Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0100-C03
Project Name Provding warm meals in Zavet municipality
Beneficiary 000505814 Zavet municipality
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 20.09.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 31.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград, Завет

Description

Brief description
Предоставяне на топъл обяд в населените места на община Завет.Проектът се финансира от Фонда за европейско подпомагане на най нуждаещите се лица по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане.Операцията допълва, надгражда и разширява обхвата на дейностите по обществените трапезарии, финансирани от фонд"Социална закрила". Операцията допринася за постигане на общата цел на програмата, свързана с намаляване на броя на живеещите в бедност лица, чрез подпомагането им с храни.Предоставянето на топлия обяд ще се извършва от Домашен социален патронаж община Завет. Хранителните продукти ще бъдат закупувани от доставчик  избран след провеждане на процедура  за възлагане  на доставка на хранителни продукти по реда на  чл.18, ал.1, т.2  и чл.3, ал.1 т.2 от Закона за обществените поръчки.Изискванията към доставчика ще бъдат съобразени с изискванията за здравословно хранене, съобразно действащата нормативна уредба, БДС, срок и годност на хранителните продукти.Доставките ще бъдат периодични , веднъж седмично  съобразно менюто и храната която ще се приготвя.Приготвянето на топлия обяд  на заложените целеви групи ще става в кухнята на общинска сграда Домашен социален патронаж-Завет. Помещенията отговарят на всички законови изисквания, включително  и удостоверение по чл.12 от ЗХ. Съпътстващите мерки ще бъдат осигурени със собствен човешки  ресурс на общината.Те ще се изразяват в консултиране относно възможност за ползване на съпътстващи социални услуги, консултиране  и помощ при извършване на административни услуги предоставяни от общината, възможности за ползване на здравни, образователни  и др. услуги. За всяка консултация и мярка ще бъдат изготвяни протоколи. Тази дейност ще се извършва според потребностите на представителите на целевите групи. В резултат на изпълнение на дейността  ще се облекчи социалната изолация на  70 души/ отчасти и техните семейства/ от община Завет.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Спазвайки указанията от Наредба№РД07-1/04.04.2016 за определяне на целевите група в програмата се включват: ОСНОВНА ЦЕЛЕВА ГРУПА 1.Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП; - 44 лица; 2.Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция "Социално подпомагане" - 4лица; 3.Самотно живеещи лица и семейства получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност , наследствени пенсии, пенсии несвързани с трудовата заетост - 22лица. ДОПЪЛНИТЕЛНА ЦЕЛЕВА ГРУПА 1.Лица и семейства подпомагани по Наредба№РД-07-5/2008г. за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помоща - 5лица; 2.Конкретни представители, които не са включени в основната целева група - 5лица., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Ще се направи избор на доставчик на хранителни продукти. изискванията към доставчика ще бъдат съобразени с изискванията за здравословно хранене, съобразно действащата нормативна уредба, БДС, срок и годност на хранителните продукти. Хранителните продукти отговарят на следното общо описание 1. Месо и месни изделия ,2.Риба и рибни изделия;Мляко и млечни продукти;4. различни хранителни продукти/ варива , хляб и хлебни изделия, пакетирани стоки, подправки и др./;5.плодове и зеленчуци; 6. консерви, замразени продукти. предлаганите артикули трябва да бъдат в добър търговски вид, като всеки доставен продукт ще бъде в срок на годност придружен от експертен лист или сертификат за качество, документ за произход или аналогичен др. документ, разрешение за употреба за хранителни продукти - съгласно изискванията на Закона за храните и Регламент№178/2002г. от 28.01.2002г. за установяване на общите принципи и изисквания на законодателството в областта на храните. Да са етикетирани съгласно нормативните изисквания/ пакетираните продукти да бъдат с етикети на български език и да съдържат информация за вида на стоката, производител, дата на производство и срок на годност. Доставките ще бъдат периодични, веднъж седмично съобразно менюто и храната която ще се приготвя.Продуктите ще се съхраняват в сградата на ДСП в помещения предназначени за това.Ще се правят заявки до доставчика за вида и количеството на необходимите продукти, същия ще ги доставя като това ще се удостоверява с приемо-предавателен протокол.Избора на хранителните продукти ще бъде въз основа на обективни критерии, свързани с потребностите на целевата група и се определи след отчитане на техния принос към балансираното хранене на най-нуждаещите се лица. Предоставянето на топъл обяд ще стартира от 01.09.2016г. до 30.04.2017г. общия брой на дните в които ще функционира дейността е 166 работни дни x 2,30 за 70 потребители - 26 726,00 лв. Приспаднати са 10 195.40 лв. реализирани до 30.04.2017 г. икономии. Новата договорена стойност за този период е 16 530.60 лв. и Предоставяне на топъл обяд от 01.05.2017г. до 31.12.2019г. общия брой на дните в които ще функционира дейността е 668 работни дни x 2,50 за 70 потребители - 116 900.00 лв. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00485-2018-0002, и № на договори с избрани изпълнители - № АО-01-12-25 и № АО-01-12-25 от 15.05.2018 r., № АО-01-12-20, № АО-01-12-21 и № АО-01-12-22 от 20.04.2018г., и № АО-01-12-19 от 16.04.2018г. , Contracted Amount: 132 903.10 , Reported Amount: 133 829.51
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Сградата на Домашен социален патронаж е общинска собственост с адрес гр. Завет , ул. Хр. Ботев" 29а. ДСП разполага с материална база предназначена за приготвяне на храна - голяма кухня, склад за съхранение на хранителните продукти, хладилно помещение, място за хранене и два автомобила за разнос на храна.Към настоящия момент броя на патронираните е 110 /възрасти и пенсионери/ които си заплащат по регламентиран начин за услугата. В същата сграда от 2009 година насам се реализира СУ " Обществена трапезария" чрез Фонд "Социална закрила", за предходната година услугата беше запълнена с предоставянето на Топъл обяд .За предоставяне на услугата ще работят служителите на ДСП - готвачи - 2бр, санитари - 3бр, технолог - 1бр., Касиер -домакин/калкулант/ - 1бр. шофьори - 2бр., Contracted Amount: 6 645.15 , Reported Amount: 5 818.75
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Реализирането на съпътстващите мерки е една от спецификите на подпомагането от фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица.Предоставянето им ще бъде осъществено от Експерт към социалните дейности в общината , Здравния медиатор към общината. Съпътстващите мерки предвидени в допълнение към предоставянето на храната целят намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин.Те допълват предоставянето на топъл обяд по настоящата процедура и се изразяват в индивидуално/ групово съдействие за : - възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива финансирани от ЕСФ: - ползване на административни общински услуги, подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, здравословно и балансирано хранене; - други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи. , Contracted Amount: 6 645.16 , Reported Amount: 5 898.36

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: LUCKY SIS Ltd, Contracted Amount*: 2 690.97 , Reported Amount**: 1 636.32
  • Contractor: ET MIDIYA - MILEN ANGELOV , Contracted Amount*: 8 630.40 , Reported Amount**: 7 378.16
  • Contractor: DZZD OBSHTESTVENO KHRANENE, Contracted Amount*: 9 789.29 , Reported Amount**: 7 627.72
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 70.00 , Reached amount: 112.00

Financial Information

Total Project cost 146 193.41 BGN
Grant 146 193.41 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 146 193.41 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: " Доставка на хранителни продукти за нуждите на Обединено детско заведение, Целодневни детски градини и социални услуги на територията на община Завет " , Estimated Amount: 2 331 131.15
  • Differentiated position 1: обособена позиция №1 "Хляб, хлебни изделия"
    Contractor: DZZD OBSHTESTVENO KHRANENE
    Contract total funded value: 2 881.44
  • Differentiated position 2: обособена позициа №2 " Мляко, млечни продукти"
    Contractor: DZZD OBSHTESTVENO KHRANENE
    Contract total funded value: 2 114.00
  • Differentiated position 3: обособена позиция 3 " Месо, месни продукти"
    Contractor: ET MIDIYA - MILEN ANGELOV
    Contract total funded value: 7 240.00
  • Differentiated position 4: обособена позиция 4 "Плодове и зеленчуци"
    Contractor: DZZD OBSHTESTVENO KHRANENE
    Contract total funded value: 3 492.36
  • Differentiated position 5: обособена позиция 5 " Консерви"
    Contractor: DZZD OBSHTESTVENO KHRANENE
    Contract total funded value: 1 301.49
  • Differentiated position 6: обособена позиция 6 "Олио,захар, захарни изделия, пакетирани хранителни продукти,подправки"
    Contractor: LUCKY SIS Ltd
    Contract total funded value: 2 690.97
  • Differentiated position 7: обособена позиция №7 " Риба и рибни продукти"
    Contractor: ET MIDIYA - MILEN ANGELOV
    Contract total funded value: 1 390.40

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN