Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1820-C01
Project Name New jobs in Vital Concept Ltd
Beneficiary 203586481 Vital Concept Ltd
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 26.04.2017
Start Date 02.05.2017
End Date 02.08.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Реализацията на проект "Нови работни места във „Витал Концепт“ ООД ще насърчи заетостта и социалното включване на уязвими групи на пазара на труда чрез субсидираната заетост, осигурявайки им по този начин възможност за заработване на доходи и получаване на осигурителни права. 
Също така ще се окаже подкрепа и за работодателя на практика, тъй като планираните средства в бюджета на проекта и тяхното рационално използване, ще доведат до повишаване на финансовите показатели на дружеството, а разкритите и материално обезпечени нови работни места до постигане на по-добро съответствие на качествата на работната сила с потребностите на пазара на труда и разширяване на достъпа до заетост.

Проектните цели, които ще бъдат постигнати са:
Обща: Интегриране на уязвими групи на пазара на труда, чрез разкриване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица.
Специфична цел: 
-	Повишаване нивото на заетост, чрез разкриване и ресурсно обезпечаване на нови работни места в „Витал Концепт“ ООД.
-	Провеждане на систематизирана селекция на кандидати, представители на целевата група, за включването им в заетост по проекта.

Обхватът на проекта е за гр. София, като ще бъдат включени в заетост 6 безработни и неактивни лица, предствители на следните специфични категории:
- Продължително безработни и неактивни лица; 
- Безработни лица на възраст над 54 г.; 
- Безработни младежи до 29 г. вкл.

Основни дейности по проекта:
1. Управление и отчетност на проекта. Информиране и публичност
2. Доставка на ДМА
3. Провеждане на подбор и наемане на безработни и неактивни лица
Activities
  • Activity: Управление и отчетност на проекта. Информиране и публичност: цел на дейността: Постигане на общата и специфични цели на проектното предложение, чрез осигуряване на качествено и навременно логистиката, изпълнение и отчетност на заложените дейности. Основна задача на екипа е да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Управляващия орган. Съобразно план-графика на проекта ще се провеждат периодични работни срещи за отразяване на напредъка и при необходимост предприемане на мерки за коригиране на отклоненията. Всички предвидени дейности, произтичащи от договора с УО ще се изпълняват коректно и в предвидените срокове. Счетоводителят ще води редовна и прецизна финансова-счетоводна отчетност за изпълнение на проекта. Всички доклади и действия по проекта ще са съобразени и стриктно ще се придържат към договора за безвъзмездна помощ. При настъпване на промени на банкови сметки, адреси и телефони ще се извършва писмено уведомление на Управляващия орган. Пълната документация по проекта ще се съхранява от „Витал Концепт“ ООД в указания срок след балансовото плащане. Всички документи ще бъдат налични и предоставяни за проверка от Управляващия орган или одиторски органи на Европейския съюз. Ще бъдат изготвени технически и финансови отчети, отговарящи на образците към договора при подаване на заявка за междинно и окончателно плащане по проекта. Всеки етап от изпълнението на проекта ще бъде контролиран от членовете на екипа на проекта, които са отговорни за навременното изпълнение на всички дейности. От провежданите ежемесечни работни среши на екипа ще бъдат изготвяни протоколи, в които ще бъде отразен напредъка по проекта, срещани трудности и възможните решения за преодоляването им, ще се разпределят задачи и планират предстоящи дейности. Срещите ще бъдат своеобразен инструмент за контрол, мониторинг и проследяване на коректното изпълнение на заложените в проекта дейности. След сформирането на екипа по проекта, ще бъде изготвен и представен на УО график на тръжните процедури за всички предвидени договори с изпълнители. Екипът по проекта ще извършва акуратно подготовка на документация за възлагане на отделни дейности на изпълнители, съобразно Постановление 118/2014 на Министерски съвет за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитите, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство, Норвежкия финансов механизъм, Фонд "Убежище, миграция и интеграция" и Фонд "Вътрешна сигурност". Съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и възоснова на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и на Съвета от 17/12/2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби на Европейския социален фонд, Кохезиония фонд на ЕС, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, ЕСФ, Кохезиония фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1038/2006 на Съвета се предвижда за извършване на информираност и публичност на проекта следното: • изработка на 1 бр. информационна табела; • 500 бр. информационни брошури; • 10 бр. плакати; Документите по проекта ще са снабдени със съответната визуализация и на бланка, съгласно изискванията на УО., Contracted Amount: 5 372.11 , Reported Amount: 5 372.08
  • Activity: Доставка на ДМА : Цел на дейността: Ресурсно обезпечаване на новите работни места във „Витал Концепт“ ООД, чрез закупуване на автомобил. С оглед на разписаните задължения в длъжностните характеристики на новонаетите служители, както и поради необходимостта от предвижване за посещение на клиенти и обекти, автомобилът ще се използва по предназначение и за следните цели: задача на служителите на длъжност „Експерт, продажби” ще е и два пъти дневно (в началото на работния ден и още един път в края на работния ден) да превозят направените поръчки от склада на Витал Концепт до централен склад на Български пощи (съгласно сключен договор с БП, където е регламентирано едната доставка бъде в 9.30-10.00 ч., а втората в 16.30-17.00 ч.).За вътрешни доставки ще се извършват и ежедневни превози на поръчки до куриерска фирма. Ще бъдат заложени автомобила да притежава характеристики като: - товарен 3+1 места; - дизелов/бензинов двигател; - обем на двигателя от 1.0 - 1.6 л; - мощност до 100 к.с.; - Европейска екологична норма Euro 6; - механична предавателна кутия: - среден разход на гориво не по-висок 7л/100 км; - оборудван с климатична система. Автомобилът ще бъдат визуализирани по подходящ начин, че е закупен със средства по схемата BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015”. В съответствие с Насоките за кандидатстване, фирмата се ангажира да запази предназначението на закупеното оборудване следва за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. В случай на възникване на непредвидени обстоятелства срокът спира и продължава да тече след отпадането им., Contracted Amount: 22 090.00 , Reported Amount: 19 991.67
  • Activity: Провеждане на подбор и наемане на безработни и неактивни лица: Цел на дейността: Повишаване нивата на заетост, чрез извършване на подбор на кандидати за новоразкрити работни места в „Витал Концепт“ ООД. Набирането на персонал е важен и отговорен процес, от който зависи по нататъшната дейност на организацията, ефективното и функциониране като система. Неговото успешно или неуспешно осъществяване е от голяма значение за вътрешният климат на организацията, за процесите на интеграция между отделните хора, отдели и структури, за идентифицирането на индивидуалните с колективните и фирмените интереси. Набирането и подборът на персонала в организацията трябва да бъдат системно планирани, подготвяни и внимателно управлявани, за да бъдат избрани подходящите хора. Това се осигурява чрез открито оповестени и подходящи за вакантната длъжност критерии, чрез които се преценява пригодността на конкретния човек. С оглед на това и в съответствие с Насоките за кандидатстване по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015”, предвиждаме старт на дейността да се даде през II-ри проектен месец, като ще се обхванат 6 бр. лица, представители на следните специфични категории от целевата група за гр. София: - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни лица на възраст над 54 г.; - Безработни младежи до 29 г. вкл., „Витал Концепт“ ООД се ангажира минимум 50 % от целевата група да е съставена от поне една от определените специфични категории. Екипът на проекта ще осигури логистично процеса с подготовката на обявление и публикуването му в популярни интернет сайтове и платформи за търсене/предлагане на работа. В обявата ще бъде отбелязана информацията, че това са работни места, финансирани по проект чрез средства от ЕС (съответно ще се спазят изисквания за информираност и публичност). Ще бъдат описани необходимите документи за кандидатстване, етапите на подбор и срок за подаване на документи. Предвижда се процесът на основният подбор от лица да бъде в продължение на 2 месеца. При необходимост, в продължение на изпълнението на дейността, при напускане на лица от целевата група, ще бъде извършван допълнителен подбор. Планира се да бъде потърсено съдействие от ДРСЗ-София за обявяване на свободни работни места в ДБТ, за да може да бъдат насочвани подходящи безработни кандидати за длъжностите:  Експерт, маркетинг – 2 бр., с код по НКПД 24316002;  Специалист, продажби – 4 бр., с код по НКПД 33393004. Тъй като по настоящата схема за безвъзмездна помощ, част от целевата група включва и неактивни лица, т.е. такива, които не са регистрирани в ДБТ и не са ангажирани в заетост, ще се разчита и на неформални и формални лични контакти и канали за информация, чрез които да се разгласи достатъчно за извършването на този подбор. За периодът на реализация на проекта ще бъдат предоставени на наетите лица средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както в бюджета са предвидени суми и за дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнасят разкритите работни места. , Contracted Amount: 85 941.42 , Reported Amount: 85 887.39

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DVORSKA CONSULT, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 2 439.54
  • Contractor: AUTO FRANCE 3000, Contracted Amount*: 19 991.67 , Reported Amount**: 19 991.67
  • Contractor: Vasil, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 692.54
  • Contractor: GRAFIS OOD, Contracted Amount*: 640.00 , Reported Amount**: 640.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 8.00

Financial Information

Total Project cost 111 305.20 BGN
Grant 111 305.20 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 111 251.14 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за дейност „Информиране и публичност”, Estimated Amount: 640.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за дейност „Информиране и публичност”
    Contractor: GRAFIS OOD
    Contract total funded value: 640.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител на дейност „Доставка на ДМА” , Estimated Amount: 22 090.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на дейност „Доставка на ДМА”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Избор на изпълнител на дейност „Доставка на ДМА”
    Contractor: AUTO FRANCE 3000
    Contract total funded value: 19 991.67
Procedure 3 Subject to due process: Публично съобщение за набиране на ценови предложение за избор на изпълнител на дейност "Управление и отчетност на проекта", позиция "Счетоводител", Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на дейност "Управление и отчетност на проекта", позиция "Счетоводител"
    Contractor: DVORSKA CONSULT
    Contract total funded value: 3 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN