Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0085-C04
Project Name New Professionals in Ka Logik Ltd.
Beneficiary 202795407 KA LOGIK Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 13.07.2016
Start Date 13.07.2016
End Date 13.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Девня, гр.Девня

Description

Brief description
"Ка логик" ООД е транспортна фирма със сериозен опит във вътрешния и международния превоз на товари. Фирмата има желание, чрез реализацията на проекта да разшири своя екип от професионалисти, като създаде 17 нови качествени и устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица в регион, в който на пазара на труда преобладават възможностите за работа със сезонен характер. Това ще бъде постигнато, чрез реализация на комплекс от дейности в рамките на проекта. Подборът на хората, на които ще бъде осигурена заетост по проекта ще се реализира в сътрудничество с представителите на териториалните структури на Агенция по заетостта, като ще се бъде осигурено и взаимодействие с местната власт, Техническия университет - Варна и професионални гимназии за привличане на подходящи кандидати за работа, които към момента са неактивни на пазара на труда. На подбраните лица ще бъде осигурена заетост за най-малко 12 месеца при условията на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, а на най-малко 50 % от тях ще бъде гарантирана трайна заетост. Целта на Кандидата е поне 50% от новонаетите лица да бъдат от следната специфична целева група - 9 продължително безработни и неактивни лица. Намеренията на „Ка логик“ ООД са да задържи на работа всички новонаети лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. За осигуряване на качеството на новите работни места ще бъде закупено съвременно оборудване съотносимо към длъжностите, на които ще бъдат назначени лицата. Концепцията на кандидата е новонаетите лица да получат възможност за работа в изцяло нов фирмен център за вътрешна диагностика и поддръжка на моторни превозни средства в гр. Девня. 
Кандидатът очаква постигане на дългосрочен ефект върху целевата група и цялостно в дейността на фирмата след реализиране на дейностите по проекта. Във фирмата ще получат възможност мотивирани за работа хора, които да се утвърдят като професионалисти в поддръжката и сервиза.
Activities
  • Activity: Организация, управление, наблюдение и контрол по проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира три членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - координатор по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 620 часа, двамата координатори за по 550 часа, а счетоводителят за 500 часа, които ще бъдат разпределени за 16 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Координаторът ще бъде по-тясно ангажиран с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местана общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната доументация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. , Contracted Amount: 19 500.00 , Reported Amount: 18 009.85
  • Activity: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени/рзпространени: - 2 бр. информационни табели за базите на "Ка логик" ООД в с. Аврен и гр. Девня на мястото на изпълнение на дейностите по проекта; - 300 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; - 50 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването, закупено за целите на проекта. В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, Contracted Amount: 1 700.00 , Reported Amount: 2 080.00
  • Activity: Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 17 лица: - 1 лице на длъжност "Приемчик автосервиз"; - 3 лица на длъжност "Автомонтьор"; - 1 лице на длъжност "Диагностик, моторни превозни средства"; - 1 лице на длъжност "Автотенекеджия"; - 1 лице на длъжност "Инженер, координатор по заваряване"; - 1 лице на длъжност "Бояджия, превозни средства"; - 1 лице на длъжност "Работник, поправка на джанти и гуми"; - 1 лице на длъжност "Инженер отоплителни, вентилационни и охладителни системи"; - 3 лица на длъжност "Шофьор, товарни автомобили"; - 1 лице на длъжност "Отговорник, специалист техническа поддръжка"; - 1 лице на длъжност "Инженер, електроник"; - 1 лице на длъжност "Инженер, двигатели с вътрешно горене"; - 1 лице на длъжност "Техник, електротехника на автомобилния транспорт". Подборът на длъжностите е съобразен с нуждите от персонал за цлостно обслужване на моторни превозни средства. Направено е разпределение съобразно нуждите от работна ръка с определени квалификации и нуждите на фирмата съобразно наличния към момента автопарк и плановете за закупуване на нови транпортни средства. Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на продължително безработни и неактивни лица, като се предвижда поне 50 % от новонаетите да бъдат безработни и/или неактивни лица от тази приоритетна група -9 продължително безработни и неактивни лица. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с общинската администрация в Аврен и Девня, Техническия университет в гр. Варна и професионални гимназии от област Варна, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включении в проекта. Тричленна комисия, включваща представители на Кандидата ще проведе интервютата с лицата и ще направи подбор на 17 лица, на които ще бъде осигурена заетост. Интервютата ще се провеждат в офиса на Кандидата. На интервюто ще се оценява както настоящето образование, наличието на базисни знания, както и мотивацията за професионално развитие на кандидатите, както и желание за работа в поддръжката и ремонта на автомобили., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на заетост на новонаетите лица: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 17 лица без работа в новосъздаден вътрешно-фирмен център за диагностика и ремонт на моторни превозни средства за 12 месеца. Ще бъдат наети 17 безработни и/или неактивни лица на следните длъжности: - 1 лице на длъжност "Приемчик автосервиз"; - 3 лица на длъжност "Автомонтьор"; - 1 лице на длъжност "Диагностик, моторни превозни средства"; - 1 лице на длъжност "Автотенекеджия"; - 1 лице на длъжност "Инженер, координатор по заваряване"; - 1 лице на длъжност "Бояджия, превозни средства"; - 1 лице на длъжност "Работник, поправка на джанти и гуми"; - 1 лице на длъжност "Инженер отоплителни, вентилационни и охладителни системи"; - 3 лица на длъжност "Шофьор, товарни автомобили"; - 1 лице на длъжност "Отговорник, специалист техническа поддръжка"; - 1 лице на длъжност "Инженер, електроник"; - 1 лице на длъжност "Инженер, двигатели с вътрешно горене"; - 1 лице на длъжност "Техник, електротехника на автомобилния транспорт". В рамките на дейността ще се сключат трудови договори с избраните лица за срок от 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в цялостната дейност, извършвана от фирмата, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата в екипа на "Ка логик" ООД. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 9 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички седемнадесет лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. На всички новонаети лица ще бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата., Contracted Amount: 115 717.30 , Reported Amount: 121 880.48
  • Activity: Осигуряване на оборудване за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни кколичества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване ще осигури по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Доколкото концепцията на фирмата е да създаде изцяло нов център за диагностика и ремонт на моторни превозни средства, то по проекта се предвижда да бъдат закупени инструменти и оборудване, които да се ползват от всички новонаети лица в ежедневната им работа. Следното оборудване ще бъде осигурено за нуждите на оборудване на новоразкритите работни места: комплект гаечни ключове (8 бр.); комплект прорезни ключове (6 бр.); комплект звездогаечни ключове (26 бр.); комплект ударни отверки (4 бр.); комплект отверки (6 бр.); комплект отверки звездообразни (9 бр.); 10 бр. шестограм и звезда пробити; комбинирани клещи; клещи резачки; клещи с дълга човка; дълги извити клещи; комплект самозаключващи клещи (3 бр.); комплект флашки за развиване пробки на картер (14 бр.); 2 бр. динамометрични ключове (110 Nm и 320 Nm); комплект вложки дълбоки на 1/2 (10 бр.); комплект вложки дълбоки на 3/8 (12 бр.); комплект ударни вложки за джанти на 1/2 (3 бр.); комплект удължители с магнит на 1/2 (3 бр. в комплекта); 2 бр. чукове (0,5 кг. и 1 кг.); комплект избивачи (6 бр.); комплект секачи и избивачи (5 бр.); телескопично огледало; гъвкав магнит 525 мм.; инфрачервен термометър; дигитален шублер; ъгломер; интрументална количка с комплект от 191 вложки и битове; комплект клещи и шестограми; комплект зегер клещи (4 бр.); комплект за нарязване на резби; комплект скоби и приспособления за вадене на лагери, шайби и др.; комплект битове (40 бр.); комплект лули (8 бр.); 2 бр. ударен реверсивен пневматичен гайковерт; пневматичен чук в комплект със секачи; пневматичен трион; инструмент за тестване на радиатори; тестер за антифриз; тестер за откриване на изгорели газове в охладителната система; тестер за спирачна течност; комплект за измерване на компресията; скоба за клапани; клещи за гумички на клапани; комплект клещи за скоби на водни съединения; инструмент за монтаж и демонтаж на лагери на главина; комплект скоби за вадене на лагери; комплект скоба обратен чук; комплект скоби за изваждане на шарнирни накрайници; комплект скоби за свиване на пружини на амортисьори; вилица за демонтаж на шарнири; помпа за обезвъздушаване на спирачна система; комплект инструменти за прибиране буталата на спирачната система (18 бр.); крик за скоростни кутии до 500 кг.; сгъваем кран за двигатели до 2 000 кг.; 2 бр. нископрофилен хидравличен крик до 2 500 кг.; трифазен компресор за въздух с обем 500 л.; мобилна система за отработени масла с капацитет 80 л.; помпа за пълнене на масло в скоростни кутии; комбинирана помпа за изсмукване на течности; ключ за маслени филтри; самозаключващи се клещи за маслени филтри; зарядно и стартерно устройство тип количка (12/24 волта, 4 - 700 ампера); модул за системна диагностика; хидравлична преса (20 тона); пневматична шлайфмашина; професионален бояджийски пистолет; станция за пълнене на климатици с вграден принтер; уред за откриване на течове на фреон; комплект инструменти за компресор климатик; 2 бр. подемници 3,2 тона; подемник 4 тона; машина за баланс на гуми на леки автомобили; машина за монтаж и демонтаж на гуми; греда за двигатели, пневмохидравличен крик; 39 бр. инструменти за центроване на ангренаж (различни размери); 2 бр. инструменти за ангренажни колела; инструмент за демонтиране на потопяеми горивни помпи; 2 бр. водачи за осигуряване на достъп до двигателя; инструмент за монтаж и демонтаж на канални ремъци; инструмент за центроване на маховика; детектор горна мъртва точка; инструмент за смяна на ангренаж; възстановител на резби за запалителни свещи; 2 бр. ъглошлайф (115 мм и 230 мм); пароструйка; менгеме; дрелка; апарат за точково заваряване с СО2; аргонов апарат; бутилка СО2; бутилка за газ аргон; поялник., Contracted Amount: 58 660.00 , Reported Amount: 58 660.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Teodora, Contracted Amount*: 5 580.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Evrochampioni Ltd, Contracted Amount*: 1 700.00 , Reported Amount**: 2 080.00
  • Contractor: Darina, Contracted Amount*: 3 960.00 , Reported Amount**: 3 358.34
  • Contractor: Joana, Contracted Amount*: 3 960.00 , Reported Amount**: 3 363.70
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 5 580.00 , Reported Amount**: 4 732.08
  • Contractor: Kamen, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 3 599.40
  • Contractor: Grand serviz Ivanov Ltd, Contracted Amount*: 58 660.00 , Reported Amount**: 58 660.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 9.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 17.00 , Reached amount: 20.00

Financial Information

Total Project cost 195 577.30 BGN
Grant 195 577.30 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 190 465.60 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на двама Координатори проект във връзка с изпълнение на проект „Нови професионалисти в "Ка Логик" ООД“, Estimated Amount: 3 960.00
  • Differentiated position 1: Избор на двама Координатори проект във връзка с изпълнение на проект „Нови професионалисти в "Ка Логик" ООД“
    Contractor: Joana
    Contract total funded value: 3 960.00
  • Differentiated position 2: Избор на двама Координатори проект във връзка с изпълнение на проект „Нови професионалисти в "Ка Логик" ООД“
    Contractor: Darina
    Contract total funded value: 3 960.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на Ръководител проект във връзка с изпълнение на проект „Нови професионалисти в "Ка Логик" ООД“, Estimated Amount: 5 580.00
  • Differentiated position 1: Избор на ръководител проект
    Contractor: Nikolay
    Contract total funded value: 5 580.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на Счетоводител проект във връзка с изпълнение на проект „Нови професионалисти в "Ка Логик" ООД“, Estimated Amount: 3 600.00
  • Differentiated position 1: Избор на Счетоводител проект във връзка с изпълнение на проект „Нови професионалисти в "Ка Логик" ООД“
    Contractor: Kamen
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 4 Subject to due process: Изпълнение на дейностите по визуализация и публичност по проекта, Estimated Amount: 1 700.00
  • Differentiated position 1: Процедура за избор на изпълнител
    Contractor: Evrochampioni Ltd
    Contract total funded value: 1 700.00
Procedure 5 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител по проект BG05M9OP001-1.003-0085 „Нови професионалисти в "Ка Логик" ООД“ за доставка на оборудване., Estimated Amount: 58 660.00
  • Differentiated position 1: Публична покана №3/06.10.2016г.
    Contractor: Grand serviz Ivanov Ltd
    Contract total funded value: 58 660.00
Procedure 6 Subject to due process: Решение за прекратяване за Публична покана №2/05.10.2016г. по проект BG05M9OP001-1.003-0085 „Нови професионалисти в "Ка Логик" ООД“ за доставка на оборудване., Estimated Amount: 58 660.00
  • Differentiated position 1: Решение за прекратяване за Публична покана №2/05.10.2016г.
    Contractor: Grand serviz Ivanov Ltd
    Contract total funded value: 58 660.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN