Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на Система за управление на изпълнението MES и интеграция с Infor LN - 1 бр.: Като част от дейността ще бъде придобита и въведена Система за управление на изпълнението MES и интеграция с Infor LN - 1 бр. състояща се от следните модули:
Модул Производство, Модул Качество, Модул Материали, Модул Поддръжка, Модул Автоматично събиране на данни, Модул KPI – анализ на производителността.
Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са:
1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020.
2. Доставка на лицензи за Система за управление на изпълнението MES;
3. Внедряване на системата:
3.1. Анализ и специфициране на клиентските изисквания:
− Посещение и запознаване с производствените процеси в компанията
− Преглед на приоритетите и особеностите на процесите по отчитане и управление на производствени поръчки, материали, събиране на данни, качество
− Анализ на основните изисквания относно управление на изпълнението и нуждата от промени
− Анализ на изискванията относно интеграция със съществуващата ERP Система
− Детайлно определяне на целите на проекта
− Изготвяне на документ с направените анализи и изводите от тях
− Изготвяне на детайлен план за изпълнението на проекта
− Представяне на резултатите от Анализа
4. Интеграция със съществуващи Infor LN:
4.1. Конфигуриране на MES и изграждане на интеграция с Infor LN и
− Преглед и анализ на структурата на използваните данни в компанията
− Подготовка на шаблони за статични данни
− Създаване на данни / Експорт на данни от MS Infor LN
− Импорт на данни в MES
− Изграждане на конфигурация за управление на изпълнението в MES в съответствие с определените приоритети и цели в Дейност 1
− Инсталиране на MES и конфигурация на сървър на клиента
− Тестване на софтуера с участие на ключови потребители.
4.2. Тестване и Сonference Room Pilot
− Изготвяне на сценарий, данни и обхват за провеждане на симулация
− Провеждане на симулация Conference Room Pilot
− Преглед и оценка на резултатите от симулацията
− Вземане на решение за преминаване към реална експлоатация на системата (Go-live)
4.3. Go-live с MES и поддръжка след go-live
5. Приемане на системата с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация.
Инвестицията допринася за изпълнението на дейностите по проекта, като бъде придобита и внедрена Система за управление на изпълнението MES и интеграна с Infor LN.
Чрез внедряването на системата ще бъде насърчено използването на информационни и комуникационни технологии. |
117 740.96
|
117 700.00
|
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване на специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES: Като част от дейността ще бъдат придобити и въведен специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES, както следва:
Софтуер за управление на бази данни - 1 бр. с включен достъп за 10 потребителя
Операционна система за сървър - 2бр. с включен достъп за 10 потребителя
Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са:
1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020.
2. Доставка на лицензи за специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES;
3. Внедряване на специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES.
4. Приемане на специализираните софтуерни приложения с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация.
За работата на Системата за управление на изпълнението MES се изисква наличието на операционна система и система за управление на бази данни, и съответният достъп на портебителите до операционната система и базата данни.
Чрез инвестицията в специализирани софтуерни приложения ще бъде осигурена операционна система за инсталация и бекъп, и система за управление на бази данни за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES с включен достъп за 10 потребителя. |
9 043.52
|
8 000.00
|
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуерен модул за Модул за Управление на отпадъците от дейността.: Като част от дейността ще бъде разработен Модул за Управление на отпадъците от дейността, със следната функционалност:
Модулът за Управление на отпадъците предоставя средства за събиране, транспортиране, преработка/ изхвърляне, управление и контрол на отпадъчните материали.
Модулът регистрира материали, отпадащи от производствената дейност на компанията, с цел да намали въздействието им върху здравето и околната среда.
Функции:
Събира информация за количеството и вида на отпадъците, тяхното състояние и описание на дейностите, свързани с проследяването. Тази информация позволява ефективно управление на отпадъците на корпоративно ниво и съобразно нормативната уредба;
- Изготвя автоматично набор от отчети за органите по контрол и администриране: РИОСВ, ИАОС;
- Предлага възможност всеки участник в процеса по управление на отпадъците да следи своите дейности;
- Обобщава информацията постъпила от всички участници в процеса на корпоративно ниво;
- Подпомага изготвянето на анализи и прогнози;
- Предоставя средства за обмен на данни с други системи;
- Предлага възможности за добавяне на допълнителни функционалности
Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са:
1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020.
2. Доставка на Модул за Управление на отпадъците от дейността;
3. Внедряване на Модул за Управление на отпадъците от дейността;
4. Приемане с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация.
Инвестицията допринася за изпълнението на дейностите по проекта, като чрез нея се насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги.
Внедряването на този модул гарантира ефективно използване на ресурсите в производството и създава условия да се намали въздействието на компанията върху здравето и околната среда.
Чрез тази инвестиция се гарантира и спазването на политиката по социална отговорност на компанията.
Лесто Продукт ЕООД осъзнава, че връзката му с обществото и средата, в която работи и се развива, е от изключителна важност за просперитета на компанията. Също така знаем, че именно качеството на тази връзка и до колко етично, и по прозрачен начин допринасяме за благоденствието на обществото, ще бъдат използвани като критерии при оценката на бизнеса на компанията и доверието в нея. Затова компанията целенасочено се ангажира с дейности, които да подпомогнат личностното и професионално развитие на собствените й служители, както и социално-икономическото развитие и напредък на региона, в който е ситуирана производствената й база.
Лесто Продукт ЕООД разгръща своята политика на корпоративна социална ангажираност около четири основни области: Общността, Околната среда, Личността и Бизнеса и активно работи по проекти, които обогатяват опита ни и внасят допълнителна стойност на усилията ни. Нашите инициативи са последователни и целенасочени, обединени около ясна програма за провеждането им. |
9 779.15
|
7 800.00
|
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване необходимо за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES.: Дейността представлява закупуване и въвеждане в експлоатация на ново оборудване необходимо за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES, както следва:
Индустриален таблет - 7 бр.
Бекъп сървър - 1 бр.
Сървър за инсталация - 1 бр.
Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са:
1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020.
2. Доставка на на ново оборудване необходимо за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES;
3. Въвеждане в експлоатация на на ново оборудване необходимо за функционирането на Системата за управление на изпълнението MES;
4. Приемане с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация.
Дейността допринася за изпълнението на дейностите по проекта, като осигури поддръжката на всички функционалности на Системата за управление на изпълнението MES.
Индустриален таблет - 7 бр.
От таблетите ще могат да се изпълняват всички функции на системата, като ще се използват основно за:
- Възлагане за изпълнение и проследимост на производствени операции, включително достъп до производствена документация (чертежи, инструкции, технологична документация, необходими материали и др.);
- Отчитане на начало / край на изпълнение на производствени операции;
- Отчитане на произведено количество по поръчки за производство;
- Приключване на производствени операции и поръчки;
- Заприхождаване на готова / полуготова продукция;
- Транспортиране на изделия в цеховете;
- Отчитане на индиректни производствени дейности - пренастройки, поддръжка, почистване и др.;
- Управление на инспекции по качество, регистриране на резултати от изпълнени тестове, назначаване на корективни дейности;
- Складови операции - получаване на доставки, входящ контрол, заприхождаване, съхранение, изписване за производство, получаване от производство, експедиция, инвентаризация и др.;
- Управление на инструментална екипировка;
Сървър за инсталация - 1 бр.
Необходим за цялостната инсталация на Системата за управление на изпълнението MES.
Бекъп сървър - 1 бр.
Необходим за осигуряване на надежната работа на Системата за управление на изпълнението MES, гарантиране на ефективен работен процес и предотвратяване на спиране на производственият процес, и загуба на данни. |
30 388.60
|
30 039.00
|
Визуализация на проекта: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) No 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета.
За всички доставки и услуги, извършени по договора за безвъзмездна помощ, финансиран от ЕС, във всички обяви, публикации, изработени материали, рекламни клипове и др., свързани с проекта, ще бъдат прилагани мерки за публичност и комуникация. Всяко едно средство за визуализация на проекта (табели, стикери, съобщения в медиите и др.) посочва, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 и съдържа номера и наименованието на проекта на английски и български език.
На придобитите ДМА и ДНА по проекта ще бъдат поставени стикери съгласно изискванията на Регламент (ЕС) No 1303/2013;
По време на изпълнението на проекта ще бъде поставена временна табела съгласно изискванията на Регламент (ЕС) No 1303/2013. |
500.00
|
0.00
|
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на система за детайлно производствено планиране APS и създаване на двупосочна интеграция с Infor ERP LN - 1 бр.: Придобиване и въвеждане на система за детайлно производствено планиране APS и създаване на двупосочна интеграция с Infor ERP LN - 1 бр.
Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са:
1. Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм и Постановление № 160/01.07.2016 г, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020.
2. Доставка на лицензи за система за детайлно производствено планиране APS
3. Внедряване на системата:
3.1. Анализ и спецификация на клиентските изисквания:
3.2. Конфигуриране на системa и създаване на двупосочна интеграция с Infor ERP LN;
3.3. Разработка на алгоритми за планиране съгласно изискванията на ЛЕСТО ПРОДУКТ ЕООД;
3.4. Обучение на потребителите;
3.5. Тестване Conference Room Pilot;
3.6. Преминаване в реална експлоатация (Go-live). Go-live поддръжка
4. Приемане на системата с приемопредавателен протокол и ръководство за експлоатация.
Инвестицията допринася за изпълнението на дейностите по проекта, като бъде придобита и внедрена система за детайлно производствено планиране APS и създаване на двупосочна интеграция с Infor ERP LN.
Чрез внедряването на системата ще бъде насърчено използването на информационни и комуникационни технологии.
|
105 872.98
|
105 800.00
|