Identification

UMIS Number BG05SFPR002-2.002-0054-C01
Project Name Strengthening the municipal capacity - Antonovo
Beneficiary 000875557 ANTONOVO MUNICIPALITY
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 13.02.2023
Start Date 13.02.2023
End Date 10.07.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Търговище (BG334), Антоново

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към развитие и укрепване капацитета на община Антоново за реформиране в областта на социалните услуги и личната помощ, осигуряване на ефективна, ефикасна и качествена грижа на лицата от най-уязвимите групи от населението.
       Включва дейности за подготовка и обезпечаване правомощията на Общината в съответствие със  Закон за социалните услуги, Закон за хора с увреждания и Закон за личана помощ, създаване на фронт-офис (гише). Предвидени са обучвания в сферата на социалните услуги, в т. ч. анализ на потребностите от социални услуги, планиране и анализиране на предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги, разработване на програми за развитие на качеството на социалните услуги, провеждане на информационни кампании за предоставянето на лична помощ, социални и интегрирани здравно-социални услуги.
      Наемане, обучение и супервизия на персонала, обезпечаване механизма по сътрудничество и наблюдение на социалните услуги,  изготвяне на анализи.
      Предвидените дейности са съвместими с принципа "Ненанасяне на значителна вреда" т. е. нямат отрицателно въздействие върху околната среда.
      Срок за изпълнение 14 месеца
      Обща стойност на Проекта 14119.00 лева
Activities
  • Activity: Подготовка за обезпечаване правомощията на община Антоново по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, създаване на фронт - офис (гише) в ЦАО, обучение и супервизия на персонала, анализ на потребностите от социални услуги, планиране и анализ на предоставените социални и интегрирани здравно-социални услуги.: Проектът ще реализира комплекс от дейности: 1. Създаване на фронт-офис/гише с цел обезпечаване правомощията на общината по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Създаване на едно работно място. 2. Наемане служител външен за общината на трудов договор, обучение и супервизия за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по ЗХУ, ЗЛП и съгласно чл. 73 от ЗСУ в частта, насочване от общините за ползване на СУ. 2.1. Кметът ще назначи нов служител – външен за общината на трудов договор за период от 6 (шест) месеца, на 8 часов работен ден с възнаграждение в размер до 6085.00 лв. с включени осигуровки за сметка на работодателя, да обслужва гражданите във фронт - офис/гише. Служителят ще информира за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги; ще извършва насочване за ползване на услуги и приемане на заявления. Ще поддържа общ регистър на ползвателите и асистентите на лична помощ, ползвателите на интегрирани услуги, потребители на "Топъл обяд" на територията на общината, чрез общинска деловодна система Акстър. 2.2. В обучение и супервизия ще бъдат включени 15 служители осъществяващи дейност по предоставяне на социални услуги в т. ч.: 14 служители на общинска администрация - ресорен зам кмет, секретар, д-р на Дирекция "ФСДУС", "УТЕОП" осъществяващи контрол и методическа помощ, пряко ангажирани с политиките в социалната сфера, лица доставчици на социални и интегрирани здравно-социални услуги участващи в изпълнение правомощия съгласно чл.73 от ЗСУ и отговорностите на общината по ЗХУ и ЗЛП, които не са обучавани и/или включени в други обучения. 1 служител - обслужващ фронт-офис/гише – нов служител – външен за общината на трудов договор за период от 6 (шест) месеца, на 8 часов работен ден. Планирани са две групи обучения включващи ЗСУ в частта насочване, съгласно чл. 73, отговорности на общината по ЗХУ и ЗЛП І-ва група - съобразени с идентифицираните нужди по теми свързани с изпълнението на правомощията им по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. ІІ-ра група - съобразени с потребностите на служителите спрямо спецификата на профила на потребителите на социалните услуги Предвидени са индивидуална и групова супервизия на 15 служители от целевата група. За изпълнение на дейността ще бъдат сключени граждански договори с обучители/супервайзор на стойност 4000.00 лева. Разходите са заложени в б. перо 1.1. Разходи за трудови възнаграждения по реда на КТ и възнаграждения, определени по реда на ЗДСл на лицата, пряко ангажирани с изпълнението на финансираните преки дейности. Разходите по осигуряване на логистика на обученията /обяд, кафе паузи и материали/ са заложени в б. перо. 2.1. Единна ставка. 3. Провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и информираност на обществото на местно ниво относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. Ще бъдат изработени информационни материали, свързани с провеждането на разяснително-информационни кампании за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и информираност на обществото относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. Информационните материали ще бъдат съобразени с изискванията и условията, определени в Глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ и Приложение IX от РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2021/1060 от 24 юни 2021 година за установяване на общо приложимите разпоредби. Средствата са заложени в б. перо 2.1. Единна ставка. Реализирането на комплекса от дейности ще ускори процеса по предоставянето на по-ефективна, ефикасна и качествена грижа на лицата от най-уязвимите групи от населението, ще подкрепи Община Антоново в изпълнението на правомощията и по Закона за социалните услуги , Закона за хората с увреждания и ЗЛП., Contracted Amount: 14 119.00 , Reported Amount: 16 760.30

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Suzan, Contracted Amount*: 3 958.00 , Reported Amount**: 3 958.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Employed persons who have increased their competences, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 13 960.30 BGN
Grant 13 960.30 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 13 960.30 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN