Identification

UMIS Number BG16RFOP002-1.005-0058-C02
Project Name Development of an innovative production process in Business Software Consult JSC in the field of payroll outsourcing and human resources administration
Beneficiary 130203096 Business Software Consult JSC
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 20.07.2018
Start Date 20.07.2018
End Date 22.10.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Общата цел на проекта е да се повиши конкурентоспособността и иновационния капацитет на Бизнес Софтуер Консулт АД, чрез разработване на иновативен производствен процес в областта на аутсорсинг услугите по изнесена обработка на възнаграждения и администриране на персонала.

За постигане на основната цел на проекта способстват следните специфични цели:
- Да се осигури необходимата технологична инфраструктура за разработване и тестване на процесовата иновация чрез осигуряване на нужното за създаване на прототип на бизнес процес софтуерно и хардуерно оборудване;
- Да се разработи и изпита функционалността и надеждността на прототип на бизнес процес при различни условия;
- Да се достигне до реализация на интегриран процес отговарящ едновременно на всички изисквания по отношение обработка на възнаграждения и администриране на персонала.

Дейностите по проекта са свързани с научно-изследователка дейност по анализ, разработване и тестване на иновативен на световно ниво процес в по обработка на възнаграждения и администриране на персонала.
В резултат на изпълнение на проекта, се очаква фирмата да получи значително пазарно предимство и да увеличи възможностите си за обслужване на чуждестранни клиенти, както и да навлезе трайно на нови пазари в ЕС.
Activities
  • Activity: Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на процесовата иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 бр. експерти): В рамките на дейността ще бъде осигурен екипът за реализация на разработката. Екипът ще включва както експерти с икономическо и финансово образование, УЧР и опит по отношение специфичните потребителски функционалности и изисквания на системата, така и специалисти в областта на ИКТ, които технологично да реализират системата. Поради комплексността на системата и високите изисквания за надеждност е наложително още на този етап да се обработят голям масив данни, което е изключително трудоемко и времеемко. Стъпките са следните: 1. Планиране на изпълнението: регламентиране на цялостната организационна структура за изпълнение на дейностите в проекта и на експертите по изпълнението, с техните компетенции и отговорности; определяне на нивата на взаимодействие между тях и нивата и времената за ескалиране и решаване на потенциални проблеми при изпълнение /месец 1/ 2. Извършване на изследвания и анализи на приложимите бизнес процеси, в т.ч. /месец 2-3/ - на изискванията на доставчиците на глобални услуги – NGA, SDWorx, Elanor, BlueMarble; - на процеса прилаган от кандидата; - на изискванията на законодателството, локално и на ниви ЕС; - на специфичния процес при ключовия клиент, който е и партньор по проекта; 2.1. Определяне на фазите, етапите и отделните задачи на всеки от процесите. 2.2. Определяне на уникални поделементи на процеса, определяне на аналози и съвместими, изготвяне на диаграма на всеки от анализираните процеси. Етапи за изпълнение на дейността: Етап 1: Подбор на квалифициран персонал /месец 1/ Етап 2: Период на заетост на наетия персонал по конкретната дейност /месец 2-3/ , Contracted Amount: 36 840.00 , Reported Amount: 27 249.80
  • Activity: Придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА), необходими за разработването на процесовата иновация (дейността ще бъде извършена чрез придобиване на: Сървър, Устройство за архивиране на данни, UPS, Рутер - защитна стена, Опорен комутатор – суич, Оборудван комуникационен шкаф, Стационарна компютърна система, Мултифункционално устройство): За целите на научно изследователската дейност се налага осигуряване на специфична техническа инфраструктура. Най--общо за прототип на системата са ни необходими: - Сървър за бази данни и Уеб приложение - 2 бр. /Необходим е един сървър за специализиран софтуер и един сървър за обслужване база данни производствени процеси. Оборудването ще се използва за управление на базата данни, в която ще се съхраняват счетоводните данните, предлагани услуги, цени, извършени назначения, плащания, динамично публично УЕБ съдържание с всички други данни свързани с потреблението на услугите и предоставянето им. Сървърите ще се ползват и като WEB сървър за инсталиране на УЕБ приложението за достъп до клиенти, обмен на данни с компютри и мобилни устройства на потребители с цел автоматизиран интерфейс и синхронизация на данни/; - Устройство за архивиране на данни - 2 бр. /закупуването и инсталирането на устройства за съхранение на данни ще осигури архивиране на данните за голям период назад, както и превенция за евентуална загуба на информация във всеки един момент. Устройствата за съхранение на данни ще гарантират подходяща защита на информацията и достъп за упълномощените лица по всяко време. Те ще осигурят поддържане на целостта и достъпността на информация и средства за обработка на информация; осигуряване на достъпност, цялостност и наличност на информацията по всяко време; осигуряване на непрекъснатост на процесите; защита на записите, данните и тайните на организацията/; - Непрекъсваемо токозахранващо устройство UPS - 2 бр. /ще осигурят възможност за защита от пренапрежение и спад на напрежението/; - Рутер - защитна стена - 2 бр./Устройствата са предназначени да следят входно-изходния трафик на центъра за данни и да не позволяват непланирани (неоторизани) връзки. Поставя се физически на границата между вътрешната ( локална ) мрежа и външната ( Интернет). Чрез описване на правила за допустими връзки не позволява на хакери от публичното пространство да правят връзки със защитените сървъри, представяйки се като администратори, потребители и т.н./; - Опорен комутатор – суич - 2 бр. /ще свързва сървърите и компютърните терминали с възможност за осигуряване на надеждна връзка/ - Оборудван комуникационен шкаф - 2 бр. /ще осигурят разполагането и монтирането на необходимата апаратура, предвидена да осигури функционалност на 2-та сървъра. Ще осигурят свързването, захранването, предаването на цифрови данни и осигуряването на нормално функциониране на всички останали подсистеми. Напълно оборудвани с необходимото пасивно оборудване за организиране на мрежа от 24 гигабайтови устройства (мрежови точки) и възможност за охлаждане/; - Стационарна компютърна система - 6 бр. /Компютърните системи са необходими за работата на специализираните компютърни приложения, свързани с разработване на иновацията. Компютрите ще бъдат свързани в единна мрежа със сървърите, за да мога да се обменят данни между създавания прототип и компютрите/; - Мултифункционално устройство - 3 бр. /за бързо и безпроблемно сканиране и запис на информация/. Посочените активи ще се закупят в рамките на проекта изключително за целите на разработката, тъй като към момента кандидата не разполага с такъв тип оборудване или налични свободни мощности, които да се използват. Етапи за изпълнение на дейността: Етап 1: Избор на изпълнители за закупуване на ДМА /месец 1-2/ Етап 2: Сключване на договор и доставка, инсталация и тестване на ДМА, подписване на приемо-предавателен протокол /месец 3/, Contracted Amount: 146 420.00 , Reported Amount: 144 990.00
  • Activity: Придобиване на специализиран софтуер, представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА), необходим за разработването на процесовата иновация (дейността ще бъде извършена чрез придобиване на: Уеб базирано приложение, осигуряващо идентификация, проектиране, разработка и експлоатация на производствени процеси ): В рамките на дейността ще бъде закупен специализиран софтуер, необходим за създаване на прототип на системата и тестване в релевантна среда - 1 бр. Уеб базирано приложение, осигуряващо идентификация, проектиране, разработка и експлоатация на производствени процеси. Етапи за изпълнение на дейността: Етап 1: Избор на изпълнители за закупуване на софтуера /месец 1-2/ Етап 2: Сключване на договор и доставка, инсталация и тестване на софтуера, подписване на приемо-предавателен протокол /месец 3-4/, Contracted Amount: 99 500.00 , Reported Amount: 98 990.00
  • Activity: Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на процесовата иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез продължаване на заетостта на 6-мата експерти от страна на кандидата и наемане на 1 бр. експерт от страна на партньора): След осигуряване на всички необходими активи - софтуер и хардуер и достигане на финална концепция за системата, ще бъде създаден и тестван прототип на системата в близки до реалните условия. В рамките на дейността ще бъде осигурен екипът за реализация на разработката /ще бъде продължена заетостта на 6-мата експерти от страна на кандидата, както ще бъде ангажиран 1 бр. експерт от страна на партньора/. Стъпките са следните: 1. Създаване на прототип на иновативния бизнес процес /месец 4-14/ На базата на анализа и създадените информационни съвкупности за фази, етапи и отделни задачи от 1-вата дейност ще се изготви прототип на бизнес процес Изготвяне на диаграма на процеса Създаване на описание на процеса 2. Подготовка на контролни примери и тестване на прототипа в релевантна среда /месец 15-23/ Подготовка на контролни примери, базирани на реални данни, приложими за процеса при кандидата и при партньора Тестване на приложимостта на изготвения прототип на бизнес процес, анализ на несъответствията, осъществяване на промени, при необходимост. Етапите за изпълнение на дейността включват: Етап 1: Създаване на прототип /месец 4-14/ Етап 2: Тестване в релевантна среда /месец 15-23/, Contracted Amount: 313 140.00 , Reported Amount: 287 689.11
  • Activity: Визуализация на проекта: Бизнес Софтуер Консулт АД ще предоставя активно информация за проекта, съгласно изискванията за информиране и публичност на програмата. При изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на Единен наръчник за визуализация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва финансирането от фондовете на ЕС на операцията, чрез: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; - упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на операцията (ЕСФ); - общото лого за програмния период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта, кандидата и партньора ще информираме обществеността за получената подкрепа, като: - включим на уебсайта на двете организации кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа на ЕС; - поставим табела на видно място в двете организации; - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, които се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва финансовата подкрепа по програмата. - текущо ще информираме медиите за напредъка на проекта и т.н. Информацията в Интернет ще съдържат: емблемата на ЕС; „Европейски съюз“; наименование на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; наименованието на програмата, наименованието на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. На закупеното оборудване ще се поставят стикери с изискуемата информация за финансиране по проекта. Етапи за изпълнение на дейността: Етап 1: Избор на изпълнител /1-ви месец/ Етап 2: Дейности по информиране и публичност /месец 1-23/ Дейността ще стартира веднага след подписване на договор за финансиране и определяне на екип по проекта, като мерките за визуализация ще се приложат незабавно., Contracted Amount: 600.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Institute of Oceanology "Fridtjof Nansen" - Bulgarian Academy of Sciences, Contracted Amount*: 21 490.00 , Reported Amount: 28 903.21
Contractors
  • Contractor: Triton Bulgaria Ltd., Contracted Amount*: 170 786.00 , Reported Amount**: 243 980.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Финансирани проекти за еко-иновации, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises cooperating with research institutions (Activites 1 & 3), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Private investment matching public support for innovation or R&D projects (all activities), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 67 322.82 , Reached amount: 71 892.11

Financial Information

Total Project cost 596 500.00 BGN
Grant 443 338.00 BGN
Self amount 153 162.00 BGN
Total actual amounts paid 418 401.65 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване на ДМА (Сървър, Устройство за архивиране на данни, UPS, Рутер - защитна стена, Опорен комутатор – суич, Оборудван комуникационен шкаф, Стационарна компютърна система, Мултифункционално устройство), Estimated Amount: 146 420.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на ДМА (Сървър, Устройство за архивиране на данни, UPS, Рутер - защитна стена, Опорен комутатор – суич, Оборудван комуникационен шкаф, Стационарна компютърна система, Мултифункционално устройство)
    Contractor: Triton Bulgaria Ltd.
    Contract total funded value: 101 493.00
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване на ДНА (Специализиран софтуер - Уеб базирано приложение, осигуряващо идентификация, проектиране, разработка и експлоатация на производствени процеси - 1 бр.), Estimated Amount: 99 500.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на ДНА (Специализиран софтуер - Уеб базирано приложение, осигуряващо идентификация, проектиране, разработка и експлоатация на производствени процеси - 1 бр.)
    Contractor: Triton Bulgaria Ltd.
    Contract total funded value: 69 293.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за мерки за визуализация, Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за мерки за визуализация
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN