Identification

UMIS Number BG16M1OP002-2.005-0006-C04
Project Name Design and construction of an installation for composting green and/or biodegradable waste in municipality Montana
Beneficiary 000320872 Municipality Montana
Funding ERDF ==> Environment
Date of the Contract/Order 05.04.2018
Start Date 05.04.2018
End Date 11.02.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Монтана

Description

Brief description
Общата цел на проекта е да се намали количеството депонирани биоразградими отпадъци, генерирани на територията на община Монтана, чрез разделното събиране и оползотворяване на зелените и/или биоразградимите битови отпадъци. Тази цел е в съответствие с йерархията за управление на отпадъците и с европейските и националните цели за поетапно намаляване на количествата на биоразградимите битови отпадъци, предназначени за депониране. Проектът допринася и за подобряване на ресурсната ефективност, като в резултат от инвестицията отпадъкът ще се превръща в ресурс – компост.
Специфичната цел на проекта е да се осигури необходимата инфраструктура за разделно събиране и оползотворяване на биоразградими битови отпадъци в общината.
По проекта ще бъде изградена компостираща инсталация с капацитет 6150 т/г., която ще бъде разположена на територията на Регионално депо за неопасни отпадъци Монтана, в местността „Неделище“ на седем километра югоизточно от град Монтана, землището на с. Крапчене, община Монтана. 
В резултат от изпълнението на проекта ще бъде изградена компостираща инсталация, която ще преработва разделно събрани зелени и/или биоразградими битови отпадъци от населените места на територията на общината и ще произвежда висококачествен компост. Ще бъдат осигурени и необходимите камиони и контейнери за въвеждане на системата за разделно събиране и транспортиране до компостиращата инсталация на събраните отпадъци.
Социално-икономическите ползи от изпълнение на проекта са насочени към подобряване на качеството на околната среда за жителите в община Монтана чрез намаляване на свързаните с депонирането на отпадъци вредни емисии; предоставяне на нов тип услуга относно отпадъците на жителите и бизнеса в общината и на висококачествен компост. Ще бъдат разкрити и нови работни места, необходими за експлоатация на изградената инфраструктура.
Activities
  • Activity: Дейност 1. Подготовка на проектно предложение за кандидатстване по процедура BG16M1OP002-2.005 “Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци” на ОПОС 2014-2020 г.: Дейност 1 е изпълнена преди подаване на проектното предложение. Дейността се извърши в два етапа – първи етап стартира на 25.03.2016 г. с продължителност 4 месеца; и втори етап беше извършен през ноември 2017 г. През първия етап бяха извършени следните дейности и съответно подготвени следните документи: 1. Актуални прогнози за образуваните отпадъци и подробен масов баланс 2. Проведено представително социологическо проучване сред населението, което ще бъде обслужвано от инсталацията за компостиране и изготвен Доклад с резултатите от проведеното проучване 3. Разработено Прединвестиционни проучвания (ПИП) за компостиращата инсталация с минимално съдържание съгласно Глава II на Наредба №4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти 4. Изготвен идеен проект за компостиращата инсталация съгласно Глава V от на Наредба №4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти 5. Анализ на необходима допълнителна инфраструктура за компостиране в регион Монтана и Анализ на това централизиран или децентрализиран подход е по-подходящ за РСУО Монтана 6. План за използване на получения краен продукт компост 7. Схема за контрол на качеството на компоста 8. План за третиране на остатъчния отпадък 9. Анализ разходи-ползи (АРП) 10. Информация и документи за провеждане на приложимите процедури по ЗООС и ЗБР за инвестиционното предложение 11. Данни и материали за формуляра за кандидатстване по ОПОС (бюджет, дейности, екип, план за външно възлагане, рискове, хоризонтални принципи, ресурсна ефективност и др.) 12. Документации за възлагане на три броя обществени поръчки по реда на ЗОП за следните дейности от инвестиционния проект: - Инженеринг (проектиране и строителство) на компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци - Строителен надзор за изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци - Доставка на техника, необходима за разделно събиране и транспортиране на зелени битови отпадъци През втория етап бяха изготвени следните документи: 1. Анализ относно остойностяване на дейностите в проектното предложение 2. Долълване на документа „Схема за контрол на качеството на компоста“ с изготвена актуална информация за източниците и количествата на разделно събраните битови биоразградими отпадъци 3. Обосновка относно липсата на пазарно предлагане на услуги или за недостатъчно предлагане на услуги за разделно събиране, транспортиране и по третиране на битови биоразградими отпадъци в региона за управление на отпадъците 4. Обосновка по отношение на взетото решение от РСУО Монтана за собствеността на инсталациите, за които ще се иска финансиране по процедурата., Contracted Amount: 405 600.00 , Reported Amount: 405 600.00
  • Activity: Дейност 2. Проектиране и строителство на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци: Целта на дейността е да се изгради необходимата инфраструктура и осигури оборудване за компостиране на зелени и/или биоразградими отпадъци, генерирани от населените места на територията на община Монтана. Дейност 2 ще включва изпълнение на следните поддейности. Поддейност 2.1. включва извършване на всички изисквани съгласувателни процедури за получаване на разрешение за строеж. Това включва задачи по осигуряване на административни актове по ЗООС и ЗБР - необходимо условие за разрешаване на строителството. Община Монтана вече е предприела действия в тази посока. Издадено е влязло в сила решение за преценка на необходимостта от ОВОС. Всички изискуеми документи по реда на ЗООС ще бъдат осигурени и ще се извърши оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществуващите изисквания към строежите, изготвена съобразно разпоредбите на ЗУТ. Поддейност 2.2. включва работно проектиране, авторски надзор, строителство на компостираща инсталация с капацитет 6150 т/г., вкл. площадкова инфраструктура, доставка на технологично оборудване и съоръжения за функциониране на инсталацията. Ще се осъществят следните логически обвързани основни задачи: 1. Изготвяне на работен проект за инсталацията за компостиране в съответствие с изискванията на Наредбата за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти 2. Подготвителни работи и временно строителство 3. Строително-монтажни работи съобразно одобрения работен проект 4. Осъществяване на авторски надзор от проектанта по всички части по време на строителството относно точното спазване на изготвения работен проект съобразно вписаните в заповедната книга задължителни действия за останалите участници в строителството, заверяване на ексклузивната документация и други съобразно изискванията на приложимата нормативна уредба 5. Доставка на технологично оборудване, съобразно одобрения проект - дизелагрегат, лабораторно оборудване, комуникационно оборудване. 6. Обучение на персонала, който ще обслужва инсталацията 7. Предаване на обекта на Възложителя (вкл. дейностите по чл. 175 и 176 от ЗУТ) По време на всички гореописани стъпки във връзка с проектирането и строителството на компостиращата инсталация ще бъдат изпълнени и предвидените мерки за интегриране на политиката по опазване на околната среда, по изменение на климата и устойчиво развитие, вкл. по отношение на шума, отпадъчните води, водоспестяваща технология и др., описани в ПИП и развити в идейния и в работния проект. Изпълнението на поддейността изисква съответните машини, оборудване, техника, материали и др., осигуряването на които са отговорност на Изпълнителя на поддейността. За задачите, които имат кабинетен характер, са необходими стандартните офиси, офис оборудване и материали, също осигурени от изпълнителя на поддейността. Времетраенето, последователността и обвързването на отделните задачи и видове работи за дейността са съобразени с всички възможни обстоятелства, вкл. нормативно предвидените срокове във връзка с издаване на разрешение за строеж, извършване на проби, въвеждане в експлоатация и други. В периода на изпълнение на Дейност 2 община Монтана ще предприеме действия за възлагане на бъдещата експлоатация на изградената инфраструктура. Общината възнамерява да възложи експлоатацията на компостиращата инсталация на общинско дружество „Регионално депо за отпадъци – Монтана” ЕООД, собственост на община Монтана. Дружеството понастоящем е оператор на Регионално депо за неопасни отпадъци Монтана, вкл. на сепариращата инсталация. Възлагането ще се извърши на основание чл.14 (1) т.5 от ЗОП. Предвижда се процедурата да се проведе така, че изпълнителят да бъде избран до август 2020 г., тъй като се планира инсталацията за компостиране да бъде пусната в експлоатация до края на октомври 2020 г., а преди това следва да се обучи персоналът на бъдещия оператор на инсталацията., Contracted Amount: 3 104 190.50 , Reported Amount: 3 157 340.82
  • Activity: Дейност 3. Строителен надзор върху обект „Инженеринг (проектиране и строителство) за изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци”: Целта на дейността е да се осигури законосъобразно и качествено изпълнение на задачите за проектиране и строителство на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци. Дейността ще включва осъществяване на независим строителен надзор върху договора за инженеринг (проектиране и строителство) на компостираща инсталация (Дейност 2.2) и на инвеститорски контрол върху договора за доставка на мобилно оборудване (Дейност 4), съгласно изискванията на ЗУТ, наредбите към него и приложимото българско законодателство, които регламентират действията, които трябва да бъдат извършени, и актовете, които следва да бъдат съставени в процеса на проектиране и строителство. Дейността ще се извършва от Консултант, който ще упражнява следните основни групи задачи: • Технически контрол при проектирането и изготвяне на доклад за оценка на съответствието на проекта • Строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове • Координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация и управление на изпълнението на строежа • Дейност на координатор по безопасност и здраве в етапа на СМР • Контрол на влаганите строителни продукти и на извършените СМР • Строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; • Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ • Изготвяне на технически паспорт за строежа, съгласно чл. 176 а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите • След подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15), контрол върху геодезическото заснемане на обекта и отразяване на резултата от заснемането в кадастралната карта, изготвяне на документация за издаване на Удостоверения за изпълнено задължение по Закона за кадастъра и имотния регистър и съдействие на Възложителя за получаване на разрешение за ползване съгласно чл. 177 от ЗУТ • Контрол на доставките на съоръженията и технологичното оборудване • Провеждане на месечни срещи за напредъка • Изготвяне на периодични доклади за отчитане хода на изпълнение на договора и на извършените СМР • Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на ОПОС Консултантът ще осъществява дейността в тясно сътрудничество със съответните представители на строителя и на община Монтана. Изпълнението на строителния надзор изисква съответните превозни и технически средства, предпазно облекло, офиси, офис оборудване и материали, необходими за извършване на дейността. Тяхното осигуряване ще е отговорност на избрания Консултант за изпълнение на тази Дейност. При изпълнение на Дейността община Монтана ще осъществява контрол върху физическото и финансовото изпълнение съобразно сключения договор и офертата на избрания изпълнител. Контролът ще обхваща: • преглед и проверка на отчетните доклади за напредъка, които изпълнителят ще има задължение да представя периодично; • пълни документални проверки на всички документи, представени от изпълнителя, и проверка за изпълнението на определените условия за плащане; • проверки на място на строителните обекти и в офиса на изпълнителя с цел да се удостовери, че предявените от изпълнителите разходи и представените от строителния надзор сертификати за плащане съответстват на действителния физически напредък при изпълнението на поръчката; както и ad-hoc проверки на строителните обекти; • провеждане на тристранни периодични срещи. Експертите от екипа за управление на проекта ще осъществяват контрол върху изпълнение на договорните задължения на изпълнителя и плащанията по договора съобразно възложените им функции, разписани в т. 9. Екип, като основна роля ще има експертът мониторинг и докладване., Contracted Amount: 264 000.00 , Reported Amount: 263 265.00
  • Activity: Дейност 4. Доставка на мобилнa техника за компостиращата инсталация: Дейността ще включва закупуване и доставка на идентифицираните мобилни машини и техника, необходими за функциониране на инсталацията за компостиране. Съобразно избраната технология и изготвения идеен проект, се предвижда на компостиращата инсталация да бъдат доставени и инсталирани/пуснати в експлоатация: -- Челен товарач -- Два броя битови контейнери -- Трактор -- Ремарке -- Мини товарач -- Обръщач на компостни редове, зона на интензивно компостиране -- Сито за рафиниране на компост -- Шредер -- Мембрана за покриване на компостни редове, Contracted Amount: 1 802 528.94 , Reported Amount: 1 798 195.20
  • Activity: Дейност 5. Доставка на техника за разделно събиране и транспортиране на зелени и/или биоразградими битови отпадъци : Целта на дейността е да се осигури необходимата техника за въвеждане в община Монтана на система за разделно събиране на зелени и/или биоразградими битови отпадъци, генерирани в населените места на територията на общината. Чрез тази техника ще се обезпечи функционирането на системата, която община Монтана ще въведе преди пускане в експлоатация на компостиращата инсталация, и ще се осигури входяща суровина за функционирането на изградената инсталация. Техническите и количествените показатели на необходимата техника предмет на доставката са изчислени съобразно разчетите за въвеждане на системата за разделно събиране на зелени и/или биоразгградими отпадъци. Това е направено в рамките на изготвените в Дейност 1 масов баланс на битовите отпадъци и прогнози за образуваните биоразградими отпадъци в общината и прединвестиционните проучвания, вкл. относно капацитета на инсталацията. Взети са предвид и резултатите от проведеното социологическо проучване на нагласите на населението. Голяма част от анкетираните лица заявяват, че биха събирали разделно зелени и/или биоразградими отпадъци, ако бъдат създадени необходимите условия, като най-често споменаваните условия са достатъчно контейнери (32% от отговорите) и разположени на удобно място контейнери (също 32%). Направено е и пазарно проучване с оглед проучване на наличната на пазара техника. Подробна обосновка на системата за разделно събиране в община Монтана е представена в т. 1.4. на Прединвестиционното проучване за компостиращата инсталация. Дейността включва:  Доставка на 77 броя пластмасови контейнери за разделно събиране на зелени отпадъци с обем на всеки контейнер 1,1 куб.м  Доставка на 1 брой сметосъбиращ камион с товароносимост 1,4 тона за транспортиране на разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци до компостиращата инсталация  Доставка на 1 брой сметосъбиращ камион с товароносимост 6 тона за транспортиране на разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци до компостиращата инсталация. Условията, които трябва да бъдат изпълнени при реализация на дейността, са описани в изготвената Техническа спецификация за необходимите контейнери и камиони и се отнасят до срокове, технически характеристики, изисквания за енергийна ефективност и други мерки за опазване на околната среда, придружаваща техническа документация, гаранционно обслужване и други. Контролът върху изпълнение на договорните задължения на изпълнителя и плащанията по договора ще се осъществява от екипа за управление на проекта, съобразно възложените им функции, като основна роля ще има експертът мониторинг и докладване и инженерът по оборудването. , Contracted Amount: 240 000.00 , Reported Amount: 239 937.36
  • Activity: Дейност 6. Изпълнение на мерки за информация и комуникация: Целта на дейността е да се осигури повишаване на информираността на населението на община Монтана за ролята и приноса на ЕС за изпълнение на инвестиционния проект и прозрачно изразходване на средствата, спазвайки хоризонталните принципи за прозрачност и публичност. В допълнение, мерките ще подобрят общото разбиране и признаване сред населението на необходимостта и ползите от проекта и от разделното събиране на отпадъците. Дейността ще се изпълнява в съответствие с изискванията за задължителни мерки и за технически характеристики на материалите и продуктите, посочени в Приложение 2 „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ към Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г. Планирането на дейността е съобразено с изискванията, приложими към проекти над 500 хил. евро и включващи финансиране на инфраструктура, какъвто е проектът на община Монтана. Дейността ще включва следните задачи: - В 2-дневен срок след подписване на АДБФП, община Монтана ще публикува на интернет страницата си описание на проекта, вкл. цели и резултати и финансовия принос на ЕФРР на ЕС и на българската държава чрез ОПОС за реализацията на проекта. - В началото на проекта кметът на община Монтана ще проведе пресконференция с участие на местните и регионалните медии за запознаване на широката общественост с целите на проекта и ползите от него и за източниците на финансиране. - Ще се възложи услуга по реда на ЗОП и ще бъдат произведени: • билборд с размери 3х4 м, визуализация и текст съгласно изискванията, който ще бъде поставен на строителната площадка преди първа копка • постоянна информационна табела с размери 50х70 см, която ще бъде поставена на обекта след приключване на СМР и въвеждане в експлоатация на компостиращата инсталация • информационни дипляни А4 двустранни сгъваеми цветни • промоционални комплекти (химикалки, папки, USB памет, брандирани съобразно изискванията) • банер със стойка, който ще се поставя при провеждане на публични събития – пресконференции, церемонии и други • информационни стикери, които ще бъдат поставени на закупените в рамките на проекта съоръжения, оборудване и техника (технологично и мобилно оборудване за инсталацията и съдове и камиони за разделно събиране и транспортиране на зелени и/или биоразградими отпадъци до инсталацията) - Ще бъдат провеждани пресконференции с участие на кмета на общината за запознаване на широката общественост с целите на проекта и напредъка по него и за източниците на финансиране. - Ще бъдат организирани две церемонии - „първа копка“ и „откриване на компостираща инсталация“ Ще бъде надлежно събиран и архивиран доказателствен материал за изпълняваните мерки за информация и комуникации. При провеждане на мерките за информация и комуникации, винаги, когато се изисква или е необходимо, ще бъдат осъществявани предварителни консултации/уведомяване/ с УО на ОПОС. Отговорност за изпълнение на дейността ще има експертът по мерки за информация и комуникации в ЗУП. Той ще извършва контрол върху дейността на избрания изпълнител за мерки за информация и комуникации и общо наблюдение за спазване на мерките за информация и комуникация и за тяхното съответствие с изискванията на ОПОС от изпълнителните на всички договори, възложени в рамките на проекта. Ръководителят на проекта ще участва в публичните събития, а по негова преценка ще участват и други членове от ЗУП., Contracted Amount: 14 400.00 , Reported Amount: 8 220.00
  • Activity: Дейност 7. Организация и управление на проекта : Структурата за организация и управление на проекта ще включва Звено/Екип за управление на проекта (ЕУП),съставено от експерти от община Монтана и външни експерти. Експертите в ЕУП ще са: 1. ръководител на проекта-служител на община Монтана, 2. координатор - служител на община Монтана, 3. експерт мониторинг и докладване-служител на община Монтана, 4. Юрист - външен експерт, 5. счетоводител-служител на община Монтана, 6.експерт по съхранение на документацията-външен експерт и 7. експерт мерки за информация и комуникации - служител на община Монтана. Ключова функция на така структурирания екип ще бъде да осъществява контрол върху изпълнението на договорите за обществени поръчки по проекта. Контролът ще обхваща физическото и финансовото изпълнение на всеки договор и ще се осъществява по следните механизми: а) преглед и одобрение на междинните и окончателните доклади по договорите с изпълнители; б) 100% документални проверки на всички документи,представяни от изпълнителите на договорите,и проверка за изпълнение на договорените условия за плащане; в) проверки на място на строителните обекти и в офисите на изпълнителите с цел да се удостовери,че предявените от изпълнителите разходи,респ.представените от строителния надзор сертификати,съответстват на действителния физически напредък при изпълнението на поръчката; г) ad-hoc проверки/посещения на строителните площадки; д) провеждане на периодични срещи, организирани от строителния надзор. Ръководителят на проекта ще има обща отговорност за изпълнение на проекта. Всички членове на екипа ще участват в управлението на проекта и ще действат съобразно определените им функции, описани по-долу в т. 9.Екип. Взаимоотношенията между членовете на екипа ще се осъществява по следните механизми:1. Вертикалните линии на взаимодействие са свързани с механизмите за вътрешен контрол и оценка на работата. Ръководителят на проекта ще контролира изпълнението на задачите от ЕУП съобразно разписаните функции на всеки експерт. Експертите в ЕУП ще отчитат работата чрез месечни отчети, чието одобрение от ръководителя на проекта ще е условие за изплащане на възнагражденията. 2. Взаимодействието в рамките на ЕУП ще се осъществява чрез ежедневна комуникация между експертите и ежеседмични оперативни срещи за обсъждане на оперативни въпроси, вкл. относно докладите за напредък от изпълнителите на обществени поръчки по проекта. 3. Взаимодействието на експертите от ЕУП ще се осъществява чрез срещи в офиса за проекта в общината,оперативни комуникации по телефона и по ел. поща. Вътрешен мониторинг. Основна отговорност за осъществяване на мониторинга ще има експертът по мониторинг и докладване, като процедурата ще включва: утвърждаване на показателите за мониторинг;разписване на методите за събиране на информация за мониторинга и ролята на членовете на екипа съобразно техните функции; събиране на данни от експерта по мониторинг;периодично отчитане на резултатите от мониторинга пред ръководителя на проекта,който ще осъществява контрол върху изпълнението на вътрешния мониторинг. За изпълнение на дейността ще бъде отделено помещение в сградата на общинска администрация Монтана.Помещението ще бъде оборудвано със закупените по проекта оборудване и офис материали,необходими за оперативната работа на екипа. Доставките на оборудването и материалите ще се извършат по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП., Contracted Amount: 319 745.36 , Reported Amount: 102 169.28

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Volodya, Contracted Amount*: 11 418.47 , Reported Amount**: 11 147.27
  • Contractor: BIOCOMPOST - MONTANA - 2018 DZZD, Contracted Amount*: 174 482.90 , Reported Amount**: 245 265.00
  • Contractor: Kamen, Contracted Amount*: 14 273.09 , Reported Amount**: 15 085.96
  • Contractor: LAMBADJIEV STANDART OOD, Contracted Amount*: 5 092.77 , Reported Amount**: 6 900.00
  • Contractor: ET HELIOS - GEORGI SLAVCHEV, Contracted Amount*: 4 242.50 , Reported Amount**: 3 425.03
  • Contractor: Emil, Contracted Amount*: 11 418.47 , Reported Amount**: 15 753.04
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 974.27 , Reported Amount**: 1 320.00
  • Contractor: Polina, Contracted Amount*: 11 418.47 , Reported Amount**: 7 563.36
  • Contractor: BUL STROY CONTROL INGENERING/BSC INGENERING AD, Contracted Amount*: 13 285.50 , Reported Amount**: 18 000.00
  • Contractor: Detelinka, Contracted Amount*: 11 418.47 , Reported Amount**: 16 190.87
  • Contractor: Silvia, Contracted Amount*: 11 418.47 , Reported Amount**: 15 642.59
  • Contractor: SOFIA CONSULTING GROUP, Contracted Amount*: 25 685.30 , Reported Amount**: 34 800.00
  • Contractor: Montana - Kompostirane DZZD, Contracted Amount*: 273 681.30 , Reported Amount**: 370 800.00
  • Contractor: DZZD Montana-2018, Contracted Amount*: 2 278 906.10 , Reported Amount**: 3 157 340.82
  • Contractor: Penko, Contracted Amount*: 11 418.47 , Reported Amount**: 8 037.16
  • Contractor: TEHNOPROEKT M LTD, Contracted Amount*: 6 881.89 , Reported Amount**: 9 324.00
  • Contractor: ECOSOL BULGARIA JSC, Contracted Amount*: 1 504 311.68 , Reported Amount**: 2 038 132.56
Subcontractors
  • Subcontractor: BT Ingenering EOOD, Contracted Amount*: 70 000.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: BULPROEKT KONSULT LTD, Contracted Amount*: 59 100.00
  • Member of the Consortium: STROITELEN STANDART LTD, Contracted Amount*: 78 800.00
  • Member of the Consortium: BT Ingenering EOOD, Contracted Amount*: 154 500.00
  • Member of the Consortium: KOPCHEV EKOBILD LTD, Contracted Amount*: 59 100.00
  • Member of the Consortium: ALFASYST INGENERING LTD, Contracted Amount*: 2 315 700.00
  • Member of the Consortium: GLAVBOLGARSTROY AD, Contracted Amount*: 128 650.00
  • Member of the Consortium: SOFIA CONSULTING GROUP, Contracted Amount*: 154 500.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Additional waste recycling capacity, Measure Unit: т./год., Base Value: 0.00 , Target amount: 6 150.00 , Reached amount: 6 150.00
Indicator 2 Общини, обслужвани от инсталациите за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоразградими битови отпадъци, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Обхванато население, което ще се обслужва от инсталацията за компостиране, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 46 612.00 , Reached amount: 46 612.00
Indicator 4 Изградени и въведени в експлоатация инсталации за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоразградими битови отпадъци, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Общо количество на депонираните биоразградими битови отпадъци от обслужваните от инсталацията за компостиране населени места, Measure Unit: т/год., Base Value: 8 596.51 , Target amount: 4 607.63 , Reached amount: 3 988.88
Indicator 6 Общо количество депонирани битови отпадъци от обслужваните от инсталацията за компостиране населени места, Measure Unit: т/год., Base Value: 17 193.02 , Target amount: 10 831.82 , Reached amount: 6 361.20

Financial Information

Total Project cost 4 636 327.75 BGN
Grant 4 093 158.64 BGN
Self amount 543 169.11 BGN
Total actual amounts paid 4 093 158.64 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 13 684.06 1 765.94 15 450.00 Обединение "Монтана - Компостиране 2016" ДЗЗД, с участници Кооперация "София Консултинг Груп" и "БТ Инженеринг" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 101.86 13.14 115.00 ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 152.78 19.72 172.50 ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 97.43 12.57 110.00 ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "Монтана - 2018", с участници в обединението АЛФАСИСТ ИНЖЕНЕРИНГ ООД и ГЛАВБОЛГАРСТРОЙ АД и подизпълнител БТ-ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 17 448.29 2 251.71 19 700.00 "БИОКОМПОСТ - МОНТАНА - 2018" ДЗЗД с участници в обединението "СТРОИТЕЛЕН СТАНДАРТ" ЕООД, "БУЛПРОЕКТ КОНСУЛТ" ООД, "Копчев-Екобилд" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 424.25 54.75 479.00 ЕТ ХЕЛИОС - ГЕОРГИ СЛАВЧЕВ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 227 890.61 29 409.39 257 300.00 ДЗЗД "Монтана - 2018", с участници в обединението АЛФАСИСТ ИНЖЕНЕРИНГ ООД и ГЛАВБОЛГАРСТРОЙ АД и подизпълнител БТ-ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Монтана" , Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Монтана"
    Contractor: ET HELIOS - GEORGI SLAVCHEV
    Contract total funded value: 4 242.50
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на мобилна техника за компостираща инсталация в рамките на проект в рамките на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“. , Estimated Amount: 1 502 107.45
  • Differentiated position 1: Доставка на мобилна техника за компостираща инсталация в рамките на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в община Монтана
    Contractor: ECOSOL BULGARIA JSC
    Contract total funded value: 1 327 217.91
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване за административни цели във връзка с изпълнението на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г., Estimated Amount: 7 960.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за административни цели във връзка с изпълнението на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.
    Contractor: TEHNOPROEKT M LTD
    Contract total funded value: 6 881.89
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на техника за разделно събиране и транспортиране на зелени и/или биоразградими отпадъци в рамките на проект в рамките на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“. , Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на техника за разделно събиране и транспортиране на зелени и/или биоразградими отпадъци в рамките на проект в рамките на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“.
    Contractor: ECOSOL BULGARIA JSC
    Contract total funded value: 177 093.77
Procedure 5 Subject to due process: Експертна помощ на община Монтана за подготовка на проектно предложение по Процедура BG16M1OP002-2.005 „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г, Приоритетна ос 2 „Отпадъци, Estimated Amount: 29 000.00
  • Differentiated position 1: Експертна помощ на община Монтана за подготовка на проектно предложение по Процедура BG16M1OP002-2.005 „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г, Приоритетна ос 2 „Отпадъци
    Contractor: SOFIA CONSULTING GROUP
    Contract total funded value: 25 685.30
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на длъжността „Експерт по съхранение на документацията“ в Екипа за управление на проект с регистрационен № BG16M1OP002-2.005-0006 „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран по процедура № BG16M1OP002-2.005 „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци“, Estimated Amount: 12 892.03
  • Differentiated position 1: Изпълнение на длъжността „Експерт по съхранение на документацията“ в Екипа за управление на проект с регистрационен № BG16M1OP002-2.005-0006 „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран по процедура № BG16M1OP002-2.005 „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци“
    Contractor: Emil
    Contract total funded value: 11 418.47
Procedure 7 Subject to due process: Изпълнение на длъжността „Експерт Юрист“ в Екипа за управление на проект с регистрационен № BG16M1OP002-2.005-0006 „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран по процедура № BG16M1OP002-2.005 „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци“, Estimated Amount: 12 892.03
  • Differentiated position 1: Изпълнение на длъжността „Експерт Юрист“ в Екипа за управление на проект с регистрационен № BG16M1OP002-2.005-0006 „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран по процедура № BG16M1OP002-2.005 „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци“
    Contractor: Volodya
    Contract total funded value: 11 418.47
Procedure 8 Subject to due process: Изпълнение на мерки за информация и комуникации, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Организиране и провеждане на публични събития по проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в община Монтана“
    Contractor: LAMBADJIEV STANDART OOD
    Contract total funded value: 2 037.11
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: „Изработване на билборд, постоянна табела, банер и промоционални материали (промопакети) за проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в община Монтана“
    Contractor: LAMBADJIEV STANDART OOD
    Contract total funded value: 3 055.66
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3: „Изработване на печатни информационни материали (информационни дипляни и стикери), включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в община Монтана“
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 974.27
Procedure 9 Subject to due process: Инвеститорски контрол и строителен надзор за изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в рамките на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“ , Estimated Amount: 220 000.00
  • Differentiated position 1: Инвеститорски контрол и строителен надзор за изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в рамките на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“
    Contractor: BIOCOMPOST - MONTANA - 2018 DZZD
    Contract total funded value: 174 482.90
Procedure 10 Subject to due process: Инженеринг (проектиране и строителство) на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биораградими отпадъци в рамките на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“, Estimated Amount: 2 585 705.10
  • Differentiated position 1: Инженеринг (проектиране и строителство) на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биораградими отпадъци в рамките на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“
    Contractor: DZZD Montana-2018
    Contract total funded value: 2 278 906.10
Procedure 11 Subject to due process: Осъществяване на технически контрол на проектирането и изготвяне на комплeксeн доклад за оцeнка на съответствието на инвестиционен проект по смисъла на чл. 142, ал. 6 от ЗУТ за Компостираща инсталация за разделно събрани зелени биоразградими отпадъци в община Монтана, в рамките на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г., Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: съществяване на технически контрол на проектирането и изготвяне на комплeксeн доклад за оцeнка на съответствието на инвестиционен проект по смисъла на чл. 142, ал. 6 от ЗУТ за Компостираща инсталация за разделно събрани зелени биоразградими отпадъци в община Монтана, в рамките на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени биоразградими отпадъци в община Монтана“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.
    Contractor: BUL STROY CONTROL INGENERING/BSC INGENERING AD
    Contract total funded value: 13 285.50
Procedure 12 Subject to due process: Подготовка на проектно предложение за кандидатстване по процедура за подбор на проекти "Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, вкл. осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци" в рамките на Оперативна програма "Околна среда 2014-2020 г.“, Estimated Amount: 330 000.00
  • Differentiated position 1: Подготовка на проектно предложение за кандидатстване по процедура за подбор на проекти "Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, вкл. осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци" в рамките на Оперативна програма "Околна среда 2014-2020 г.“
    Contractor: Montana - Kompostirane DZZD
    Contract total funded value: 273 681.30
Procedure 13 Subject to due process: Техническа помощ за организация и управление на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени биоразградими отпадъци в община Монтана“, съфинансиран от ОП „Околна среда 2014-2020 г.“, Estimated Amount: 200 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN