Identification

UMIS Number BG16RFOP002-1.001-0396-C01
Project Name Innovation services introduction in Telelink Business Services EAD
Beneficiary 130545438 Telelink Business Services EAD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 18.01.2017
Start Date 18.01.2017
End Date 21.11.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Общата цел на настоящия  проект е да се внедри иновативна на световно ниво услуга за повишаване конкурентоспособността на Телелинк Бизнес Сървисис ЕАД на българския, европейски и световен пазар чрез внедряване на разработена от компанията иновативна услуга с висока добавена стойност.
Специфичните цели на проектното предложение са: 
-Да се борудват нови работни места з апредоставяне на услугата
-Да се осигурят необходимaтa технологична база и софтуер за внедряването на иновативна услуга
-Да се обучат  служителите за предоставяне на услугата
-Да се увеличи пазарния дял на кандидата на националния и външните пазари, вследствие въвеждането в дейността на висококонкурентна иновативна услуга
-Да се увеличат приходите и обема на услуги за износ към чуждестранни клиенти.
В рамките на проекта ще бъдат проведени процедури за избор на изпълнители и доставчици и ще бъде закупено необходимото оборудване на необходимите работни места, хардуерно и софтуерно оборудване за внедряване на  център за усправление на информационна сигурност. Ще бъдат обучени служителите в новата услуга и стандартите за работа в сектора.Ще се проведе маркетингово проучване за навлизане на нови пазари.
Настоящото проектно предложение напълно съответства на целта на настоящата процедура, а именно предоставяне на фокусирана подкрепа на българско предприятие за повишаване на иновационната му дейност в една от идентифицираните приоритетни тематични области на ИСИС за Югозападен район - „ИКТ и Информатика". Проектното предложение директно се вписва в стратегическата цел на ИСИС, тъй като проектът ще позволи ефективен растеж за ИКТ фирмата на базата на конкурентните предимства на услугата.
Activities
  • Activity: Закупуване на оборудване на работни места за новата услуга: За целите на новия център ще се изградят допълнителни нови работни места ( работни станции с мин два монитора), които се заемат от опериращите инженери. Всеки един от тях, разполага със собствена работна преносима станция, за да може да реагира на инциденти и в извън работно време. На самото работно място се предлага docking port към който има свързани два монитора със висока резолюция, както и необходимите външни елемнти (мишки, клавиатури и др). Пред работните места е поставен голям монитор/видео стена с висока резолюция, който има отделна работна станция и показва информация за инциденти и обработвани заявки. Видео стената е разположена така че лесно да се вижда от двете бюра. За внедряване на иновативната услуга се налага обособяване на помещение в офиса ни с оглед осигуряване на сигурност и качество на услугата. За извършване на услугата ще бъдат закупени: aдминистративна централизирана конзола-брой 1, Мобилен компютър с прилежаща докинг станция брой 3 ,Видео стена, стойка и управление за видео стена-брой 1. Стъпки за реализация на дейността: - Тръжна процедура за избор на изпълнители /от 1-ви до 4-ти месец от изпълнение на проекта/ - Сключване на договори /от 5-ти месец от изпълнение на проекта/ - Доставка на активите, инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол /от 6-ти до 7-ми месец от изпълнение на проекта/ - Визуализация., Contracted Amount: 152 208.97 , Reported Amount: 136 540.00
  • Activity: Придобиване/разработване на специализиран софтуер необходим за внедряването на иновативната услуга: За да осигури максимално автоматизирана работа, възможност за изчисление на факторите за успех (KPI), и нормална работа на ЦУС, Телелинк ще използва специализирани решения за управление на цялостната инфраструктура. Това включва софтуерни решения от различни производители и собствена разработка на специфични модули, които осигуряват основните инструменти за работа на ЦУС. Това включва: - Решение за оркестрация и управление на инцидентите на клиента - Решение за автоматизация на обработката на проблеми и атаки - Решение за управление на уязвимости - Тикетинг система и интеграцията и с горните решения - Решение за комуникация – вътрешна и с клиенти - Решение за наблюдение и анализ на клиентската информация Цялостния дизайн на ЦУС не включва съхранение на чувствителна клиентската информация в локация или инфраструктура на Телелинк. ЦУС разчита на локално решение при клиента, като отговаря за правилната работа на решението (независимо от това дали е предоставено от Телелинк или не), и отговаря на изискванията за неприкосновеност на информацията на клиента. На долната диаграма е представен логически дизайн с отделните групи от елементи и процеси като е дефинирана и границата на клиентската част и центъра за управление на сигурността. В рамките на дейността ще бъде закупен и внедрен специализиран софтуер. -Система за събиране и обработка на журнални записи тип 1 -Система за събиране и обработка на трафични потоци -Система за събиране и обработка на журнални записи тип 2-2бр За реалното внедряване на всяка една разработка в областта на ИТ от ключово значение са специалзиирани софтуерни приложения и инструменти идовършителни и съпътстващи работи необходими, за да се въведе разработката. За тяхното изпълнение е необходим финансов ресурс, който може да бъде оправдан само в комплект с останалите инвестиционни мерки необходими за внедряването. Изпълнението на дейността е свързано с разработването на именно такъв специализиран софтуер, даващ възможност за цялостно въвеждане на иновативната разработка. Стъпки за реализация на дейността: - Избор на изпълнители /от 1-ви до 4-ти месец от изпълнение на проекта/ - Сключване на договори /от 4-ти до 5-ти месец от изпълнение на проекта/ - Доставка на софтуера и подписване на приемо-предавателен протокол /от 5-ти до 15-ти месец от изпълнение на проекта/ - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол /от 16-ти до 18-ти месец от изпълнение на проекта/, Contracted Amount: 155 081.41 , Reported Amount: 154 600.00
  • Activity: Обучения в областта на иновацията за екипа за реакция при инциденти и защита от кибер атаки: В рамките на проекта ще бъде избрана специализирана обучителна фирма и ще бъде проведено в областта на иновацията за екипа за стандарти за реакция при инциденти и защита от кибер атаки. Обучението на екипа ще обхваща методологията, стандарти, подходи и др. за реакция при инциденти и защита от кибер атаки. Стъпки за реализация на дейността: - Избор на изпълнители /от 9ви до 10-ти месец от изпълнение на проекта/ - Сключване на договори /11-ти месец от изпълнение на проекта/ - Получаване на услугата /от 12-18-ти месец от изпълнение на проекта/, Contracted Amount: 49 680.00 , Reported Amount: 49 520.00
  • Activity: Маркетингово проучване: За успешно лансиране на услугата на пазара сме предвидили провеждане на маркетингово проучване на националния и поне 2 целеви европейски пазара. Целта на проекта е да се внедри иновативна на европейско ниво услуга за управление на информационна сигурност Фирмата вече има планове за реализация на услугите и е проведено проучване сред настоящи клинети, относно интереса им към подобна услуга, но липсва капацитет за професионално изготвяне на маркетингово проучване, особено за външни пазари с най-висок потенциал. Ще бъде извършено проучване и извършен избор на изпълнител/ консултантска организация, която да изготви маркетинговото проучване за навлизане на нови пазари. Дейността се състои в обстойно изследване на характеристиките на избрани външни пазара; определяне на целеви пазари с най-голям потенциал; тенденции; SWOT анализ; оценка на вътрешното и международно търсене и др. по препоръка на избрания изпълнтел. Маркетинговото проучване е необходимо и пряко свързано с планираните резултати от реализацията на проектното предложение – изпълнението на проекта ще даде възможност на фирмата да предложи на пазара нови услуги, апроуването ще ни даде възможност да се позиционираме по-успешно с новата услуга и да завоюва нови пазарни ниши. В резултат фирмата ще повиши значително конкурентоспособността си както на националния, така и на международния пазар Стъпки за реализация на дейността: - Избор на изпълнители /от 10--11ти месец от изпълнение на проекта/ - Сключване на договори /11-ти месец от изпълнение на проекта/ - Получаване на услугата /от 12-18-ти месец от изпълнение на проекта/, Contracted Amount: 19 665.00 , Reported Amount: 19 350.00
  • Activity: Избор на доставчик за услуги по консултиране в областта на използването на стандарти и на правилата относно приложимите директиви, регламенти, стандарти в областта на информационна сигурност и с постигане на съответствие на продукти с ISO 27001: За реализация на услугата освен закупуване на софтуер и хардуер е необходимо и извършване на услуги по консултиране в областта на използването на стандарти и на правилата относно приложимите директиви, регламенти, стандарти в областта на информационна сигурност и с постигане на съответствие на продукти с ISO 27001. Обектът на иновацията е свързан с предоставяне на значително подобрен в световен мащаб и за първи път приложен на местният пазар пакет от услуги свързани с възможността да се изнесе управлението на информационната сигурност за средни и големи предприятия. Защитата на информацията е от фундаментално значение за всяка организация. В тази връзка тя не се ограничава с размера типа или индустрията в която организацията оперира.Рискът от компрометиране на информацията е с различна тежест в различните индустрии. Най-висок риск съществува във финансовите организации, държавните инстируции, здравните организации,технологичните компанни, енергийният сектор. Описаните сектори по своята същност представляват основата на всяка държава или икономика (отчитайки процеса на глобализация), което дава основание да се смята, че те са преди всичко усточиви сектори с висок потенциал за развитие.Това са секторите в които най-силно е изразено навлизането на нововъведения както от технологично така и от процесно и процедурно естество.Нуждите от автоматизация и високо качество са практически задължителни, поради пряката връзка на въпросните сектори със осигуряването на физическа сигурност на хората. Това са секторите с най-детайлниа регулаци и правни норми. Основната регулативна уредба под която поада иновацията е както следва:На международно ниво:(The Joint Forum),(CEBS),(CESR),(CEIOPS) . Услугата с регулира с европейски директиви и транспонирането им в местното законодателство в областта на защита на личните данни;защита на класифицианата информация, държавни изисквания касаещи изискванията за информационна сигурност във финасовият сектори. За да предлагаме услугата тя следва да е издържана на много високо ниво по отношение пълно съотвтетсвие с всички норамтивни изисквания и добрите практики към сигурност на информацията. В Телелинк е въведена система за управление на информацияонна сигурност и от консултанта ще се изисква да съдества за осигуряване и на новата услуга с изискванията на стандарта и нашата система. Стъпки за реализация на дейността: - Избор на изпълнители /от 1-ви до 4-ти месец от изпълнение на проекта/ - Сключване на договори /от 4-ти до 5-ти месец от изпълнение на проекта/ - Доставка на софтуера и подписване на приемо-предавателен протокол /от 5-ти до 15-ти месец от изпълнение на проекта/ - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол /от 16-ти до 18-ти месец от изпълнение на проекта/, Contracted Amount: 54 337.50 , Reported Amount: 54 200.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: FOCUS SYSTEMS Ltd., Contracted Amount*: 17 415.00 , Reported Amount**: 19 350.00
  • Contractor: SERVICE CENTRIX, Contracted Amount*: 44 568.00 , Reported Amount**: 49 520.00
  • Contractor: CNSYS, Contracted Amount*: 310 806.00 , Reported Amount**: 345 340.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises supported to introduce new to the market products, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Финансирани проекти за еко-иновации, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Private investment matching public support for innovation or R&D projects (all activities), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 22 035.30 , Reached amount: 21 178.55
Indicator 4 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Number of enterprises supported to introduce new to the firm products, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 415 420.51 BGN
Grant 373 878.46 BGN
Self amount 41 542.05 BGN
Total actual amounts paid 372 789.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване на оборудване и специализиран софтуер за внедряване на иновативна образователна система , Estimated Amount: 281 465.82
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Закупуване на хардуерно оборудване - Административна централизирана конзола - 1бр., Мобилен компютър с прилежаща докинг станция - 3 бр
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 122 886.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Закупуване на специализиран софтуер - Система за събиране и обработка на журнални записи тип 1 - 1бр, - Система за събиране и обработка на трафични потоци - 1бр, - Система за събиране и обработка на журнални записи тип 2 - 2бр.
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 139 140.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за провеждане маркетингово проучване, Estimated Amount: 19 665.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за предоставяне на специализирани услуги , Estimated Amount: 104 017.50
  • Differentiated position 1: ОП1: Услуга за подготвка и провеждане на обучение за Реакция при инциденти и защита от кибер атаки - 4 бр.
    Contractor: SERVICE CENTRIX
    Contract total funded value: 44 568.00
  • Differentiated position 2: ОП2: Услуги по консултиране в областта на използването на стандарти и на правилата относно приложимите директиви, регламенти, стандарти в областта на информационна сигурност и с постигане на съответствие на продукти с ISO 27001 - 1бр.
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 48 780.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN