Brief description |
“Зора стил” ООД е предприятие с основна дейност производство на мебели. Този вид производство се характеризира с големи нива на ръчен труд и големи количества фира, следствие от липсата на подходящо оборудване и недостатъчно опит и квалификация на служителите.
Безработицата в България, в частност младежката е с висока стойност и има тенденция да се увеличава, тъй като повечето хора имат неприложима или ниската квалификация и им липсава специфичен професионален опит.
С изпълнението на проекта, “Зора стил” ООД има за цел от една страна да реши основния си проблем- високи фири, следствие от множество човешки грешки, като наеме нови служители, квалифицира ги и оборудва работните им места с високотехнологично оборудване, от друга да спомогне за преодоляването на високите нива на безработица и по-лесна интеграция на пазара на труда.
Основната целева група на проекта се състои от 20 безработни и неактивни лица, като в частност се насочва към младежи до 29 г. включително - 12 души.
С изпълнението на проекта “Зора стил” ООД ще създаде 20 работни места за безработни и неактивни лица като повиши квалификацията им и им предостави високотехнологично оборудване. По този начин предприятието ще намали производствения брак и ще въведе нови продукти и услуги в производството, в следствие на което ще увеличи производителността си и пазарната си конкурентоспособност. След приключването на проекта ще бъдат запазени поне 10 от създадените устойчиви работни места, а останалите наети лица ще имат възможност по-лесно да се интегрират на пазара на труда и да повишат жизнения си стандарт, следствие от придобитата квалификация и специфичен опит в сферата на производството на мебели.
|
Activities |
-
Activity: Организация, управление и координация на проекта: Основната цел на тази дейност е осигуряването на ефективно управление, организация и координация на проекта, с цел да се гарантира качественото му изпълнение и постигането на заложените резултати.
С оглед комплексния характер на проекта, ръководството на “Зора стил” ООД счита, че дейността по “Организация, управление и координация на проекта” следва да бъде възложена на външен изпълнител, разполагащ с опитен екип по организирането и управление на проекти от подобен тип.
Проектът ще се изпълнява под ръководството на Ръководителя на проекта, като външния изпълнител ще се грижи за управление, организация, координация и техническо изпълнение и ще съгласува всички свои действия с него.
Ръководителят на проекта се явява външно лице за избрания изпълнител. По този начин ще се създаде система с две нива на контрол, което ще гарантира качественото изпълнение на проектните дейности и постигането на заложените резултати в срок.
С избрания изпълнител ще бъде сключен договор, в които ще се регламентират основните му задължения и отговорности във връзка с организацията, управлението и координацията на проекта.
Чрез възлагането на дейността на външен изпълнител, разполагащ с опитен екип, ще се осигури добра комуникация между "Зора стил" ООД и Управляващия орган и качествено изпълнение, което ще допринесе за успешното постигане на целите на проекта.
Ръководителят на проекта има сериозен опит в управлението на проекти от подобен тип и ще извършва всички контролни функции, като взима решенията, свързани с управлението на проекта и носи пълна отговорност пред дружеството.,
Contracted Amount: 19 500.00
,
Reported Amount: 19 500.00
-
Activity: Подбор и наемане на безработни и неактивни лица: Целта на дейността е да се подбере необходимият брой безработни или неактивни лица, които да отговарят на целевата група на проекта и да бъдат наети в дружеството. Основната дейност на “Зора стил” ООД е производство на мебели. Бранш, характеризиращ се с големи нива на ръчен труд. Именно поради тази причина, прецизното наемане на нови работници играе изключително важна роля за конкурентоспособността на фирмата и цялостното й развитие.
Безработните и неактивни лица следва да бъдат общо 20 души, от които 12 ще бъдат младежи на възраст до 29 г. включително, а останалите ще бъдат над 29 г. Ще бъде спазен изцяло принципът за "Равенство между половете", като кандидатът ще положи максимални усилия да даде равни шансове и на мъжете и на жените.
Ще бъдат наети:
- 13 машинни оператора в производството на мебели (код по НКПД 7523-2018), които ще оперират с шлайф машини, кантиращи машини, полиращи машини, циркуляри, машината с пробивен център и бояджийската техника;
- 2 монтажника на мебели от дърво и други подобни материали (код по НКПД 8219-2008);
- 2 мебелиста (код по НКПД 7522-1002), които ще сглобяват и монтират произведените мебели;
- 1 инженер-технолог в сферата на дървообработването (код по НКПД 2149-6019);
- 2 инженер-конструктора (код по НКПД 2144-6042).
Инженер-технологът и конструкторите ще работят в екип за разработване и проектиране на нови мебели, с които да се разшири производствения асортимент и съответно да се повиши интересът на клиенти.
С оглед различията в статута на лицата - безработни или неактивни, кандидатът ще предприеме диференциран подход при техния подбор. Изборът на лицата ще се извършва при спазването на хоризонталните принципи на ОП "Развитие на човешките ресурси".,
Contracted Amount: 111 509.64
,
Reported Amount: 117 816.30
-
Activity: Организиране и провеждане на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен и обучение по част от професия по трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица.: Целта на дейността е новонаетите лица да преминат през професионални обучения, които да отоговарят на заеманата от тях длъжност и да ги подготвят за реализацията им в производството на мебели. Браншът се характеризира с големи нива на ръчен труд, което от своя страна създава опасност от грешки и много фира. Поради тази причина за "Зора стил" ООД е изключително важно, новонаетите служители по проекта да получат висока професионална квалификация, което от своя страна ще окаже пряко влияние върху конкурентоспособността на дружеството. Тъй като фирмата не е обучителна организация и не разполага с активна лицензия към НАПОО, дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, при спазване на изискванията на българското и европейското законодателство. Ще бъде проведена процедура за определянето на изпълнител за професионалните обучения, както и на предвидените обучения.
Тринадесет от новонаетите лица ще преминат професионално обучение по професия "Оператор в дървообработването", код 543020, специалност "Производство на мебели", код 5430201. Хорариумът на обучението е с продължителност 660 учебни часа, от които 200 учебни часа теория и 460 учебни часа практика. Курсът ще се провежда паралелно за субсидираната заетост 5 дни в седмицата по 8 учебни часа. Обучението ще доведе до придобиване на степен на професионална квалификация, удостоверена с документ съгласно ЗПОО. Стойността на обучението е 15 600 лв. без ДДС.
Четири от новонаетите служители ще преминат професионално обучение по професия "Работник в дървообработването", код 543090, специалност "Мебелно производство", код 5430906. Хорариумът на обучението е с продължителност от 300 учебни часа, от които 100 учебни часа теория и 200 учебни часа практика. Курсът ще се провежда паралелно за субсидираната заетост 5 дни в седмицата по 8 учебни часа. Обучението ще доведе придобиване на степен на професионална квалификация, удостоверена с документ съгласно ЗПОО. Стойността на обучението е 2 400 лв. без ДДС.
Трима от новонаетите лица ще преминат обучение за част от професия по трета квалификационна степен "Техник-технолог в дървообработването", код 543010, специалност "Мебелно производство", код 5430101. Хорариумът на обучението е с продължителност 600 учебни часа, от които 200 учебни часа теория и 400 учебни часа практика. Курсът ще се провежда паралелно за субсидираната заетост 5 дни в седмицата по 8 учебни часа. Обучението ще доведе придобиване на степен на професионална квалификация, удостоверена с документ съгласно ЗПОО. Стойността на обучението е 3 375 лв. без ДДС.,
Contracted Amount: 21 375.00
,
Reported Amount: 0.00
-
Activity: Закупуване на работно облеко и оборудване, свързани със създаването на нови работни места: “Зора стил” ООД е предприятие с основна дейност производство на мебели, характеризиращо се с големи нива на ръчен труд и големи количества фира, следствие от липсата на подходящо оборудване. С изпълнението на тази дейност, дружеството ще оборудва новосъздадените работни места със специфично и високотехнологично оборудване, което ще даде възможност на новонаетите служители да изпълняват служебните си задължения и ще намали грешките при работа. По този начин ще се създадат устойчиви във времето работни места. От друга страна, закупуването на високотехнологично оборудване и защитно облекло за новонаетите служители, значително ще редуцира риска от инциденти при работата, което е основен приоритет за дружеството.
За новоразкритите работни места ще бъде закупено следното оборудване и екипировка, които са в пряка връзка с изпълнението на техните функции и сигурност при работа:
За новонаетите 13 машинни оператори в производстовото на мебели:
-Защитни очила- 2 бр.
-Защитни очила- 1 бр.
-Лятно работно облекло (яке с полугащеризон от памук-полиестер) - 11 бр.
-Зимно работно облекло (яке с полугащеризон от памук-полиестер)- 11 бр.
-Ръкавици (латекс) - 9 бр.
-Ръкавици - (полиоретан) - 2 бр.
-Летни работни обувки с бомбе и пластина S3 - 13 бр.
-Зимни работни обувки с бомбе и пластина S3 - 11 бр.
-Маска със система за въздухоподаване - 4 бр.
-Гащеризон - 2 бр.
-Ръкавици - 2 бр.
-Прахосмукачка - 1 бр.
-Полираща машина - 2 бр.
-Шлифовъчна машина - 2 бр.
За новонаетите 4 монтажници на мебели от дърво и други подобни материали:
-Защитни очила- 4 бр.
-Лятно работно облекло (яке с полугащеризон от памук-полиестер) - 4 бр.
-Зимно работно облекло (яке с полугащеризон от памук-полиестер)- 4 бр.
-Ръкавици - 4 бр.
-Зимни работни обувки с бомбе и пластина S3 - 4 бр.
-Летни работни обувки с бомбе и пластина S3 - 4 бр.
-Бормашина - 4 бр.
-Винтоверт - 4 бр.
-Прободен трион - 4 бр.
-Лазерна ролетка 50M - 1бр.
-Лазерна ролетка 80M - 2 бр.
-Линен лазер - 2 бр.
-Стационарен циркуляр - 1бр.
За новонаетите 1 инженер-технолог в сферата на дървообработването и 2 инженер-конструктора ще бъдат закупени компютърни конфигурации с висока производителност, необходима за закупения специализиран софтуер, пряко свързани с изпълнението на трудовите им задължения:
За посещения на обекти:
-Защита от падащи предмети – каска – 3 бр.
-Защитни очила- 3 бр.
-Лятно работно облекло (яке с полугащеризон от памук-полиестер) - 3 бр.
-Зимно работно облекло (яке с полугащеризон от памук-полиестер)- 3 бр.
-Зимни работни обувки с бомбе и пластина S3 - 3 бр.
-Летни работни обувки с бомбе и пластина S3 - 3 бр.
За работа в офиса:
-компютърни конфигурации с висока производителност - 2 бр.
-компютърни конфигурации с висока производителност за рендеринг - 1 бр.
-монитори 3 бр.
-специализиран софтуерен за проектиране - 3 бр.
Стойността за ДМА и ДНА е формирана след направено пазарно проучване и е определена така, че максимално ефективно да се разходва предоставената безвъзмездна финансова помощ. Всички цени са без ДДС,
Contracted Amount: 49 499.09
,
Reported Amount: 46 634.79
-
Activity: Дейности по информиране и публичност: Целита на дейността е популяризиране на проекта, Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 и Европейския социален фонд, както и запознаване на широката общественост и всички заинтересовани страни с осъществените дейности по проекта и постигнатите резултати.
Нуждата от информираност и публичност на проекта се налага като естествен проводник на обратната връзка между всички заинтересовни страни в процеса на реализация на проекти по структурните фондове на ЕС, а именно: предприятия, обучаващи институции, неправителствен сектор, обедининия на работодателите, местната и държавна власт, гражданите. Тя гарантира прозрачност и законност в действията на всички страни; наблюдение и контрол от обществото върху дейностите; познаване на предвидените цели и очаквани резултати от проекта, а от тук и осъзнато и ефективно включване на всички участници, от които зависи успеха му.
Дружеството ще спази всички изисквания за публичност и информация в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г.
За изпълнението на дейността ще бъдат изработени:
1. две информационни табели 2 бр.
2. стикери за оборудването по проекта 20 бр.
3. брошури 500 бр. ,
Contracted Amount: 1 000.00
,
Reported Amount: 638.00
|