UMIS Number | BG05M9OP001-1.054-0020-C01 |
Project Name | SUPPORT FOR SUSTAINABLE BUSINESS OF BULGARIAN CHILDREN INTERACTIVE TV REALLY AND MAGICALLY BY PROVIDING ACCESS TO HIGHLY SPECIALIZED SERVICES OF SERVICES |
Beneficiary | 205389027 REAL AND MAGIC LTD |
Funding | ESF ==> Human Resources Development |
Date of the Contract/Order | 23.06.2020 |
Start Date | 23.06.2020 |
End Date | 23.12.2020 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
Проектното предложение представя стартиращото предприятие "Реално и вълшебно ООД" като развиваща се компания в сферата на аудио-визуалното производство и разпространение на интерактивна телевизионна услуга за деца от 0 до 6 г. Целта на проектното предложение е чрез осигурения достъп до бизнес услуги по маркетинг за нови продукти да се създаде набор от документи, които да допринесат за успешното лансиране и първоначалното укрепване на дейността на медията и налагането и на пазара. Ангажираните специалисти ще споделят опит и знания в посока поставяне на основните цели на настоящата маркетинговата стратегията: * избор, разработване и реализация на маркетинговата стратегия; * правилно позициониране и налагане на пазара на детски тв. канали в България и чужбина; * проучване на нагласите на потребителите; * определяне атрактивно и адекватно съдържание, важно заради спецификата на аудиторията към която е насочена телевизията. * разработване и внедряване на маркетингов план; * стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите при лансирането на тв; * разпределение на средствата от маркетинговият бюджет по видове дейности; Предвидени са дейности като: анализ на настоящо аудио-визуално съдържание, анкети и интервюта с целевите групи и извеждане на насоки за художествено оформление. Стратегиите и тактиките за успешна комуникация ще дадат представа как правилно да се привлече първоначалния интерес на потенциалните потребители. Дейностите включват: изграждане на бранд имидж, похвати и техники за комуникация, изграждане на рекламна стратегия за лансиране и др. Последващи стъпки, които да помогнат укрепването на дейността представлява визията за развитие на услугата. Краткосрочно и дългосрочно полагане на адекватни цели, разписване на евентуални бъдещи сценарии за развитие и др. Предвидените мерки към всяка една от дейностите са насочени към улесняване потока на двустранна информация, за да бъде ефекта от консултациите възможно най-ползотворен. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors | None |
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Предприятия (вкл. микро предприятия и социални предприятия) и самонаети лица, получили подкрепа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00 |
Total Project cost | 4 991.00 BGN |
Grant | 4 991.00 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 4 991.00 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
None | |
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
There are no tender procedures |
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN