Identification

UMIS Number BG16RFOP002-1.001-0200-C02
Project Name Market Introduction of Innovative Integrated Software Platform for Marketing Automation
Beneficiary 203847910 Farant JSC
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 18.01.2017
Start Date 18.01.2017
End Date 18.10.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Description

Brief description
Проектът е насочен към внедряване от Фарант АД на продуктова иновация (собствена разработка) на световно ниво - Интегрирана софтуерна  платформа за маркетинг автоматизация ADV Excel, чрез което се създават пазарни предимства за кандидата и се повишава конкурентноспособността му. Иновативният характер на продукта произтича от нови и значително подобрени характеристики по отношение на свойства и начин на използване, които превъзхождат алтернативите на световния пазар. Иновативността на продукта се постига чрез нови елементи, както следва: платформата интегрира различни маркетинг инструменти, съществуващи като самостоятелни решения на пазара; позволява преизчисляване на финансовата стойност на предоставяното предложение чрез маркетинг кампанията за всеки индивидуален клиент, което не се предлага от нито един продукт; позволява активирането на процеси във всички основни за бизнеса системи и потребителски сметки; предоставя възможност за използване на всички комуникационни канали, което не се предоставя от нито едно съществуващо решение; поддържа маркетинг комуникационни кампании, доставяйки съобщения до различни видове устройства; предоставя функционалности, покриващи целия жизнен цикъл на клиента в едно софтуерно решение; предоставя възможности за прогнозиране на потребителското поведение, както и евентуалните очаквани приходи, които могат да бъдат генерирани от дадения потребител, с цел създаване на адекватни маркетинг предложения.
Иновативният продукт е компютърно приложение с маркетинг характер и попада в тематична област на ИСИС Нови технологии в креативни и рекреативни индустрии, приоритетно направление: компютърни и мобилни приложения и игри с образователен, маркетинг и/или развлекателен характер. 
За пазарното му внедряване е необходима инвестиционна помощ за придобиване на  специализиран софтуер за улеснено внедряване на платформата АDV Excel, както и помощни услуги в подкрепа на иновациите - осигуряване на бази данни и разработване на пазарно проучване.
Activities
  • Activity: Придобиване на ДНА, необходим за целите на внедряването на продуктовата иновация - Разработване на специализиран софтуер за улеснено внедряване на платформата за маркетинг автоматизация ADV Excel - 1 бр.: В рамките на дейността ще бъдe възложен за разработване, тестван, придобит и внедрен специализиран софтуер, необходим за пазарната реализация на разработения от кандидата иновативен продукт - платформа за маркетинг автоматизация ADV Excel. Всяка компания и бизнес разполага с редица системи и софтуерни решения, чрез които организира и оперира своята дейност. Тези системи в голяма част разполагат с данните, необходими на един маркетинг инструмент за успешното автоматизиране на маркетинг процеси. За целта във връзка с внедряването на ADV Excel, състояща се от редица иновативни маркетинг компоненти е необходимо изграждането на специализиран софтуер, който ще позволи да се трансферират съществуващите данни от клиенти на ADV Excel към самата платформа. Впоследствие тези данни ще бъдат използвани от самата платформа за организиране и провеждане на маркетинг и промоционални кампании на клиента. Разработването и придобиването на специализирания софтуер ще предостави следните възможности: 1. Импортиране на големи масиви от данни от системи на клиента към ADV Excel 2. Изграждане на необходимия “mapping” (синхронизиране на данни) между клиентски данни и предлагания от специализирания софтуер унифициран датабаза модел 3. Анализиране и структуриране данните на клиента по желания от тях начин във унифициран вид 4. Агрегиране на необходимите данни от числов характер 5. Задаване необходимите калкулации върху данните от числов характер Специализираният софтуер за улеснено внедряване на платформата цели приемане и обработка на данни на клиента от всякакъв характер, последващо предоставяне за използване от ADV Excel. Той не покрива/допълва/разширява функционалности на ADV Excel и в частност на Рипортинг модула, който служи за извличане, визуализиране на вече структурирани и исторически данни. Връзката между специализирания софтуер за улеснено внедряване на платформата и платформата се извършва с API (Application Program Interface), чрез същия метод ще се осъществява и връзката между специализирания софтуер и клиента. Специализираният софтуер няма да се използва извън стопанския обект, в който ще бъде инсталиран (Дата център в град Плевен) и няма да се продава на клиенти под формата на лицензи или друга услуга, в която е включен. Той е самостоятелен ДНА и чрез връзката си с разработената продуктова иновация ADV Excel ще позволи оптималното представяне на пълната и функционалност, като ще позволи за всеки конкретен клиент оптимален подход при трансфериране и агреригане на данни.Чрез изграждането му и създаваното API за връзка с клиента ще се оптимизира процеса по пренасяне на данните. Към момента единственият вариант за работа на платформата ADV Excel е чрез модифициране на самата платформа спрямо вида и структурата на данните на всеки един индивидуален клиент. Това изисква човешки ресурси (програмисти), които да модифицират решението при всяка една продажба на решението, което не е оптимален подход. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността: подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно приложимата нормативна уредба (от 1 месец до 3 месец от изпълнение на проекта); сключване на договор за изпълнение (4 месец от изпълнение на проекта); разработване, доставка и изготвяне на ППП (от 4 месец до 15 месец от изпълнение на проекта), заприхождаване на актива в Инвентарна книга и/или Амортизационен план; инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Приемане на изпълнението, подписване на финален ППП (15 месец от изпълнение на проекта ). За изпълнението на дейността ще бъдат прилагани следните подходи и методология на работа: сформиране на вътрешен екип за управление на проекта; провеждане на процедури за избор на изпълнители законосъобразно съгласно ЗУСЕСИФ; механизъм за наблюдение и вътрешен контрол; финансова и счетоводна отчетност; управление на рисковете; спазване на изискванията за публичност на ОПИК/ЕСИФ; спазване на изискванията за документиране и архивиране на проектната документация. , Contracted Amount: 432 000.00 , Reported Amount: 432 000.00
  • Activity: Предоставяне на консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновацията - осигуряване на бази данни в рамките на 12 месеца и пазарно проучване 1 бр.: В рамките на дейността ще бъдат предоставени две услуги, допустими по компонент Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите, както следва: I. осигуряване на бази данни за повишаване ефективността на внедряваната продуктова иновация Осигуряване на достъп до софтуерните базите данни ще даде възможност за ефективно внедряване на иновацията като: се оценят подходящите бази данни, спрямо изискванията за производителност; дефинира необходимата датабаза архитектура, спрямо изискванията за ефективност на маркетинг решението; предостави унифициран модел на данни; дефинират възможни хардуерни конфигурации, предоставящи възможност за постигане на желаната производителност и възможни хардуерни оптимизации във връзка с предоставения ни достъп до базите данни. Настоящата дейност е и пряко свързана с обезпечаване на екологичната иновация на проекта, базирана на ресурсна ефективност. Осигуреният достъп до вида бази данни, често използван от големи предприятия и компании, ще позволи подсигуряване на необходимата производителност и ефективност на изградените иновативни компоненти на ADV Excel, създадените за тях бази данни, както и осигури максимално гъвкав дата база модел на цялостното решение ADV Excel. Липсата на необходимата производителност често би могла да бъде препятствие пред успешното внедряване на нов софтуерен продукт. Това би довело до ненужно репликиране и дублиране на компоненти, с цел постигане на желаната от клиента производителност. От друга страна компаниите използват бази данни от различно поколение и доста често системите им са изградени в монолитен вид, който не им позволява значително да подобрят своите бази данни. Например компания разполага със система изградена на "database centric" принцип. Това означава, че в основата на системата най-важното е базата от данни. В същото време този подход вече е остарял. За успешното внедряване на ADV Excel и постигането на лесен достъп е необходимо данните да се трансформират, като се позволи моделът да бъде компонентно ориентиран. По този начин всеки компонент, ще може да достъпи и ползва данните, които са му нужни без да нарушава процесите на останалите компоненти. Анализът на базите данни, за които е получен достъп и извършените бенчмарк тестове, ще позволи да се идентифицират и оптимизират процесите нуждаещи се от обработка в "in-memory" слой. По този начин ще се подобрят съществуващите бази данни на ADV Excel и ще се въведе "in-memory" слой, позволяващ значително подобрение на производителността и ефективно използване на хардуерни ресурси. Към проектното предложение е приложена индикативна оферта за 12 месечен достъп до бази данни. II. предоставяне на външна услуга - пазарно проучване В рамките на дейността се предвижда да бъде разработено пазарно проучване, което да детайлизира и фокусира маркетинговата стратегия на кандидата при внедряването на пазара на иновативния продукт и да подпомогне изпълнението на заложения бизнес план, вкл. неговата адаптация спрямо промени на пазара в хода на реализацията на продукта. Пазарното проучване ще протече за 12 месеца паралелно с дейността по осигуряването на достъп до бази данни. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността, които гарантират прозрачно, отговорно и коректно изпълнение: подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител(от 1 до 3 месец ); сключване на договор за изпълнение (4 месец ); извършване на услугата (4-15 месец). За изпълнението на дейността ще бъдат прилагани следните подходи и методология на работа: сформиране на вътрешен екип за управление на проекта; провеждане на процедури за избор на изпълнители законосъобразно съгласно ЗУСЕСИФ; механизъм за наблюдение и вътрешен контрол финансова и счетоводна отчетност; управление на рисковете; спазване на изискванията за публичност на ОПИК/ЕСИФ; спазване на изискванията за документиране и архивиране на документацията., Contracted Amount: 378 000.00 , Reported Amount: 378 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Duo Soft EOOD, Contracted Amount*: 432 000.00 , Reported Amount**: 432 000.00
  • Contractor: Focus Systems EOOD, Contracted Amount*: 20 000.00 , Reported Amount**: 20 000.00
  • Contractor: BALKANTEL Ltd., Contracted Amount*: 358 000.00 , Reported Amount**: 358 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises supported to introduce new to the firm products, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Private investment matching public support for innovation or R&D projects (all activities), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 41 414.64 , Reached amount: 41 415.28
Indicator 4 Финансирани проекти за еко-иновации, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 810 000.00 BGN
Grant 729 000.00 BGN
Self amount 81 000.00 BGN
Total actual amounts paid 729 000.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Разработване на специализиран софтуер за улеснено внедряване на платформа за маркетинг автоматизация ADV Excel", Estimated Amount: 432 000.00
  • Differentiated position 1: "Разработване на специализиран софтуер за улеснено внедряване на платформа за маркетинг автоматизация ADV Excel"
    Contractor: Duo Soft EOOD
    Contract total funded value: 432 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновацията - осигуряване на бази данни и пазарно проучване, Estimated Amount: 378 000.00
  • Differentiated position 1: “Достъп до бази данни за 12 месеца”
    Contractor: BALKANTEL Ltd.
    Contract total funded value: 358 000.00
  • Differentiated position 2: “Услуга за разработване на пазарно проучване за внедряване на иновативен продукт“
    Contractor: Focus Systems EOOD
    Contract total funded value: 20 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN