Identification

UMIS Number BG05SFOP001-2.009-0094-C01
Project Name Civil participation and establishment of a capacity building program to promote the supported employment of disadvantaged people
Beneficiary 175560042 Foundation "Together for a Safer Future"
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 27.12.2018
Start Date 27.12.2018
End Date 27.06.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Настоящият проект е насочен към засилване на гражданско участие и създаване на програма за изграждане на капацитет за насърчаване на подпомаганата заетост на хора в неравностойно положение. За успешната му реализация се предвиждат за изпълнение следните групи дейности:ДЕЙНОСТИ ОТ ГРУПА № 1:  1.Извършване на проучвания на добри практики и иновативни решения, свързани с подобряване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство. 2.Разработване на модел свързан с подобряване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство. 3.Изготвяне на оценка, свързана  с подобряване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство в община Белослав. 
ДЕЙНОСТИ ОТ ГРУПА № 2: 1.Разработване на механизми и предложения за подобряване на средата за гражданско участие в  управлението в община Белослав; ДЕЙНОСТИ ОТ ГРУПА № 3:  1.Провеждане на обществено обсъждане с гражданите на работата на община Белослав с участието на представители от НПО сектор за реализация на публични политики и законодателство; 2.Обмяна и пренасяне на добри практики и иновативни решения, свързани с подобряване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство; 
ДЕЙНОСТИ ОТ ГРУПА № 4: 
1.Организиране на широка информационна кампания и други сходни дейности с цел повишаване на обществената осведоменост относно възможностите и механизма за гражданско участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство.  
2.Провеждане на кръгла маса и обсъждане с широката общественост , по какъв начин мрежата за гражданско участие ще допринесе за преодоляване проблемите на общността;
Activities
  • Activity: Извършване на проучвания на добри практики и иновативни решения, свързани с подобряване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство: Сътрудничеството с гражданите означава споделяне на властнически правомощия, което местните органи често виждат като застрашаващо авторитета им. Ефективността от участието на гражданите във вземането на решения и стимулирането на гражданските инициативи също се определя от качеството на комуникация между гражданите и местните или регионални власти. Дискусиите относно тяхното възприемане на ролята на гражданското общество в развитието на местните общности и обучение в планирането на участието на хората е от съществено значение, за да се улесни такъв тип комуникация. Дейност 1 се отнася към ДОПУСТИМИ ДЕЙНОСТИ ОТ ГРУПА № 1: Дейности по разработване на анализи, проучвания, оценки и други сходни дейности, свързани с подобряване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство. Дейността обхваща всичките целеви групи по проекта: 1. Административни структури на изпълнителната власт – администрациите по чл. 38, ал. 1 от Закона за администрацията (ЗА), областните администрации, общините и специализираните териториални администрации по чл. 38, ал. 2, т. 3 от ЗА, както и техните служители в лицета на община Белослав; 2. Неправителствени организации, както и техните служители - Фондация "Заедно за по-сигурно бъдеще" и други в област Варна 3. Бизнес-предприятия и представителни организации на бизнеса на теритприята на област Варна 4. Общественост - всички граждани на територията на община Белослав Конкретна цел на дейността е да се проучат добри практики и/или иновативни решения, които са създадени и се прилагат в други европейски страни и са пряко свързани със засилване ролята на гражданското участие и създаване на програма за подкрепена заетост на хора с увреждания и хора от други групи в неравностойно положение. По-конкретно Фондация "Заедно за по-сигурно бъдеще" смята да проучи добрите практики използвани в Ирландия и да взаимство идета за създаване на подобна програма за подкрепена заетост първоначално на територията на Община Белослав, а в последствие тази практика да се разшири и да се обмени опит и с останалите общини на територията на България. В Ирландия има създадена програма за подкрепена заетост с участието на всички сектори: местна власт, други публични сектори, бизнес сектора, социалния сектор, гражданите. Разработването и проучването на съответните добри практики ще се състои в следното: - Проучване на модела на програма за подкрепена заетост на хора с увреждания и хора от други групи в неравностойно положение в Иралндия; - Настолно проучване на изисквания за създаване на програма за подкрепена заетост в Ирландия и в България; - Анкетно проучване сред заинтересованите страни за нуждата от създаване на програма за подкрепена заетост; Тези форми на отчетност ще бъдат обект на настоящата дейност, която ще представи сравнителен анализ на съществуващите добри практики в международен план, с ясен и разширен акцент върху механизмите на комуникация с ключовите групи заинтересовани страни. Целта на мрежите за граждански инициативи е да осигурят механизъм, чрез който гражданите да участват активно в създаване на програма за подкрепена заетост. В Ирландия всеки район на местните власти вече разполага с такава програма, което позволява на обществеността да играе активна роля в механизма на създаване и прилагането й. Настоящият проект от своя страна цели да пренесе и приспособи към българската действителност вече разработената програма и начин на функционирането й от Ирландия. , Contracted Amount: 7 000.00 , Reported Amount: 7 000.00
  • Activity: Разработване на модел свързан с подобряване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство: Дейност 2 се отнася към ДОПУСТИМИ ДЕЙНОСТИ ОТ ГРУПА № 1: Дейности по разработване на анализи, проучвания, оценки и други сходни дейности, свързани с подобряване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство. Дейността обхваща всички целеви групи по проекта: 1. Административни структури на изпълнителната власт – администрациите по чл. 38, ал. 1 от Закона за администрацията (ЗА), областните администрации, общините и специализираните териториални администрации по чл. 38, ал. 2, т. 3 от ЗА, както и техните служители в лицета на община Белослав; 2. Неправителствени организации, както и техните служители - Фондация "Заедно за по-сигурно бъдеще" и други в област Варна 3. Бизнес-предприятия и представителни организации на бизнеса на теритприята на област Варна 4. Общественост - всички граждани на територията на община Белослав Изпълението на Дейност 2 има за цел разработване на конкретен модел свързан със създаване подкрепена заетост на територията на община Белослав. Гражданското участие бавно, но устойчиво променя средата на съществуване и работа, както и социалния, икономически и политически контекст. Целата е засилване на гражданското участие в създаване на модел за подкрепена заетост на хора в неравностойно положение. Какво е подкрепена заетост и посредничество при наемане на работа? Подкрепената заетост се фокусира върху възможностите, а не върху уврежданията, като първо оказва подкрепа на лицето в съответствие с неговите индивидуални потребности и на второ място чрез предоставяне на консултации на работодателите. Според дефиницията, приета от Европейския съюз, подкрепена заетост е: „Оказване на подкрепа и помощ на хората с увреждания или други групи в неравностойно положение да получат и запазят платената си работа на отворения пазар на труда". Подкрепената заетост е разработена в САЩ и Канада през 80-те и 90-те години. Докато в началото целта е била да се подпомагат хората с интелектуални затруднения да намерят интегрирана работа, по-късно подкрепената заетост става начин за подпомагане и на други хора, традиционно изпитващи затруднения при намирането и запазването на работа. По тази причина възниква и идеята за коучинга. Коучингът има за задача да предложи структурирана подкрепа на човека с увреждане с цел той да бъде нает на неспециализирано работно място. Тази подкрепа може да включва обучение в конкретната работа, обучение за придобиване на социални умения, помощ при пътуването от и до дома, както и друга подкрепа, необходима, за да бъде наемането успешно както за работодателя, така и за служителя с увреждане. Моделът на коучинг допринася нещо повече от традиционната рехабилитационна практика, тъй като специалистите по коучинг предлагат помощ при адаптацията и обучението на работното място. Днес моделът за подкрепена заетост е широко приет в международната социална практика и се прилага в подкрепа на хора с различни увреждания - физически, сетивни, психически и интелектуални увреждания, както и при затруднения от аутистичния спектър. Подкрепената заетост осигурява трудово наставничество, професионално развитие, транспорт, подкрепящи технологии, специализирано обучение на работното място и индивидуална супервизия на напредъка. Основен принцип на подкрепената заетост е: "Подкрепа - не повече, отколкото е необходимо и не по-малко, отколкото е нужно." Ще бъде разгледан и анализиран в детайли прилагания в момента модел на подкрепена заетост в Ирландия., Contracted Amount: 12 000.00 , Reported Amount: 12 000.00
  • Activity: Изготвяне на оценка, свързана с подобряване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство в община Белослав: Дейност 3 се отнася към ДОПУСТИМИ ДЕЙНОСТИ ОТ ГРУПА № 1: Дейности по разработване на анализи, проучвания, оценки и други сходни дейности, свързани с подобряване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство. Дейността обхваща всичките целеви групи по проекта: 1. Административни структури на изпълнителната власт – администрациите по чл. 38, ал. 1 от Закона за администрацията (ЗА), областните администрации, общините и специализираните териториални администрации по чл. 38, ал. 2, т. 3 от ЗА, както и техните служители в лицета на община Белослав; 2. Неправителствени организации, както и техните служители - Фондация "Заедно за по-сигурно бъдеще" и други в област Варна 3. Бизнес-предприятия и представителни организации на бизнеса на теритприята на област Варна 4. Общественост - всички граждани на територията на община Белослав Изготвянето на оценка, свързана с подобряване на гражданското участие в изготвяне на модел за подкрепена затост на хора в неравностойно положение ще обхване и четирите целеви групи. Ще бъдат разгледани резултатите от подобни проекти, които са фокусирани върху засилване участието на хора в неравностойно положение на пазара на труда и пълната им адаптация в работния процес. Освен примерите за такива проекти от Ирландия ще бъдат разгледани и примери от България и по какъв начин да бъдат надградени и приложени на територията на община Белослав, вече постигнатите от тях резултати. С цел изготвяне на оценката ще бъдат изследвани в пълнота методи, инструменти и практики, които другите общини в България и Ирландия използват с оглед постигане на качествено включване на обшествеността в разработването на програмата за подкрепена заетост. За да се получат полезни резултати, от съществена важност е оценката на подобряване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство в община Белослав, да се вземе предвид възможните бъдещи събития и да оцени въздействието при различни начални предположения при различни възможни сценарии на по-нататъшното икономическо развитие. Оценката ще включва активни консултации с представители на НПО и гражданския и бизнес сектор, което е изключително важно за правилното разбиране и околичествяване на ефектите от прилагането на такъв модел на заетост. Целта на провежданите анализи е да се осигури качествена информация за тези, които вземат решенията. Съществуват редица разработени методологии за извършване на оценка на регулаторно въздействие, различаващи се предимно по класификацията на ползите и разходите, броят стъпки и нивото на агрегираност. Проучванията до момента показват, че няколко от методологиите са по-често прилагани и се ползват с по-голямо доверие, както от официалните власти, така и от всички други ползватели на обработената информация и направените заключения. Точно тези водещи практики са използвани за изготвянето на настоящата оценка, като са взети под внимание, както някои типични за България и икономиката и характеристики, така и факта, че методологията следва да се използва за оценка на гражданското участие в местните политики по отношение на хората в неравностойно положение. Функции на Оценката на модела на подкрепена заетост: • Подобряване на разбирането за действителните ефекти от действията на модела за подкрепена заетост;(инструмент за анализ); • Повишаване на ефективността и ефикасността на публичната администрация (инструмент за рационалност); • Интегрира множество цели на общинско ниво(инструмент за координация); • Подобряване на прозрачността и консултации за подобряване на отговорността на общината при вземане на решения оказващи пряко влияние върху живота на хората в неравностойно положение (инструмент за консултации); • Подобряване на отчетността чрез доставяне на по-екстензивна информация за и демонстрация как решенията съвместно с гражданския сектор на местно ниво помагат на обществото (инструмент за отчетност)., Contracted Amount: 6 000.00 , Reported Amount: 6 000.00
  • Activity: Разработване на механизми и предложения за подобряване на средата за гражданско участие в управлението в община Белослав: Дейност 4 се отнася към ДОПУСТИМИ ДЕЙНОСТИ ОТ ГРУПА № 2: Дейности по разработване на механизми и инструментариум за граждански мониторинг и осъществяване на граждански мониторинг върху действията, решенията, политиките и законодателството, провеждани от държавата. Дейността обхваща всички целеви групи по проекта: 1. Административни структури на изпълнителната власт – администрациите по чл. 38, ал. 1 от Закона за администрацията (ЗА), областните администрации, общините и специализираните териториални администрации по чл. 38, ал. 2, т. 3 от ЗА, както и техните служители в лицета на община Белослав; 2. Неправителствени организации, както и техните служители - Фондация "Заедно за по-сигурно бъдеще" и други в област Варна 3. Бизнес-предприятия и представителни организации на бизнеса на теритприята на област Варна 4. Общественост - всички граждани на територията на община Белослав При изпълнение на тази дейност ще бъдат отразени силните и слаби страни в настоящата практика за подкрепа за достъп до пазара на труда на хора в неравностойно положение, както в Ирландия, така и в България. Въз основа на нормативната и стратегическа рамка ще бъдат изготвени ключовите механизми и предложения за създаване на модел за подкрепена заетост в община Белослав. Ще бъдат представени предложения за подобряване на прозрачността и представянето на дейността на органите на местната власт пред обществото. Дейността обхваща отново и четирите целеви групи по проекта. Гражданите се обединяват около конкретен свой проблем, около проблем на общността като в случая е осигуряване на подкрепена заетост на хора в неравностойно положение. Преходът към демократично управление наред с многото трудности създаде вакуум в общественото управление по отношение на наличието на организации, които по един или друг повод биха изслушали проблемите на отделни граждани или група с такива с общи интереси. Впоследствие те биха направили опит за съдействие за установяване на контакт и разрешаване на проблема от общинската администрация или общинския съвет. Подобряване на средата за гражданско участие включва: Сфери на сътрудничество - Съвместно разработване на проекти и програми с общинско значение; - Участие на гражданите, бизнеса, хора в неравностойно положение и НПО сектора за създаване на модел за подкрепена заетост на местно ниво; - Съвметсни действия за решаване на значими за местната общност проблеми. Условия за успешно сътрудничество включват: - Ясни очаквания на местната власт от партьорството с гражданския сектор, бизнеса и НПО сектора; - Стриктно изпълнение на поетите ангажименти от общината и нейните партньори; - Непрекъснат обмен на информация; - Прозрачност на действията, отчетност, равнопоставеност и уважение. Предвижда се да бъде отправена официална препоръка от страна на всички заинтересовани страни до общината за разработване и прилагане на модел за подкрепена заетост на база взаимстваните добри практики от Ирландия. Предложението ще бъде входирано в деловодството на общината., Contracted Amount: 5 000.00 , Reported Amount: 5 833.34
  • Activity: Провеждане на обществено обсъждане с гражданите на работата на община Белослав с участието на представители от НПО сектор за реализация на публични политики и законодателство: Дейност 5 се отнася към ДОПУСТИМИ ДЕЙНОСТИ ОТ ГРУПА № 3: Съвместни дейности между НПО, като посредници на с гражданите и бизнеса, и администрациите за реализация на публични политики, законодателство и управление. Дейността обхваща всички целеви групи по проекта: 1. Административни структури на изпълнителната власт – администрациите по чл. 38, ал. 1 от Закона за администрацията (ЗА), областните администрации, общините и специализираните териториални администрации по чл. 38, ал. 2, т. 3 от ЗА, както и техните служители в лицета на община Белослав; 2. Неправителствени организации, както и техните служители - Фондация "Заедно за по-сигурно бъдеще" и други в област Варна 3. Бизнес-предприятия и представителни организации на бизнеса на теритприята на област Варна 4. Общественост - всички граждани на територията на община Белослав Предвижда се провеждане на обществено обсъждане с гражданите на работата на община Белослав с участието на представители от НПО сектор за реализация на публични политики и законодателство. На общественото обсъждане ще се представи ролята на модела за подкрепена заетост на местно ниво. - Разработване на политическата рамка на модела за гражданско участие и обсъждането й с общността, НПО и бизнеса. За осигуряване на обратна връзка с гражданството и получаване на идеи от него администрацията извършва следните действия: монтира пощенски кутии за предложения на публични места като: общинските пазари, училищата и детските градини, центровете за обслужване и информация на гражданите. Освен това помества рамката интернет страницата си и осигурява възможности за обратна връзка. През този период структурите на гражданското общество получават възможността организирано да дадат своите предложения и по този начин да консултират местната власт за очакванията на гражданите. - Публично обсъждане на проекта за модела на подкрепена заетост. Тази стъпка изисква планиране на формите и начините за публично обсъждане на проекта за модела с гражданите преди влизането му в постоянните комисии на общинския съвет. - Мониторинг на изпълнението на модела за подкрепена заетост. - Оценка на резултатите от изпълнението на модела. За да се постигне усещане за развитие на общността в която живеят, гражданите и структурите на гражданското общество трябва да изискват информация за качеството на резултатите от изпълнението на реализираните политики и решения. Затова при публичните обсъждания е задължително общинската администрация да представя оценка на изпълнението на модела за подкрепена заетост до момента на обсъждането на нов такъв проект. На общественото обсъждане ще се обсъди модела за подкрепена заетост на местно ниво, като в най-общ план ще бъдат засегнати следните аспекти: Подкрепа на работното място: - Развиване и подпомагане на социалните умения; - Откриване на подходящ ментор/колега; - Установяване на културата на работното място; - Подпомагане на работодателя да адаптира работното място; - Подкрепа на работодателя и колегите; - Идентифициране на обичаите и практиката на работното място; - Идентифициране на възможностите за кариерно израстване. - Подкрепа извън работното място Разрешаване на практически проблеми (транспорт до и от работното място); - Дискутиране на междуличностните отношения на работното място; - Подпомагане за справяне с бюрокрацията, свързана с ползването на различни социални придобивки. - Поддържане на връзка със здравни и социални работници; - Предоставяне на съвети и отговори на въпроси, възникнали в процеса на предоставяне на услугата „Подкрепена заетост"., Contracted Amount: 5 000.00 , Reported Amount: 5 000.00
  • Activity: Недопустима дейност - Обмяна и пренасяне на добри практики и иновативни решения, свързани с подобряване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство: Недопустима дейност - Обмяна и пренасяне на добри практики и иновативни решения, свързани с подобряване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Организиране на широка информационна кампания и други сходни дейности с цел повишаване на обществената осведоменост относно възможностите и механизма за гражданско участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство. : Дейност 7 се отнася към ДОПУСТИМИ ДЕЙНОСТИ ОТ ГРУПА № 4: Дейности по повишаване на обществената осведоменост и насърчаване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство Дейността обхваща всички целеви групи по проекта: 1. Административни структури на изпълнителната власт – администрациите по чл. 38, ал. 1 от Закона за администрацията (ЗА), областните администрации, общините и специализираните териториални администрации по чл. 38, ал. 2, т. 3 от ЗА, както и техните служители в лицета на община Белослав; 2. Неправителствени организации, както и техните служители - Фондация "Заедно за по-сигурно бъдеще" и други в област Варна 3. Бизнес-предприятия и представителни организации на бизнеса на теритприята на област Варна 4. Общественост - всички граждани на територията на община Белослав Дейността предвижда организиране на широка информационна кампания и други сходни дейности с цел повишаване на обществената осведоменост относно възможностите и механизма за създаване на модел за подкрепена заетост на хора в неравностойно положение. Посредством кампанията ще се популяризира постигнатотот по време изпълнението на проекта. Предпвижда се да бъде заснет видеоклип, който да се излъчва по местната кабелна телевизия за повишаване информираността на широката общественост за ползите и възможностите, които предоставя създаването на подобен модел. Ще се представят резултатите, които благодарение на този модел на подкрепена заетост са постигнати до момента в Ирландия и как могат да бъдат реализирани в български условия и по-конкретно на територията на община Белослав. Предвижда се освен заснемането на видеоклип да се проведе и една пресконференция за представяне на проведените проучавания, анализи, модели и добри практики., Contracted Amount: 10 330.00 , Reported Amount: 10 330.00
  • Activity: Провеждане на кръгла маса и обсъждане с широката общественост , по какъв начин мрежата за гражданско участие ще допринесе за преодоляване проблемите на общността: Дейност 8 се отнася към ДОПУСТИМИ ДЕЙНОСТИ ОТ ГРУПА № 4: Дейности по повишаване на обществената осведоменост и насърчаване на гражданското участие в процесите на формулиране, изпълнение и мониторинг на политики и законодателство Дейността обхваща всички целеви групи по проекта: 1. Административни структури на изпълнителната власт – администрациите по чл. 38, ал. 1 от Закона за администрацията (ЗА), областните администрации, общините и специализираните териториални администрации по чл. 38, ал. 2, т. 3 от ЗА, както и техните служители в лицета на община Белослав; 2. Неправителствени организации, както и техните служители - Фондация "Заедно за по-сигурно бъдеще" и други в област Варна 3. Бизнес-предприятия и представителни организации на бизнеса на теритприята на област Варна 4. Общественост - всички граждани на територията на община Белослав Кръглата маса ще бъде организирана в две сесии, като представянето на докладите ще бъде придружено с дискусия по въпроси, възникнали в хода на изпълнение на проекта. На кръглата маса ще се поставят и дискутират актуални проблеми, свързани с механизма на гражданско участие в процесите на формулиране на политики и законодателство, както и възможностите за създаване на модел за подкрепена заетост на хора в неравностойно положение на територията на община Белослав, както и прилагане на този модел в Ирландия и практическото му реализиране в български условия. На кръглата маса ще присъстват представители на местната администрация, на НПО сектора и на обществеността и бизнеса. Ще бъдат дискутирани резултатите от проекта, както и моделите, докладите, анализите, механизмите и добрите практики, които ще бъдат обсъдени и в последствие приложени на територията на община Белослав. , Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 2 000.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Beloslav municipality, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: Korenyak Foundation, Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 5 833.34
  • Contractor: `A amp; S 2018` Ltd, Contracted Amount*: 18 000.00 , Reported Amount**: 18 000.00
  • Contractor: STIL I VIZIA 2016 EOOD, Contracted Amount*: 8 500.00 , Reported Amount**: 8 500.00
  • Contractor: Galactic Management EOOD, Contracted Amount*: 8 830.00 , Reported Amount**: 8 830.00
  • Contractor: I amp; I Consult, Contracted Amount*: 7 000.00 , Reported Amount**: 7 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой проведени информационни кампании, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Recommendations made by NGOs and NGO networks in the policy-making, implementation and monitoring process, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Подкрепени анализи, проучвания, изследвания, методики, одити и оценки за администрацията, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 4 Number of projects fully or partially implemented by social partners or non-governmental organizations, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 51 116.40 BGN
Grant 51 116.40 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 51 116.40 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN