Identification

UMIS Number BG16M1OP002-6.002-0009-C02
Project Name Material and technical ensuring of the activities of management, evaluation and control of OPE 2014 - 2020
Beneficiary 000697371 MINISTRY OF ENVIRONMENT AND WATER, Directorate General "Operational Programme "Environment", Department "Coordination, communication and technical assistance"
Funding ERDF ==> Environment
Date of the Contract/Order 03.04.2019
Start Date 03.04.2019
End Date 16.11.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Целта на бюджетната линия е осигуряването на подкрепа за материално-техническо обезпечаване на дейностите на УО на ОПОС 2014-2020 г. с оглед ефективното управление и изпълнение на програмен период 2014-2020 г. и навременна подготовка на програмен период 2021-2027 г. Нивото на материално-техническа осигуреност и създаването на съвременна и здравословна среда на работния процес са сред определящите фактори за постигане на ефективно управление и контрол на финансовите ресурси от ЕСИФ.

В рамките на настоящата бюджетна линия се предвижда да бъдат финансирани следните дейности:  
1. Осигуряване на съвременна работна среда на служителите на ГД ОПОС, посредством извършването на ремонтна дейност в предоставената административна сграда.
2. Комплексно почистване на административната сграда.
3. Осигуряване на обзавеждане и оборудване, отговарящо на съвременните изисквания за аудио, визуално и конферентно оборудване на залите за провеждане на срещи и обучения с бенефициенти.
4. Техническа обезпеченост на осъществяваните работни процеси в УО на ОПОС 2014-2020 г. , чрез закупуване на съвременни версии на софтуер, и съвременна периферна и компютърна техника.
5. Подобряване на ефективността и ускоряване на процесите в ежедневната работа, посредством закупуването на нови моторни превозни средства за целите на ОПОС 2014–2020 г.
6. Закупуване на  специализирана  литература за нуждите на експертите от ГД ОПОС във връзка с изпълнението на служебните им задължения.

Бюджетната линия е в изпълнение на Дейност 5 "Осигуряване на необходимата материална база и техническо оборудване и информационни системи за управлението и изпълнението на ОПОС" по Стратегическа цел 1 "Укрепване на административния капацитет на отговорните структури с цел ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите, свързани с програмирането, управлението, наблюдението, оценката и контрола на ОПОС" от Стратегическия план за техническа помощ на ОПОС 2014-2020 г.
Activities
  • Activity: Извършване на ремонтно-строителни работи в административната сграда в гр. София, ул. Уилям Гладстон № 67 : Настоящата дейност включва извършване на ремонтно-строителни дейности в административната сграда на МОСВ, находяща се на ул. „У. Гладстон“ № 67 с оглед осигуравяне на необходимите условия за съвременна работна среда на служителите на Управляащия орган на ОПОС . В изпълнението на дейността са планирани извършването на ремонт на наличните санитарни помещения, намиращи се в сградата на МОСВ, ул. "У. Гладстон" 67. Ще бъдат извършени ремонтни дейности в кабинетите на ет. 1, както и във фоайето на ет.1. Ще бъдат подменени остарелите и амортизирани хоризонтални водопроводни щрангове в сутерена на сградата. Ще бъдат извършени ремонтни дейности в конферентните зали, намираще са на партера и на ет. 1. Ще бъде демонтирана наличната физически остаряла абонатна станция, ще бъде доставена, монтирана и въведена в експлоатация нова абонатна станция. Закупуване на санитарно оборудване за санитарните помещения, кухненско оборудване за сервизните помещения, както и друго оборудване, свързано с материално-техническата осигуреност на сградата на МОСВ на ул. "Уилям Гладстон" № 67. , Contracted Amount: 261 089.00 , Reported Amount: 220 179.31
  • Activity: Комплексно почистване на административната сграда на ул. "У. Гладстон" 67: В рамките на дейността се планира извършването на комплексно почистване на работните и санитарни помещения в сградата на "У. Гладстон" 67., Contracted Amount: 24 000.00 , Reported Amount: 17 246.71
  • Activity: Осигуряване на обзавеждане и аудио, визуално и конферентно оборудване на заседателните залите в сградата на ул. "У.Гладстон" 67 : В рамките на тази дейност е планирано осигуряване на съвременно офис обзавеждане и оборудване на заседателните зали за осигуряване провеждането на работни срещи, обучения с бенефициенти и др. във връзка с изпълнение на дейностите на УО на ОПОС 2014- 2020 г. Ще бъдат извършени доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на аудио, визуално и конферентно оборудване в заседателната зала (зала "Партер") в сградата на ул. „Уилям Гладстон“ 67, както и закупуване на нови мебели и обзавеждане за залата. В рамките на тази дейност се предвижда закупуване и монтаж на преградни модули за зала "Инфоцентър", с оглед рационалното използване на залата за различни работни посещения и срещи. В рамките на тази дейност е планирано и закупуването на автоматични номератори за документи във връзка с провеждането на срещи и обучения, както и закупуването на 4 бр. стерео диктофони за запис и протоколиране на срещите при необходимост., Contracted Amount: 131 632.00 , Reported Amount: 38 204.11
  • Activity: Доставка на компютърна и периферна техника за нуждите на Оперативна програма околна среда 2014 -2020 : В рамките на дейността ще бъдат закупени необходимите софтуерни продукти, компютърно и периферно оборудване за изпълнение на Oперативна програма „Околна среда 2014–2020 г.”, която включва: Доставка на програмно осигуряване (софтуер) • 125 лицензи за MS Office 2019; • 5 броя лицензии за AutoCad LE; • 30 броя лицензи за Abbyy Finereader 14 Corporate Доставка на периферна техника • А3 Цветно мултифункционално устройство - 6 броя; • А4 монохромен лазерен принтер – 37 броя; • А4 цветен лазерен принтер – 11 броя; • Персонален настолен скенер - 20 броя; „Доставка на компютърна техника • Потребителски компютри (тип Desktop)-120 броя; • Високопроизводителни работни станции – 5 броя; • Монитори 24“ LED – 135 броя; • Монитори 27“ LED – 5 броя; • Мобилни компютри тип 1 (лаптоп)– 5 броя; • Мобилни компютри тип 2 (лаптоп) – 5 броя; Чрез доставянето и монтажа на необходимо технологично и информационно оборудване, ще се постигне надеждност при съхранение на данните и ще се повиши ефективността при изпълнение на задълженията по управление на оперативната програма и чрез работа в реалната информационна среда ИСУН 2020. , Contracted Amount: 899 779.00 , Reported Amount: 898 601.59
  • Activity: Доставка и гаранционно обслужване на нови пътнически автомобили за нуждите на Оперативна програма околна среда 2014-2020: Във връзка с необходимостта от обезпечаване на транспортни дейности, свързани със задълженията по изпълнение и управление на оперативната програма, при осъществяване на проверки на място на проекти по ОПОС 2014- 2020 г., при осъществяване на проверки за проследяване устойчивост на инвестициите на проекти по ОПОС 2007- 2013 г., осигуряване на документи от архива на ГД ОПОС в кв. „Илиянци“, транспортиране на служебна поща между сградите на МОСВ на ул. „Уилям Гладстон“ № 67 и бул. „Мария Луиза“ № 22, работни посещения, информационни кампании, участие в различни мероприятия в цялата страна е идентифицирана необходимостта от закупуване на общо 7 моторни превозни средства за нуждите на Оперативна програма околна среда 2014-2020, както следва: Доставката и гаранционното обслужване на 2 бр. леки пътнически автомобили, 4+1 места, тип „седан”. Доставката и гаранционното обслужване на 2 бр. леки пътнически автомобили 4+1 места с хибридно задвижване. Доставката и гаранционното обслужване на 1 бр. автомобил 4+1 места, тип „SUV“ със задвижване 4x4. Доставката и гаранционното на 2 бр. леки автомобили 4+1 места, тип „седан“ със задвижване 4x4., Contracted Amount: 488 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на издания на специализирана литература: В рамките на дейността ще бъдат закупени хартиени издания на ЗОП, ГПК, АПК и друга специализирана литература, Contracted Amount: 1 818.00 , Reported Amount: 1 570.56
  • Activity: Мерки за информация и комуникация на бюджетната линия.: Бенефициентът ще постоянна обяснителна табела на бюджетната линия на подходящо място, видимо за обществеността, като ще бъдат спазени изискванията за текстова и визуална информация посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. Също така на закупеното оборудване по бюджетната линия ще бъдат поставени стикери на подходящо място на повърхността на оборудването. Ще бъдат спазени изисванията за необходимата информация, която следва да се съдържа върху стикера, съгласно за текстова и визуална информация посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г., Contracted Amount: 100.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: PROMET-BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 9 522.30 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "HIDROSTROY-BG 63" EOOD, Contracted Amount*: 200 104.02 , Reported Amount**: 199 489.01
  • Contractor: PANDA COOPERATION, Contracted Amount*: 13 040.17 , Reported Amount**: 13 040.17
  • Contractor: PROBILD - 2016 LTD, Contracted Amount*: 17 047.62 , Reported Amount**: 17 047.62
  • Contractor: "QELECTRONIC" EOOD, Contracted Amount*: 774 019.20 , Reported Amount**: 774 019.20
  • Contractor: P R M LTD, Contracted Amount*: 14 979.60 , Reported Amount**: 14 978.71
  • Contractor: "KONTRAX" AD, Contracted Amount*: 124 582.39 , Reported Amount**: 124 582.39
  • Contractor: Krasimir, Contracted Amount*: 7 924.00 , Reported Amount**: 8 778.28
  • Contractor: "A 1 BULGARIA" EAD, Contracted Amount*: 14 159.52 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Level of satisfaction of the beneficiaries with the TA measures and training provided, Measure Unit: %, Base Value: 35.00 , Target amount: 40.00 , Reached amount: 93.00

Financial Information

Total Project cost 1 175 802.28 BGN
Grant 1 175 802.28 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 175 802.28 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на софтуер, периферна и компютърна техника за нуждите на ОПОС 2014-2020", с включени три обособени позиции, Estimated Amount: 749 816.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на програмно осигуряване (софтуер)
    Contractor: "KONTRAX" AD
    Contract total funded value: 124 582.39
  • Differentiated position 2: "Доставка на периферна техника"
    Contractor: "QELECTRONIC" EOOD
    Contract total funded value: 349 357.20
  • Differentiated position 3: "Доставка на компютърна техника"
    Contractor: "QELECTRONIC" EOOD
    Contract total funded value: 424 662.00
Procedure 2 Subject to due process: "Извършване на ремонтно-строителни дейност в административни сгради, стопанисвани и управлявани от Министерство на околната среда и водите", с включени две обособени позиции, Estimated Amount: 423 692.41
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 - "Ремонтно-строителни дейности за обект намиращ се в град София, ул. Уилям Гладстон № 67"
    Contractor: "HIDROSTROY-BG 63" EOOD
    Contract total funded value: 200 104.02

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN