Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0680-C02
Project Name Creating new jobs in SVEMAR Ltd
Beneficiary 103841707 SVEMAR Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 11.08.2016
Start Date 11.08.2016
End Date 11.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Предмет на дейност на „СВЕМАР” ООД е дизайн, изграждане и поддържане на зелени площи. За 12 годишната си практика СВЕМАР ООД се доказа като надежден и сигурен партньор при проектиране и реализиране както на средни по размер, така и на мащабни благоустройствени и паркоустройствени проекти. От създаването си, фирмата се развива успешно и прогресивно, благодарение на креативен и млад екип от професионалисти, както и на новаторски идеи, виждания и решения. В своята дейност „СВЕМАР” ООД се стреми да отговори на пазарните тенденции и да реализира адекватна политика на предлагане. За да гарантира високо качество пред своите клиенти и отговорност пред служителите и партньорите си, компанията е внедрила и е сертифицирана в съответствие със стандартите ISO 9001:2008; ISO 14001 и OHSAS 18001.
Настоящото проектно предложение с наименование "Създаване на нови работни места в СВЕМАР ООД" е насочено към създаване на устойчива заетост на 12 безработни и неактивни лица, които да осъществяват трудовите си задължения в отдел Поддръжка на зелени площи - дейност с най-динамично развитие през последните години и най-голям пазарен потенциал. Ще бъдат създадени 12 работни места за длъжност "Работник озеленяване" с ангажимент за продължаване на трайната заетост на 50 % от тях и след реализиране на проектните дейности. Настоящото проектопредложение е в съответствие с целта на Процедурата, а именно да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица. Специфичните цели на проектопредложението са в съответствие с инвестиционните приоритети и специфични цели на Процедурата. С предвидените в настоящото проектно предложение дейности ръководството ще отговори на изискванията за интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Утвърждавайки позициите си на конкурентоспособен икономически субект и коректен работодател "СВЕМАР" ООД притежава и ще осигури допълнителни възможности за да гарантира устойчивост на създадените нови работни места.
Activities
  • Activity: Наемане на 12 броя безработни и неактивни лица за период от 12 месеца. : Целта на дейността е да бъдат подбрани кандидати и сключени договори с 12 безработни и неактивни лица, на 50 % от които ще бъде предоставена възможност за трайна заетост за допълнителен период от минимум 12 месеца. Безработните и неактивни лица ще бъдат и от двете области на интервенция - целеви групи над 30 години и безработни младежи до 29 години. Тяхното разпределение ще бъде следното - 7 лица от код 102 и 5 лица от код 103. След реализирането на дейността ще бъдат създадени 12 нови работните места за Работник озеленяване, които ще бъдат с месторабота в североизточен регион. Етапите на изпълнение на дейността ще бъдат следните: 1. Подбор на безработни и неактивни лица - ще бъдат подадени заявки в различни трудови борси за наемане на персонал - държавни и частни. Ще бъдат потърсени неактивни лица; 2. Сключване на договор с одобрените 12 лица. 3. Запознаване на новонаетите лица с естеството на работа и провеждане на инструктажи. Ще бъде сключен договор за абонаментно обслужване със слжба по трудова медицина за новонаетите служители за периода на реализация на проекта., Contracted Amount: 71 425.44 , Reported Amount: 75 819.79
  • Activity: Закупуване на оборудване и инвентар, свързани със създаването на новите работни места.: Ще бъде извършена доставка на 1 лекотоварен пътнически автомобил на планирана стойност 23850,00 лева и оборудване, пряко необходимо за извършване на дейността от новоназначените служители, както следва: - моторен трион - 1 брой на стойност 750,00 лева; - храсторез - 1 брой на стойност 900,00 лева; - прътова кастрачка - 1 брой на стойност 1300,00 лева; - роторна косачка - 1 брой на стойност 1000,00 лева; - тримери - 8 броя на единична стойност 1120,00 лева. Реализацията на дейностите по поддържането на озеленените площи включва следните дейности и манипулации: косене на тревни площи и събирането на изкосената трева - за тази цел ще бъдат доставени тримерите и косачката; резитба, кастрене и оформяне на дървета и храсти - ще бъдат закупени храсторез, моторен трион и прътовидна кастрачка, която извършва манипулации от земята на височина от 5 метра и се управлява само от едно лице без да е необходима правоспособност. С цел осигуряване на свободното придвижване на служителите, наети на новосъздадените работни места за длъжност "Работник озеленяване" се предвижда да бъде закупен лекотоварен автомобил. Автомобилът ще разполага със 7 седящи места с възможност за премахване на последните две седалки и превозване на инструменти и материали. С цел елиминиране на неблагоприятните климатични условия автомобилът ще бъде оборудван с климатик. На доставеното оборудване и транспортно средство ще бъдат направени застраховки срещу всички рискове на стойност 1989,00 лева., Contracted Amount: 38 749.00 , Reported Amount: 35 163.52
  • Activity: Дейности по организация и управление на проекта: Ще бъде създаден екип по проекта, който ще се състои от ръководител на проекта с богат опит в управлението на проекти, финансирани по европейски и други фондове, както и координатор - счетоводител, който също притежава опит във финансовото управление на безвъзмездна помощ. Заетостта на екипа ще бъде в рамките на реализацията на проекта, а именно 16 месеца. Работата на екипа ще бъде отчитана на база на отработените часове като ръководителя на проекта предвиждаме да бъде зает в рамките на 630 часа, а координаторът - счетоводител - 625 часа. Часовите ставки за изплащане на възнагражденията по отработените часове са съгласно публикуваната Методология за определяне на възнагражденията, т.е. за ръководител проект - 10 лева/час, за координатор - счетоводител - 8 лева/час. Предвиждаме сумата от 11 300,00 лева за възнаграждения на екипа по проекта. Изборът на координатор на проекта ще бъде обект на ПМС 118 и Ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място 2015" и ще се извърши след стартирането на проекта. Координаторът ще участва пряко в реализацията на проекта и в изпълнението на проектните дейности. Ще подпомага ръководителя при изготвянето на месечните отчети. Ще изготвя самостоятелно всички финансови справки и отчети. Ще отговаря за правилното разходване на средствата по бюджета и тяхната целесъобразност. Ще взема участие в събития и ще осъществява връзка с представителите на управляващия орган на местно ниво. За да бъде обезпечено управлението на проекта ще бъдат необходими и канцеларски материали и консумативи на обща стойност - 977 лева. Ще бъдат доставени следните материали и консумативи: - копирна хартия - 16 кашона х 30,00 лева - 480,00 лева; - папки с перфорация - 2 опаковки х 50,00 лева - 100,00 лева; - класьори - 30 броя х 3,50 лева - 105,00 лева; - тонер касета - 2 броя х 115,00 лева - 230,00 лева; - джобове - 4 опаковки х 8 лева - 32,00 лева; - химикали - 20 броя х 1,50 лева - 30,00 лева. , Contracted Amount: 12 277.00 , Reported Amount: 12 456.77
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: За да изпълни ангажимента си по осигуряване на публичност на финансовата подкрепа от ЕС фирма СВЕМАР ООД ще изпълни следните дейности: - изработване на информационна табела - 1 брой на стойност 500,00 лева. Тя ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование. - изработване на 13 самозалепващи се стикери на стойност 650,00 лева, които ще бъдат поставени върху доставеното оборудване и автомобил. Те ще съдържат информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование; - публикуване на две информационни карета в местен вестник в началото и в края на проекта на стойност 400,00 лева., Contracted Amount: 1 550.00 , Reported Amount: 1 500.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Skail-X Ltd, Contracted Amount*: 977.00 , Reported Amount**: 977.00
  • Contractor: RITON-R LTD, Contracted Amount*: 1 300.00 , Reported Amount**: 1 500.00
  • Contractor: SVETOSLAVA, Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RAINTECH Ltd, Contracted Amount*: 10 889.14 , Reported Amount**: 10 889.14
  • Contractor: Health amp; Safety Ltd, Contracted Amount*: 177.00 , Reported Amount**: 177.00
  • Contractor: TANYA, Contracted Amount*: 6 300.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MUSSALA INSURANCE BROKER LTD, Contracted Amount*: 1 362.14 , Reported Amount**: 424.38
  • Contractor: Alliance Auto Varna Ltd, Contracted Amount*: 23 850.00 , Reported Amount**: 23 850.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 16.00

Financial Information

Total Project cost 124 001.44 BGN
Grant 124 001.44 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 119 720.93 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Дейности свързани с осигуряване на информираност и публичност, Estimated Amount: 1 550.00
  • Differentiated position 1: Дейности свързани с осигуряване на информираност и публичност
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, Estimated Amount: 977.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване - нов автомобил, Estimated Amount: 23 850.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобил
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на нов автомобил
    Contractor: Alliance Auto Varna Ltd
    Contract total funded value: 23 850.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на оборудване за поддържане на озеленени площи, Estimated Amount: 12 910.00
  • Differentiated position 1: доставка на оборудване
    Contractor: RAINTECH Ltd
    Contract total funded value: 10 889.14
Procedure 5 Subject to due process: Застраховане на оборудване, Estimated Amount: 1 989.00
  • Differentiated position 1: Застраховане на оборудване
    Contractor: MUSSALA INSURANCE BROKER LTD
    Contract total funded value: 1 362.14
Procedure 6 Subject to due process: Предоставяне на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина , Estimated Amount: 180.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Услуги по управление на проекта – наемане на координатор-счетоводител, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Услуги по управление на проекта – наемане на координатор-счетоводител
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN