Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.008-2256-C01
Project Name "Ensuring safe and healthy working conditions in "Ifest" Ltd. company"
Beneficiary 121115341 "Ifest" Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 18.05.2017
Start Date 18.05.2017
End Date 18.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към създаване на благоприятна работна среда, чрез осигуряване на добри и безопасни условия на труд, въвеждане на ефективни и гъвкави форми на организация на труда и управление на човешките ресурси и осигуряване на социални придобивки за работещите във фирмата, което ще допринесе за намаляване на рисковете, водещи до професионални заболявания и травми, оптимално съчетаване на професионалния, личния и семейния живот на заетите и удължаване на активността и заетостта на по-възрастните работници и служители /над 54 години/. Тези мерки, реализирани в рамките на приоритетна ос 1 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места“ на ОП РЧР, обхващаща Инвестиционен приоритет 7 „Приспособяване на работниците, предприятията и предприемачите към промените” със специфична цел 1 „Увеличаване броя на обхванатите заети в предприятията с въведени нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и подобряване на организацията и условията на труд“ ще доведат до въвеждане във фирмата-кандидат на иновативни модели за организация и управление на труда и човешките ресурси, повишаване на производителността на труда, качеството на услугата,  а оттам и на конкурентоспособността на фирмата, както и ефективното използване на ресурсите и опазване на околната среда. Изпълнението на заложените в проектното предложение дейности ще спомогне за разрешаването на общи и специфични проблеми на целевата група, състояща се от всичките 30 заети във фирмата, между които има лица над 54 г. възраст, както и едно лице с увреждания. Проектното предложение ще осигури последваща устойчивост на резултатите като запази заетостта на поне 50% от представителите на целевата група, включени в проекта за период от 6 месеца след приключване на дейностите по проекта.
Activities
  • Activity: Разработване, адаптиране и въвеждане на оптимизирани системи за развитие на човешките ресурси в предприятието: Целта на дейността е оптимизиране на работните процеси и организацията на труда във фирмата, чрез разработване, адаптиране и въвеждане на усъвършенствани системи за управление и развитие на човешките ресурси, насочено към постигне на по-лесно съвместяване на професионалния, семейния и личния живот на заетите, както и удължаване на трудовия живот на по-възрастните работници и служители. Посрещайки предизвикателствата на съвременните икономически условия и търсейки възможности за повишаване на своята конкурентоспособност бизнес организациите допринасят за развитието и въвеждането на нови форми на заетост и иновативни модели за организация на труда в предприятията, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда. От друга страна, публичните политики за увеличаване на заетостта и намаляване на безработицата, особено за рискови групи като младежи, майки с малки деца, възрастни, хора с увреждания, продължително безработни, виждат възможности за това в повишаването на гъвкавостта на пазара на труда. Гъвкавите форми на заетост и организация на труда създават и повече възможности за избор на индивидите за по-добро съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, на професионалната подготовка и обучение със заетостта, както и за удължаване на трудовия живот на по-възрастните работници и служители и други. Фирма „АЙФЕСТ“ ЕООД, съобразявайки се с икономическата ситуация в страната и необходимостта от съчетаване на икономическата целесъобразност със социалната сигурност и мотивацията на човешките ресурси, изпълнявайки тази дейност, предвижда да оптимизира работните процеси, да въведе иновативни модели на организация на труда във фирмата, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда, включително гъвкави форми на заетост и мерки за развитие на кадрите. Това ще доведе до удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители и запазване на заетостта и преодоляване на опасността от безработица и социално изключване на лицата с увреждания и на тези, които са в „час пик на живота“, когато трябва да съвместяват паралелни задължения, като грижи за деца и зависими членове на семейството, обучение и др. Изпълнението на тази дейност ще отговори напълно на постигането на заложената цел и очакваните резултати на предоставяната БФП по процедурата чрез въвеждане на ефективни и гъвкави форми на заетост, организация на труд и управление на човешките ресурси да се подобри качеството на работните места, да се съчетае оптимално професионалния и личния живот на заетите лица, а така също и да се удължи заетостта на по-възрастните работници и служители /над 54 г./, което ще рефлектира положително върху производителността на труда в предприятията и неговата конкурентоспособност. Изпълнението на дейността ще се извърши в следните етапи: •Провеждане на диагностичен анализ и оценка на цялостната система за управление и развитие на човешките ресурси и организация на трудовата дейност във фирмата с цел установяване на моментното състояние; •Разработване и адаптиране, на базата на диагностичния анализ, на усъвършенствани системи за управление и развитие на човешките ресурси, приоритетно в режимите на труд и почивка, в системите за заплащане на труда; •Разработване и въвеждане на мерки за развитие на кадрите по отношение на планиране на обучения, управление на кариерата, планиране и осъществяване на мерки за учене през целия живот; •Въвеждане в практиката на фирмата на усъвършенствани системи за управление и развитие на човешките ресурси; •Анализ и оценка на постигнатите резултати. Това ще доведе до по-рационално използване на ресурсите на предприятието, а оттам и до повишаване на ефективността на производството и производителността на труда. Ще допринесе за повишаване нивата на устойчива заетост и за запазване на работните места във фирмата., Contracted Amount: 53 000.00 , Reported Amount: 52 700.00
  • Activity: Осигуряване на средства за колективна защита, включително ремонт и оборудване за подобряване на условията на труд: Целта на настоящата дейност е да се осигури безопасна работна среда и да се намали рискът от професионални заболявания и травми сред работещите във фирмата-кандидат. Работната поза е самостоятелен фактор, който може да бъде източник на професионален риск на работното място с неблагоприятни последици за здравето и безопасността на работещите. Това обстоятелство е свързано както със значимостта му като важен елемент на трудовата дейност, така и поради влиянието му за възникване на голяма част от мускулно-скелетните увреждания и други, свързани с труда заболявания, причина за временна, а в някои случаи и трайна неработоспособност и професионални заболявания. Разпространението на тази група заболявания има все по-нарастващо значение и неблагоприятни здравни и икономически последици в основни отрасли на икономиката. У нас мускулно-скелетните и периферно-нервните заболявания имат водещо място в структурата на професионалната заболяваемост. Дейността на фирма „АЙФЕСТ“ ЕООД е в сферата на ремонта и търговията с компютри, периферни устройства към тях и програмни продукти. Заетите във фирмата работят предимно в принудително седяща поза при изпълнение на задълженията си на длъжности като , търговски сътрудник, секретар, техник компютърни системи, отчетник счетоводство, техник електронна техника и други. Тази работна поза има много недостатъци като ограничени възможности за двигателна активност, статично напрежение, което може да възникне при нефункционална работна мебел, застой на кръвта в областта на малкия таз и долните крайници. Продължителното въздействие на принудително седящата поза при работа може да доведе до намаляване на вниманието и ранно възникване на обща умора; дискомфорт и мускулна умора на долните крайници и в областта на кръста, нарушения на кръвообръщението и разширени вени на долните крайници и в крайна сметка до мускулно-скелетни увреждания предизвикващи временна и трайна неработоспособност. Последиците са социални, но и икономически - неудовлетвореност, намалена работоспособност, лошо качество на работа, понижена производителност и ефективност от труда, липса на устойчива заетост и неконкурентоспособност. Едно от основните изисквания на нормативните документи по ЗБУТ за превенция и предотвратяване на тези негативни последици е работните повърхности, работните зони и работната мебел да бъдат приспособени към работните пози, характера на трудовия процес и антропометричните характеристики на работещите. Освен прилагане на националното законодателство в областта на ЗБУТ, основен стремеж на ръководството на фирмата е да създаде такива условия на работа, че рисковете за персонала да бъдат сведени до минимум и да бъдат предотвратени неблагоприятните последици както за фирмата, така и най-вече за работещите в нея. Запазване на здравето на човешките ресурси, е първостепенна стратегическа цел за „АЙФЕСТ“ ЕООД и е проява на социалната отговорност на ръководството й. Поради тези причини фирмата-кандидат предвижда да осигури съвременни, иновативни и осигуряващи ефективна защита колективни предпазни средства, с комплексното съчетаване на които ще бъдат осигурени оптимални условия за работа по отношение както на работната поза, така и на микроклимата. С успешното изпълнение на дейността ще бъде предотвратена опасността от неблагоприятни въздействия на факторите на работната среда с негативни последици върху здравето на персонала като - простудни и инфекционни заболявания, увреждане опорно-двигателния апарат и последваща понижена работоспособност и загуба на работно време поради болест. Дейността представлява важна мярка за ефективното използване на човешките, материалните, финансовите и енергийните ресурси, което води до повишаване на ефективността на трудовите процеси, производителността на труда, а от там и на конкурентоспособността на фирмата. Въвеждането в експлоатация на енергоспестяващи климатизиращи и въздухопречисвателни уреди ще окаже своя положителен ефект и в посока опазване на околната среда., Contracted Amount: 31 200.00 , Reported Amount: 29 916.00
  • Activity: Осигуряване на социални придобивки за работещите, чрез оборудване на място за отдих, хранене и спорт: Целта на дейността е да се осигурят социални придобивки за работещите „АЙФЕСТ“ ЕООД, чрез обособяване на място за отдих, хранене, физическа култура и спорт. Фирмата осъществяват своята дейност в собствена сграда, намираща се в град София, ж.к. Лагера. Площта на офиса е 200 кв. м. Предвид предмета на дейност, свързан с ремонт и търговия на компютри и периферни устройства за тях, програмни продукти и специфичните условия на работа на персонала - продължително време с компютър в принудителна седяща работна поза, бенефициентът е въвел физиологичен режим на труд и почивка в съответствие с чл. 11, ал. 3 Наредба №15/1999г. За повишаване мотивацията на работещите в „АЙФЕСТ“ ЕООД, работоспособността, качество на живот и труд на служителите е необходимо създаването на подходящи условия за хранене и почивка, а за преодоляването на риска от увреждане на опорно двигателния апарат – възможности за физическа култура и спорт. Фирмата разполага с помещение с площ от 20 кв. м., което е ремонтирано, но е неизползваемо и необорудвано. Бенефициентът предвижда стаята да се обособи като помещение за хранене, краткотраен отдих и спорт. За целта се предвижда да се закупи и достави следното оборудване: • Хладилник с фризер • Микровълнова печка • Кафе машина • Миялна машина • Холова гарнитура • Автомат за топла и студена вода • Телевизор • Пътека за бягане • Климатик колонен Етапите за изпълнение на дейността са: - разработване и провеждане на процедура, съгласно гл. 4 от ЗУСЕСИФ/ПМС 118/20.05.2014 за избор на изпълнител за доставка на оборудване (с продължителност до 3 месеца след сключване на административния договор за предоставяне на БФП); - сключване на договор с избрания изпълнител за доставка на оборудване; - закупуване и доставка на предвиденото оборудване. , Contracted Amount: 12 960.00 , Reported Amount: 14 244.00
  • Activity: Информиране и публичност за популяризиране на проекта, на ОП „Развитие на човешките ресурси” и на подкрепата от ЕСФ: Дейност „Информиране и публичност за популяризиране на проекта и на ОП „Развитие на човешките ресурси” цели популяризирането на осигурения чрез ОП „РЧР“ финансов принос от Европейския социален фонд. Основната задача, която следва да се изпълни в процеса на осъществяване на дейността е повишаване на информираността на обществото за значимостта и важността на помощта и солидарността на Европейския социален фонд като основeн инструмент за подпомагане на областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване. Освен това изпълнението на дейността за информиране на обществото и постигане на публичност на ОП ”РЧР” и на проектното предложение има и следните специфични цели: • популяризиране на дейностите по проекта и резултатите от неговото осъществяване; • популяризиране на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Добри и безопасни условия на труд”; • развиване в работодателите на съзнанието за необходимостта от увеличено инвестиране в човешкия капитал и утвърждаването му като практика в бъдеще; • популяризиране на мерките за гарантиране на всеки пълноценно участие в обществото и право на достоен труд. В процеса на изпълнение на дейността ще се извърши информационна кампания за запознаване на широката общественост с целите на проекта, реализацията на дейностите, включени в неговия обхват и постигнатите резултати. Предвижда се постигането на целените от дейността резултати да се осъществи, преминавайки през следните етапи. • Избор и сключване на договор с външен изпълнител на услуга: „Осъществяване на дейност информиране и публичност за популяризиране на проекта и ОП „Развитие на човешките ресурси” при спазване на процедурите за определяне на изпълнител съгласно условията и реда, предвидени по реда на глава четвърта от ЗУСЕСИФ и ПМС № 118/20.05.2014 г. • Изработка и доставка на информационни материали/информационна табела, плакати, дипляни, стикери/. • Поставяне на видно място и разпространение на информационни материали сред широк кръг бенефициенти, потенциални бенефициенти и сред широката общественост. • Изработване, публикуване и периодично актуализиране на информация за проекта на интернет-страницата на кандидата. Като неразделна част от договора с изпълнителя на външна услуга се включва Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Предвижда се във всички документи, изготвени от Бенефициента и външните изпълнители по проекта да се поставя емблемата на ЕС, упоменава се ЕСФ, общото лого за програмен период 2014-2020 и ОП „РЧР“, в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност, заложени в Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. За осигуряване на качеството се предвижда изготвяне на коректни по отношение съдържанието и атрактивно оформени рекламни материали – публикации, съобщения, дипляни, плакати, стикери и табла, при спазване на правилата, стандартите и техническите характеристики за изпълнение на дейностите за информиране и публичност при визуализацията на подкрепата от ЕСФ и ОП „РЧР”, съгласно правилата на Регламент (ЕС) №1303/2013 на Европейския парламент и на съвета от 17 декември 2013 г. и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Всички действия за информиране и публичност са предназначени за бенефициентите, потенциалните бенефициенти и широката общественост. Дейността ще се изпълнява през целия срок на изпълнение на проекта като във всеки документ, свързан с изпълнението на дейностите по проекта, който се използва за информиране на обществеността или на участниците, включително всеки присъствен списък, договор или друг доказателствен материал, се посочва, че финансиращата го Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020” се осъществява с подкрепа на ЕСФ., Contracted Amount: 1 071.00 , Reported Amount: 1 071.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е чрез осигуряване на необходимия организационен, човешки и технически ресурс да се осъществи координирано и ефективно управление на проектните дейности с оглед постигане на планираните цели и очакваните резултати. Дейността произтича от необходимостта да се осигурят условия за навременно, качествено и ефикасно обезпечаване на дейностите, предвидени за реализация в проектното предложение, които да гарантират достигане на планираните цели и резултати в рамките на определените времеви и финансови ресурси. Дейността ще се осъществява през целия период на изпълнение на проекта при стриктно спазване на изискванията на действащата нормативна уредба и Договора за БФП като включва: 1. Създаване, поддържане и оптимизиране при необходимост на организационната структура, формите за комуникация, процедурите за администриране и отчетност, начините и периодиката на информационен обмен и др. 2. Конкретизиране на стъпките и актуализиране при необходимост на план-графика за дейностите и етапите за тяхното изпълнение. 3. Документиране и отчитане на изпълнените дейности, етапи и крайни цели. Изпълнението на дейността ще се осъществи от ръководител на проекта и консултантски екип на външен изпълнител на услуга „Осъществяване на дейността за организация и управление на проекта“ избран по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 118/20.05.2014г. Ползването на външна услуга произтича от отчитането на значението на тази дейност за изпълнението на проекта и намеренията му тя да бъде изпълнена от екип, притежаващ съответните компетенции. В отделните етапи на изпълнението на дейността се предвижда: -Определяне на функциите, отговорностите и задачите и сключване на граждански договор между фирмата-кандидат и ръководителя на проекта. -Организиране и провеждане на избор на външен изпълнител на дейността по реда на ПМС 118/20.05.2014г. -Актуализиране на Плана за изпълнение на дейностите по проекта. -Разработване на Система и план за управление, вътрешен мониторинг и контрол. -Планиране, разработване и провеждане на избор на външни изпълнители по проекта при спазване условията и реда, предвидени по реда на глава четвърта от ЗУСЕСИФ и ПМС № 118/20.05.2014 г. -Създаване и поддържане на редовна комуникация и информационен обмен между фирменото ръководство, ръководителя на проекта и консултантския екип. - Изготвяне, съхраняване и поддържане на досие на проекта, съдържащо цялата документация по проектните дейности. -Цялостно администриране и изготвяне на междинни и финален отчет по проекта. На ръководителя на проекта ще бъдат възложени задължения, свързани с цялостното управление на проекта и организирането и отчитането на проектните дейности, които ще бъдат заложени в сключения с него договор и са описани по-долу в т. 9. След провеждането на процедурата, с избрания изпълнител на дейността ще бъде подписан договор, с който ще бъдат включени следните задължения на консултантския екип: - Осъществяване на кореспонденцията, оперативните комуникации с физически и юридически лица, имащи отношение за реализирането на проекта. - Изготвяне, окомплектоване, подреждане и съхранение на документация по техническата част от изпълнението на проектните дейности. - Консултиране и съдействие при изготвяне на заданията, организирането и провеждането и документирането на процедури за избор на външни изпълнители по проекта. - Наблюдение и спазване на времевия график и отчитане на напредъка по проекта. - Изготвяне на отчетите и документацията за авансово, междинни и окончателно искания за плащане. - Осъществяване на непрекъснат мониторинг на текущото изпълнение, наличие или риск от отклонение или неизпълнение на планирани резултати. - Предлагане при необходимост на мерки за преодоляването на проблемни или рискови ситуации. Стриктното изпълнение на тази дейност е основата, от която ще зависи качеството на работата по проекта във всяка една фаза от управлението му и е основна предпоставка за постигане на общата и специфични цели на проектното предложение. , Contracted Amount: 10 900.00 , Reported Amount: 10 900.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: PERSONAL TREINING EOOD, Contracted Amount*: 52 700.00 , Reported Amount**: 52 700.00
  • Contractor: Teodor, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: KOVES EOOD, Contracted Amount*: 28 870.00 , Reported Amount**: 28 870.00
  • Contractor: ESA-OBRAZOVATELEN CENTER VITOSHA EOOD, Contracted Amount*: 10 600.00 , Reported Amount**: 10 600.00
  • Contractor: PERSONAL-HOLDING AD, Contracted Amount*: 1 071.00 , Reported Amount**: 1 071.00
  • Contractor: REIB EOOD, Contracted Amount*: 7 400.00 , Reported Amount**: 7 400.00
  • Contractor: KARIS GRUP EOOD, Contracted Amount*: 7 890.00 , Reported Amount**: 7 890.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 30.00
Indicator 4 Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 109 131.00 BGN
Grant 109 131.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на обзавеждане за оборудване на място за отдих, хранене и спорт за работещите във фирмата по проект „Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд в „Айфест“ ЕООД“ договор за БФП № BG05M9OP001-1.008-2256-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.008 „Добри и безопасни условия на труд“., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на обзавеждане и оборудване.
    Contractor: KARIS GRUP EOOD
    Contract total funded value: 7 890.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване за подобряване на микроклимата и работната среда във фирмата по проект „Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд в „Айфест“ ЕООД“ договор за БФП № BG05M9OP001-1.008-2256-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.008 „Добри и безопасни условия на труд“. , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на климатично оборудване.
    Contractor: KOVES EOOD
    Contract total funded value: 28 870.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на стопански инвентар за оборудване на място за отдих, хранене и спорт за работещите във фирмата по проект „Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд в „Айфест“ ЕООД“ договор за БФП № BG05M9OP001-1.008-2256-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.008 „Добри и безопасни условия на труд“., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на стопански инвентар.
    Contractor: REIB EOOD
    Contract total funded value: 3 100.00
  • Differentiated position 2: Доставка на телевизор.
    Contractor: REIB EOOD
    Contract total funded value: 1 850.00
  • Differentiated position 3: Доставка на пътека за бягане.
    Contractor: REIB EOOD
    Contract total funded value: 2 450.00
Procedure 4 Subject to due process: Изработка и доставка на материали за информиране и публичност по проект „Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд в „Айфест“ ЕООД“ договор за БФП № BG05M9OP001-1.008-2256-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.008 „Добри и безопасни условия на труд“., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на материали за информиране и публичност.
    Contractor: PERSONAL-HOLDING AD
    Contract total funded value: 1 071.00
Procedure 5 Subject to due process: Осъществяване на дейност за организация и управление на проект BG05M9OP001-1.008-2256-C01 „Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд в „Айфест“ ЕООД“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Организация и управление.
    Contractor: ESA-OBRAZOVATELEN CENTER VITOSHA EOOD
    Contract total funded value: 10 600.00
Procedure 6 Subject to due process: Разработване, адаптиране и въвеждане на оптимизирани системи за развитие на човешките ресурси в предприятието, Estimated Amount: 53 000.00
  • Differentiated position 1: Разработване, адаптиране и въвеждане на оптимизирани системи за развитие на човешките ресурси в предприятието
    Contractor: PERSONAL TREINING EOOD
    Contract total funded value: 52 700.00
Procedure 7 Subject to due process: Управление на проект., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Управление на проект.
    Contractor: Teodor
    Contract total funded value: 300.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN