Identification

UMIS Number BG05M9OP001-3.016-0001-C03
Project Name Development of a Work Capacity Assesment Monitoring and Control System
Beneficiary 121082521 National Social Security Institute
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 15.08.2018
Start Date 15.08.2018
End Date 15.03.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Проектът е насочен изцяло към дейности по подобряване на качеството на експертизата на работоспособността и ресурсното обезпечаване във връзка с новите функции на Националния осигурителен институт (НОИ), произтичащи от текущите реформи в системата за експертиза на работоспособността. Реализира се посредством пет компонента за изграждане на институционален капацитет и ефикасност: 
(1) анализ на добри практики и прилагането им за оптимизиране на работните процеси и критериите за бъдеща автоматизация на контролната дейност;
(2) анализ на потребностите и провеждане на обучения на служителите, чиито функции са свързани с контрола върху експертизата на работоспособността;
(3) контекстен анализ на концепцията за реформа в общественото осигуряване и експертизата на работоспособността;
(4) разработване на комуникационна стратегия и политика за управление на партньорствата за целите на контролната дейност на НОИ и извеждане на сценарии за повишаване осведомеността относно реформиране на системата за експертиза на работоспособността; и
(5) доставка на необходимото техническо оборудване за предоставяне на иновативни, адаптивни и мобилни форми за обслужване на осигурените лица в системата за експертизата на работоспособността.
С изпълнението на проекта ще се реализират задълженията на НОИ по Концепцията за реформиране на системата за експертиза на работоспособността относно: процесите по организиране и ръководене дейността за оценка на работоспособността на лицата в работоспособна възраст и осъществяване на експертни, контролно-методически и консултативни функции; и мерките за изграждане и поддържане на капацитет на системата за експертиза на работоспособността в структурата на НОИ и обвързаните с дейността на НОИ партньори и граждани.
Activities
  • Activity: Изграждане на капацитет за подобряване на контрола върху експертизата на работоспособността: Концепция за реформиране на системата за експертиза на работоспособността (10/2017; "КРСЕР") се основава на критериите и принципите на Международната класификация на човешката функционалност, уврежданията и здравето (ICF), изготвена от СЗО, за въвеждане в международен план на единни, стандартизирани понятия за описание на функционирането, увреждането и здравето на човека и на инструментариум за връзка между медицинската оценка и социалната среда, в която функционалните недостатъци се явяват като ограничения за работа. Чрез новия подход при експертизата на работоспособността ще се оценява способността на лицето да полага труд и възможностите му за включване в пазара на труда, като се отчитат неговите образование, квалификация, знания и опит, а оценката се извършва по четири категории критерии: функциониране на тялото, структури на тялото, дейности и участие, и фактори на околната среда. Доклад на Световната банка от 2015 г. констатира сериозни трудности за определяне на конкретни области на функционален капацитет, предвид колко силно и последователно са свързани със стандартизиран „капацитет за работа“ и колко разнообразни са изискванията за работа и видове ситуации на заетост, и налага мнение за необходимост от нова форма на оценка, която да оценява индивидуалния капацитет за работа и да се базира на ICF. Така, прилагането на ICF в България следва не само да адаптира методологията към националните особеностите на ДОО, но и да се реализира по начин, даващ възможност за устойчивото ѝ бъдещо развитие. Проект „Експертиза на работоспособността“ (06/2017–10/2019; НОИ е партньор) цели разработване на методиките, по които ще работят Комисиите при извършване на медицинска експертиза и на експертиза на работоспособността (ЕР), в рамките на които ще бъдат интегрирани принципите на ICF, вкл. на свързаните с нея класификатори; и въвеждане на единни, стандартизирани критерии за описание на функционирането, увреждането и здравето на човека, въз основа на които да се оценяват вида и степента на увреждане от една страна, а от друга - способността на лицето да полага някакъв вид труд и възможностите му за включване в пазара на труда. Това, обаче, е едва 1-та стъпка от реформата, която не само следва да се развие в своята цялост, но и ще рефлектира пряко върху дейността на всяко ведомство – заинтересована страна в процеса. Реформирането на оценката на ЕР налага детайлно преразглеждане на процесите на контролна дейност на НОИ във връзка с постановяването ѝ и необходимостта от надграждане на капацитета на експертите по осигуряване в ЦУ/ТП на НОИ относно: оценка и управление на риска, възлагането на нови и доразвиване на съществуващите функционални характеристики на дейността на експертите по осигуряване; подобряване на съществуващи и/или развиване на нови методологии и процедури на работа и оптимизиране на процесите по контрол на разходването на средствата на ДОО. Реализирането им ще даде възможност НОИ ефективно да изпълни задълженията си по КРСЕР и заложените в нея рамки и методики на работа и ще изгради капацитет за адекватна оценка и доразвиване, в бъдеще, на методиките за оценка на ЕР спрямо съвременните тенденции и наднационални политики за развитие на социалното осигуряване в цялост. Д1 съответства на: План за действие за изпълнение на мерките за подобряване на дейността на НОИ в резултат от извършена самооценка по CAF за периода 2014-2017, Стратегическа тема 3 – конкретно за преминаване към процесно-ориентиран подход и ускоряване на изпълнението на процесите по контролната дейност и оценката на експертизата на работоспособност; и Стратегията за развитие на НОИ 2018-2021, Стратегическа цел 3. Анализът на добрите практики, реорганизацията на процесите в системата на ЕР в НОИ и развиването на критериите за оптимизация на контролната дейност на НОИ ще доведат до разработване на цялостно нова концепция за предоставяне на осигурителни услуги. Ст-та на Д1 е разпределена по бюдж. пера 1.1, 6.2 и 6.3., Contracted Amount: 570 882.81 , Reported Amount: 518 820.00
  • Activity: Изграждане на капацитет на служители на НОИ за подобряване на качеството на експертизата на работоспособността чрез специализирани обучения и семинари: Концепция за реформиране на системата за експертиза на работоспособността изрично посочва, като ключова стъпка от реализиране на реформата, въвеждането на система за поддържане на знанията (периодична квалификация) на лицата, работещи в системата за оценка на работоспособността. Нещо повече, промените в експертните, контролно-методическите и консултативните функции на НОИ и оптимизацията на свързаните с тях вътрешни процеси, ведно с промените в процедурите на работа и методологиите по отпускане и изплащане на финансова подкрепа във връзка с констатирана загуба на работоспособност, както и обновяването на оценките на риска, предполагат цялостен и дългогодишен подход за обучение на експертите по осигуряване. Д2.1 „Анализ на нуждите от обучение“ предвижда реализирането на детайлен анализ на нуждите от обучение на представители на ЦУ/ТП на НОИ относно организирането и управлението на дейността за оценка на работоспособността на лицата в работоспособна възраст и необходимите промени в експертните, контролно-методическите и консултативните функции на НОИ; и разработване на програма за професионална квалификация на ръководния и експертния състав на НОИ. Анализът обхваща нуждите на служители както на ръководни, така и на експертни позиции, и предлага различни теми на обучение, свързани с надграждане на професионални и лични компетенции за реализиране на възложените им задачи, и с оглед на различните функционални характеристики и отговорности на заинтересованите страни (служители на НОИ). Д2.2 „Провеждане на обучения за подобряване на качеството на експертизата на работоспособността“ предвижда обучение на 560 представителя на НОИ за изграждане на капацитет на служители на НОИ за подобряване на качеството на експертизата на работоспособността в рамките на разработената краткосрочна програма по Д2.1. Ст-та на Д2 е разпределена по бюдж. пера 1.1, 6.2 и 6.3., Contracted Amount: 561 434.81 , Reported Amount: 345 806.00
  • Activity: Контекстен анализ на държавното обществено осигуряване за целите на НОИ: Сегашното състояние и бъдещото функциониране на осигурителната система са в пряка зависимост от първостепенни проблеми на страната, свързани с икономическия растеж и балансираното преразпределяне, доверието в институциите и държавата, демографската структура, образователното равнище и професионална подготовка сред всички етноси. Реализирането на реформата на системата за ЕР се ръководи от необходимостта от (а) соц. рехабилитация на лицата с увреждания и ефективното им участие на пазара на труда, (б) ефективен, прозрачен и ясен контролен механизъм, който да препятства злоупотребите при ползването на различните права и (в) завишен контрол върху разходването на средствата на ДОО. На практика, обаче, оценките на които се базира необходимостта и в последствие – се разработва и самата КРСЕС, са експертни и участието на социалните партньори се реализира на един последващ етап спрямо първоначалното иницииране на идеята за реформа. Целта на Дейност 3 е да извлече контекстна информация относно: социалния ефект от реформата и как тя би засегнала позиционирането на НОИ в общественото пространство, как би рефлектирала върху публичния образ на ведомството, как следва да се промени политиката на осигурителния орган в краткосрочен и дългосрочен план, така щото да се реализира адекватна информационна и комуникационна кампания за целите на реализиране на реформата в областта на ЕР. Нещо повече, набавянето на актуална информация относно социално-икономическите и демографските особености и поведенческите модели на регионално ниво ще спомогне за цялостното преразглеждане на политиката на НОИ в дългосрочен план относно предоставянето на осигурителни услуги в частта комуникация, публичност и прозрачност на управлението, но също и оценка на риска и превенция на злоупотреби при оценката на ЕР. Към настоящия момент ключовите анализи на контролната дейност на НОИ се базират изцяло на демографски признаци и териториално разпределение на ресурс. В същото време, статистическите данни показват сериозни различия по редица показатели – на регионален принцип, зад които липсва „логично обяснение“. Ключово място в Стратегията за развитие на НОИ 2018-2021 г. заемат необходимостта от нарастване на потребителската удовлетвореност и усъвършенстване на прилаганите комуникационни канали и партньорски взаимоотношения и сътрудничество. НОИ осъществява дейността си като активен посредник между осигурените лица, осигурителите и държавата, и е в непрекъснато взаимодействие с обкръжаващата среда. В този смисъл, за постигане целите на Института е от ключово значение изграждането на ефективни комуникации, взаимодействия и установяването на резултатни партньорства за координирано сътрудничество с институциите и органите на изпълнителната, съдебната и законодателната власт. Особено значими са и дейностите, свързани с поддържане на регулярни контакти с гражданите, бизнеса, браншовите и неправителствените организации във връзка с призванието на НОИ да предоставя качествени и адекватни услуги, като същевременно се стреми към максимално улеснение при използването им. Още по-засилени са тези необходимости и в рамките на една предстояща реформа с такъв мащаб и толкова специфичен социален ефект. Създаването и поддържането на обратна връзка с потребителите и измерването на резултатите чрез удовлетвореността на клиентите е особено важна, тъй като позволява навременно идентифициране на разминаванията между очаквания и резултат и предприемане на коригиращи действия. В същото време, неколкократно е констатирано в докладите от дейността на НОИ през последните години, че за българската осигурителна система е от съществено значение да се постигне баланс между основните принципи на осигуряването, солидарността и съответствието. За целта, НОИ трябва да достигне до реалната фактическа обстановка и да потърси онези поведенчески модели, които ще съкратят социалните рискове и ще намалят съпротивата на гражданите и организациите към промени. Ст-та на Д3 е разпределена по бюдж. пера 1.1 и 6.2., Contracted Amount: 445 493.34 , Reported Amount: 432 000.00
  • Activity: Разработване на комуникационна стратегия на НОИ и извеждане на сценарии за повишаване осведомеността относно реформиране на системата за експертиза на работоспособността: Държ. органи имат полза от активни граждани и от динамично гражданско общество. Те трябва да предприемат конкретни действия за улесняване на достъпа до информация, да повишават нивото на осведоменост, да разширяват знанията и уменията на гражданите, вкл. по въпросите на трудовата и осиг. материя. Подобряването на осиг. култура има ефект върху намаляването на сивия сектор и повишаване на соц. защита, с което би се постигнала една от ключовите цели на КРСЕР. НОИ заключава още през 2010 г. „[т]рябва да се помогне на младите хора на България да осъзнаят собствената си значимост, сила и лична отговорност и да упражняват гражданска и професионална солидарност за ефективно отстояване на своите права и интереси. Провеждането на информационни кампании за популяризиране на пенсионноосигурителната система с формите на осигуряване и видове пенсионни фондове и схеми би способствало за повишаване на обществената информираност и по-високата социална защита на осигурените лица”, давайки липсата на адекватна комуникационна кампания за проведената тогава пенсионна реформа като негативен пример и отрицателен опит на НОИ. И до днес не са констатирани сериозни подобрения в този аспект. В дългосрочен план КРСЕР изисква тясно сътрудничество между органите по медицинска експертиза, Комисиите по ЕР, НОИ, АЗ, Служби по трудова медицина, структурите на АСП, общ. администрации, доставчици на соц. услуги и др. институции, осигуряващи соц. услуги за хора с увреждания, без да реферира към конкретен(-ни) план(-ове) за действие. В тази връзка, за реализация на КРСЕР са посочени няколко ключови стъпки, измежду които е и провеждане на информационни кампании – отново не са дадени ясни времеви диапазони и възможности за ресурсно обезпечаване. В същото време, към настоящия момент липсва цялостна комуникационна стратегия на НОИ, която да адресира: нуждите, свързани с повишаване на доверието към дейността на НОИ и осведомеността на гражданите относно процесите на държавното обществено осигуряване във връзка с реформирането на системата за ЕР (по приложението на КРСЕР), и необходимостта от развиването на дългосрочна политика за управление на партньорствата и участието на НОИ в изграждането на съвместни програми за социално подпомагане. Дейността на НОИ изисква все по-голяма интеграция в интердисциплинарни политики и сътрудничество на институционално ниво за хоризонтално развиване на социалното осигуряване и преплитането му с други секторни политики на национално ниво. С оглед на адресираните от КРСЕР критични за реализиране на реформата партньорства, е необходимо да се извърши анализ на промяната в процесите на взаимодействие между НОИ и трети страни за развиване на системата за експертиза на работоспособността. Нещо повече, необходимо е да се проучат и установят настоящите и бъдещите потребности на заинтересованите страни по приложението на КРСЕР и изготвяне на единна политика за взаимодействие в изпълнение на КРСЕР като част от цялостната политика за управление на партньорства на НОИ. (Д4.1) Въз основа на резултатите от Д3.1, Д3.2 и Д4.1 ще се разработи комуникационна стратегия на НОИ и план за приложението ѝ, който да се обновява на годишна база, а общата комуникационна стратегия ще бъде доразвита за целите на информационните кампании по повод реформата на системата за ЕР, като този подход ще илюстрира и механизъм за адаптация и тематична насоченост на комуникационната стратегия спрямо актуална кампания; и ще бъдат разработени минимум 8 сценарии за повишаване осведомеността относно реформиране на системата за ЕР спрямо специфични аудитории. (Д4.2) В рамките на Д4.3 ще стартира де факто изпълнението на комуникационната стратегия чрез подготовка на информационни материали, разработка и разпространение на комуникационни клипове, публикации в медиите, активна кампания в социалните медии и провеждане на 6 разяснителни срещи със заинтересовани страни по региони на планиране. Ст-та на Д4 е разпределена по бюдж. пера 1.1, 6.2 и 6.3., Contracted Amount: 421 662.40 , Reported Amount: 377 415.08
  • Activity: Технологично обезпечаване на НОИ за целите на развитие на контролната дейност: През есента на 2017 г., цялостна инвентаризация в НОИ констатира сериозни несъответствия между техн. нужди на НОИ да изпълнява своите контр. и методически функции в контекста на КРСЕР и обслужване на заинт. страни по места и наличната техн. инфраструктура. ЕР, като ключово направление от контр. дейност на НОИ, ангажира сериозен техн. ресурс и с оглед на взаимовръзките между звената простира необходимостта от техн. обезпечаване и към други отдели. Също така, отново по КРСЕР, бъдещите Комисии по ЕР са постоянно-действащи, определени на териториален принцип, като разпределението и броят им ще е съобразен със съществуващите структури в с-мата на НОИ, с броя и гъстотата на населението по региони и с наличните мед. и др. специалисти по места. Ето защо е необходимо създаване на доп. състави към комисиите и осигуряване на мобилност между тях за осигуряване на лесен достъп до ЕР и бързина на експертното решение. Д5.1 има за цел да набави необходимото хардуерно оборудване за обезпечаване минималното необходимо оборудване в съответствие с констатациите от инвентаризацията и за целите на инфраструктурното обезпечаване на свързани елементи (компютърни конфигурации; специализирани сървъри; периферни устройства по архивни стопанства) – за служители, текущо ангажирани в областта на ЕР, свързаните с тях поддържащи отдели, предвиденото увеличение на състава и изграждане на обучителен център на НОИ. Анализ от декември 2017 г. на фактическото състояние на автомобилния парк на НОИ констатира необходимост от закупуване на 30 нови МПС за осигуряване на мобилност в отдалечените райони за реализация на новата политика по КРСЕР, предвид позиционирането на ТП на НОИ единствено в областни градове (вкл. за случаи на лица в неравностойно положение) и с оглед обновените процеси, дейности и състави на контр. звена. Експертите по соц. осигуряване, ангажирани с оценка на ЕР, са основните звена, извършващи контр. проверки по места. Проверките на терен ще осигурят достъп на контр. органи до медицинска документация и контакти с други институции и/или организации извън населеното място на ТП на НОИ. Тези доп. източници на информация ще подпомогнат ускоряването и прецизността на вземане на решение. Изискуемият брой МПС е минимално необходимото оборудване за тези звена за обезпечаване на техните мобилни нужди по КРСЕР. От тях 28 ще бъдат разпределени във всяко от териториалните поделения, а 2 ще се използват за компетентните звена в областта на осъществяването и контрола на ЕР в ЦУ на НОИ (Д5.2)." КРСЕР поставяне изискване за въвеждането на система за поддържане на знанията (периодична квалификация) на лицата, работещи в системата за ЕР. НОИ счита за целесъобразно и икономически обосновано да изгради собствен ресурс за обучение на кадрите, заети с ЕР, наместо да осъществява подбор на консултант(-и)/изпълнител(-и) по обществени поръчки за в бъдеще за целите на такова епизодично обучение. В този смисъл е разписана и Д2 – по начин, гарантиращ устойчивост и продължително обезпечаване на усилията с човешки ресурси (вкл. изготвяне на краткосрочна програма за обучение, материали и ръководства за служителите, ангажирани с ЕР, всеки от които ще премине мин. по 1 обучение; обучение на 28 експерти за вътр. обучители на НОИ; изготвяне на дългосрочна стратегия за проф. квалификация). Също, налице е необходимост от ежегодно опресняване (минимум по веднъж) или преминаване през спец. обучение на лицата в с-мата на ЕР от гледна точка на сложността на материята и обвързаността ѝ с множество норм. актове и условности. С оглед на големия брой служители на НОИ и свързаното с това текучество по ТП и в ЦУ, би следвало всеки нов служител също да преминава самостоятелно обучение. Предвид това, че НОИ не развива целенасочена менторска политика, това първоначално обучение следва да се организира по алтернативен начин. Д5.3 ще се обезпечи обучително звено, което ще предлага организиране на вътрешни обучения в ЦУ на НОИ. Ст-та на Д5 е разпределена по бюдж. пера 1.1, 4.1 и 5.1., Contracted Amount: 2 807 522.64 , Reported Amount: 2 750 856.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: TechnoLogica EAD, Contracted Amount*: 265 740.00 , Reported Amount**: 265 740.00
  • Contractor: AVTOHIT 2000 , Contracted Amount*: 1 557 360.00 , Reported Amount**: 1 557 360.00
  • Contractor: BULGARIAN NATIONAL TELEVISION, Contracted Amount*: 99 956.40 , Reported Amount**: 99 956.40
  • Contractor: "PR Play" Ltd., Contracted Amount*: 14 400.00 , Reported Amount**: 27 980.40
  • Contractor: BALKAN INSTITUTE FOR LABOUR AND SOCIAL POLICY, Contracted Amount*: 253 080.00 , Reported Amount**: 253 080.00
  • Contractor: KNOWLEDGE OF SUCCESS, Contracted Amount*: 514 632.00 , Reported Amount**: 325 806.00
  • Contractor: SECTRON LTD, Contracted Amount*: 81 840.00 , Reported Amount**: 81 840.00
  • Contractor: ISIDEA LTD, Contracted Amount*: 20 000.00 , Reported Amount**: 20 000.00
  • Contractor: AUTMARK LTD, Contracted Amount*: 221 964.00 , Reported Amount**: 221 964.00
  • Contractor: LIREX BG Ltd., Contracted Amount*: 1 161 576.00 , Reported Amount**: 1 161 576.00
  • Contractor: ANALYZES AND STRATEGIES, Contracted Amount*: 432 000.00 , Reported Amount**: 432 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of newly introduced and/or updated processes and models of monitoring, evaluation and control of policies and services, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Number of newly introduced and/or updated processes and models of planning and implementation of policies and services, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 3 Number of employed participants, gained qualification upon leaving, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 560.00 , Reached amount: 567.00
Indicator 4 Number of projects aimed at the public administrations and public services at national, regional or local level, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Employed participants, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 560.00 , Reached amount: 567.00

Financial Information

Total Project cost 4 718 957.94 BGN
Grant 4 718 957.94 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 4 718 957.94 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Оценка и развиване на критериите за автоматизация на контролната дейност на НОИ“ при реализиране на дейностите по проект BG05M9OP001-3.016 „Изграждане на система за контрол върху експертиза на работоспособността“ по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“., Estimated Amount: 242 500.00
  • Differentiated position 1: Оценка и развиване на критериите за автоматизация на контролната дейност на НОИ“ при реализиране на дейностите по проект BG05M9OP001-3.016 „Изграждане на система за контрол върху експертиза на работоспособността“ по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“.
    Contractor: TechnoLogica EAD
    Contract total funded value: 265 740.00
Procedure 2 Subject to due process: „Разработване на комуникационна стратегия на НОИ и извеждане на сценарии за повишаване осведомеността относно реформиране на системата за експертиза на работоспособността“ , Estimated Amount: 210 000.00
  • Differentiated position 1: „Разработване на комуникационна стратегия на НОИ и извеждане на сценарии за повишаване осведомеността относно реформиране на системата за експертиза на работоспособността“
    Contractor: AUTMARK LTD
    Contract total funded value: 221 964.00
Procedure 3 Subject to due process: Анализ на процесите в системата за експертизата на работоспособността при реализиране на дейностите по проект BG05M9OP001-3.016 “Изграждане на система за контрол върху експертизата на работоспособността, финансиран по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси", Estimated Amount: 227 200.00
  • Differentiated position 1: Анализ на процесите в системата за експертизата на работоспособността при реализиране на дейностите по проект BG05M9OP001-3.016 “Изграждане на система за контрол върху експертизата на работоспособността, финансиран по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси"
    Contractor: BALKAN INSTITUTE FOR LABOUR AND SOCIAL POLICY
    Contract total funded value: 253 080.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на техническо оборудване и лицензиран софтуер за изграждане на обучителен център за нуждите на НОИ, Estimated Amount: 68 453.00
  • Differentiated position 1: Доставка на техническо оборудване и лицензиран софтуер за изграждане на обучителен център за нуждите на НОИ
    Contractor: SECTRON LTD
    Contract total funded value: 81 840.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на хардуерно оборудване, обособена позиция № 1, част от обществена поръчка с предмет: „Технологично обезпечаване на НОИ за целите на развитие на контролната дейност, включваща три обособени позиции: ОП № 1 "Доставка на хардуерно оборудване"; ОП № 2 "Доставка на лицензиран софтуер и техническо оборудване за изграждане на обучителен център"; ОП № 3 "Доставка на преносими компютри за нуждите на НОИ по проект BG05M9OP001-3.016 „Изграждане на система за контрол върху експертизата на работоспособността“ по ОП РЧР 2014-2020, Estimated Amount: 975 333.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хардуерно оборудване
    Contractor: LIREX BG Ltd.
    Contract total funded value: 1 161 576.00
  • Differentiated position 2: Доставка на лицензиран софтуер и техническо оборудване за изграждане на обучителен център
    Contractor: SECTRON LTD
    Contract total funded value: 81 840.00
Procedure 6 Subject to due process: Контекстен анализ на държавното обществено осигуряване за целите на НОИ, Estimated Amount: 439 833.00
  • Differentiated position 1: Контекстен анализ на държавното обществено осигуряване за целите на НОИ
    Contractor: ANALYZES AND STRATEGIES
    Contract total funded value: 432 000.00
Procedure 7 Subject to due process: Осигуряване на достъп до специализирани обучения на служителите на НОИ за подобряване на качеството на експертизата на работоспособността при реализиране на дейностите по проект BG05M9OP001-3.016 “Изграждане на система за контрол върху експертизата на работоспособността“, финансиран по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси, Estimated Amount: 428 860.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на достъп до специализирани обучения на служителите на НОИ за подобряване на качеството на експертизата на работоспособността при реализиране на дейностите по проект BG05M9OP001-3.016 “Изграждане на система за контрол върху експертизата на работоспособността“, финансиран по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси
    Contractor: KNOWLEDGE OF SUCCESS
    Contract total funded value: 514 632.00
Procedure 8 Subject to due process: Повишаване на мобилността на контролните органи на НОИ чрез закупуване на нови МПС по две обособени позиции, Estimated Amount: 1 300 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на 28 (двадесет и осем) броя нови автомобили, среден клас
    Contractor: AVTOHIT 2000
    Contract total funded value: 1 397 760.00
  • Differentiated position 2: Доставка на 2 (два) броя нови автомобили с повишена проходимост
    Contractor: AVTOHIT 2000
    Contract total funded value: 159 600.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN