Withe the project company will assess the conformity of products (CE marking) the so-called. "Essential requirements" to them according to directives BS EN 1279-6: 2002, BS EN 1279-6 and EN 1279-2: 2002 - 2 types of tests, will introduce specialized management software CNC machines with which you can to ensure the conformity of products in accordance with CE marking will implement web-based ERP system including Module for waste management operations and will purchase hardware for smooth operation of specialized software and ERP system.
The introduction of CE marking on products will allow the company to improve the quality of products undergo compliance with environmental requirements and standards, which meet the requirements of foreign customers, and will enable you to participate in a number of procurement for manufacturing windows, as well as to participate in international competitions. It mainly applies to the participation of the company in orders abroad as foreign clients necessarily require a CE Mark on products to ensure that products and services will meet the necessary quality and the required environmentally friendly standards. This will mainly be achieved through the inclusion of specialized software for management of CNC machines for guaranteed achieve compliance.
The introduction of workable ERP system - software system for managing business processes in real time will allow to increase the management capacity of the company, as the same will cover a whole management of the company as a result of
which will take timely and quality management solutions.
Introducing CE, specialized software and ERP system, the company's operations will be facilitated, improved and
complemented by the possibility of making a larger volume of products (25% -30% per year) for which the company has acted numerous inquiries from customers.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Оценка на съответствието на продукти - СЕ маркировка и на Софтуер за управление на CNC машини за постигане на съответствието: Изпълнението на дейността включва следното:
- Въвеждане на СЕ маркировка в съответствие с Директива за продуктово съответствие в единния Европейски пазар БДС EN 1279-6:2002 - измерване концентрацията на газ преди и след стареенето, вкл. и разработване и въвеждане на система за производствен контрол на стъклопакети съгласно БДС EN 1279-6;
- Въвеждане на СЕ маркировка в съответствие с Директива за продуктово съответствие в единния Европейски пазар БДС EN 1279-2:2002 - изпитване на стареене, измерване на проникване на влага;
- Въвеждане на СЕ маркировка в съответствие с Директива за продуктово съответствие в единния Европейски пазар БДС EN 1279-2:2002 - измерване на загуба на газ;
- Въвеждане в производството на специализиран софтуер за управление на CNC машини за гарантиране постигането на съответствието.
СЕ маркировката е метод за доказване на съответствие на продуктите с Директивите за продуктово съответствие в единния Европейски пазар. Оценяването на съответствието е нормативно изискване за производителите, които пускат продукцията си на пазара в Европа. С настоящия проект "ЛИНК" ООД възнамерява да разработи система - процедура/инструкция за осъществяване на производствен контрол, което се извършва на „каскаден принцип” и идентифициране и анализ на рисковете, свързани с монтажа, експлоатацията и съответствието с приложимите стандарти на предлаганите от фирмата фамилии стъкла в съответствие с приложимите стандарти.
С изпълнението на дейността ще бъде избрана сертифицирана организация/лаборатория, в която да бъдат извършени всички необходими тестове на произвежданите във фирмата стъкла по описаните по-горе стандарти и директиви за продуктово съответствие. Ще бъдат изпратени проби в лабораторията, които да бъдат тествани за съответствие и в случай, че тестовете са успешни, е бъде издаден сертификат за съответствие за конкретното изделие по описания стандарт за продуктово съответствие.
След приключването на дейностите по Оценка на съответствието на продукти - СЕ маркировка във фирмата ще бъдат въведени съответните нови продукти, отговарящи на съответните стандарти за СЕ маркировка.
С въвеждането на специализиран софтуер за управление на CNC машини ще могат да бъдат задавани на машините необходимите параметри, които да бъдат достигани за изделията, за които е извършено тестване в съответствие със съответната Директива за продуктово съответствие.
Стъпки за изпълнение на дейността:
1. Сформиране на екип по проекта (1 месец)
2. Провеждане на процедура по избор на изпълнители (1-2 месец)
3. Подписване на договор за оценка на съответствието на продукти - СЕ маркировка/специализиран софтуер с избран изпълнител (2 месец)
4. Извършване на тестове и изпитания на предоставени образци на произвежданата продукция/доставка и инсталиране на софтуера (2-12 месец)
5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец)
26 280.00
26 280.00
Въвеждане на ЕРП система и доставка на необходимия хардуер за нормалното функциониране на системата: Изпълнението на дейността включва следното: Дейности за услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията.
Проектът включва дейности за въвеждане на ERP системи, включващи модули за управление на отпадъците (5. Модул за управление на отпадъците от дейността).
С изпълнението на дейността ще бъде разработен по проекта следния ДНМА:
ЕРП Система- 1 бр.- Уеб базиран софтуер, който да обхване дейността на фирмата, с цел оптимизиране на процесите във фирмата, както и да осигури проследяване на изпълнението на поръчки към фирмата от нейни клиенти, както и на фирмата към нейни доставчици. Системата ще съдържа възможност за планиране на доставки и поръчки, възможност за запазване на електронен архив на документи свързани с доставки и поръчки. Чрез отделен модул, системата ще дава възможност за управление на отпадъците от дейността, включващ планиране, бюджетиране и управление на производствените отпадъци.
ЕРП системата автоматично ще генерира документи необходими за дейността на фирмата, като маршрутни карти при изработката на поръчки или документи необходими по охрана на труда и други, също така ще дава възможност за менажиране и отчитане на свършена работа по монтажни задачи, както и да оценява монетарно свършената работа от монтажни екипи на фирмата по зададени предварително критерии. Ще има опция за следене на готовата продукция и възможността да се създават експедиции към монтажни площадки с прилежащите към това документи за експедиция и приемо-предавателни протоколи.
Системата ще осигури възможност за прозрачна и недвусмислена комуникация между служителите, с помощта на модул за съобщения и/или създаване на персонали и задачи с описание и срок на изпълнение. ЕРП системата ще бъде инсталирана на сървър в офиса на фирмата в гр. Враца.
ЕРП Системата ще съдържа следните елементи:
1. Календар
2. Контролен панел
3. Управление на отпадъци
4. Проекти
5. Поръчки за изработка
6. Монтажни работи
7. Заявки на материали
8. Заявки на материали и продукти за монтаж на обект
9. Складов модул
10. Експедиции
11. Модул за комуникация и възлагане на задачи
12. Документи
Елементите ще бъдат организирани в следните модули:
Модул за управление на потребители: регистрация, активиране и деактивиране на потребители, справки за активността на отделните потребители.
Модул за управление на проекти. Дефиниране на проекти и задачи по тях на базата на йерархична организация на информацията. Справка за текущото състояние на отделните проекти, както и цялостното развитие на даден проект. Модулът не зависи от избраната методология за управление на проектите, позволява преконфигурация, както на ниво цялостна политика на фирмата за управление на проектите, така и на ниво отделен проект.
Модул за управление на файлове. Проследяване историята на промените на даден файл (потребители, дейности и т.н.). Възможност за неограничено възстановяване на предишно състояние. Връзка с модула за проекти.
Модул за управление на отпадъците от дейността, включващ планиране, бюджетиране и управление на производствените отпадъци. Планирането е реализирано на базата на прогнозиране на необходимите количества в резултат на заложените проекти и историческата употреба на ресурсите.
За правилното функциониране и прилагане на пълната функционалност на ЕРП системата ще е необходимо закупуването на подходящ хардуер под формата на 3 бр. настолни компютърни конфигурации и 2 бр. преносими компютри.
Стъпки за изпълнение на дейността:
1. Сформиране на екип по проекта (1 месец)
2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител с публична покана (1-4 месец)
3. Подписване на договор за разработване и въвеждане на ERP система и доставка на необходимия хардуер с избран изпълнител (4 месец)
4. Доставка, инсталация и пускане в експлоатация на ERP системата и на необходимия хардуер (4-18 месец)
5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец)
300 290.00
299 500.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN