Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.054-0020-C01
Project Name SUPPORT FOR SUSTAINABLE BUSINESS OF BULGARIAN CHILDREN INTERACTIVE TV REALLY AND MAGICALLY BY PROVIDING ACCESS TO HIGHLY SPECIALIZED SERVICES OF SERVICES
Beneficiary 205389027 REAL AND MAGIC LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 23.06.2020
Start Date 23.06.2020
End Date 23.12.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41)

Description

Brief description
Проектното предложение представя стартиращото предприятие "Реално и вълшебно ООД" като развиваща се компания в сферата на аудио-визуалното производство и разпространение на интерактивна телевизионна услуга за деца от 0 до 6 г. 
Целта на проектното предложение е чрез осигурения достъп до бизнес услуги по маркетинг за нови продукти да се създаде набор от документи, които да допринесат за успешното лансиране и първоначалното укрепване на дейността на медията и налагането и на пазара.

Ангажираните специалисти ще споделят опит и знания в посока поставяне на основните цели на настоящата маркетинговата стратегията:

* избор, разработване и реализация на маркетинговата стратегия;
* правилно позициониране и налагане на пазара на детски тв. канали в България и чужбина;
* проучване на нагласите на потребителите;
* определяне атрактивно и адекватно съдържание, важно заради спецификата на аудиторията към която е насочена телевизията. 
* разработване и внедряване на маркетингов план;
* стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите при лансирането на тв;
* разпределение на средствата от маркетинговият бюджет по видове дейности;

Предвидени са дейности като: анализ на настоящо аудио-визуално съдържание, анкети и интервюта с целевите групи и извеждане на насоки за художествено оформление. Стратегиите и тактиките за успешна комуникация ще дадат представа как правилно да се привлече първоначалния интерес на потенциалните потребители. 
Дейностите включват: изграждане на бранд имидж, похвати и техники за комуникация, изграждане на рекламна стратегия за лансиране и др.

Последващи стъпки, които да помогнат укрепването на дейността представлява визията за развитие на услугата. 
Краткосрочно и дългосрочно полагане на адекватни цели, разписване на евентуални бъдещи сценарии за развитие и др.
Предвидените мерки към всяка една от дейностите са насочени към улесняване потока на двустранна информация, за да бъде ефекта от консултациите възможно най-ползотворен.
Activities
  • Activity: Дейност I. Разходи за маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието.: Осигуряване на достъп до квалифицирани специалисти в областта на маркетинга и провеждане на специализирани консултации с времетраене от 322 астрономически часа. Специфични цели: Специфична цел - 1. Осигуряване на достъп до високо квалифицирани специалисти в областта на маркетинга и провеждане на специализирани консултации. Специфична цел - 2. Разработване на пазарни анализи, проучвания, потребителски анкети, фокус групи и маркетингов план за успешна пазарна реализация на услугата. Избор, разработване и реализация на маркетинговата стратегия; Правилно позициониране и налагане на пазара на детски тв. канали в България; Популяризиране на новата медия и увеличаване на разпознаваемостта сред аудиторията в България и чужбина; Проучване на нагласите на потребителите; Стратегия за поетапно увеличаване на пазарния дял на тв; Стратегия за създаване на атрактивно съдържание на телевизионното програмиране; Определяне адекватно съдържание по възрастови групи, 0-6г; Разработване и внедряване на маркетингов план; Стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите при лансирането на тв./потребителска удовлетвореност; Разпределение на средствата от бюджета по видове дейности; Определяне атрактивно и адекватно съдържание на телевизионното програмиране - анализ на средата - анализ на целите - планиране и определяне на целите - анализ на конкурентите - анализ на комуникацията на конкурентите - определяне на целевите групи Стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите при лансирането на телевизията Разработване на рекламна стратегия - сайт - мобилно приложение - социални мрежи - лого - екранно име - слоган Последващи стъпки, които да помогнат укрепването на дейността Медийна стратегия - медии и канали на комуникация - международно участие /борси за продажба на аудиовизуално съдържание/ - участие в национални и международни медийни фестивали и фестивали за анимационно кино Финансова стратегия - съставяне на времеви график - съставяне на бюджет Етап 1 Анализ и изследване на сектора * Задълбочено опознаване на спецификите и особеностите при детските тв. медии * Ситуационен анализ * Анализ на пазарния сегмент, в който се намира медията * Анализ на конкуренцията Анализ на потребителите * Определяне на целевите групи за бизнеса * Изготвяне на профил на аудиторията (мотивация, интереси, демография) * Изследване на поведението на аудиторията Вътрешен анализ, определяне на дългосрочни и краткосрочни цели * SWOT анализ * Преглед на визуалната идентичност на марката * Определяне на дългосрочни и краткосрочни стратегически цели и подцели Съставяне на цялостна стратегия, базирана на резултати от предварителния анализ и ориентирана към зададените цели * Изготвяне на препоръки и констатации на база направените анализи * Дефиниране на конкурентните предимства на тв канала * Подбор и обосновка на канали за комуникация с аудиторията * Консолидиране на цялостната маркетинг стратегия * Формулиране на обществено значима кауза, която медията да подкрепя и афишира Етап 2 Маркетинг планиране * Съставяне на едногодишен маркетингов план, обединяващ различните активности * Съставяне на пет годишен маркетингов план, обединяващ различните активности * Изготвяне на отделни планове на комуникацията в одобрените комуникационни канали (собствени и външни) * Изготвяне на бюджет * Въвеждане на стратегията * Обосновка и очаквани резултати от плануваните дейности * Оценка на възвръщаемост на инвестицията (ROI) Дейността ще бъде извършена на следните етапи: 1. Външна за фирмата: Провеждане на маркетингови консултации и водене на детайлни записки. 2. Вътрешна за фирмата: Изготвяне на пазарни анализи, проучвания, потребителски анкети и маркетингов план за пазарна реализация на услугата възможни след проведените консултации., Contracted Amount: 4 991.00 , Reported Amount: 4 991.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Предприятия (вкл. микро предприятия и социални предприятия) и самонаети лица, получили подкрепа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 4 991.00 BGN
Grant 4 991.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 4 991.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN