Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.096-0023-C01
Project Name Improving the organization and working conditions in the company by building a children's area
Beneficiary 130270700 TOURIST SERVICE RENT-A-CAR EOOD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 02.06.2021
Start Date 02.06.2021
End Date 05.04.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектното предложение на "ТУРИСТ СЕРВИЗ РЕНТ-А-КАР" ЕООД включва дейности по създаване на нов детски кът с 30,34 кв.м. полезна площ в офиса на фирмата и самостоятелни санитарни възли, извън площта на детския кът, който е разположен на адрес: гр. София, бул. "Никола Вапцаров" 53А, East Park Trade Center, в който ще се полагат грижи за 15 деца, чиито родители са в трудово правоотношение с кандидата. 
Дружеството ТУРИСТ СЕРВИЗ РЕНТ-А-КАР ЕООД e създадена през 2000 г, с основна дейност отдаване на автомобили под наем в България. През 2003 г. подписва договор за франчайз с най-голямата европейска компания за автомобили под наем "SIXT rent a car" и разширява своята дейност, като започва да предлага на българския пазар както краткосрочни, така и условия за дългосрочен наем на автомобили под наем (Оперативен лизинг). Чрез своя резервационен център, предлага резервации за коли под наем в цялата мрежа от офиси на Sixt в над 150 страни по света. 
Дружеството има офиси в: София, бул. "Никола Вапцаров" 53А, East Park Center, Летище София, Летище Варна, Летище Бургас, Пловдив - площад Централен 1
Със средствата по проекта ще се осигури социална придобивка в предприятието - ще бъде изграден нов детски кът, посредством адаптиране и оборудване на избраното помещение за полагане на почасови грижи за деца; ще се извърши подбор на безработни лица, регистрирани в ДБТ, за определяне на възможностите им за включване в заетост и/или в обучение при необходимост, свързано с полагане на грижи за деца; ще се извърши обучение на безработни лица за придобиване на умения за полагане на грижи за деца и три безработни лица ще бъдат включени в субсидирана заетост при кандидата по настоящата процедура за почасово или целодневно полагане на грижи за деца за период до 12 месеца.
Activities
  • Activity: Дейност 1 - Осигуряване на социални придобивки в предприятията (кът за деца), посредством адаптиране и оборудване на подходящо помещение за полагане на почасови грижи за деца.: Дейност 1 е основната дейност на проектното предложение. Дейността ще стартира непосредствено след подписване на административния договор по проекта с УО. В изпълнение на дейността ще бъде адаптирано и оборудване помещение с обща площ 30,34 кв. м на територията на офиса, в който фирмата изпълнява своята дейност. Офисът е се намира на адрес: София, бул. Никола Вапцаров 53А, East Park Center и се стопанисва от Турист Сервиз Рент А Кар ЕООД по силата на 5-годишен Договор за наем от 01.05.2019 г (прикачен в т. 12 от формуляра). Помещението, което ще бъде адаптирано за детски кът към момента е работно (приложени снимки в т. 12 от формуляра) и разполага с естествена светлина и "V" обрязно отваряне на прозорците. Офис сградата, в която е разположен офисът на фирмата е носител на престижната награда Бизнес сграда на Годината за 2005 г. Изградена е в съответствие с най-високите стандарти в строителството с цел предоставянето на ергономична и вискотехнологична среда за работа. Офис сградата е с изцяло окачена фасада Etem E-8000, а профилът на фасадата е с прекъснат термичен мост, който заедно с високотехнологичния стъклопакет Glaverbel, осигуряват отлична топлоизолация и шумоизолация. Сградата разполага с охрана 24/7, видеонаблюдение и контрол на достъпа с магнитни карти, озеленени тераси за отдих на ниво 0 с ограничен достъп на външни лица, както и с 2 климатични и 1 вентилационна система. Помещението има 2 плътни стени, които ще бъдат пребоядисани с цел освежаване и дезинфекция и две витринни, една с лице към офисната част и една с лице към улица. В помещението ще има 15 места за децата и 3 места за възпитатели. За изпълнението на тази дейност ще бъдат доставени 5 броя маси, 12 конферентни стола, 4 пуфа, 1 двоен диван, бюро и стол за възпитателите. За нуждите на децата ще бъдат осигурени гардероб за съхранение на дрехи, библиотека, мултимедиа и стена/екран. В помещението ще има два къта - един с работни маси и столове и кът за релакс с пуф столове (прикачени снимки в т. 12 от формуляра). Съществуващата офис настилка ще бъде запазена, като върху нея ще бъде положена ударопоглъщаща настилка, която отговаря на всички изисквания за безопасност. Дейността ще бъде изпълнена на няколко етапа, подробно описани в "Начин на изпълнение". През първият месец от изпълнението на дейността ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител за доставката на предвиденото за закупуване оборудване за нуждите на детския кът. Оборудването ще включва: - 5 броя маси - 12 конферентни стола - 4 пуфа - 1 двоен диван - 1 бюро и 1 стол за възпитателите - гардероб за съхранение на дрехи - библиотека за книги и учебни помагала - мултимедиа и стена/екран - ударопоглъщаща настилка Турист Сервиз Рент А Кар ЕООД активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация при изпълнение на дейността., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 19 269.73
  • Activity: Дейност 2 - Подбор на безработни лица, регистрирани в ДБТ, за определяне на възможностите им за включване в заетост и/или в обучение при необходимост, свързано с полагане на грижи за деца.: В рамките на дейността ще бъде извършен подбор на безработните лица, регистрирани в ДБТ, които ще бъдат наети за изпълнение на дейността, свързана с полагане на грижи за деца. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3 - Предоставяне на обучение на безработни лица за придобиване на умения за полагане на грижи за деца.: В случай, че избраните лица не притежават образователна степен или професионална квалификация в сферата на образованието, социалните услуги за деца, здравеопозване или нямат преминало обучение за полагане грижи за деца, задължително ще бъдат включени в обучение за полагане на грижи за деца. Обучението ще обхваща следните теми: - придобиване на познания за развитието на детето; - дневен режим на детето и ролята на игрите в различна възраст; - безопасност на детето и възможности за предотвратяване на критични и опасни за здравето и живота му ситуации; - придобиване на познания за реакция в случай на инцидент, остро заболяване и/или насилие; - дисциплината като средство за защита и възпитание на детето; - придобиване на познания за стандартите за етично поведение на работещите с деца в сферите на образованието, здравеопазването, социалните грижи, правосъдието, вътрешните работи и др., посочени в Етичния кодекс на работещите с деца; - придобиване на познания относно разработени процедури за достъп на външни лица в кътовете и такива за приемане и предаване на децата от и на техните родители., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 4 - Включване на безработни лица (3 броя) в субсидирана заетост при работодател за почасово или целодневно полагане на грижи за деца за период от 12 месеца.: В рамките на един месец след сключване на административния договор и приключване на обучителния период ще бъдат назначени на трудов договор (на 8 часов работен ден) подбраните възпитатели - 3 броя, както следва: ­- Възпитател 01 на 8 ч. ТД за 12 м. (БТВ = 1439,00 лв./м.; Осиг. за сметка на работодателя = 272,26 лв./м; Общо вноски от служителя и работодателя = 594,63 лв./м; Чиста сума за получаваяне (нето) = 1116,63 лв./м) ­- Възпитател 02 на 8 ч. ТД за 12 м.(БТВ = 1439,00 лв./м.; Осиг. за сметка на работодателя = 272,26 лв./м; Общо вноски от служителя и работодателя = 594,63 лв./м; Чиста сума за получаваяне (нето) = 1116,63 лв./м) ­- Възпитател 03 на 8 ч. ТД за 12 м. (БТВ = 1439,00 лв./м.; Осиг. за сметка на работодателя = 272,26 лв./м; Общо вноски от служителя и работодателя = 594,63 лв./м; Чиста сума за получаваяне (нето) = 1116,63 лв./м), Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 48 174.33

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: A and Z, Contracted Amount*: 17 249.50 , Reported Amount**: 19 269.73
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Брой предприятия, получили подкрепа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Заети/родители/, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 4 Брой заети лица /родители/ с осигурено съвместяване на семейния и професионалния живот, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 5 Безработни лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 6 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 59 322.65 BGN
Grant 47 458.15 BGN
Self amount 11 864.50 BGN
Total actual amounts paid 47 458.15 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Неизпълнение на индикатори 0.00 0.00 0.00 0.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Дейност 1 - Осигуряване на социални придобивки в предприятията (кът за деца), посредством адаптиране и оборудване на подходящо помещение за полагане на почасови грижи за деца., Estimated Amount: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN