Identification

UMIS Number BG16RFOP001-7.001-0026-C03
Project Name Lot 26 „Road III-507 Kardzhali – Most - Manastir from km 0+055 to km 26+109, with a total length of 26,054 km, region of Kardzhali”
Beneficiary 000695089 ROAD INFRASTRUCTURE AGENCY
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 12.07.2017
Start Date 12.07.2017
End Date 19.10.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали

Description

Brief description
Основна цел на настоящото проектно предложение е рехабилитация на път III–507  Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с дължина  26.054 км. С подобряване и модернизация на технико-експлоатационните характеристики на пътната отсечката ще се постигане еднородност на пътната настилка, ще се осигурят условия на безопасност на движението и комфорт на пътуващите. Подобрените условия за преминаване по пътния участък ще окажат благоприятно въздействие върху целевите групи по настоящия проект и крайните бенефициенти – населението на област Кърджали. Осъществяването на дейностите предвидени по настоящия проект ще допринесе за подобряване на качеството на живот и работна среда, както и осигуряването на нови възможности за повишаване конкурентно способността в региона. Рехабилитираният пътен участък от път III–507 ще подобри достъпността до TEN-T мрежата на товари и пътници в рамките на региона, с което  ще бъде постигната и целта на настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна помощ.  Основните дейности, които са заложени за успешната реализацията по проекта са: 
- Сформиране на екип за управление на проекта, който да управлява и координира всички дейности и участници в реализацията на инвестиционното предложение; 
- Избор на Изпълнител за извършване на строително монтажни работи, подписване на договор с него и извършване на рехабилитация на обекта; - Избор на Изпълнител на строителен надзор (Консултант) на проекта, подписване на договор с него и извършване на консултантски услуги;
 - Осъществяване на авторски надзор на обекта;
 - Осъществяване на одит на проекта от сертифициран одитор; 
- Избор на Изпълнител на информация и публичност на проекта, подписване на договор с него и изпълнение на информация и публичност на проекта; 
- Въвеждане на обекта в експлоатация; 
 -Верификация на разходите и отчитане на постигнатите резултати.
Activities
  • Activity: ЕКИП ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Сформиране на екип за управление на проекта, разпределение на функциите. След представяне на проектното предложение със Заповед ще бъде определен екип за управление на проекта. Екипът ще включва експерти от Агенция “Пътна инфраструктура”, от специализираните териториални звена на АПИ – Областно пътно управление Кърджали. Определянето на членовете на екипа ще бъде съобразено с изискванията на ПМС № 189 от 28 юли 2016 г. за определяне на националните правила за допустимост на разходите по програмите съфинансирани от Европейските структурни инвестиционни фондове за програмен период 2014 - 2020 г и Закона за управление на средствата от Европейските структурни инвестиционни фондове. При избора на членовете на екипа се прилагат утвърдени от УС на АПИ Правила за избор на членове и работа на екипите за управление на проекти на Агенция „Пътна инфраструктура”, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж” (2014-2020). Обхватът на задълженията и изискванията за всеки член от екипа за управление са определени в утвърдено техническо задание за всяка позиция в екипа., Contracted Amount: 281 000.00 , Reported Amount: 256 023.53
  • Activity: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: 2.1. Провеждане на тръжна процедура и подписване на договор с избрания изпълнител - подготовка на тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на строителство, включително и изпълнение на мерките за информация и публичност на проекта; -провеждане на процедурата за избор на изпълнител на дейността; -определяне на изпълнител на дейността; -сключване на договор за изпълнение на дейността; Ще бъде изготвена тръжна документация в съответствие с изискванията на Закона за обществени поръчки /ЗОП/, съдържаща: критерии за подбор на участниците и критерии за възлагане на поръчката, посочени в методика за комплексна оценка. Ще бъде обявена обществена поръчка за избор на изпълнител на дейността. Обществената поръчка ще бъде възложена чрез провеждане на открита процедура по реда на ЗОП, като за целта ще бъде обявена процедура, включваща няколко обособени позиции, които обхващат проектни предложения за кандидатстване за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020. Възлагането на изпълнение на дейността ще се извърши след провеждането на процедурата, класирането на офертите в съответствие със заложената в тръжната документация методика за оценка на офертите и сключване на договор с избрания изпълнител. 2.2. Изпълнение на СМР Началото на строителството започва със съставянето на Протокол (Образец) 2а, с което изпълнителят е въведен на строителната площадка. Изпълнителят извършва геодезическо заснемане на теренната основа на базата, на който се прави съпоставка между проектните и екзекутивните данни и се уточняват евентуални различия в количествата на съответните видове работи за изпълнение на Строежа. Изпълнителят изготвя и предоставя актуализирана технологично-строителна програма, с включен в нея линеен график за изпълнение на СМР. С одобрението на технологично-строителната програма започва и същинското строителство на обекта. Изпълнителят извършва строително-монтажни дейности съгласно одобрения технически проект, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и Законовите разпоредби. По време на строителството Изпълнителят следва да: - поема пълна отговорност за качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора; - съставя пълно и правилно всички актове и протоколи; - осъществява лабораторен контрол с акредитирана строителна лаборатория при спазване на действащите нормативни документи; - взема необходимите мерки за опазване на пътищата ползвани от него по време на строителството и за сигурността на преминаващия пътен трафик; - следи за осигуряването на временната организация по време на строителството; - спазва изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; - недопуска увреждане на трети лица и имоти; - следи за годността на Строежа за въвеждане в експлоатация; Изпълнителят съхранява на строежа Заповедна книга, в която се вписват всички предписания и заповеди, свързани с изпълнението на СМР, издадени от оправомощени за това лица и специализирани контролни органи съгласно Закона за устройство на територията. След изпълнението на Строежа до степен на Съществено завършване, Изпълнителят изготвя екзекутивна документация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията и уведомява за готовността си да предаде Строежа. След извършване на успешни изпитвания на обекта се съставя Констативен акт (Образец) 15 за установяване годността за приемане на строежа. Изпълнителят представя Сертификат за приключилите СМР (Сертификат за съществено завършване). Индикативната стойност за строителството на Лот 26 „Път III-507 Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с обща дължина 26,054 км, област Кърджали" е 13 720 457 без ДДС., Contracted Amount: 13 720 457.00 , Reported Amount: 16 394 050.78
  • Activity: АВТОРСКИ НАДЗОР: Авторският надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи на обекта ще се осъществява от проектанта на работния проект, съгласно сключен договор за проектиране на обекта, с който е възложено и упражняването на авторски надзор по време на строителството. Ще се упражнява авторски надзор в пълно съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършването на авторски надзор. Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи: -Подписване на протоколи и актове съгласно ЗУТ и сключения договор; -Обсъждане и промяна на конструктивните решения; -Одобряване на конструктивни решения; -Изготвяне на ревизирани чертежи/проекти; -Изменение на проектни части по време на работа; -Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част на площадката за всички етапи на изпълнение на проекта; -Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице; -Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност; -Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и ВОД (временна организация на движението); -Проектантът съгласува екзекутивни чертежи; -Проектантът уведомява своевременно Възложителя за промяна в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; -При необходимост изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа;, Contracted Amount: 5 000.00 , Reported Amount: 6 000.00
  • Activity: СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР: 4.1. Провеждане на тръжна процедура и подписване на договор с избрания изпълнител - подготовка на тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на дейността; - провеждане на процедурата за избор на изпълнител на дейността; - определяне на изпълнител на дейността; - сключване на договор за изпълнение на дейността; Изготвена е тръжна документация в съответствие с изискванията на Закона за обществени поръчки /ЗОП/, съдържаща: критерии за подбор на участниците и критерии за възлагане на поръчката, посочени в методика за комплексна оценка. Обявена е обществена поръчка за избор на изпълнител на дейността. Обществената поръчка ще бъде възложена чрез провеждане на открита процедура по реда на ЗОП, като за целта ще бъде обявена процедура, включваща няколко обособени позиции, които обхващат проектни предложения за кандидатстване за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020. Възлагането на изпълнение на дейността ще се извърши след провеждането на процедурата, класирането на офертите в съответствие със заложената в тръжната документация методика за оценка на офертите и сключване на договор с избрания изпълнител. 4.2. Изпълнение на строителен надзор Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на Закон за устройство на територията (ЗУТ) и ще включва: осигуряване законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект и изискванията на ЗУТ, контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи, необходими за оценка на строителните дейности във връзка с изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба на Министъра на РРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация и др. След приключване на СМР на обекта с подписан констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – образец 15 , от изпълнителя на строителния надзор ще бъде извършено геодезическо заснемане в съответствие със Закона за кадастъра и с цел предоставяне на данните от заснемането на Агенцията по кадастър за отразяване в регистрите. За окончателно извършване на услугите по етапа на изпълнение на строежа се определя датата на въвеждане на Строежа в експлоатация. Индикативната стойност за изпълнение на строителния надзор на Лот 26 „Път III-507 Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с обща дължина 26,054 км, област Кърджали" е 300 000 без ДДС., Contracted Amount: 300 000.00 , Reported Amount: 244 894.80
  • Activity: ВЪВЕЖДАНЕ НА ОБЕКТА В ЕКСПЛОАТАЦИЯ: Целта на тази дейност е след приключването на СМР, „Път III-507 Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с обща дължина 26,054 км, област Кърджали" да се въведе в експлоатация. За тази цел е необходимо: • Заплащане на необходимите такси за въвеждане на строежите в експлоатация; • Изготвяне на необходимите актове и протоколи; • Организиране на Държавна приемателна комисия и подписване на Протокол за установяване на годността за ползване на строежа – образец 16. • Издаване на Разрешение за въвеждане на строежа в експлоатация, Contracted Amount: 20 000.00 , Reported Amount: 18 000.00
  • Activity: МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ: Дейността се изразява в популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) в съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013г. за определяне на общо приложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд , Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014г. При изпълнението на проекти, съфинансирани от фондовете на ЕС е необходимо постигане на широка информираност на обществеността за целите и резултатите на проекта, както и подчертаване ролята на Общността за реализацията на проекта и обществените ползи от него. Постигане на прозрачност и публичност при реализиране на проекта. Част от дейностите по изпълнение мерките по информация и комуникация ще бъдат изпълнявани от изпълнителя на СМР. За изработването и доставката на рекламни материали, популяризиращи програмата ще бъде проведена тръжна процедура с предмет: Изработване и доставка на рекламни материали за проектите от четвърти етап на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., част от процедурата е изработването на рекламни материали за Лот 26., Contracted Amount: 14 700.00 , Reported Amount: 16 194.00
  • Activity: ОДИТ НА ПРОЕКТА: Съгласно изискванията на Оперативна програма „Региони в растеж” в рамките на проекта ще бъде извършен независим финансов одит от лицензиран одитор. Целта на независимия финансовия одит на проекта е да извърши оценка на проекта съгласно определени критерии за съответствие, в т.ч. да извърши верификация на разходите по проекта и да изрази одиторско мнение по отношение на вярното и честно представяне на договорните условия във финансовия отчет. След направената от одитора проверка, същият ще изготви доклад, който ще бъде приложен към окончателния финансов отчет на проекта, изготвен от екипа за управление на проекта. За целите на проекта одита ще бъде извършен от лицензиран одитор (регистриран експерт-счетоводител или фирма за одит), избран след провеждане на открита процедура за избор на изпълнителас предмет „Избор на изпълнител за извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите за Лот 24, Лот 25, Лот 26 на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020"., Contracted Amount: 4 000.00 , Reported Amount: 1 137.60

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Tatyana, Contracted Amount*: 18 300.00 , Reported Amount**: 9 563.61
  • Contractor: Jivko, Contracted Amount*: 18 300.00 , Reported Amount**: 2 578.62
  • Contractor: Biserka, Contracted Amount*: 28 400.00 , Reported Amount**: 34 552.05
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 14 000.00 , Reported Amount**: 17 549.08
  • Contractor: "Brain storm consult-OD" OOD, Contracted Amount*: 1 137.60 , Reported Amount**: 1 137.60
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 28 400.00 , Reported Amount**: 26 168.51
  • Contractor: "Via - Plan" EOOD, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 6 000.00
  • Contractor: Katya, Contracted Amount*: 14 600.00 , Reported Amount**: 9 068.63
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 28 400.00 , Reported Amount**: 29 793.48
  • Contractor: Dimitar, Contracted Amount*: 13 550.00 , Reported Amount**: 3 424.90
  • Contractor: DZZD " Sdrujenie Patconsult 2000 - TRI ES", Contracted Amount*: 212 952.00 , Reported Amount**: 244 894.80
  • Contractor: Albena, Contracted Amount*: 27 550.00 , Reported Amount**: 34 838.16
  • Contractor: Asya, Contracted Amount*: 27 550.00 , Reported Amount**: 20 574.94
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 18 250.00 , Reported Amount**: 26 341.95
  • Contractor: Ivaylo, Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 3 463.47
  • Contractor: Gencho, Contracted Amount*: 28 800.00 , Reported Amount**: 11 885.94
  • Contractor: DZZD "III MOST 2018", Contracted Amount*: 16 465 064.43 , Reported Amount**: 16 397 290.78
  • Contractor: "D M I Divelopment" EOOD, Contracted Amount*: 12 954.00 , Reported Amount**: 12 954.00
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 28 400.00 , Reported Amount**: 26 220.19
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: "Patstroiingenering" AD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "Patconsult 2000" EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "GBS -Infrastrukturno stroitelstvo" AD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "TRI ES" EOOD, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Passenger flow, Measure Unit: хиляди души, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 2 025.39
Indicator 2 Засегнати площи в защитени зони и защитени територии, Measure Unit: decare, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Брой проекти, попадащи изцяло или частично в защитени зони и защитени територии, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Roads: Total length of reconstructed or upgraded roads, Measure Unit: километри, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.05 , Reached amount: 26.05
Indicator 5 Freight flow, Measure Unit: хиляди тона, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 1 754.35

Financial Information

Total Project cost 15 899 713.41 BGN
Grant 15 899 713.41 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 15 899 713.41 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 823 253.22 0.00 823 253.22 ДЗЗД "111 МОСТ 2018"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 10 647.60 0.00 10 647.60 ДЗЗД "Сдружение Пътконсулт 2000 - ТРИ ЕС"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 300.00 0.00 300.00 "Виа - План" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 56.88 0.00 56.88 "Брейн сторм консулт-ОД" ООД
Липса на добро финансово управление 399 712.97 0.00 399 712.97 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите за проекти: Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020"., Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите за проекти: Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020".
    Contractor: "Brain storm consult-OD" OOD
    Contract total funded value: 1 137.60
Procedure 2 Subject to due process: „Изработване и доставка на рекламни материали за проекти: Лот 24, Лот 25 и Лот 26 по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020“., Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: "Изработка и доставка на рекламни материали за 3 /три/ обекта: Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на ОПРР 2014-2020"
    Contractor: "D M I Divelopment" EOOD
    Contract total funded value: 12 954.00
Procedure 3 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Генчо Стоицов Георгиев - ръководител на проект
    Contractor: Gencho
    Contract total funded value: 28 800.00
  • Differentiated position 2: Петя Костова Димова - зам. ръководител на проект
    Contractor: Petya
    Contract total funded value: 28 400.00
  • Differentiated position 3: Албена Михайлова Радева - технически експерт
    Contractor: Albena
    Contract total funded value: 27 550.00
  • Differentiated position 4: Ася Василева Чипева - технически експерт
    Contractor: Asya
    Contract total funded value: 27 550.00
  • Differentiated position 5: Катя Николова Величкова - финансов експерт
    Contractor: Katya
    Contract total funded value: 14 600.00
  • Differentiated position 6: Димитър Иванов Петков - счетоводител
    Contractor: Dimitar
    Contract total funded value: 13 550.00
  • Differentiated position 7: Бисерка Сашова Борисова - експерт мониторинг
    Contractor: Biserka
    Contract total funded value: 28 400.00
  • Differentiated position 8: Елена Иванова Паисиева - координатор
    Contractor: Elena
    Contract total funded value: 28 400.00
  • Differentiated position 9: Ивайло Иванов Петков - КБЗ
    Contractor: Ivaylo
    Contract total funded value: 4 800.00
  • Differentiated position 10: Даниела Славчева Брязова - КБЗ и финансист
    Contractor: Daniela
    Contract total funded value: 18 250.00
  • Differentiated position 11: Петя Любенова Парталова - юрист
    Contractor: Petya
    Contract total funded value: 28 400.00
  • Differentiated position 12: Живко Иванов Боговски-КБЗ
    Contractor: Jivko
    Contract total funded value: 18 300.00
  • Differentiated position 13: Мария Панчева Иванова
    Contractor: Maria
    Contract total funded value: 14 000.00
Procedure 4 Subject to due process: Определяне на изпълнител за строителството на обект: Лот 26 „Път III-507 Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с обща дължина 26,054 км, област Кърджали" , обособена позиция 3 от открита процедура с предмет:„Определяне на изпълнител за строителството на 3 обекта – Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на ОП „Региони в растеж“ 2014 – 2020., Estimated Amount: 13 723 157.00
  • Differentiated position 1: Определяне на изпълнител за строителството на обект: Лот 26 „Път III-507 Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с обща дължина 26,054 км, област Кърджали" , обособена позиция 3 от открита процедура с предмет:„Определяне на изпълнител за строителството на 3 обекта – Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на ОП „Региони в растеж“ 2014 – 2020.
    Contractor: DZZD "III MOST 2018"
    Contract total funded value: 16 465 064.43
Procedure 5 Subject to due process: Определяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка със строителството на обект: Лот 26 „Път III-507 Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с обща дължина 26,054 км, област Кърджали" , обособена позиция 3 от открита процедура с предмет: „Определяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка със строителството на 3 обекта - Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на ОП „Региони в растеж“ 2014 – 2020., Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: Определяне на изпълнител за консултантска услуга във връзка със строителството на три обета - Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на ОПРР 2014-2020 по обособени позиции
    Contractor: DZZD " Sdrujenie Patconsult 2000 - TRI ES"
    Contract total funded value: 212 952.00
Procedure 6 Subject to due process: Разработване на проекти в пълна степен на проектна готовност, с които Агенция „Пътна инфраструктура” ще има възможност да кандидатства за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020г. и осъществяване на авторски надзор по време на строителството по две обособени позиции, Estimated Amount: 224 500.00
  • Differentiated position 1: Авторски надзор
    Contractor: "Via - Plan" EOOD
    Contract total funded value: 6 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN