Identification

UMIS Number BG16RFOP001-3.002-0017-C07
Project Name "Update and modernization of the regional educational infrastructure through improvement of the material-technical basis of 8 Public Professional high schools in the system of MES in the regions of Blagoevgrad, Kyustendil, Pazardzhik and Sofia-region"
Beneficiary 000695114 Ministry of education and science
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 25.01.2017
Start Date 25.01.2017
End Date 31.07.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България

Description

Brief description
Промените в икономическата структура на Югозападния район следват тенденциите на развитите икономики. Силно преобладаващият дял на услугите нараства за сметка на свиващите се сектори на индустрията и селското стопанство. Чрез дейностите заложени в настоящето проектно предложение се цели да бъде подобрен учебният процес, да бъдат въведени нови методи на обучение и да бъде подсигурена по-лесна интеграция и социализиране в обществото на бъдещото поколение. С обновяване на амортизираната и морално остарялата база на професионалните училища в региона, МОН се стреми да насърчи създаването на нови професионални специалности за региона на Благоевград, Кюстендил, Пазарджик и София-област, отговарящи на търсенето на пазара на труда. Съществен момент за оставане на младото население и развитието на бизнеса в региона е необходимостта от насърчаване на връзката между професионалното образование, висшето образование и реалния бизнес. С инвестиции за обновяване и модернизация на учебните кабинети, лабораториите, спортните съоръжения и учебните работилници ще бъде подобрена образователна инфраструктура на:
ПГ по икономика и туризъм "Проф. д-р Асен Златаров"
ПГ по икономика и мениджмънт "Йордан Захариев"
Професионална гимназия "Акад. С. П. Корольов" – гр. Дупница
ПГ по икономика и мениджмънт – гр. Пазарджик
ПГ по механоелектротехника– гр. Пазарджик 
ПГ по строителство и архитектура -– гр. Пазарджик
ПГ по икономика и туризъм "Алеко Константинов"
ПГ по техника и мениджмънт    "Христо Ботев"
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е процес, чрез който ще бъдат реализирани дейностите по проекта. За да бъдат изпълнени дейностите по проекта точно, пълно, качествено, в срок и в съответствие с проектното предложение и приложенията към него, Министерство на образованието и науката ще създаде екип за управление на проекта по отношение на координацията, организацията, управлението на дейностите, приемане на работата на изпълнителите на отделните дейности и подготовка на техническото отчитане към Управляващия орган на ОПРР, и други определени във функциите на отделните членове на екипа. По отношение на осчетоводяването на операциите по проекта и финансовото отчитане на проекта към Управляващият орган, МОН предвижда да възложи частично управлението на външни за бенефициента лица и тъй като цената на извършваната услуга попада в стойностните граници, посочени в ЗОП ще възникне задължение за спазване съответните разпоредби на ЗОП. Разходите заложени в бюджета за външните лица по счетоводно и финансово отчитане са без ДДС, тъй като се предполага, че разхода ще бъде невъзстановимо ДДС, данъка е заложен в бюджетен ред 20.1. Екипа по организация и управление ще е съставен от следните длъжности, като за всяка длъжност е посочена и минималната изискуема образователно-квалификационна степен или длъжност: 1. Ръководител на проекта - Ръководителя е с висше образование с образователно-квалификационна степен магистър и притежава повече от 3 години опит в управлението и изпълнението, и координацията на инфраструктурни проекти. 2. Експерт "Бюджетно планиране и мониторинг на разходите" - минимална квалификация „бакалавър“ от област на висше образование „Социални, стопански и правни науки“; 3. Специалист „Координация на дейностите в професионалната гимназия“ - директорите на включените в проекта гимназии; 4. Главен координатор на проекта - минимална квалификация „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“; 5. Координатор на проекта - предвижда се по проекта да работят двама координатори, които ще изпълняват различни дейности. Минимална квалификация - „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“;; 6. Юрист на проекта - минимална образователно-квалификационна степен магистър "Право"; 7. Технически сътрудник по управление на проекта - завършено средно образование; 8. Външните за бенефициента лица ще бъда съсредоточени в областта на Счетоводно и финансово отчитане. Специализираните счетоводни услуги ще се изразяват в следното: Оперативна обработка на счетоводната документация; Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди на ниво проект; Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проекта; Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. В изпълнение на своите отговорности и задължения при координацията и управлението на проекта е необходимо членове на екипа да извършват проверки на място. Предвид факта, че всички членове на екипа, с изключение на директорите на гимназиите изпълняват своите задължения в гр. София, е необходимо по време на изпълнение на проекта някои от тях да бъдат командировани до градовете, в които са разположени гимназиите. Командировъчните (пътни, дневни и квартирни) са предвидени за членове на екипа за проверки на място (планови и внезапни), свързани с отчитане напредъка по проекта, по сигнал, при междинни или финални технически отчети, при оказване на съдействие при изпълнение на служебните задължения на упълномощени лица на Одитиращи органи и Управляващия орган на ОПРР. Разходите за осъществяване на командировките ще бъдат съобразени с Наредбата за командировките в страната и вътрешните правила на Министерство на образованието и науката., Contracted Amount: 122 336.52 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки: Дейността по подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители се определя въз основа на условията и реда за възлагане на обществени поръчки за строителство, доставки или услуги нормативно регламентирани в Закона за обществени поръчки. Провеждането на конкурси от възложителя е с цел осигуряване на публичност, ефективност и ефикасност при разходването на средствата, които ще бъдат предоставяни от Европейския фонд за Регионално развитие и Националния бюджет във връзка с изпълнението на настоящия проект. Предвиждат се провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 8 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Благоевград, Кюстендил, Пазарджик и София-област“ 2. Оценка на съответствието на проектите, упражняване на строителен надзор по време на строителството и изготвяне на окончателен доклад, съгласно Закона за устройство на територията; 3. Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта; 4. Финансов одит на проекта; 5. Публичност и визуализация; 6. Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта Същите ще бъдат съобразени с изискванията на възложителя, като при подготовка на документацията ще бъдат взети мерки, които да не ограничават правото на конкуренция чрез включване на условия или изисквания, които де не дават необосновано предимство или необосновано да ограничават участието на стопански субекти в обществените поръчки. Тръжната документация ще бъде съобразена с предмета, стойността, сложността, количеството или обема на обществената поръчка, за да бъдат спазени сроковете за изпълнение на дейностите по проекта. По процедурата за счетоводни услуги се предвижда сключване на рамково споразумение, което да обхване всички европейски програми, по които МОН е бенефициент., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3 - Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с изпълнението на проекта „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 8 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Благоевград, Кюстендил, Пазарджик и София-област“: Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на инженеринг (проектиране и строителство) и авторски надзор по настоящето проектно предложение са от областите Благоевград, Кюстендил, Пазарджик и София-област. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН. Корпус 1 на ПГИТ – Петрич е построен през 1936г. ПГИМ „Йордан Захариев“ е създадена през 1944 г. Сградата на ПГ "Акад. С. П. Корольов" е построена през 1971 г. 2003 г. Техникум по икономика е преобразуван в ПГ по икономика и мениджмънт- Пазарджик. Сградата на ПГМЕТ – гр. Пазарджик е построена 1960г. ПГСА - Пазарджик е създадена през 1961 г. ПГИТ „Алеко Константинов” – Велинград е създадена през 1975 година. ПГТМ "Христо Ботев" е построена 1974 г. През годините на сградния фонд са правени различни частични ремонтни дейности. С проекта се предвижда проектиране и СМР на учебни корпуси, физкултурни салони, общежития, освежаване на дворното пространство, работилници, лаборатории и др. Дейностите по проектиране и строителство за обновяване на ПГ ще бъдат насочени към изпълнението на целта на настоящата процедура. Дейностите по изготвяне на енергийни доклади и технически паспорти са извършени преди подаване на проектното предложение и се представят към проекта. При изпълнението на дейности свързани с изготвянето на техническите проекти ще бъдат предвидени интервенции на сградите единствено ако обследването за ЕЕ е доказало, че предписаните мерки ще доведат до нормативно изискваните нива на ЕЕ - най-малко клас на енергопотребление „С“. За всички училища се представят сертификати за енергийни характеристики, издаден по реда на Наредбата по чл. 48 от ЗЕЕ. Всички сертификати са валидни и след издаването им не са извършвани дейности, водещи до подобряване на енергийните х-ки на сградите. За обектите няма разработени инвестиционни проекти в пълна проектна готовност до и/или разрешение за строеж. Предвижда се изготвяне на технически проект за всяка ПГ по отделно, като се спазват всички изисквания на ЗУТ, насоките на УО на ОПРР и действащата нормативна база. Ще бъдат предвидени необходимите мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. и ще бъдат съобразени нуждите на съответното училище. След изготвянето на инвестиционните проекти, изготвяне на доклад по оценка на съответствието и след издаването на Разрешения за строеж (ако е приложимо), ще стартират дейностите свързани с обновяването и модернизирането на образователната инфраструктура в етапност предвидена в индивидуалните графици на всяко едно училище, като успоредно с това ще се изпълнява и авторски надзор от проектантите по съответните части.Всяко училище се предава по отделно на Възложителя в зависимост от индивидуалните линейни графици и готовността за приемане. Дейностите по въвеждане на обектите в експлоатация ще бъдат предприети по реда на чл.177 на ЗУТ след приключване на СМР в срок от два месеца преди приключване на настоящата дейност, т.е. дейност по инженеринг 18 месеца и дейност по приемане на обектите в зависимост от тяхната готовност 2 месеца., Contracted Amount: 6 046 675.76 , Reported Amount: 3 416 129.51
  • Activity: Дейност 4 - Дейности, свързани с Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията: Дейностите, които следва да изпълнява избрания изпълнител са свързани с изготвяне на оценка на съответствието (ОС), съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и са свързани с упражняване на строителен надзор по време на строителството. Избраният изпълнител ще бъде лицензирана фирма за ОС и строителен надзор - консултант, съгласно чл.168 ал.2 от ЗУТ. МОН ще изиска да бъде направена Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвена като комплексен доклад от лицензирана фирма консултант /независим строителен надзор/ за строежите, съгласно чл.142, ал.6 от ЗУТ и Оценка за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания по чл. 169 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Консултантът по строителството следва: - да съблюдава стриктно изпълнението на строително-монтажните работи и тяхното съответствие с проекта. В случай на констатирани несъответствия следва да информира Възложителя (МОН) и ръководителя на екипа по управление на проекта незабавно и да предприеме мерки за тяхното отстраняване с действия предоставени му от закона. - да извършва дейности по приемане на всички видове строително-монтажни работи, да изисква сертификати за произход и декларации за съответствие, отговарящи на изискванията на приложимата нормативна база. - да съставя и подписва всички видове актове и протоколи за подготовка, откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и за приемане на завършени видове строителни и монтажни работи при изпълнението на строежите, на отделни етапи или части от тях съгласно НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. - да уведоми всички участници в строителния процес, при съставяне на акт за установяване на всички видове строителни и монтажни работи, подлежащи на закриване, удостоверяващ, че са постигнати изискванията на проекта. Приложение № 12 се съставя от строителя, проектантите по съответната част и технически правоспособните физически лица по съответните части към лицето, упражняващо строителен надзор. - да проследи издаването на всички видове разрешителни от съответните компетентни органи, да изготви окончателен доклад и да окомплектова цялата документация за въвеждане на обекта в експлоатация. - да съблюдава за технологичните изисквания и технологичната последователност, за качеството и количеството на изпълняваните СМР; - да съблюдава за изпълнението на конкретните мерки за опазване безопасността и здравето на учениците и персонала в училището, да проследи взимат ли се мерки съгласно ЗБУТ и дали се изпълняват качествено проектните дейности адресирани към хората с увреждания и достъпна архитектурна среда. За обекти - недвижими културни ценности, консултантската дейност ще се извършва с участието на лица, включени в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Завършването на строителството и въвеждането в експлоатация се извършва по реда на Закона за устройство на територията. За набавянето на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, МОН предвижда в бюджета разходи за свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи. Стойността на таксите не се включват в бюджета за НСН и оценка на съответствието, платежните документи ще бъдат издавани на името на бенефициента (МОН). Всяко училище се предава по отделно на Възложителя в зависимост от индивидуалните линейни графици и готовността за приемане. Дейностите по въвеждане на обектите в експлоатация ще бъдат предприети по реда на чл.177 на ЗУТ след приключване на СМР в срок от два месеца преди приключване на настоящата дейност, т.е. дейност по инженеринг 18 месеца и дейност по приемане на обектите в зависимост от тяхната готовност 2 месеца., Contracted Amount: 250 094.77 , Reported Amount: 104 885.03
  • Activity: Дейност 5 - Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта.: В проектното предложение се предвижда доставка на оборудване за физкултурни салони и спортни площадки, оборудване на съвременни кабинети по информатика и информационни технологии, оборудване на професионални работилници, лаборатории, специализирани кабинети. Тези мерки ще доведат до модернизация на учебния процес в Професионалните гимназии в областите Благоевград, Кюстендил, Пазарджик и София-област. Чрез закупуване на лаптопи, компютри, мултимедийни проектори ще се извършва съвременно и интерактивно обучение и разработване на електронни уроци с участието на учениците. Броят ще бъде съобразен с необходимостта на съответните училища. Предвижда се да бъдат закупени обзавеждане за класни стаи, учителски стаи, канцеларии (офис оборудване), необходимо за подобряване на облика и външния им вид и за подобряване условията за провеждане на учебния процес. Предвижда се закупуване на оборудване за професионалните работилници, лаборатории, специализирани кабинети според нуждите и спецификата на всяко отделно училище. Оборудване и обзавеждане се предвижда да бъде закупено и доставено в осем от училищата и към настоящето проектно предложение, а именно: Професионална гимназия по икономика и туризъм "Проф. д-р Асен Златаров" Професионална гимназия по икономика и мениджмънт "Йордан Захариев" Професионална гимназия "Акад. Сергей П. Корольов" Професионална гимназия по икономика и мениджмънт Професионална гимназия по механоелектротехника Професионална гимназия по строителство и архитектура Професионална гимназия по икономика и туризъм "Алеко Константинов" Професионална гимназия по техника и мениджмънт "Христо Ботев" За целите на проектното предложение, МОН представя (Приложение Б) - файл формат EXCEL, подписан с електронен подпис с индикативен остойностен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане за всяка отделна професионална гимназия., Contracted Amount: 757 985.70 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 6 - Финансов одит на проекта: Финансов одит на проекта – одитът на проекта трябва да бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице. Финансов одит на проекта следва да направи доклад за фактическите констатации по извършените разходи по проекта. Докладът на одитора следва да съдържа заключение по ефективността, ефикасността и целесъобразността на направените разходи във връзка с постигането на целите на проектното предложение. Докладът ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. При изпълнение на дейността ще се спази Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. , Contracted Amount: 26 337.43 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 7 - Дейности по публичност и визуализация: Дейностите по публичност и визуализация са свързани с информирането на обществеността за изпълнението на проекта, източниците за финансиране и дейностите по проекта. Информацията и комуникацията по проекта ще бъде съгласно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, МОН и професионалните гимназии от настоящето проектно предложение ще качат на сайтовете си информация за сключения договор за БФП. Ще бъдат изготвени и поставени билборди преди официалната церемония "Първа копка" и/или при стартиране на изпълнението на дейностите по проекта, както и постоянни табели или билборди с големи размери, които ще бъдат поставени в гимназиите на видимо за обществеността място не по-късно от 3 месеца след приключването на проекта. В допълнение към това ще бъде организирана официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка", както и за откриването на обектите. На всички изготвени материали ще бъде поставено логото на оперативната програма в едно с логото на програмния период 2014-2020. Предвижда се да бъде проведена пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени стикери за доставеното оборудване и обзавеждане закупено по проекта. Също така се предвижда да бъдат изготвени информационни и рекламни материали с логото на програмата и логото на ЕС, съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Municipality of Pernik, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Technical university of Sofia, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: Bistra, Contracted Amount*: 2 953.75 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tania, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Dilka, Contracted Amount*: 3 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ""STROYMONTAJ"" Ltd, Contracted Amount*: 2 840 633.23 , Reported Amount**: 1 991 609.51
  • Contractor: Mariana, Contracted Amount*: 4 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tanya, Contracted Amount*: 4 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: INFRA E - PROEKT , Contracted Amount*: 616 432.91 , Reported Amount**: 119 505.93
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Velimir, Contracted Amount*: 3 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AB TERM OOD , Contracted Amount*: 48 360.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Antex Electronic", Contracted Amount*: 4 450.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Advanced Business Systems" EOOD , Contracted Amount*: 26 869.86 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 973 154.87 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 24 066.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 29 196.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 825 493.06 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Miroslava, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VALE COMPUTERS OOD , Contracted Amount*: 77 678.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sofmax OOD, Contracted Amount*: 9 756.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 21 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Aquarel" OOD, Contracted Amount*: 22 291.70 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Yovko, Contracted Amount*: 3 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Rumyana, Contracted Amount*: 21 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 6 336.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "DATA PRO" OOD, Contracted Amount*: 15 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KAN-UCHTEHSPORT-BALGARIA, Contracted Amount*: 94 537.67 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Milen, Contracted Amount*: 3 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 28 222.97 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 4 135.25 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Liubka, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: - , Contracted Amount*: 29 682.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 14 856.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 3 807.96 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BULPLAN INVEST Ltd, Contracted Amount*: 1 437 192.02 , Reported Amount**: 1 424 520.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 68 695.44 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: A1, Contracted Amount*: 29 664.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NTT-3 OOD, Contracted Amount*: 12 948.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Business management company LTD, Contracted Amount*: 87 703.55 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: -, Contracted Amount*: 64 270.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Petia, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Krasimir, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY , Contracted Amount*: 46 330.58 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: E-PROEKT, Contracted Amount*: 397 285.74
  • Member of the Consortium: INFRA INVEST LTD, Contracted Amount*: 397 285.74

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 4 862.00 , Reached amount: 3 198.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 3 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised eduicational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 287.00 , Reached amount: 165.00

Financial Information

Total Project cost 8 671 113.83 BGN
Grant 7 469 323.30 BGN
Self amount 1 201 790.53 BGN
Total actual amounts paid 8 255 694.06 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 142 031.66 0.00 142 031.66 "СТРОЙМОНТАЖ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 71 860.08 0.00 71 860.08 "Булплан Инвест" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 51 799.01 0.00 51 799.01 "ИНФРА Е - ПРОЕКТ" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 243 288.72 243 288.72 486 577.44 "БИЛД ИНЖЕНЕРИНГ 77" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 048.00 0.00 3 048.00 "Компания за управление на бизнеса" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 316.53 0.00 2 316.53 “СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ” ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията, Estimated Amount: 539 378.81
  • Differentiated position 1: IV. Четвърта обособена позиция: „Изготвяне на оценки за съответствие на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в обхвата на програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Благоевград, Кюстендил, Перник, Пазарджик и София-област“.
    Contractor: INFRA E - PROEKT
    Contract total funded value: 616 432.91
Procedure 2 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНА ТЕХНИКА И ОБОРУДВАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО МЕХАНОЕЛЕКТРОТЕХНИКА ГР. ПАЗАРДЖИК“, Estimated Amount: 110 000.00
  • Differentiated position 1: „ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНА ТЕХНИКА И ОБОРУДВАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО МЕХАНОЕЛЕКТРОТЕХНИКА ГР. ПАЗАРДЖИК“
    Contractor: VALE COMPUTERS OOD
    Contract total funded value: 77 678.40
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на оборудване и обзавеждане по две обособени позиции за нуждите на Професионална гимназия по строителство и архитектура – гр. Пазарджик, възлагана по процедура BG16RFOP001-3.002 «Подкрепа за професионалните училища в Република България“, която се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Региони в растеж» 2014 – 2020 г.“, Estimated Amount: 132 116.01
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: „Доставка на компютърна техника и оборудване“
    Contractor: -
    Contract total funded value: 64 270.20
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: „Доставка на обзавеждане и оборудване, включващо бяла и черна техника“
    Contractor: -
    Contract total funded value: 68 695.44
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на оборудване с цел обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база“ в съществуващата училищна инфраструктура на Професионална Гимназия "Академик Сергей П. Корольов" възлагана по процедура BG16RFOP001-3.002 «Подкрепа за професионалните училища в Република България“, която се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Региони в растеж» 2014 – 2020 г.“, Estimated Amount: 74 696.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на оборудване за електромонтажна практика за модернизация на материално техническата база в съществуващата инфраструктура на възложителя ПГ "Акад. Сергей П. Корольов"
    Contractor: -
    Contract total funded value: 24 066.00
  • Differentiated position 2: „Доставка на специфично оборудване за компютърни кабинети и учебни стаи в съществуващата инфраструктура на възложителя ПГ "Акад. Сергей П. Корольов", град Дупница“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 46 330.58
Procedure 5 Subject to due process: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 36 професионални гимназии в системата на МОН, одобрени за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура BG16RFOP001-3.002 „Подкрепа за професионалните училища в Република България” по 36 обособени позиции. , Estimated Amount: 57 834 901.93
  • Differentiated position 1: XVIII. Осемнадесета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия „Васил Левски“, гр. Благоевград.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: XIX. Деветнадесета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по икономика „Иван Илиев“, гр. Благоевград“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: XX. Двадесета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по икономика и туризъм „Проф. д-р Асен Златаров“, гр. Петрич“
    Contractor: -
    Contract total funded value: 825 493.06
  • Differentiated position 4: XXI. Двадесет и първа обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Национална професионална гимназия по компютърни технологии и системи – гр. Правец, Софийска област“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: XXII. Двадесет и втора обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по техника и мениджмънт „Христо Ботев“, гр. Ботевград, Софийска област“
    Contractor: -
    Contract total funded value: 973 154.87
Procedure 6 Subject to due process: Доставка и монтаж на кухненско оборудване и принадлежности в ПГИТ „Алеко Константинов“ по проект „Региони в растеж“ 2014-2020, Estimated Amount: 42 850.67
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на кухненско оборудване и принадлежности в ПГИТ „Алеко Константинов“ по проект „Региони в растеж“ 2014-2020
    Contractor: AB TERM OOD
    Contract total funded value: 48 360.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта, Estimated Amount: 1 164 232.15
  • Differentiated position 1: предмет „Доставка на обзавеждане за ученическо общежитие, управлявано от Професионалната гимназия по техника и мениджмънт „Христо Ботев“ – Ботевград“ по проект № BG16RFOP001-3.002-00017 „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Благоевград, Кюстендил, Перник, Пазарджик и София-област“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    Contractor: KAN-UCHTEHSPORT-BALGARIA
    Contract total funded value: 68 253.00
Procedure 8 Subject to due process: Проектиране и Строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Благоевград, Кюстендил, Перник, Пазарджик и София-област“., Estimated Amount: 11 129 278.86
  • Differentiated position 1: XXIII. Двадесет и трета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Неврокопска професионална гимназия „Димитър Талев“, гр. Гоце Делчев, област Благоевград.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: XXIV. Двадесет и четвърта обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия „Васил Левски“, гр. Благоевград, на Професионална гимназия по икономика „Иван Илиев“, гр. Благоевград и на Професионална гимназия по икономика и туризъм „Проф. д-р Асен Златаров“, гр. Петрич, област Благоевград“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: XXV. Двадесет и пета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по икономика и мениджмънт „Йордан Захариев“, гр. Кюстендил и на Професионална гимназия „Акад. Сергей П. Корольов“, гр. Дупница.
    Contractor: BULPLAN INVEST Ltd
    Contract total funded value: 1 437 192.02
  • Differentiated position 4: XXVI. Двадесет и шеста обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по техника и строителство „Арх. Йордан Миланов“, гр. Перник и на Професионална гимназия по икономика – гр. Перник.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: XXVII. Двадесет и седма обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по икономика и мениджмънт – гр. Пазарджик, на Професионална гимназия по механоелектротехника – гр. Пазарджик, на Професионална гимназия по строителство и архитектура – гр. Пазарджик и на Професионална гимназия по икономика и туризъм „Алеко Константинов“ – гр. Велинград.
    Contractor: ""STROYMONTAJ"" Ltd
    Contract total funded value: 2 840 633.23
  • Differentiated position 6: XXVIII. Двадесет и осма обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по компютърни технологии и системи – гр. Правец, Софийска област и на Професионална гимназия по техника и мениджмънт „Христо Ботев“, гр. Ботевград, Софийска област“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: XXIX. Двадесет и девета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия „Велизар Пеев“, гр. Своге, Софийска област“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Публичност и визуализация, Estimated Amount: 1 088 970.00
  • Differentiated position 1: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 10 Subject to due process: Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта, Estimated Amount: 73 093.55
  • Differentiated position 1: Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства от Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" 2014-2020 г. и Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г.
    Contractor: Business management company LTD
    Contract total funded value: 87 703.55
Procedure 11 Subject to due process: Финансов одит на проекта, Estimated Amount: 49 382.69

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN