Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0123-C01
Project Name "Providing a warm lunch in Maritsa municipality"
Beneficiary 000472182 MUNICIPALITY OF MARITSA
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 19.09.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 30.04.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Марица

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение е част от целенасочената социална политика на Община "Марица" в подкрепа на нуждаещите се лица, деца и семейства, живеещи в материално лишение и риск от социална изолация, които не могат да осигурят собственото си препитание. По проекта се предвижда  да се осигури топъл обяд /кетъринг/, като храната се приготвя и доставя от външен изпълнител на територията на община "Марица"  по домовете на нуждаещите се лица и семейства. Предвижда се да се осигури топъл обяд на 120 човека, нуждаещи се. Периодът на социалната услуга е предвидено да бъде в рамките на 8 месеца в работните дни - в периода от 01.09.2016г. до 30.04.2017г. Проектното предложение е насочено към следните целеви групи: 
1.Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Целевите групи по проекта са: 1.Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност Целта на тази дейност е да се определят най-нуждаещите се лица и семейства, чиито ниски доходи и нужда са установени въз основа на обективни критерии. Целевата група е определена на база представена информация от Дирекция "Социално подпомагане" - Марица за наличие и брой лица от допустимите целеви групи по операцията. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: За осъществяване на дейността ще бъде сключен договор през първия месец от стартиране на проекта с лицензиран изпълнител със съответната регистрация по чл.12 от Закона за храните и чл.246 от Закона за ветеринарномедицинската дейност. С доставчика ще бъде сключен договор по реда на чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП, като ще се възложи директно обществена поръчка. Закупуването на хранителните продукти ще става при спазване изискванията на Закона за храните, Наредба №5/25.02.2006г. за хигиената на храните и другите действащи нормативни документи, регламентиращи доставките на хранителни продукти и при спазване принципите на прозрачност и публичност. Всяка доставка следва да бъде придружена със сертификат за качество и годност. Типовете хранителни продукти ще бъдат определяни след съставяне на здравословно и балансирано меню, като при реализиране на икономия от продукти ще бъде предоставян и десерт. Екип от общината, определен със заповед на кмета, ще прави проверка веднъж в седмицата, като това ще се удостовери с протокол, дали на обекта, в който ще се приготвя топлият обяд, е опакован съгласно нормативните изисквания.Дейността се предвижда да стартира през месец септември 2016г. - 01.09.2016г. и ще приключи на 30.04.2017г., или 166 работни дни за 120 лица от целевата група. Стойността на един храноден е 2,30 лв с включено ДДС, като за 120 лица от целевата група е съответно 45 816лв с ДДС за целия период на проекта., Contracted Amount: 45 816.00 , Reported Amount: 7 728.00
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Дейността по осигуряване на топъл обяд ще се осъществява от избрания изпълнител, регистриран като доставчик на социалната услуга /кетъринг/. Изпълнителят, който ще бъде избран разполага с материална база, оборудване, човешки ресурс и транспортни средства за реализиране на дейността, а именно: Собственик е на недвижим имот - ресторант , специализиран за скара и полуфабрикати; Сертифициран е по ISO9001:2015 за производство и доставка на готови за консумация кулинарни изделия, търговия, съхранение и доставка на храни от животински и неживотински произход и напитки; Разполага със следното техническо оборудване: фурна за печене, готварска печка, газови котлони, хладилници, зеленчукорезачка; Разполага със следните транспортни средства: три товарни автомобила; Разполага със следния човешки ресурс: инженер-технолог, калкулант, главен готвач, готвач, работник кухня, мияч съдове, пакетировач, шофьор на МПС за доставка на готова храна, снабдител-доставчик. Адресът за предоставяне на топлия обяд е с. Труд, община "Марица", ул. "Никола Петков" №18. Топлият обяд ще се предоставя в рамките на работните дни в месеците от 01.09.2016г. до 30.04.2017г. Със заповед на кмета на общината определеният екип от общината ще следи за закупуването и съхраняването на хранителните продукти, за спазване изискванията за безопасност на храни,националните стандарти и норми на хранене, съобразно изискванията на Агенцията за безопасност на храните, срока на годност и условията за съхранението им от избрания доставчик. Кметовете по населените места ще организират процеса по доставяне на топлия обяд по домовете на потребителите, като тези лица и деца, които ползват социалната услуга "Личен асистент", ще могат да получат храната си чрез техните лични асистенти срещу подпис. Доставчикът изпълнител подпомага раздаването на храната, като в процеса по доставяне се включват и определените лица от съответното населено място със заповед на кмета на общината. Членовете на екипа на проекта ще извършват ежемесечна проверка на процеса на предоставяне на топлия обяд чрез посещения на място по населените места и съставяне на протоколи от мониторинговите посещения. Неполученият топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията за съхранение, може да бъде предоставян по предварително определени списъци от Дирекция "Социално подпомагане" Марица на допълнителната целева група по начина, по който се предоставя и на основната целева група. , Contracted Amount: 2 290.80 , Reported Amount: 28 152.00
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топлия обяд, ще се осъществяват както от екипа по организация и управление на проекта, определен със заповед на кмета на община "Марица", така и от наетите специалисти - социални работници и медиатори по проект "Общностен център за деца и семейства", финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020, схема за предоставяне на БФП "Услуги за ранно детско развитие". Служителите на община "Марица" са квалифицирани и притежават необходимия опит в администриране на социални услуги на територията на общината. Екипът по проекта и наетите специалисти към общностния център ще осъществяват индивидуално консултиране по домовете на потребителите на услугата един път в месеца или групово консултиране при установена нужда. Ще бъдат консултирани за възможностите за ползване на други социални услуги на територията на община "Марица", както и за ползване на административни услуги за подпомагане достъп до здравни и образователни услуги. Консултации ще се правят и за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, както и при установена нужда за всякаква друга подкрепа., Contracted Amount: 2 290.80 , Reported Amount: 565.80

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BLAGOY KIRKOV Ltd, Contracted Amount*: 45 816.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 120.00 , Reached amount: 151.00

Financial Information

Total Project cost 39 468.00 BGN
Grant 39 468.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 39 467.94 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП "Кетъринг - ежедневно приготвяне и доставка на готов топъл обяд за ползващите услугата в Община "Марица", Estimated Amount: 45 816.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN