Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The need for the current project emerges from the growing necessities of the company in relation to the management of the production orders, real-time data gathering and production monitoring, optimization of the resources management and quality management.

The aim of the project is:
Improvement of the management capacity of Lesto Product, through acquisition and implementation of Manufacturing Execution System, integration of the system with the existing Infor LN ERP, Advanced Planning System APS and integration with Infor LN, software applications, software module for waste management and new equipment necessary for the functioning of the system.

Expected results:
1. Improvement of the planning/decision making process;
2. Improvement of the resource management process;
3. Improvement of the production management process;
4. Improvement of the sales management process;
5. Improvement of the export management process;
6. Implementation of organizational innovation;
7. Improvement of the export revenue;
8. Improvement of the net revenue;
9. Improvement of the productivity.

Main activities are:
Activities for promotion of the use of IT technologies and services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на Система за управление на изпълнението MES и интеграция с Infor LN - 1 бр.: Като част от дейността ще бъде придобита и въведена Система за управление на изпълнението MES и интеграция с Infor LN - 1 бр. състояща се от следните модули: Модул Производство, Модул Качество, Модул Материали, Модул Поддръжка, Модул Автоматично събиране на данни, Модул KPI – анализ на производителността. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. 2. Доставка на лицензи за Система за управление на изпълнението MES; 3. Внедряване на системата: 3.1. Анализ и специфициране на клиентските изисквания: − Посещение и запознаване с производствените процеси в компанията − Преглед на приоритетите и особеностите на процесите по отчитане и управление на производствени поръчки, материали, събиране на данни, качество − Анализ на основните изисквания относно управление на изпълнението и нуждата от промени − Анализ на изискванията относно интеграция със съществуващата ERP Система − Детайлно определяне на целите на проекта − Изготвяне на документ с направените анализи и изводите от тях − Изготвяне на детайлен план за изпълнението на проекта − Представяне на резултатите от Анализа 4. Интеграция със съществуващи Infor LN: 4.1. Конфигуриране на MES и изграждане на интеграция с Infor LN и − Преглед и анализ на структурата на използваните данни в компанията − Подготовка на шаблони за статични данни − Създаване на данни / Експорт на данни от MS Infor LN − Импорт на данни в MES − Изграждане на конфигурация за управление на изпълнението в MES в съответствие с определените приоритети и цели в Дейност 1 − Инсталиране на MES и конфигурация на сървър на клиента − Тестване на софтуера с участие на ключови потребители. 4.2. Тестване и Сonference Room Pilot − Изготвяне на сценарий, данни и обхват за провеждане на симулация − Провеждане на симулация Conference Room Pilot − Преглед и оценка на резултатите от симулацията − Вземане на решение за преминаване към реална експлоатация на системата (Go-live) 4.3. Go-live с MES и поддръжка след go-live 5. Приемане на системата с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация. Инвестицията допринася за изпълнението на дейностите по проекта, като бъде придобита и внедрена Система за управление на изпълнението MES и интеграна с Infor LN. Чрез внедряването на системата ще бъде насърчено използването на информационни и комуникационни технологии. 117 740.96 117 700.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване на специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES: Като част от дейността ще бъдат придобити и въведен специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES, както следва: Софтуер за управление на бази данни - 1 бр. с включен достъп за 10 потребителя Операционна система за сървър - 2бр. с включен достъп за 10 потребителя Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. 2. Доставка на лицензи за специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES; 3. Внедряване на специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES. 4. Приемане на специализираните софтуерни приложения с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация. За работата на Системата за управление на изпълнението MES се изисква наличието на операционна система и система за управление на бази данни, и съответният достъп на портебителите до операционната система и базата данни. Чрез инвестицията в специализирани софтуерни приложения ще бъде осигурена операционна система за инсталация и бекъп, и система за управление на бази данни за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES с включен достъп за 10 потребителя. 9 043.52 8 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуерен модул за Модул за Управление на отпадъците от дейността.: Като част от дейността ще бъде разработен Модул за Управление на отпадъците от дейността, със следната функционалност: Модулът за Управление на отпадъците предоставя средства за събиране, транспортиране, преработка/ изхвърляне, управление и контрол на отпадъчните материали. Модулът регистрира материали, отпадащи от производствената дейност на компанията, с цел да намали въздействието им върху здравето и околната среда. Функции: Събира информация за количеството и вида на отпадъците, тяхното състояние и описание на дейностите, свързани с проследяването. Тази информация позволява ефективно управление на отпадъците на корпоративно ниво и съобразно нормативната уредба; - Изготвя автоматично набор от отчети за органите по контрол и администриране: РИОСВ, ИАОС; - Предлага възможност всеки участник в процеса по управление на отпадъците да следи своите дейности; - Обобщава информацията постъпила от всички участници в процеса на корпоративно ниво; - Подпомага изготвянето на анализи и прогнози; - Предоставя средства за обмен на данни с други системи; - Предлага възможности за добавяне на допълнителни функционалности Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. 2. Доставка на Модул за Управление на отпадъците от дейността; 3. Внедряване на Модул за Управление на отпадъците от дейността; 4. Приемане с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация. Инвестицията допринася за изпълнението на дейностите по проекта, като чрез нея се насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги. Внедряването на този модул гарантира ефективно използване на ресурсите в производството и създава условия да се намали въздействието на компанията върху здравето и околната среда. Чрез тази инвестиция се гарантира и спазването на политиката по социална отговорност на компанията. Лесто Продукт ЕООД осъзнава, че връзката му с обществото и средата, в която работи и се развива, е от изключителна важност за просперитета на компанията. Също така знаем, че именно качеството на тази връзка и до колко етично, и по прозрачен начин допринасяме за благоденствието на обществото, ще бъдат използвани като критерии при оценката на бизнеса на компанията и доверието в нея. Затова компанията целенасочено се ангажира с дейности, които да подпомогнат личностното и професионално развитие на собствените й служители, както и социално-икономическото развитие и напредък на региона, в който е ситуирана производствената й база. Лесто Продукт ЕООД разгръща своята политика на корпоративна социална ангажираност около четири основни области: Общността, Околната среда, Личността и Бизнеса и активно работи по проекти, които обогатяват опита ни и внасят допълнителна стойност на усилията ни. Нашите инициативи са последователни и целенасочени, обединени около ясна програма за провеждането им. 9 779.15 7 800.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване необходимо за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES.: Дейността представлява закупуване и въвеждане в експлоатация на ново оборудване необходимо за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES, както следва: Индустриален таблет - 7 бр. Бекъп сървър - 1 бр. Сървър за инсталация - 1 бр. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. 2. Доставка на на ново оборудване необходимо за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES; 3. Въвеждане в експлоатация на на ново оборудване необходимо за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES; 4. Приемане с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация. Дейността допринася за изпълнението на дейностите по проекта, като осигури поддръжката на всички функционалности на Системата за управление на изпълнението MES. Индустриален таблет - 7 бр. От таблетите ще могат да се изпълняват всички функции на системата, като ще се използват основно за: - Възлагане за изпълнение и проследимост на производствени операции, включително достъп до производствена документация (чертежи, инструкции, технологична документация, необходими материали и др.); - Отчитане на начало / край на изпълнение на производствени операции; - Отчитане на произведено количество по поръчки за производство; - Приключване на производствени операции и поръчки; - Заприхождаване на готова / полуготова продукция; - Транспортиране на изделия в цеховете; - Отчитане на индиректни производствени дейности - пренастройки, поддръжка, почистване и др.; - Управление на инспекции по качество, регистриране на резултати от изпълнени тестове, назначаване на корективни дейности; - Складови операции - получаване на доставки, входящ контрол, заприхождаване, съхранение, изписване за производство, получаване от производство, експедиция, инвентаризация и др.; - Управление на инструментална екипировка; Сървър за инсталация - 1 бр. Необходим за цялостната инсталация на Системата за управление на изпълнението MES. Бекъп сървър - 1 бр. Необходим за осигуряване на надежната работа на Системата за управление на изпълнението MES, гарантиране на ефективен работен процес и предотвратяване на спиране на производственият процес, и загуба на данни. 30 388.60 30 039.00
Визуализация на проекта: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) No 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета. За всички доставки и услуги, извършени по договора за безвъзмездна помощ, финансиран от ЕС, във всички обяви, публикации, изработени материали, рекламни клипове и др., свързани с проекта, ще бъдат прилагани мерки за публичност и комуникация. Всяко едно средство за визуализация на проекта (табели, стикери, съобщения в медиите и др.) посочва, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 и съдържа номера и наименованието на проекта на английски и български език. На придобитите ДМА и ДНА по проекта ще бъдат поставени стикери съгласно изискванията на Регламент (ЕС) No 1303/2013; По време на изпълнението на проекта ще бъде поставена временна табела съгласно изискванията на Регламент (ЕС) No 1303/2013. 500.00 0.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на система за детайлно производствено планиране APS и създаване на двупосочна интеграция с Infor ERP LN - 1 бр.: Придобиване и въвеждане на система за детайлно производствено планиране APS и създаване на двупосочна интеграция с Infor ERP LN - 1 бр. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: 1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. 2. Доставка на лицензи за система за детайлно производствено планиране APS 3. Внедряване на системата: 3.1. Анализ и спецификация на клиентските изисквания: 3.2. Конфигуриране на системa и създаване на двупосочна интеграция с Infor ERP LN; 3.3. Разработка на алгоритми за планиране съгласно изискванията на ЛЕСТО ПРОДУКТ ЕООД; 3.4. Обучение на потребителите; 3.5. Тестване Conference Room Pilot; 3.6. Преминаване в реална експлоатация (Go-live). Go-live поддръжка 4. Приемане на системата с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация. Инвестицията допринася за изпълнението на дейностите по проекта, като бъде придобита и внедрена система за детайлно производствено планиране APS и създаване на двупосочна интеграция с Infor ERP LN. Чрез внедряването на системата ще бъде насърчено използването на информационни и комуникационни технологии. 105 872.98 105 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).