Identification

UMIS Number BG05M9OP001-6.002-0053-C01
Project Name Patronage care + in the Municipality of Polski Trambesh
Beneficiary 000133933 Municipality of Polski Trambesh
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 04.03.2021
Start Date 03.03.2021
End Date 08.07.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Полски Тръмбеш

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лицата с увреждания и лицата в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Activities
  • Activity: Патронажна грижа. : Дейността е в продължение на изпълнявания от общината договор по процедури Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компоненти 2, 3 и 4. Патронажната грижа ще се предоставя 12 месеца. Дейността ще продължи 13 месеца тъй като се предвижда време за стартиране иприключване на дейността.Целта на тази дейност е да се осигури подкрепа чрез предоставяне на потронажни грижиза възрастни хора и лица с увреждания чрез услуги в домашна среда в условията на разпространение на COVID-19 и да се продължи подкрепата по осигуряване на почасови мобилни интегрирани социално-здравни услуги в домовете на лицата, които са най-застрашени от Корона вирус.С проекта ще се гарантира устойчивост на създадената иновативна здравно-социална услуга, предоставана по К2, К3 и К4. Предвижда се след приключване на дейностите по К4 на 02.03.2021,дейността да продължи без прекъсване.Потребителите ще могат да продължат да ползват услугите, като при възможност ще се включат и нови след извършване на оценка на техните потребности от специалистите назначени по проекта. Потребители ще бъдат: хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самоослужване, лица над 54 г, други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID-19, лица от рискови групи за заразяване с COVID-19.Патронажните грижи ще се предоставя на не по-малко от 48 лица и ще включва дейностите: Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора; Предоставяне на психолог. подкрепа, консултиране; Доставка на храна, хр. продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция); при необходимост -транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата. Персоналът, предоставящ услуги, се предвижда да се състои от: социални асистенти с основни отг. в областта на грижа за потребителите в домашна среда, с цел удовлетворяване на основните жизнени потребности и подобряване качеството на живот на потребителите. Оценките на потребностите, графиците за предоставяне на услугите, включването на нови лица, ще бъде възложено на специалисти назначени по проекта: координатор на услугите и сътрудник соц. дейност. Медицински специалисти ще извършват дейности по предоставянето на здравна грижа, като част от комплексната услуга. Психологическата подкрепа ще се осъществява от психолог, който ще извършва индивидуални консултации в домовете на потребителите. Предоставянето на услугата ще бъде подпомогнато от назначен сътрудник социални дейности, той ще съдейства на обслужваните лица за уреждане на въпроси, свързани с пенсии, снабдяване с помощно-технически средства, административни услуги и др. Сътрудника соц. дейности ще извършва консултации на потребителите на услуги в сферата на своята дейност. Ще осъществява и мониторинг върху качеството на предоставянето на услугата и заедно с координаторът на услугата ще изготвят оценки на потребностите. С цел осигуряване на непрекъснатост на услугите се предвижда да бъдат наети специалистите работещи К4, преминали обучение. При необходимост ще бъдат наемани и нови, които ще преминат обучение съгласно Методиката на МЗ. С цел осигуряване мобилност на екипа ще се ползва: обществен, личен и служебен транспорт. Дейността на назначения персонал ще бъде подпомогната от провеждането на индивидуална и/или групова супервизия. Супервизията включва психологическа подкрепа и консултиране на персонала. Предвидени са разходи за трудова медицина, разходи за командировки на предоставящите услугите,ЛПС,мат., консумвативи и режийни разходи. За недопускане на дв.финансиране ще се извършва проверка.За дейността няма да се събират такси от потребителите., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 70 025.87
  • Activity: Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: С тази дейност се цели превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности. На територията на община Полски Тръмбеш функционират следните социални услуги: Център за обществена подкрепа /ЦОП/ и Център за социална рехабилитация и интеграция /ЦСРИ/. Доставчик на социалните услуги е Община Полски Тръмбеш. Изпълнението на дейността ще е с продължителност с 13 месеца, а дейностите по превенция на COVID-19 в социалните услуги ще продължи 12 месеца. През първият месец от стартирането на дейността ще се осъществи организация на дейността и подбора на персонал за осъществяване на дейностите по превенция на COVID-19 в социалните услуги - държавно делегирани дейности.Лицата ще бъдат назначени непосредствено след извършване на подбора за 12 месеца. Центъра за обществена подкрепа е с капацитет 35 места. ЦОП гр. Полски Тръмбеш предоставя комплекс от социални услуги за деца и техните семейства, свързани с превенция на изоставянето, деинституционализация и реинтеграция на деца, обучения и работа с приемни семейства. Персоналът на ЦОП се състои от 10 служители по трудов договор: - директор - 1бр., психолог - 1бр, логопед - 1 бр., социален работник 2 бр, социален педагог - 1 бр.,педагог - 2 бр., шофьор - 2 бр. Центъра за социална рехабилитация и интеграция е с капацитет 35 места. В ЦСРИ предоставя комплекс от социални услуги, свързани с извършване на рехабилитация, социално-правни консултации,психологическо консултиране, трудотерапия, изготвяне и осъществяване на индивидуални програми за социално включване.Провежда се индивидуална и групова работа с лицата и техните семейства за развитие на потенциала им. Персоналът на ЦСРИ се състои от 9 служители по трудов договор: директор - 1бр., социален работник в социална услуга- 1 бр., икономист -1 бр., трудотерапевт - 1бр., медицинска сестра - 1 бр., старши счетоводител - 1 бр., шофьор - 2 бр. и оператор ПВС - 1 бр. В ЦСРИ работят и 2 бр.лица наети на граждански договори,както следва: 1 бр. рехабилитатор и 1 бр. юрист. Двете услуги ЦОП и ЦСРИ се управляват от 1 директор, като и двамата шофьори работят и в двете услуги по 4 часа в ЦОП и по 4 часа в ЦСРИ. В условията на глобалната пандемия, предизвикана от разпространението на COVID-19, персоналът на услугите е изложен на огромно натоварване, причинено от усложнените условия на работа. В ежедневието си назначените лица следва да спазват всички необходими противоепидемиологични мерки с цел запазване, както на своето здраве, така и на лицата, за които полагат грижа. Подкрепата, която ще бъде оказана по настоящия проект, се изразява в допълнително назначен персонал в социалните услуги за изпълнение на противоепидемичните мерки. Ще бъдат назначени, както следва: 1бр.хигиенист и 1 бр. организатори спомагателни дейности в ЦОП и 1 бр. хигиенист и 1 бр. организатор спомагателни дейности в ЦСРИ. Те ще отговорят за мерките за организация и дезинфекция на сградния фонд. Това ще осигури възможност за плавно протичане на работния процес, при спазване на необходимите мерки за дезинфекция. На назначения персонал ще бъдат осигурени необходимите лични предпазни средства. Ще се въведат допълнителни мерки за дезинфекция на сградния фонд на Центровете, ДДД, с цел превенция и недопускане разпространението на COVID-19 и осигуряване на защитена среда за лицата, предоставящи и ползващи услугите. При необходимост,персоналът и потребителите на услугите,/ които от тях желаят/, ще бъдат тествани за наличие на COVID-19. С цел адаптиране и приспособяване на средата за предоставяне на социалните услуги, при необходимост- дистанционно, ще бъдат закупени технически средства в зависимост от възникналите потребности: 2 бр. компютърни конфигурации и 2 бр. лаптопи. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 36 462.91

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 118.00 , Reached amount: 155.00
Indicator 2 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 118.00 , Reached amount: 155.00
Indicator 3 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 24.00
Indicator 4 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 24.00

Financial Information

Total Project cost 149 050.38 BGN
Grant 149 050.38 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 149 050.38 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN