Identification

UMIS Number BG16M1OP002-5.004-0011-C05
Project Name Measures addressing the transport as a source of air pollution in Sliven municipality
Beneficiary 000590654 Sliven Municipality
Funding CF ==> Environment
Date of the Contract/Order 02.12.2019
Start Date 17.12.2019
End Date 01.03.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Сливен (BG342), Сливен

Description

Brief description
С проектното предложение се предвижда обновяване на превозните средства, обслужващи обществения градски транспорт в Община Сливен, чрез закупуване на 4 бр. нови електрически автобуса, които се приемат за най-екологичния вид превозни средства и 6 бр.нови тролейбуса с подобрена енергийна ефективност.
Новите електробуси и тролейбуси ще заменят най-остарелите и амортизирани превозни средства от съществуващия автопарк на общинския превозвач, като електробусите ще обслужват най-натоварените 3 броя крайградски линии. Предвижда се да бъдат изведени от експлоатация общо 11 бр. превозни средства, от които:
-	5 броя дизелови автобуси отговарящи на стандарт Евро 0 и Евро I, произведени в периода от 1976 г. до 1995 г.
-	6 броя тролейбуси на възраст 33 г., произведени 1986 г.
С осъществяване на предвидените дейности за извеждане от упореба на посочените 5 бр. дизелови автобуси и замяната им с нови електрически автобуси се очаква да бъдат спестени 3.414 тона NOx и 0.260 тона ФПЧ10 годишно.
В проекта е предвидено обновяване и ремонт на съществуваща 35 годишна (от 1984г.) инфраструктура, осигуряваща експлоатацията на тролейбусния транспорт в град Сливен чрез:
•	Ремонт на 8 сектора от въздушноконтактната мрежа;
•	Ремонт на токоизправителни станции (ТИС) – 2 бр. /ТИС 2 "Дружба" и ТИС 3 "Г. Кирков" /
•       Доставка на зарядни станции - 4 бр. бавни зарядни станции за електрическите автобуси и 1 брой бърза зарядна станция.
Activities
  • Activity: Организация и управление, комуникация и публичност и изготвяне на тръжни документации: След сключване на АДБФП - м. 12.2019 г. ще бъде сформиран екип за управление на проекта и ще се стартира изготвянето на тръжната документация, подготовката и възлагането на дейностите по информация и комуникация. Организацията и управлението са пряко свързани с всички останали хоризонтални дейности по проекта и подсигуряват тяхното ефективно изпълнение, а от там и постигането на заложените в проектното предложение индикатори. В рамките на тази дейност се включва цялостният процес по подбор на изпълнители по всички процедури, проверка и отчитане на извършената от тях работа, осъществяване на вътрешен мониторинг, проверки на място на обектите и документална проверка. За екипа за управление на проекта се предвиждат следните експерти: Ръководител, Счетоводител, Технически сътрудник ,Експерт СМР, Координатор, Експерт „Тролейбусен и електробусен състав“, Юрист ,Експерт „Мониторинг“ . Екипът за управление на проекта ще подготви и проведе следните обществени поръчки: 1. Закупуване и доставка на тролейбуси /открита процедура – чл. 20, ал.1, т.1, б. "б" от ЗОП/; 2.Закупуване и доставка на електрически автобуси и станции за зареждането им /открита процедура – чл. 20, ал.1, т.1, б."б" от ЗОП/; 3.Ремонт на съществуваща контактна мрежа и токоизправителни станции по две обособени позиции: Обособена позиция 1 - Ремонт на съществуваща контактна мрежа; Обособена позиция 2 - Ремонт на токоизправителни станции /публично състезание - чл. 20 ал.2, т.1 от ЗОП/; 4. Строителен надзор на ремонт на съществуваща контактна мрежа /директен договор - по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП/; 5. Строителен надзор на ремонт на токоизправителни станции /директен договор - по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП/; Преди подаване на проектното предложение партньорът по проекта е сключил договори с изпълнители за: проектиране и авторски надзор на въздушноконтактна мрежа; проектиране и авторски надзор на 2 броя ТИС; договор за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания към строежите за обект "Ремонт на токоизправителни станции"; обследване за енергийна ефективност на 2 броя ТИС. Преди подаване на проектното предложение Община Сливен има сключен договор за изготвяне на анализ разходи-ползи и анализ относно остойностяването на дейностите по проекта. В рамките на дейност 1 се предвижда изпълнение на следните мерки, в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020: 1. В срок до 2 дни след сключване на административния договор за БФП ще бъде публикувана информация за проекта на сайта на Община Сливен; 2. Изработка и поставяне на билбордове -2 бр; 3. Изработка и поставяне на постоянни обяснителни табели - 2 бр; 4. Организиране на церемония "първа копка" и церемония за откриване на обектите; 5. Организиране на публични събития- 2 пресконференции за представяне на дейностите по проекта и за приключване изпълнението на проекта. 6. Изработка на банер; 7. Публикации - 4 броя статии в местни/регионални медии за напредъка на проекта; 8. Изработка на 150 бр. инф. материали, включващи тефтер и химикал, които ще бъдат разпространявани на публичните събития; 9. Изработка на 250 бр. информационни брошури - цветни А4. 10. Изработка на 20 броя стикера за тролейбуси/електробуси. Размерът на разходите за организация и управление, информация и комуникация на проекта е 2% от преките допустими разходи., Contracted Amount: 239 683.77 , Reported Amount: 217 559.28
  • Activity: Подготовка на проектно предложение: За нуждите на настоящото проектно предложение е сключен договор за изготвяне на анализ на разходите и ползите (АРП) и анализ относно остойностяването на дейностите - задължителни придружителни документи към формуляра за кандидатстване. АРП е документ съобразен и с: – Изискванията за определяне на нетни приходи по чл. 61 от Регламент (ЕС) № 1303/2013; – Методологията, определена в Регламент за изпълнение на Комисията (ЕС) № 2015/207 от 20 януари 2015 г. за определяне на подробни правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на образците за доклад за напредъка, представяне на информация относно голям проект, съвместен план за действие, доклади за изпълнението по цел „Инвестиции за растеж и работни места“, декларация за управлението, одитна стратегия, одитно становище и годишен контролен доклад, както и методология за анализ на разходите и ползите и в съответствие с Регламент (ЕС) № 1299/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на образеца на доклади за изпълнението по цел „Европейско териториално сътрудничество“ (http://eurlex.europa.eu/legalcontent/BG/TXT/HTML/?uri=CELEX:32015R0207amp;from=EN ); – Делегиран Регламент (ЕС) № 480/2014 на Комисията по отношение на метода за изчисляване на дисконтираните нетни приходи от операции, които генерират нетни приходи; – Указанията за подготовка на Анализ на разходите и ползите за инвестиционни проекти – инструмент за икономическа оценка на Кохезионната политика за периода 2014-2020 г. (http://ec.europa.eu/regional_policy/sources/docgener/studies/pdf/cba_guide.pdf ); Методът, по който следва да бъдат определени потенциалните нетни приходи от проекта, трябва да следва разпоредбите на чл. 16, ал. 2, т. 2 от ПМС № 189/2016 г. Под „нетен приход“ следва да се разбира дефиницията по т. 4 от § 1 на ДР на ПМС № 189/2016 г. Анализ на разходите и ползите е документ, идентифициращ всички възможни въздействия, с цел определяне разходите и ползите от изпълнението на предвидените дейности. Документът доказва икономическата целесъобразност на проекта. – Анализ относно остойностяването на дейностите - съобразно сключения договор с изпълнител в документа е извършена обосновка на разходите на дейностите по проекта. Обосновката е получена от: информация за технически и/или функционални характеристики данни/ показатели/ оферти/ извлечение от каталог на производители/доставчици, информация за вече сключени и изпълнени договори със сходни параметри и предмет, в следствие на което е посочена стойността на бюджетния разход. , Contracted Amount: 19 920.00 , Reported Amount: 19 920.00
  • Activity: Закупуване и доставка на тролейбуси: В рамките на дейността партньорът по проекта - " Пътнически превози" ЕООД ще проведе процедура за избор на изпълнител за доставка на 6 бр. тролейбуси. Настоящият тролейбусен парк е представен от 6 тролейбуса Шкода 14ТR , произведени през 1986г. Годишният им пробег е 25000 км. за всеки. (Обосновка за изчисляване на целевата стойност на индикатора за резултат по процедура № BG16M1OP002-5.004). Новите превозните средства следва да са: нископодови, соло 12 ± 1 метра тролейбус с две оси, категория M3 (категория М3 - моторните превозни средства за превоз на пътници с повече от 8 места за сядане, без мястото на водача, с технически допустима максимална маса над 5 т), клас 1 (клас I - превозни средства, в чиято конструкция са предвидени площи за стоящи пътници с възможност за тяхното придвижване в салона на автомобила), новопроизведени в серийно производство (неограничена серия), отговарящи на изискванията на Директива 2001/85/EC от 20.11.2001 г; Регламент №661/2009 или Правило на ИКЕ на ООН №107. Автобусите трябва да притежават сертификат ЕО одобряване на типа на превозното средство, издаден от компетентен орган по одобряване, в съответствие с Директива 2007/46/ЕО или Наредба №60 от 2009г на МТИТС; Регламент (ЕС)№ 952/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 9.10.2013 год. за създаване на митнически кодекс на Съюза (ОВ, L 269/1 от 10.10.2013 год) и Делегиран Регламент на Комисията (ЕС) № 2015/2446 от 28.07.2015 год. за допълнение на Регламент (ЕС) № 952/2013 за определяне на подробни правила за някои разпоредби на Митническият кодекс на Съюза., Contracted Amount: 6 479 928.00 , Reported Amount: 6 479 928.00
  • Activity: Закупуване и доставка на електрически автобуси и станции за зареждането им: С цел подобряване качеството на атмосферния въздух, посредством намаляване нивата на фини прахови частици (ФПЧ10) и азотни оксиди (NOx), община Сливен, съвместно с партньора си по проекта "Пътнически превози" ЕООД, ще осъществи дейност "Закупуване и достава на елекрически автобуси и станции зареждането им". В рамките на дейността се предвижда да бъдат закупени и доставени 4 бр. електрически автобуси с 4 бр. бавни зарядни станции за тях и 1 брой бърза зарядна станция. Тип на превозните средства: нископодови, соло минимум 9 м. градски автобус с две оси, категория M3 (категория М3 - моторните превозни средства за превоз на пътници с повече от 8 места за сядане, без мястото на водача, с технически допустима максимална маса над 5 т), клас 1 (клас I - превозни средства, в чиято конструкция са предвидени площи за стоящи пътници с възможност за тяхното придвижване в салона на автомобила), новопроизведени в серийно производство (неограничена серия), отговарящи на изискванията на Директива 2001/85/EC от 20.11.2001 г; Регламент №661/2009 или Правило на ИКЕ на ООН №107. Автобусите трябва да притежават сертификат ЕО одобряване на типа на превозното средство, издаден от компетентен орган по одобряване, в съответствие с Директива 2007/46/ЕО или Наредба №60 от 2009г на МТИТС; Регламент (ЕС)№ 952/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 9.10.2013 год. за създаване на митнически кодекс на Съюза (ОВ, L 269/1 от 10.10.2013 год) и Делегиран Регламент на Комисията (ЕС) № 2015/2446 от 28.07.2015 год. за допълнение на Регламент (ЕС) № 952/2013 за определяне на подробни правила за някои разпоредби на Митническият кодекс на Съюза. Новите автобуси ще обслужват 3 броя извънградски линии. Характеристики на зарядните станции: - Бавна зарядна станция 4 бр. - Трифазен ток 380/400 V; min 32, max 63 Aмпера, мощност: 26- 43 kW. Станциите ще бъдат монтирани в базата на партньора на бул. "Стефан Караджа" № 3. - Бърза зарядна станция - 1 бр. с възможност за зареждане на два автобуса едновременно, трифазен ток 380/400 V, мощност: 140 - 170 kW. Станцията ще бъде монтирана в базата на партньора "Пътнически превози" ЕООД в гр. Сливен, бул. "Стефан Караджа" № 3. За всяка станция се изгражда съответно захранващо табло. Зарядните станции ще бъдат използвани единствено за нуждите на закупените по проекта електрически автобуси., Contracted Amount: 4 381 800.00 , Reported Amount: 4 381 320.00
  • Activity: Реконструкция на съществуваща контактна мрежа и на токоизправителни станции: Електрификацията на гр. транспорт е предпоставка за намаляване на вредните емисии в населените места, подобряване на микроклимата и опазване на околната среда. - В гр. Сливен въздушната контактна мрежа и тролейбусният транспорт са пуснати в експлоатация през 1986 г. Осигурени са тролейбусни линии по най-натоварените маршрути на гр. транспорт. Общ. дължина на конт. мрежа е над 43 км., разделена на 10 сектора. От изграждането на въздуш. контактна мрежа до настоящия момент не е извършван основен ремонт. Същата е в експлоатация, но основни ел. като стрелки, кръстовки, компенсатори и др. са силно износени и следва да се подменят, заедно със съпътстващите ел. на техн. инфраструктура като носещи и фиксиращи въжета. За подготовката на проектното предложение е скл. договор за изготвяне на проект във фаза „работен“ и осъщ. на авторски надзор на обект „Ремонт въздушна контактна мрежа“ с възложител - "Пътнически превози" ЕООД, а в рамките на настоящата дейност община Сливен ще осъществи СМР, заложени в проектното решение. Ще бъдат извършени ремонтни дейности и подмяна на основни градивни елементи от въздуш. контактна мрежа в секторите: "Таньо войвода","Х. Димитър - Предгарова","Е. Телман","Дружба", "Комуна","Бр. Миладинови","Сини камъни","П. Хитов". Останалите 2 сектора на тролейбусната мрежа не се предвижда да се ремонтират. Предвидени са демонтаж и монтаж на: Автоматични стрелки, Събирателни стрелки, Кръстовки 55 ̊, Шина комплект, Компенсатори, Носещи и фиксиращи въжета; обезопасителни и подготвителни работи; регулировки, проби и измерване и др. В рамките на дейността ще се извърши извозване на строителни отпадъци. Модернизацията на спец. съоръж. (стрелки автоматични, стрелки изходящи, кръстовки, компенсатори и др.) ще доведе до по-висока скорост на движение на тролейбусите, по-голяма надеждност, по-малки загуби при преноса на ел. енергия, по-малко аварии и лесна диагностика на отказите. - За захранване с 600V постоянно напрежение на тролейбусната мрежа на гр. Сливен са изградени и функционират 3 бр. ТИС, разпределени в рамките на града. Изградени са през 1986 г /преди 33 г. /, като за този период не са правени никакви преустройства и функционални промени. Изградени са с релейно-контакторни схеми, притежават много ниска степен на автоматизация и са предвидени да работят под постоянен контрол от оператори. За периода на експлоатация, липсата на напрежение по ВКМ, респективно движението на тролейбуси заради повреди в ТИС, е 32% от общия дял на бр. и продължителността на авариите в цялата енергийна система – ТИС и ВКМ, като 9% се дължат на оперативния персонал и 23% - на технически неизправности. Това налага изгр. на с-ма за контрол, мониторинг и управление. С изп. на предвидените мерки ще се повиши редовността, безопасността и ефективността на гр. транспорт и ще се намалят задръстванията, както и вредните емисии на газове от автомобили, което е свързано с по-доброто качеството на въздуха. За нуждите на подготовката на проектно предложение е скл. договор за проектиране и авторски надзор за 2 бр. токоизправителни станции: 1.ТИС 2 „ДРУЖБА“ със застр. площ 263 кв.м., за захранване на изводи: П. Хитов, Сини камъни, Дружба, Комуна, 1 резерв. 2.ТИС 3 „Г. КИРКОВ“ със застр. площ 289 кв.м., за захранване на изводи: Таньо войвода, Г. Кирков – Предгарова, Е. Телман, Бр. Миладинови, 1 резерв. В Работния проект е представено проектно решение за СМР - подмяна на съществ. комплектно разпределително устр. 20 kV, подмяна на правотокови комплектни разпределителни устр., подмяна на трансформатори и токоизправители. Подмяна на съществ. ел. съоръжения с нови – цифрови релейни защити, релета, ключове, клемореди, предпазители, кабели и м-ли за вторична комутация и др, подробно разписани в работен проект. За подготовката на проекта е сключен договор с изпълнител за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието за обект "Ремонт на токоизправителни станции" и по част ЕЕ (когато е необх.) с възложител - "Пътнически превози" ЕООД., Contracted Amount: 2 301 161.04 , Reported Amount: 2 251 137.54
  • Activity: Строителен надзор: Строителният надзор ще носи отговорност за законосъобразното започване на строежа, пълнотата и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнението на обекта съобразно одобрения инвестиционен проект и нормативните изисквания (ЗУТ), спазването на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обектите за въвеждане в експлоатация и др. Дейностите по надзор ще се провеждат през цялото време на изпълнение на обектите на интервенция, включително до въвеждането им в експлоатация., Contracted Amount: 35 280.00 , Reported Amount: 35 280.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Passenger Transportation Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: HOROZ, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 4 800.00
  • Contractor: BIOFROG CZ, Contracted Amount*: 9 051 040.00 , Reported Amount**: 10 861 248.00
  • Contractor: STROY-KONTROL, Contracted Amount*: 43 400.00 , Reported Amount**: 52 080.00
  • Contractor: ECOMS- TANEV amp; CO, Contracted Amount*: 17 000.00 , Reported Amount**: 20 400.00
  • Contractor: NEOPET, Contracted Amount*: 1 643 012.67 , Reported Amount**: 2 288 140.25
  • Contractor: BGBIOMASS , Contracted Amount*: 16 600.00 , Reported Amount**: 19 920.00
Subcontractors
  • Subcontractor: SOR Libchavy spol.s.r.o., Contracted Amount*: 7 167 810.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Доставени екологични електрически превозни средства на обществения транспорт, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 2 Projects for lowering the quantities of PM10 and NOx, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Population benefitting from the measures to reduce PM10/NOx quantities, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 117 873.00 , Reached amount: 124 181.00
Indicator 4 Quantity of PM, Measure Unit: т/год., Base Value: 3.36 , Target amount: 3.10 , Reached amount: 0.26

Financial Information

Total Project cost 9 719 196.53 BGN
Grant 9 719 196.53 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 9 719 196.53 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 6 250.00 0.00 6 250.00 "НЕОПЕТ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 56 281.29 0.00 56 281.29 "НЕОПЕТ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 "НЕОПЕТ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 349 985.00 0.00 1 349 985.00 БИОФРОГ ЦЗ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Закупуване и доставка на електрически автобуси и станции за зареждането им", в рамките на проект BG16M1OP002-5.004-0011-C01 „Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух в община Сливен“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд и от държавния бюджет на Република БългарияЗакупуване и доставка на електрически автобуси и станции за зареждането им, Estimated Amount: 3 651 500.00
  • Differentiated position 1: "Закупуване и доставка на електрически автобуси и станции за зареждането им", в рамките на проект BG16M1OP002-5.004-0011-C01 „Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух в община Сливен“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд и от държавния бюджет на Република БългарияЗакупуване и доставка на електрически автобуси и станции за зареждането им
    Contractor: BIOFROG CZ
    Contract total funded value: 3 651 100.00
Procedure 2 Subject to due process: „Закупуване и доставка на тролейбуси“ по проект BG16M1OP002-5.004-0011-C02 „Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух в община Сливен“, който се осъществява с финансова подкрепа на Оперативна програма „Околна среда” 2014-2020 г. г., финансиран от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд и от държавния бюджет на Република България, Estimated Amount: 5 400 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване и доставка на тролейбуси
    Contractor: BIOFROG CZ
    Contract total funded value: 5 399 940.00
Procedure 3 Subject to due process: Изготвяне на анализ на разходите и ползите и анализ, относно остойностяването на дейностите, Estimated Amount: 16 600.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на анализ на разходите и ползите и анализ, относно остойностяването на дейностите
    Contractor: BGBIOMASS
    Contract total funded value: 16 600.00
Procedure 4 Subject to due process: Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания към строежите за обект "Ремонт на токоизправителни станции", Estimated Amount: 14 000.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието
    Contractor: STROY-KONTROL
    Contract total funded value: 14 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Изготвяне на Обследване за енергийна ефективност, Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на Обследване за енергийна ефективност
    Contractor: HOROZ
    Contract total funded value: 4 000.00
Procedure 6 Subject to due process: Изработване на работен проект за ремонт на 2 броя ТИС и авторски надзор, Estimated Amount: 25 000.00
  • Differentiated position 1: Изработване на работен проект за ремонт на 2 броя ТИС и авторски надзор
    Contractor: NEOPET
    Contract total funded value: 25 000.00
Procedure 7 Subject to due process: Изработване на работен проект за Ремонт на въздушна контактна мрежа и авторски надзор, Estimated Amount: 17 000.00
  • Differentiated position 1: Изработване на работен проект за Ремонт на въздушна контактна мрежа и авторски надзор
    Contractor: ECOMS- TANEV amp; CO
    Contract total funded value: 17 000.00
Procedure 8 Subject to due process: Ремонт на съществуваща контактна мрежа и токоизправителни станции по две обособени позиции: Обособена позиция 1 - Ремонт на съществуваща контактна мрежа; Обособена позиция 2 - Ремонт на токоизправителни станции , Estimated Amount: 1 627 301.05
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 "Ремонт на съществуваща контактна мрежа"
    Contractor: NEOPET
    Contract total funded value: 489 402.53
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 "Ремонт на токоизправителни станции"
    Contractor: NEOPET
    Contract total funded value: 1 128 610.14
Procedure 9 Subject to due process: Строителен надзор на ремонт на съществуваща контактна мрежа , Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Строителен надзор на ремонт на съществуваща контактна мрежа
    Contractor: STROY-KONTROL
    Contract total funded value: 3 000.00
Procedure 10 Subject to due process: Строителен надзор на ремонт на токоизправителни станции, Estimated Amount: 26 400.00
  • Differentiated position 1: Строителен надзор на ремонт на токоизправителни станции
    Contractor: STROY-KONTROL
    Contract total funded value: 26 400.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN