Identification

UMIS Number BG14MFOP001-5.003-0001-C02
Project Name Raising the prestige of the products in the Fisheries sector in the Municipality of Pazardzhik
Beneficiary 115175608 UNION FOR INDEPENDENT CREATIVE DISTRIBUTION
Funding EFMDR ==> Maritime and Fisheries Programme
Date of the Contract/Order 28.01.2019
Start Date 28.01.2019
End Date 20.11.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик

Description

Brief description
Настоящето проектно предложение е насочено към   СЕКТОР "ПРОВЕЖДАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ КАМПАНИИ"

         Настоящия проект  има амбицията да проведе  регионална,  рекламна  кампании на територията на община Пазарджик  за повишаване имиджа на  продуктите  от  аквакултури.  Кампанията ще бъде насочена  към представяне на информация  на потребители за различните  видове аквакултури  характерни за региона и  видове аквакултури  с пазарен потенциал.  Успоредно с това  информационната  кампания ще  акцентира  като  посочва и тежките последици за природа и обществото от нежелания улов – бракониерството на аквакултури.
       Посланието на кампанията на Община Пазарджик  ще бъде „Да включим рибата и рибните продукти в своя балансиран и здравословен режим и хранене“.
       Промоционалните дейности  предвиждат запознаване аудиторията с доказаната полезност и висока  хранителна стойност на продуктите от риболов и аквакултури с идеята да се насърчи потреблението им. Предвижда се изработване на Рекламен клип, информационен филм, рибен наръчник, флаери, плакати, беседи пред учениците, и представяне на всички дейности в социалните мрежи. 
       Проектът включва провеждането на различни събития. Предвидена е  и дегустация на рибни продукти и продукти от аквакултури с цел съчетаване  информация с практика в края на кампанията.

                 Акценти в кампанията  ще бъдат към популяризиране на рибни продукти с пазарен потенциал – есетри, африкански сом, пъстърва и характерни за региона видове. Изброените видове имат много добър или отличен пазарен потенциал, тези видове имат търговско значение при отглеждането им за регион Пазарджик. Всички те се отглеждат по  фермерски начин,  което е щадящо за природната среда. Представянето им ще бъде съпроводено и с информация  за намаляване и спиране на  незаконния улов и тежките последици за природата от тези дейности.
Activities
  • Activity: Дейност №1 Начална пресконференция запознаване на местните медии и чрез тях обществеността за предстоящата кампания;: Екипа по проекта ще стартира с първоначална пресконференция, на която ще се представят дейностите на кампанията, целите и резултатите, които ще се постигнат., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност №2 Създаване страница на кампанията в социалните мрежи с цел достигане до максимален брой лица. : Предвиждаме създаване на страница в Социалните мрежи, която да бъде изработена и изготвена професионално в синхрон с целите и слогана на кампнията. Идеята на страницата да може не само чрез информацията, но чрез визията си да привлече внимание върху темите и проблемите на кампанията. Страницата ежедневно ще бъде поддържана. Ще представя предстоящите и текущите дейности по проекта. Ще отразява резултатите от изминалите събития. Предвиждаме страницата да ползва и платените услуги за разпространение с цел да достигне до максимално много лица., Contracted Amount: 900.00 , Reported Amount: 710.00
  • Activity: Дейност №3 Изработка на Слоган, Лого и Графична визия за Кампанията; : Изработка на Слоган, Лого и Графична визия на промоционалната кампания. Тази дейност ще бъде реализирана в две посоки. Първата посока е изработката на слоган и графична визия за популязиране на предимствата от консумация на аквакултури. Втората посока в изработката на слоган и графична визия ще бъде да се спре незаконния улов и последиците за природата от тази дейност. Логото на кампанията ще бъде общо и като отличителен знак. Изпълнението на тази дейности ще бъдат прецизирани и реализирани от специалисти за да може да са лесно запомнящи се и носещи съответното послание с цел постигане на заложеното по проекта. , Contracted Amount: 3 350.00 , Reported Amount: 3 350.00
  • Activity: Дейност №4 Разработване, отпечатване и разпространение на Информационни и материали за кампанията;: Флаер №1 ще бъде насочен към изпълнението на целите на кампанията - подобряване предлагането на пазара на аквакултури в регион Пазарджик; повишаване на потреблението на аквакултури в регион Пазарджик, подобряване на престижа на продуктите от аквакултури отглеждани и получени по метода на слабото въздействие върху околната среда; Изработка – формат А5, хартия 150 грама, гланц, пълноцветни – 4000 броя; Флаер №2 ще бъде насочен към Привличане на вниманието и повишаване на информираността на обществеността за последиците от незаконния улов и бракониерство, като се цели да доведе до ограничаване и намаляване на тези дейности. Изработка – формат А5, хартия 150 грама, гланц, пълноцветни - 4000 броя Плакати - Разработването, отпечатване и разпространение на плакати, съдържащи основните послания на кампанията в двете избрани посоки. При разработването на печатния материал задължително ще се съдържа логото, слогана и избраната графична визия в зависимост от посланието. Задължителен елементи ще бъдат и съответните знаци и абревиатури на оперативната програма. Разпространяването им ще бъде съобразено с нормативната уредба – на позволени от общината места. Плакат №1 Съдържа основните послания на кампанията - полезност и висока хранителна стойност на продуктите от аквакултури и техните предимствата и ползите от употребата им; Формат А3, цветност 4+0, хартия 130 грама. – 1000 броя Плакат №2 Съдържа информация за привличане на вниманието и повишаване на информираността на обществеността за последиците от незаконния улов и бракониерство. Формат А3, цветност 4+0, хартия 130 грама. – 1000 броя Рибен наръчник – малка книжка със забавен вид представяща информация за видовете риба характерни за регион Пазарджик. Ще съдържа информация за аквакултури отглеждат по метода на слабото въздействие върху околната среда с цел да са щадящи за природата и ползите от консумацията. Включените аквакултури ще бъдат с висок пазарен потенциал съгласно нормативните документи на ИАРА. Информацията за определените видове ще бъде съпроводена и с кратки и бързи рецепти за приготвяне на дадената риба. Формат - А6 -големина , 5 листа,+ 2 корици, УВ ЛАК, цвят 4+4 , 150 грама хартия - 500 броя. Разпространението на всички информационни материали ще става на ключови места в общината където човеко потока е голям - обществени, частни и държавни институции. Специално внимание ще бъде отредено и на местата за разпространение в търговската мрежа където хората правят своя избор при закупуването на храна като по този начин ще достигнат до максимален брой лица. Всички ще имат и своя електронен вариант, които ще бъде разпространяван ежедневно през социалните мрежи. Описаните информационни материали по кампанията ще бъдат разпространени по всички населените места на община Пазарджик. Населените места на общината са 32 броя. Разпространяването на материалите ще бъде съпроводено и с осъществяване на контакти с местните представители и общественици държавни и обществени учреждения, формални и неформални групи. – кметства, читалища, училища, пенсионерски клубове, места където се събират местните представители и др. С цел достигане до максимален брой лица заложените по-горе информационни материали ще бъдат разпространени и на възлови обществени места в общинските центрове на Област Пазарджик. Общинските центрове в област Пазарджик са 12 на брой и изготвените материали ще им бъдат предоставени и разлепени за да може и местната общественост да бъде информирана. Това ще даде мащабност на кампанията и ще обхване населени места с проблеми в незаконния улов поради наличността на големи водни обекти. , Contracted Amount: 10 660.00 , Reported Amount: 10 660.00
  • Activity: Дейност № 5 - Изработка на информационен филм и Разпространение сред учениците в Община Пазарджик: Времетраене до 10 минути. Съдържание, основните послания на кампанията - полезност и висока хранителна стойност на продуктите от аквакултури и техните предимствата и ползите от употребата им. Ще бъдат представени риби характерни за регион Пазарджик, аквакултури, които се отглеждат по метода на слабото въздействие върху околната среда с цел да са щадящи за природата и ползите от консумацията им. Филма ще бъде разпространен сред училищата на община Пазарджик – предоставен безплатно като училищен материал за часовете по здравословно хранене. С цел неговото популяризиране се предвижда пилотно провеждане на 10 лекции сред учениците 1-5 клас или 7-12 год. Таргетиране на тази целева група е цел да насочим част от основните ни дейности към подрастващото поколение, което трябва на този етап да изгражда и формира здравословни хранителни навици, едно от които е консумация на аквакултури. В беседите ще се насочи и вниманието на подрастващите към вредите за природата от незаконния улов-бракониерство. На тази възраст се формират навици и ценности, което е важно младите хора да изграждат правилна позиция за опазване на природните дадености. Формат: 1 брой до 10 мин. Quicktime (.mov); Codec: DV25 Filed Order: Lower field, Resolution: 720*576 (PAR-1.09) Audio: 48KHz 16bit, Stereo (uncompressed), Level: -9dB , Contracted Amount: 9 450.00 , Reported Amount: 9 450.00
  • Activity: Дейност № 6 Изработка на 30 сек. Рекламен клип и Разпространение на клипа: Изработка и Разпространение на Рекламния клип за популяризиране на ползите от консумация на риба с цел повишаване на потреблението на аквакултури в регион Пазарджик и подобряване на престижа на продуктите от аквакултури отглеждани и получени по метода на слабото въздействие върху околната среда. Целева група - обществеността на регион Пазарджик. Посланието ще е насочено към важната хранителна стойност на аквакултурите с цел промяна на тяхното потребителско поведение и успоредно с това повишаване консумацията на аквакултури. Това от своя страна ще доведе до подобряване на имиджа на сектора. Продължение на тази дейност е да бъде представен на широката общественост. За тази цел ще бъде закупено рекламно време на наличните видео билборди, които са на централни места в града за излъчване на рекламния клипа. Екипа по проекта предвижда в рамките на месец след избора на изпълнител да изготви рекламния клип. За период от 3 месеца ще бъде излъчван на видео стена в централната част на града всеки ден по 3 пъти на ден. Период на излъчване на клипа – 3 месеца; Формат на клипа -1 брой до 30 сек.; Quicktime (.mov); Codec: DV25 Filed Order: Lower field, Resolution: 720*576 (PAR-1.09) Audio: 48KHz 16bit, Stereo (uncompressed), Level: -9dB , Contracted Amount: 6 400.00 , Reported Amount: 6 400.00
  • Activity: Дейност № 7 Рибна дегустация в централната част на град Пазарджик: В края на информационната кампания предвиждаме да бъде извършена Рибна дегустация на подходящо място в центъра на града. Идеята на дегустацията е да се съчетае с местно обществено събитие за да се използва максимално ситуацията за обхващане на по-голям кръг от обществеността. На специално подготвен щанд ще се приготвят и предлагат местни видове риба отглеждани във ферми и рециркулационни системи от регион Пазарджик. Успоредно с това ще бъде изработен и поставен рекламно забавен макет на риба, с който може да се снимат по забавен начин участниците в дегустацията. Като допълнение към дегустационния щанд ще бъде изграден детски кът с аниматор, който по забавен за децата начин ще им предоставя информация за рибата, нейните хранителни стойности и колко е важно да пазим природата. Като част от цялостната концепция за дегустацията ще бъде проведена и кратка анкета където участниците ще изкажат мнението си аквакултурите, консумират ли рибни продукти и оценка за дегустираните аквакултури. Анкетата ще бъде обработена и представена във финалния етап на проекта - заключителната пресконференция., Contracted Amount: 5 880.00 , Reported Amount: 5 880.00
  • Activity: Дейност № 8 Заключителна пресконференция запознаване на местните медии и чрез тях обществеността постигнатото за периода на реализиране на кампанията;: Екипа на проекта ще реализира заключителна пресконференция , на която ще представи подробно изпълнението дейности, постигнатите резултати и възможностите, които могат да бъдат продължени в бъдеще с цел консумацията на аквакултури в региона да нарасне значително. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: FACE EOOD, Contracted Amount*: 43 740.00 , Reported Amount**: 36 450.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой на проектите за мерки за предлагане на пазара и помощи за складиране, Measure Unit: Number, Base Value: 1.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Промяна в обема на първите продажби, които не са осъществени от ОП, Measure Unit: тонове, Base Value: 1.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Изменение в стойността на първите продажби, които не са осъществени от организации на производители, Measure Unit: EUR, Base Value: 2 000.00 , Target amount: 3 000.00 , Reached amount: 1 000.00

Financial Information

Total Project cost 36 450.00 BGN
Grant 36 450.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 36 450.00 BGN
Percentage of EU co-financing 75.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Изработка на информационен филм и Разпространение сред учениците в Община Пазарджик, Estimated Amount: 9 450.00
  • Differentiated position 1: Изработка на информационен филм и Разпространение сред учениците в Община Пазарджик
    Contractor: FACE EOOD
    Contract total funded value: 43 740.00
Procedure 2 Subject to due process: Разработване, отпечатване и разпространение на Информационни и материали за кампанията;, Estimated Amount: 10 660.00
  • Differentiated position 1: Разработване, отпечатване и разпространение на Информационни и материали за кампанията;
    Contractor: FACE EOOD
    Contract total funded value: 43 740.00
Procedure 3 Subject to due process: Изработка на 30 сек. Рекламен клип и Разпространение на клипа, Estimated Amount: 6 400.00
  • Differentiated position 1: Изработка на 30 сек. Рекламен клип и Разпространение на клипа
    Contractor: FACE EOOD
    Contract total funded value: 43 740.00
Procedure 4 Subject to due process: Изработка на Слоган, Лого и Графична визия за Кампанията; , Estimated Amount: 3 350.00
  • Differentiated position 1: Изработка на Слоган, Лого и Графична визия за Кампанията;
    Contractor: FACE EOOD
    Contract total funded value: 43 740.00
Procedure 5 Subject to due process: Рибна дегустация в централната част на град Пазарджик, Estimated Amount: 5 880.00
  • Differentiated position 1: Рибна дегустация в централната част на град Пазарджик
    Contractor: FACE EOOD
    Contract total funded value: 43 740.00
Procedure 6 Subject to due process: Създаване и поддръжка на страница на кампанията в социалните мрежи ., Estimated Amount: 714.80
  • Differentiated position 1: Създаване и поддръжка на страница на кампанията в социалните мрежи .
    Contractor: FACE EOOD
    Contract total funded value: 43 740.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN