Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

This project is aimed at a complete renovation of the following educational sites in Gotse Delchev:
• 2nd primary school "Goce Delchev";
• Kindergarten №1 "Kalinka";
• Kindergarten №4 "Radost".
All three sites are included in the approved Investment program of Gotse Delchev and are situated in the two zones of influence within the Integrated Plan for Urban Reconstruction and Development (IPURD) of the city. They have received the highest score and are qualified as priority sites according to the "Methodology for prioritization of project proposals and their inclusion in the IPURD of Gotse Delchev.“
2nd primary school "Goce Delchev" is situated the central city area, entirely in the territory of influence zone ІІ "Zone with public functions of high public importance". The school is among the most popular in the city. In 2016, 514 students attend it, which is why its complete reconstruction will have effect on most of the students in the city. Kindergarten "Radost" and kindergarten "Kalinka" are situated in the territory of influence zone І "Zone with prevailing social character". All of the three buildings including their courtyards are in poor condition. Only partial repairs with no lasting effect have been made since their construction. All installations are worn out and need replacement. The sites do not meet the legal requirements to operate as an educational object.
The project includes activities aimed at the overall reconstruction of the three buildings, including the adjacent courtyards, and the delivery of equipment and furnishing for the above mentioned sites. All sites have full project readiness and the technical documentation has been prepared within the project "Supproting Gotse Delchev Municipality for the next programming period 2014-2020", financed by OPRD 2007-2013.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 "Организация и управление на проекта" : Дейността е необходима за успешната реализация на проекта, като за тази цел Община Гоце Делчев ще предприеме действия за осигуряване на адекватен експертен екип и организация на дейността му. За реализацията и изпълнение на проекта, със заповед на кмета на Общината ще бъде определен екип за управление на проекта. Функциите на членовете на екипа за управление на проекта, които са подробно разписани в поле „Екип“ от настоящия формуляр, ще бъдат определени в длъжностните характеристики, неразделна част от договорите им с Община Гоце Делчев, ако са назначени по трудово правоотношение, или в самите договори във всички останали случаи, с които ще им бъде възложено управлението на проекта. Екипът за управлението на проекта ще бъде сформиран след одобрението на проекта и сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ с УО на ОПРР - през първия месец от неговото изпълнение и ще осъществява дейността си през целия период на проекта. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. Екипът се състои от членове на следните длъжности: ръководител проект, координатор проект, счетоводител проект, инженер по проекта, експерт "Обществени поръчки". Екипът за управление на проекта ще осъществява изпълнението и отчитането на дейностите по проекта съобразно графика за изпълнение, вкл. ще следи за правилното и навременно изпълнение на дейностите, възложени на външни изпълнители. Екипът ще изготвя междинните и окончателните технически доклади и финансови отчети, искания за плащане. ЕУП ще отговаря за изготвяне на необходимите документи за осигуряване на финансиране от банки или фондове, ако това се налага, прогнози за плащанията, график за провеждане на процедурите за определяне на изпълнител, както и други документи, свързани с изпълнението на проекта и изисквани от УО на ОПРР. Останалите дейности от настоящия проект ще бъдат възложени за изпълнение от външни изпълнители. Поради тази причина в екипа за управление на проекта е включен Експерт "Обществени поръчки", който ще е отговорен за подготовката на документациите за възлагане на обществените поръчки по проекта и провеждането на процедурите за възлагане. В подготовката на документациите за възлагане на обществени поръчки ще участва и инженерът на екипа, който ще разработва техническите спецификации по поръчките за строителство, авторски и строителен надзор, като по този начин ще се осигури необходимата експертиза за качествено изпълнение на дейността. Останалите членове на екипа могат да подпомагат разработването на документациите, в съответствие с квалификацията и опита си. Конкретният вид процедура за отделните дейности ще бъде определен към датата на решението за нейното откриване, на база одобрения бюджет, съгласно Договора за БФП, при съобразяване със сходните дейности възложени или известни към момента на определяне на вида процедура, в организацията на Възложителя. В този смисъл видът на процедурите към датата на тяхното обявяване може да се различава от посочения в настоящия формуляр и това да доведе до оптимизация в графика за изпълнение на проекта, тъй като към момента във формуляра е предвиден по-дълъг срок за провеждане на заложените процедури. Екипът за управление на проекта ще бъде длъжен да въведе система/механизъм за водене на кореспонденцията и архивиране на цялата документация по проекта, съгласно изискванията на УО на ОПРР. Това ще позволи документацията да е лесно достъпна и налична при извършване на проверка на място от страна на Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г., както и други компетентни контролни и одитни органи. Екипът за управление на проекта ще е отговорен и за подготвянето на текст с подробна информация за проекта и организиране публикуването му на подходящо място в официалната интернет страница на общината след подписване на ДБФП (дейност 6 – информация и комуникация). 64 800.00 64 674.55
Дейност 2 „Изпълнение на строително-монтажни работи“: Дейност 2 е основната дейност, чието изпълнение ще доведе до постигане на дефинираните цели на проекта, съгласно посоченото по-горе. Дейността включва извършване на строително-монтажни работи за осъществяване на цялостен ремонт на сградите, вкл. прилежащото дворно пространство, и подобряване достъпа на лица с увреждания до следните образователни обекти гр. Гоце Делчев: 1. Второ основно училище (ОУ) "Гоце Делчев"; 2. Обединено детско заведение (ОДЗ) №1 "Калинка"; 3. Целодневна детска градина (ЦДГ) №4 "Радост“. Конкретните строително-монтажни работи, които се предвижда да бъдат изпълнени във всеки от трите обекта, са следните: 1. Второ основно училище "Гоце Делчев": Цялостно вътрешно и външно обновяване и обновяване на дворните пространства. Предвидени са СМР за полагане на хидро и топлоизолация по стени сутерен, външни стени и подпокривни пространства, подмяна на дограма, нови настилки по коридори, стаи, ремонт на стени и тавани, санитарни помещения, стълбища, подмяна на врати, достъпна архитектурна среда, преместване на столова, обособяване на актова зала за чествания и мероприятия, ремонт и разширяване на физкултурния салон и нивото под него за обособяване на допълнителна зала (за тенис на маса и др.), ремонт на съблекални, подмяна на ел.инсталацията, ВиК инсталацията, ОиВ инсталация, нови системи за пожароизвестяване, оповестяване и видеонаблюдение и вътрешен интернет, автоматизация на съществуващ котел, нови радиатори, нова метална ограда, ремонт на дворно пространство – нови настилки, оборудване, осветление, трибуни. Предвидени са и мерки за подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и двора. 2. ОДЗ №1 "Калинка": Цялостно вътрешно и външно обновяване и обновяване на дворните пространства. Предвидени са СМР за полагане на хидро и топлоизолация по стени сутерен, външни стени и покриви, подмяна на дограма, нови настилки по коридори, стаи, ремонт на стени и тавани, санитарни помещения, стълбища, подмяна на врати, достъпна архитектурна среда, подмяна на ел.инсталацията, ВиК инсталацията, ОиВ инсталация с ново котелно на газ и соларни колектори, нови системи за пожароизвестяване, оповестяване и видеонаблюдение, кабелна телевизия и интернет, ремонт на дворно пространство – нови огради, алеи, настилки, озеленяване, детски площадки и съоръжения, покриване на северния вътрешен двор и оформяне на мултифункционална зала за тържества и физкултурен салон. Предвидени са и мерки за подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и двора. 3. ЦДГ №4 "Радост: Вътрешно и външно обновяване и обновяване на дворните пространства. Предвидени са СМР за полагане на хидро и топлоизолация по стени сутерен, външни стени и покриви, подмяна на дограма, нови настилки по коридори, стаи, стълбища, ремонт на стени и тавани, санитарни помещения, подмяна на врати, достъпна архитектурна среда, подмяна на ел.инсталацията, ВиК инсталацията, ОиВ инсталация с ново котелно на газ и соларни колектори, нови системи за пожароизвестяване, оповестяване и видеонаблюдение, кабелна телевизия и интернет, ремонт на дворно пространство – нови огради, алеи, настилки, озеленяване, детски площадки и съоръжения, възстановяване на физкултурен салон и разширяване, покриване на тераси на втори етаж. Предвидени са и мерки за подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и двора. 4 638 536.72 5 684 423.70
Дейност 3 „Изпълнение на Авторски надзор“: Авторският надзор включва контрол над работата на обектите, който гарантира точното изпълнение на работния проект, съблюдаване на архитектурните, технологични, стилистични и строителни правила и норми, както и подготовка на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Авторския надзор ще бъде извършен съгласно чл. 162 ЗУТ. Авторският надзор се упражнява от проектанта на строежа от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта. По смисъла на чл. 162 от ЗУТ, авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително. Целта е да се спази последователността на изработения инвестиционен проект. Въвеждането на обектите в експлоатация ще се извърши с участието на всички участници в процеса – възложител, строител, строителен и авторски надзор, които съвместно са отговорни за подготовката на документацията за въвеждане на обектите в експлоатация и провеждане на законовите процедури. 20 000.00 20 000.00
Дейност 4 „Изпълнение на Строителен надзор“: В рамките на дейността ще бъде осъществен надзор в строителството в обхват съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, в съответствие с изискванията на Възложителя и останалите нормативните правила, като лицето, упражняващо строителен надзор, носи отговорност най-малко за следното: • законосъобразно започване на строежа; • осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; • спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3; от ЗУТ • осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; • недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; • подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Въвеждането на обектите в експлоатация ще се извърши с участието на всички участници в процеса – възложител, строител, строителен и авторски надзор, които съвместно са отговорни за подготовката на документацията за въвеждане на обектите в експлоатация и провеждане на законовите процедури. 29 000.00 37 140.00
Дейност 5 „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане“: Дейността предвижда доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за трите образователни обекта, за които се извършва реконструкция и обновяване в рамките на настоящия проект, като част от цялостната им модернизация. В рамките на дейността се предвижда доставка и монтаж на общо и специализирано оборудване и обзавеждане, съгласно технически спецификации, приложени към настоящия формуляр, за следните обекти и помещения в тях: 1. Второ ОУ "Гоце Делчев": • Класни стаи • Компютърни кабинети • Игротека • Библиотека • Медицински кабинет • Канцеларии • Дирекция • Складове/ хранилища • Учителска стая • Актова зала • Столова • Физкултурен салон 2. ОДЗ №1 "Калинка": • Занимални • Музикален кабинет • Кабинет домакин • Дирекция • Физкултурен салон • Кухня и пералня • Медицински кабинет 3. ЦДГ №4 "Радост“: • Кухня • Складови помещения • Парно и сушилно помещение • Стая за персонала • Стая за готвача • Физкултурен салон • Салон • Антрета • Сервизни помещения • Занимални • Стая на домакина • Директорски кабинет • Учителска стая • Методичен кабинет • Медицински кабинет • Музикален кабинет 375 004.95 438 219.12
Дейност 6 „Дейности за информация и комуникация“: В рамките на тази дейност са предвидени мерки за популяризиране на проекта, финансиращата програма и помощта от Европейския фонд за регионално развитие, в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността включва: 1. Публикуване на подробна информация за одобрения за финансиране проект на официалната интернет страница на Община Гоце Делчев 2. Изработен 1 бр. рекламно информационен банер, който ще бъде поставян на видно място по време на провеждане на публичните събития по проекта; 3. Провеждане на 2 бр. публични събития: a. начална пресконференция по повод стартирането на проекта; b. заключителна пресконференция при приключване на проекта и оповестяване на резултатите от неговата реализация; 4. Провеждане на 2 бр. официални церемонии: a. официална церемония „Първа копка“ по повод стартиране на СМР; b. откриване на обновените обекти след изпълнението на СМР и въвеждане на обектите в експлоатация; 5. Изработване и разпространяване на 500 бр. рекламни дипляни с информация за дейностите и постигнатите резултати по проекта; 6. Изработване на 3 бр. билборди и монтиране на различни места в или в близост до обектите; 7. Изработване и монтиране на 3 бр. постоянни обяснителни табели. 8. Изготвяне и доставка на стикери за предвиденото в рамките на проекта оборудване и обзавеждане, където и приложимо. 10 350.00 12 420.00
Дейност 7 „Одит на проекта“: С оглед стойността на исканата безвъзмездна финансова помощ по настоящия проект, а именно над 200 000 лв., община Гоце Делчев в качеството й на бенефициент е длъжна да осигури извършването на независим одит по проекта. В рамките на дейността ще бъде извършена одитна проверка на изпълнения проект с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. За окончателното искане за плащане по проекта, одиторът ще провери дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, и ще изготви доклад за фактически констатации съгласно Анекс Е1-I Образец на доклада за фактически констатации. Одитът ще се извършва в съответствие с действащото законодателство, указания на УО на ОПРР и Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, издадена от дирекция „Национален фонд”, Министерство на финансите. 29 000.00 34 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).