Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2174-C01
Project Name IMPROVING ACCESS TO EMPLOYMENT IN ECOTECHPRODUCTS ltd
Beneficiary 202087739 ECOTECPRODUCTS Ltd
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 21.04.2017
Start Date 21.04.2017
End Date 21.10.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Ловеч, Троян, с.Дълбок дол

Description

Brief description
„ЕКОТЕКПРОДУКТС” ЕООД е инженерингова фирма с основна дейност в областта на устойчиво използване  на енергията. Фирмата има богат опит във внедряването на индустриално оборудване и изграждането на енергийно ефективни системи. Дружеството извършва целият цикъл от дейности в областта на топло-енергийните технологии във всички сектори на бита и индустрията. Фирмата е акредитирана за извършване на сертифициране на сгради и обследване за енергийна ефективност.
С настоящия  проект компанията ще създаде шест нови работни места с цел устойчиво интегриране на пазара на труда и в частност в Екотехпродуктс на най-уязвимите групи на трудовия пазар: на младите хора, които не са ангажирани с трудова дейност образование или обучение – младежи до 29 години и трайно безработни и неактивни лица. Ще се осигури трайна заетост на следните специфични категории: 1 безработен младеж до 29 год. и 5 продължително безработни и неактивни лица. С осигуряването на финансов ресурс за възнаграждения ще се създадат условия за формиране на устойчива заетост и посрещане потребностите на тези лица. Ще се решат основните им проблеми свързани с липсата на възможности за трудова заетост, социална изолация, невъзможност за трудова реализация, осмисляне на ежедневието, получаване правомощия и респективно отговорности. С предвиденото за закупуване оборудване по проекта, с високи технически характеристики, ще се обезпечи създаването на нови работни места за представителите на целевата група, с което ще се подобри работната среда на фирмата и ще се осигури заетост на лицата от целевата група. Изпълнението на дейностите по проекта и опита на компанията ще позволи да се изпълни целта на проекта – разкриване на нови работни места за представители на целевата група и ще съдейства за осигуряване на устойчивост на резултатите от проекта и тяхното бъдещо мултиплициране, което ще позволи нарастване на приходите от основна дейност и продължаване политиката на социална и трудова интеграция на хора изложени на риск.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца: Дейност "Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца" има за цел да осигури предпоставки насочени към постигане на целите на проекта, чрез създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица, в това число достъп до заетост за търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработни лица, както и устойчивото интегриране на пазара на труда на младо брзработно лице. В следствие на индентифициране нуждите на обособените целеви групи, чрез изпълнение на дейността ще бъдат интегрирани представителите на една от най-уязвимите целеви групи на пазара на труда: лице от целева група продължително безработни и неактивни лица и трайно безработни и неактивни хора. Изпълнението на дейността ще създаде условия и сигурни резултати, които са устойчиви по своята същност – създадени нови работни места, а оттук и нови умения и възвърната мотивация за работа на безработни и неактiвни лица. Тези резултати гарантират устойчивостта на инициативата в рамките на настоящия проект. Дейността включва процедурата за подбор на представители на целевите групи и наемането на 6 безработни лица и неактивни лица в това число – 1 бр. лице от целева група продължително безработни и неактивни лица на позиция търговски представител и 5 продължително безработни и неактивни лица за следните длъжностни позиции: - Асистент офис -1 бр. ; Експерт маркетинг-1 бр. Монтажник, инсталиране на промишлено оборудване-2 бр. , Търговски представител-1 бр. С осигуряването на финансов ресурс за възнаграждения и осигуровки за сметка на работодателя ще се създадат условия за осигуряване на устойчива заетост и посрещане потребностите на тези лица. Ще се решат основните им проблеми свързани с липсата на възможности за трудова заетост, социална изолация, невъзможност за трудова реализация. Изпълнението на дейността ще стартира с началото на изпълнението на проекта. Времевият обхват на дейността е съобразен с логическа последователност в изпълнението на дейностите и преди да се пристъпи към изпълнението на дейността по закупуване на оборудване свързано със създаването на нови работни места, ще бъдат наети конкретните лица.. Подготовката за изпълнението на дейността ще стартира през първи проектен месец и ще завърши през шеснадесети проектен месец, като премине през следните етапи: 1. Организиране и обявяване на процедура за подбор на кандидатите за обявените позиции - 1-2 проектен месец; 2. Провеждане на процедура за подбор на какдидатите 3-4 проектен месец ; 3. Сключване на трудови договори и наемане на лицата за период от от 12 месеца (5 -16 проектен месец) . Опитът на управителя на фирмата проф. Спасов при наемане на млади хора и при осигуряване на възможности за хора без работа , както и богатия опит при управление на сходни проектни дейности на ръководителя проект , ще осигури постигането на целите и предвидените резултати. Освен, че дружеството ще наеме лица от посочените специфични целеви групи, в рамките на проекта ще се вземат необходимите мерки за осигуряване на благоприятна работна среда и възможност за професионално израстване. Изпълнението на предвидената дейност и осигруряването на възнаграждения за новонаетите лица ще направи възможно решаването на специфичните проблеми, които съпътстват лицата от групите в риск при намирането на работно място и същевременно ще помогнат на дружеството, благодарение на ангажирането на необходимия човешки ресурс необходим за развитието му. Направените от Екотекпродуктс ЕООД разчети показват, че ще с разкриването на 6 броя нови работни места ще се увеличи конкурентоспособността на фирмата и ще се осигурят условия за дългосрочно ангажиране на заетите лица във фирмата., Contracted Amount: 37 116.00 , Reported Amount: 37 116.00
  • Activity: Закупуване на оборудване , свързано със създаването на нови работни места: Дейност „Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места“ е пряко свързана с проектната дейност по наемане на безработни и неактивни лица и с нуждите на представителите на целевата група. Тази дейност включва обезпечаване с материални ресурси на изпълнението на служебните задължения на новонаетите хора и гарантиране на конкурентното позициониране на фирмата на пазара на услуги и продукти в сектор топло-енергийните технологии, оттук и осигуряване на трайна заетост в компанията. Предвидените за придобиване ДМА са необходими за създаване на новите работни места за представителите на целевата група на трайно безработните и неактивни лица над 30 години и по конкретно на Асистент офис -1 бр. ; Експерт маркетинг-1 бр. Монтажник, инсталиране на промишлено оборудване-2 бр. Компанията разполага с необходимите материални активи (мобилни компютри и софтуерни продукти ) за изпълнение на професионалните задължения по изграждане и утвърждаване бизнес отношенията с нови корпоративни клиенти от двамата новоназначените търговски представители. Дейността предвижда придобиване на следните активи: 1 брой лаптоп, 1 брой цветна копирна машина, 1 брой анемометър и 1 брой ултазвуков дебитометър за тежки флуиди. Закупеното оборудване, предмет на дейността ще е необходимо за създадените нови работни места от представителите на целевата група и ще се се използваа активно за извършване на трудовата дейност от новонаетите лица- Асистент офис -1 бр.; Експерт маркетинг-1 бр. Монтажник, инсталиране на промишлено оборудване-2 бр. Нашата цел е да имаме оборудване с високи технологични характеристики, с което ще се подсигури дългосрочната заетост на лицата от целевата група, ще се подобри технологичната среда на фирма Екотекпродуктс и ще се осигури трайна заетост. Гореизброеното оборудване е пряко свързано с професионалните отговорности на новонаетите служители. За поддръжка и администриране дейността на офиса ще бъде закупена копирна машина, която ще се иползва от „асистента ,офис“ при координиране информационния поток в компанията. За изпълнение на задълженията на маркетинговия специалист по планиране, разработване и организиране на рекламни политики и компании, които подпомагат продажбите на компанията ще бъде закупен лаптоп ( мобилен компютър ) с високо ниво на скалируемост и мащабируемост. Ще се създаде технологична предпоставка за осъществяване на основните му длъжностни изисквания по събиране и анализиране на информацията относно потребителксите предпочетания и вкусове на клиентите инвестиращи във високо ефективни енергийни системи. Закупеното със средства по настоящата процедура инструментално оборудване ( анемометър и дебитометър) ще се използва от повече от едно лице от представителите на едната целевата група-трайно безработни лица над 30 години, а именно и от двете лица назначени на длъжност „монтажник , инсталиране на промишлено оборудване“. Ще се се осигури материалната предпоставка за изпълнение на трудовата дейност по инсталиране и тестване на енергийно ефективни системи ,която е изключително важна услуга в портфолиото на фирмата. Разходите за дейността изцяло попадат в код по област на интервенция 102 и са предвидени за материално осигуряване на новоназначените трайно безработни и неактивни лица над 30 год. Обезпечаването с изброеното оборудване ще позволи да се изпълни основната цел на проекта – разкриване на нови работни места за представители на целевата група, както и ще съдейства за осигуряване на устойчивост на резултатите от проекта и тяхното бъдещо мултиплициране. , Contracted Amount: 18 500.00 , Reported Amount: 13 372.38
  • Activity: Управление на проекта: Целта на дейността е създаване на условия за успешно, ефективно и качествено изпълнение на заложените дейности по проекта. В рамките на тази дейност ще се назначи конкретния ключов експерт, които ще са ангажира с изпълнението на проекта. Експертът Ръководител на проекта ще бъде отговорен за цялостното изпълнение на проекта и прилагане на националното и европейското законодателство в областта на управление на договори за безвъзмездна финансова помощ със средства от Структурните фондове. Тази дейност е предпоставка, както за успешното планиране, мониториране и отчитане на всички дейности по проекта, така и за предварителната оценка на евентуални проблеми и трудности с цел тяхното ефективно преодоляване. В рамките на дейността ще се осигури човешкия ресурс за осигуряване на подготовката и провеждането на търгове за избор на подизпълнители и процедури за наемане на персонал, мониторинга на проекта, както и техническото и финансово отчитане, съобразно изискванита на програмата., Contracted Amount: 6 174.00 , Reported Amount: 6 174.00
  • Activity: Информираност и публичност: При изпълнение на проекта ще бъдат предприети мерки за осигуряване на публичност, прозрачност и всички необходими действия за популяризиране на обстоятелството, че Европейския съюз финансира проекта. Във всички изработени документи и материали по проекта изрично ще се указва финансирането осигурено от ЕСФ и ще се спазват графичните изисквания и правила за визуална идентичност. На закупеното оборудване, обезпечаващо работните места ще се поставят стикери, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОП РЧР . На интернет страницата на Екотекпродуктс ЕООД ще се даде кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, с открояване на финансовата подкрепа от ЕС. Емблемите, изписването и позоваването на ЕСФ ще се виждат при отваряне на страницата и ще са в шрифтове и цветност указани в Регламент 821/2014. На видно място ще се постави информационна табела със задължителни елементи съгласно Регламент (ЕС) № 1303/2013 и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: STEMO OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DELCHEV I SIN - DID EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 498.00
  • Contractor: STEMO OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 974.38
  • Contractor: TERA BAIT BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 900.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 61 790.00 BGN
Grant 61 790.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 55 529.03 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Неизпълнение на индикатори 10.00 0.00 0.00 0.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване свързано със създаването на нови работни места, Estimated Amount: 18 500.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 : Доставка на лаптоп - 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 : Доставка на Цветна копир машина - 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 : Доставка на Анемометър - 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4 : Доставка на Ултразвуков дебитомер за тежки флуиди - 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN