерт Инфраструктура, експерт Тръжни процедури. Вътрешният мониторинг и контрол е регулярно и изчерпателно наблюдение на напредъка по изпълнение на проекта, спазването на договора за предоставяне на безвъзмездната финансова помощ и постигането на планираните резултати. Мониторингът на проекта ще се осъществява при спазване на следните принципи: всеобхватност на обектите на вътрешен мониторинг; откритост и прозрачност в управлението и разходването на безвъзмездна финансова помощ. Обект на вътрешния мониторинг са: разходите по изпълнение на проекта и финансовите отчети, мерките за информиране и публичност, напредъка по изпълнение на проекта и индикаторите, дейността по организация и управление на проекта. Основен обект на вътрешния мониторинг са дейностите, възложени на външни изпълнители. След провеждане на процедури за избор на изпълнители и сключване на договори ще се следи спазването на клаузите по договора най-вече по отношение на следните критерии: •Придържане и точно спазване на предмета на договора; •Права и задължения на изпълнителите по отношение на оперативното изпълнение на договора. Следи се за недопускане на превишение на права и неспазване на задължения, залегнали в договорите; •Спазване на договорената цена за изпълнение предмета на договора и начините и сроковете за извършване на плащания от страна на общината към външните изпълнители; •Следене за преждевременно прекратяване на договори, настъпване на непреодолими препяствия за изпълнението им и бърза реакция за отстраняване на негативни влияния на външната среда; •Следене спазването на правилата за прозрачност на разходваните средства; •Предварителен и последващ контрол върху неустойки за частично или пълно неизпълнение на договори от външни изпълнители и др. По отношение на счетоводното и данъчно законодателство дейността включва водене на финансово-счетоводната документация по проекта и следене за целесъобразното и законосъобразно изразходване на финансовите средства по проекта, уреждане на всички данъчни плащания и социални и здравни осигуровки върху възнагражденията, изплащане възнагражденията и други разходи, следене за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта, изготвяне на междинни и окончателни финансови отчети по проекта. Обект на вътрешен мониторинг е и изпълнението на дейностите съгласно план-графика, като процедурата се осъществява от ръководителя, подпомаган от екипа за управление. Изпълнението на дейността включва още: провеждане на срещи за координация на строително-ремонтните дейности с изпълнителите. , Contracted Amount: 18 471.04 , Reported Amount: 17 117.86
  • Activity: Осигуряване на информация и комуникация по проекта : Изпълнението на дейността е съгласно изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г.“, които се основават на Регламент (ЕС) № 1303 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. Чл.50. (1). Предвидените комуникационни средства включват провеждане на пресконференции, на официални събития, публикуване на прессъобщения в медии, поставяне на 1 временен билборд и 4 постоянни обяснителни табели, изготвяне и излъчване на телевизионен репортаж, изготвяне на плакати, които да популяризират проекта и да откроят финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР), предоставен чрез Оперативна програма „Региони в растеж”. Планирано е провеждане на две пресконференции (откриваща/начална и закриваща/ заключителна). По време на откриващата пресконференция обществеността ще бъде запозната с целите, дейностите и бюджета на проекта. Резултатите от изпълнението ще бъдат представени на закриваща пресконференция. Планирани са две официални церемонии (при т.нар.“първа копка“ на новото строителство и при откриване на новоизградените инфраструктурни обекти).Публичните събития ще се анонсират чрез разпространение на пресинформация до средствата за масово осведомяване и публикуване на 8 бр. рекламно-информационни карета в регионална печатна медия.Ще бъдат поканени да присъстват представители на регионални медии и кореспонденти на национални медии. След края на всяко от мероприятията ще бъдат изпратени прессъобщения. Всяка от информациите, вкл. и информация за полученото финансиране по ОПРР за проектното предложение, навременно ще се публикува и на официалната интернет страница на Община Враца (www.vratza.bg). В близост до строителните площадки ще бъде монтиран временен билборд. След приключване на проекта, на всеки от обектите ще бъде монтирана постоянна обяснителна табела. Плакатите ще бъдат на видно място в сградата на Община Враца, а след осъществяване на СМР в новопостроените сгради на 4-те Центъра. Съдържанието на плакатите, табелите и билборда ще е съобразено с изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г.“. След приключването на СМР дейностите се планира изготвяне и излъчване на телевизионен репортаж, чрез който да се популяризират резултатите от изпълнението на проекта. Посочените по-горе дейности са необходими, за да се постигне информиране на заинтересованите от проекта страни и изграждане на доверие между тях. Дейността цели да се засили разбирането на обществеността от община Враца за ролята българската държава, ЕС, ЕФРР и ОП за усвояване на финансовите ресурси по Структурните фондове., Contracted Amount: 5 730.00 , Reported Amount: 5 210.40

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Galia, Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Vodosnabdyavane i kanalizatsia OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 938.28
  • Contractor: LIFE ENERGY LTD, Contracted Amount*: 7 560.00 , Reported Amount**: 7 560.00
  • Contractor: ARESGAS EAD, Contracted Amount*: 4 860.00 , Reported Amount**: 4 860.00
  • Contractor: Marieta, Contracted Amount*: 2 471.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STROYMONTAZ EOOD, Contracted Amount*: 925 440.00 , Reported Amount**: 925 440.00
  • Contractor: Tsvetan, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Eleonora, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STROITELNA KOMPANIQ, Contracted Amount*: 471 300.00 , Reported Amount**: 471 300.00
  • Contractor: "Mihailov TV", Contracted Amount*: 4 980.00 , Reported Amount**: 4 980.00
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PERUN KKB , Contracted Amount*: 73 476.00 , Reported Amount**: 73 476.00
  • Contractor: STEMO, Contracted Amount*: 4 820.98 , Reported Amount**: 4 820.98
  • Contractor: RODIS-R, Contracted Amount*: 425 400.00 , Reported Amount**: 425 400.00
  • Contractor: NAD DESIGN, Contracted Amount*: 129 466.46 , Reported Amount**: 129 466.46
  • Contractor: Di Em Ai Divelopmant, Contracted Amount*: 230.40 , Reported Amount**: 230.40
  • Contractor: EZ Razpredelenie Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 670.48
  • Contractor: Vang, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of supported facilities of social infrastructure in the process of deinstitutionalization, Measure Unit: обекти, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00

Financial Information

Total Project cost 1 600 332.64 BGN
Grant 1 600 332.64 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 600 332.64 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 231 360.00 0.00 231 360.00 СТРОЙМОНТАЖ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 106 350.00 0.00 106 350.00 РОДИС-Р ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 117 825.00 0.00 117 825.00 СТРОИТЕЛНА КОМПАНИЯ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 6 473.32 0.00 6 473.32 „НАД ДИЗАЙН” ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 136.40 0.00 1 136.40 „ПЕРУН ККБ” ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 756.00 0.00 756.00 ЛАЙФ ЕНЕРДЖИ ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и текстилни изделия във връзка с реализацията на проект ВG16RFOP001-5.002-0005 „Нова възможност за възрастни и хора с увреждания в община Враца“ по оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 година“, Estimated Amount: 24 802.16
  • Differentiated position 1: „Доставка на кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и текстилни изделия във връзка с реализацията на проект ВG16RFOP001-5.002-0005 „Нова възможност за възрастни и хора с увреждания в община Враца“ по оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 година“
    Contractor: PERUN KKB
    Contract total funded value: 29 616.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане във връзка с реализацията на проект ВG16RFOP001-5.002-0005 „Нова възможност за възрастни и хора с увреждания в община Враца“ по оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 година” - по четири обособени позиции, Estimated Amount: 192 571.88
  • Differentiated position 1: „Модулни мебели и друга мебелировка за офиса и домакинството“
    Contractor: NAD DESIGN
    Contract total funded value: 129 466.46
  • Differentiated position 2: „Домакински електроуреди“
    Contractor: PERUN KKB
    Contract total funded value: 22 728.00
  • Differentiated position 3: „Специализирано медицинско оборудване“
    Contractor: PERUN KKB
    Contract total funded value: 21 132.00
  • Differentiated position 4: „Компютърни системи, принтери и други периферни устройства за офиса и домакинството“
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 4 820.98
Procedure 3 Subject to due process: Изпълнение на Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор), Estimated Amount: 1 576 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 - „Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с ново изграждане на две сгради за „Център за грижа за лица с психични разстройства (с капацитет 15 места)” в УПИ IX – 288, кв. 301, ж. к. „Толбухин - юг“, ул. „Беласица“, гр. Враца“
    Contractor: STROYMONTAZ EOOD
    Contract total funded value: 925 440.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 – „Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с ново изграждане на „Център за грижа за лица с умствена изостаналост (с капацитет 15 места)” в УПИ XXI – 606, 607, кв. 19, ж. к. „Медковец“, ул. „Райна Княгиня“, гр. Враца“
    Contractor: RODIS-R
    Contract total funded value: 425 400.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 – „Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с ново изграждане на „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване (с капацитет 15 места)” в УПИ III – 266, кв. 1, ж. к. „Медковец“, гр. Враца“
    Contractor: STROITELNA KOMPANIQ
    Contract total funded value: 471 300.00
Procedure 4 Subject to due process: Осигуряване на информация и комуникация, Estimated Amount: 5 730.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 – „Изработка, доставка, монтаж и демонтаж на 1 брой временен билборд и изработка, доставка и монтаж на 4 броя постоянни обяснителни табели“
    Contractor: "Mihailov TV"
    Contract total funded value: 3 108.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 – „Избор на изпълнител за публикуване на пресинформация в регионални и местни медии“
    Contractor: "Mihailov TV"
    Contract total funded value: 816.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 – „Изготвяне и излъчване на 1 брой телевизионен репортаж за популяризиране резултатите от проекта“
    Contractor: "Mihailov TV"
    Contract total funded value: 1 056.00
  • Differentiated position 4: бособена позиция № 4 – „Изготвяне на печатни информационни материали (плакати, пълноцветни) – дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване – 16 броя информационни плакати, отразяващи целите, дейностите и резултатите от изпълнението на проекта”
    Contractor: Di Em Ai Divelopmant
    Contract total funded value: 230.40
Procedure 5 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор, Estimated Amount: 28 000.00
  • Differentiated position 1: Упражняване на строителен надзор и контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с реализацията на проект ВG16RFOP001-5.002-0005 „Нова възможност за възрастни и хора с увреждания в община Враца“, процедура BG16RFOP001-5.001-0022 – С01 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    Contractor: LIFE ENERGY LTD
    Contract total funded value: 7 560.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN