Identification

UMIS Number BG16RFOP001-3.002-0013-C01
Project Name Establishing conditions for high- quality professional education through improvement of the buildings and fascilities of Professional School of Woodworking and Construction "Tsar Ivan Asen II" - Haskovo
Beneficiary 000903946 Haskovo Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 08.12.2016
Start Date 08.12.2016
End Date 20.07.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Хасково, гр.Хасково

Description

Brief description
Проект "Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково" е част от провежданата политика на Община Хасково, в която подобряването на образователната инфраструктура и създаването на условия за модерни образователни услуги са поставени като основни приоритети. Дейностите, които ще се изпълняват в рамките на проекта са : 
- Организация, управление и вътрешен мониторинг на проекта;
- Изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки по ЗОП и провеждане на процедури за избор на изпълнител;  
- Строително-монтажни и ремонтни дейности. Предвижда се реконструкция, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в два под- обекта към ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково- обект "Корпус 2- Общежитие" и обект "Работилница". Основните дейности, които ще бъдат изпълнени по видове работи са: ремонт и укрепване на покрив, подмяна на ВИК и електро инсталация, газификация и отоплителна инсталация на сградите; 
- Надзор на проекта. По време на изпълнение на строителните дейности ще бъде осъществяван непрекъснат строителен и авторски надзор на обектите до получаване на Разрешение за ползване на обектите/ Удостоверение за въвеждане в експлоатация; 
- Осигуряване на мерки за информация и публичност на проекта с цел информиране на широката общественост за финансовия принос на ЕФРР; 
- Финансов одит на проекта. Ще бъде извършен независим финансов одит на разходите направени от дейностите на проекта, включително и провеждането на обществените поръчки.
Activities
  • Activity: Организация, управление и вътрешен мониторинг на проекта.: Тази въвеждаща дейност цели да осигури подходяща среда за гладко изпълнение, добър мениджмънт и координация на проектните дейности, както и да се постигне максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата. Добрата организация и компетентното управление е предпоставка за положителния резултат от изпълнението на проекта и постигане на заложените индикатори. Настоящата дейност включва следните задачи: - сформиране на екип по проекта и определяна на индивидуални задължения и отговорности; - утвърждаване на принципи за вътрешна и външна комуникация, координация и мониторинг върху изпълнението на дейностите и разходване на средствата; - организиране на регулярни срещи на членовете на екипа за осъществяване на контрол върху техническия и финансов напредък на проекта, отчитане на постигнатите резултати и разрешаване на проблеми, възникнали в процеса на изпълнение; - поддържане на постоянна комуникация с УО на ОПРР, с цел осигуряване на прозрачност на проекта, докладване на нередности и разрешаване на проблеми, изискващи намесата на финансиращият орган; - изготвяне на междинни и окончателен технически и финансови доклади, искания за плащане; - приключване на проекта и архивиране; - управление и наблюдение на под-изпълнителите като биват използвани общи техники за скрийнинг като: редовни срещи, посещения на място, задържане на плащанията при незадоволителна работа или забавяне във времето. През целият период на изпълнение на проектните дейности, Община Хасково ще се стреми да осигури ясно и прозрачно изпълнение на проекта, както и да измери качеството на постигнатите резултати и ефекта от неговото въздействие., Contracted Amount: 22 785.00 , Reported Amount: 22 173.26
  • Activity: Изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки по ЗОП и провеждане на процедури за избор на изпълнители.: Важно предусловие за изпълнение на проектните дейности е своевременното и качествено изготвяне и провеждане на обществени поръчки съгласно българското законодателство в областта на обществените поръчки– ЗОП и ППЗОП, като по този начин ще се гарантира спазването на принципите на прозрачност и публичност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. В рамките на проекта, ще бъдат проведени обществени поръчки със следния предмет на изпълнение: • Строително- монтажни работи за подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково /по обособени позиции/; • Авторски надзор; • Строителен надзор; • Осигуряване на мерки за информация и публичност на проекта; • Одит на проекта. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Строително- монтажни работи за подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково: Реализацията на проекта е свързана с изпълнението на реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност и газифициране в сградите на ПГДС "Цар Иван Асен II"-Работилница по дървообработване, разположена на ул. „Стефан Стамболов“ № 2, УПИ VII за обществено и делово обслужване, кв. 80, град Хасково и Корпус 2- Общежитие, находящ се на ул. Пловдивска 37, УПИ II, кв. 20, град Хасково. Сградата на работилницата изпълнява две различни функции – обслужваща (административни помещения, работилници, обслужващи и санитарни помещения) и учебна, състояща се от класни стаи, специализирани кабинети и хранилища. Обекта се състои от два корпуса свързани функционално. Учебната сграда е двуетажна постройка със сутерен, масивна, построена и въведена в експлоатация през 1936 г. Работилницата е едноетажна постройка със сутерен, построена и въведена в екплоатация през 1972 г. В сутеренните нива на двете сгради са складови помещения и котелно. Сградите са масивни, построени по стандартния монолитен начин, с носеща скелетна конструкция от стоманобетон. В инвестиционния проект са включени: 1. всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност, в т.ч. мерки за оползотворяване на възобновяеми енергийни източници (при доказана техническа осъществимост и икономическа целесъобразност); 2. всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване; 3. най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас „С“ енергопотребление; 4. всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. , Contracted Amount: 1 110 012.20 , Reported Amount: 1 004 107.80
  • Activity: Авторски надзор по проекта: През целия строителен процес ще се извършва авторски надзор. Целта на дейността е осъществяването на авторски надзор на обекта съгласно изискванията на чл. 162 от ЗУТ с цел осигуряване на успешно изпълнение на проекта и подписване на актове и протоколи от Проектанта за изпълнение на етапи от строителството съгласно изискванията на Наредба № 3/ 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2/ 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и съгласуване на екзекутивите – изготвени от строителя. Успешното реализиране на проект "Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково се гарантира с издаване на Разрешение за ползване на обекта или въвеждането на строежа в експлоатация. За целта е необходимо през целия период на строителството и до неговото завършване да се осъществи координация между строител, надзорник и проектант, изразяващо се не само в проследяване и контролиране на изпълнението на строително-монтажните работи, но и в съвместно подписване на строителната документация (протоколи, актове, Заповедни книга, екзекутивна документация и т.н.), включително и при нужда промяна в работните проекти, което може да се осъществи само от проектанта на обекта. При изпълнение на договора за авторски надзор, ще се съблюдава спазването на изискванията на: A) Българското законодателство и в частност на: • Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане - Наредба № 2/31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (Обн. ДВ. бр.72 от 15 Август 2003г., изм. ДВ. бр.49 от 14 Юни 2005г., изм. и доп. ДВ. бр.98 от 11 Декември 2012г.), Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, и др.; • Законодателството в областта на околната среда; B) Български, европейски и международни норми и стандарти, свързани с проектирането, изграждането и експлоатацията на съоръженията, предмет на договорите за строителство в обхвата на проекта; C) Инструкциите и указанията на одобряващите и съгласуващи органи, когато са приложими., Contracted Amount: 8 000.00 , Reported Amount: 8 262.00
  • Activity: Строителен надзор по проекта: Българското законодателство изисква назначаването на независим строителен надзор за изпълнението на строителните дейности. Съгласно работния план на проекта се предвижда процедура по възлагане на договор за услуги за строителен надзор. Основната задача на фирмата, която ще бъде избрана да извършва услугата, ще бъде да представлява и защитава интересите на Възложителя през целия инвестиционен процес. Тя ще бъде отговорна за изпълнението на всички изисквания на българското законодателство свързано с надзора на строителни дейности, а също така ще проверява дали строителната фирма извършва строителните дейности в съответствие с техническите норми и изисквания на законодателството свързано със строителството. Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на ЗУТ и ще включва осигуряване законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект , контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи, необходими за оценка на строително- монтажните и ремонтни дейности относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация и др. След приключване на СМР на обекта с подписан констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – образец 15, ще бъде извършено геодезическо заснемане с цел предоставяне на данните от заснемането на Агенцията по кадастър за отразяване в регистрите. След издаване на необходимото удостоверение се подписва Приложение 16 и се издава Разрешение за ползване на обектите/ Удостоверение за въвеждане в експлоатация., Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 5 880.00
  • Activity: Осигуряване на мерки за информация и публичност на проекта: Дейността се изразява в популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) в съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013г. за определяне на общо приложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд , Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014г. При изпълнението на проекта се цели постигане на широка информираност на обществеността за целите и резултатите на проекта, както и подчертаване ролята на Общността за реализацията на проекта и обществените ползи от него. Прозрачност и широка информираност при изпълнение на проектните дейности, както и за популяризиране помощта на Общността ще бъдат постигнати посредством изпълнението на следните мерки: 1. Встъпителна пресконференция по проекта- 1 бр.; 2. Официална церемония за ефективния старт на проекта "първа копка"- 1 бр.; 3. Изработване и монтаж на временни билбордове - 2 бр.; 4. Публикуване на информация за проекта на официалната страница на Бенефициента - периодично; 5. Публикации в медиите - 3 бр.; 6. Рекламни и промоционални материали- химикали (500 бр.), ранички (500 бр.), значки (1000 бр.); 7. Банер за многократна употреба с олекотена метална сгъваема стойка и калъф/куфар за пренасяне за целите на медийните събития- 1 бр. 8. Брошури на български език, представящи проекта и финансовата помощ от ЕФРР, Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 – 1000 бр.; 9. Изработване и монтаж на постоянни разяснителни табели -2 бр.; 10. Официална церемония за приключване и приемане на обектите- 1 бр.; 11. Заключителна пресконференция по проекта- 1 бр., Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 9 960.00
  • Activity: Финансов одит на проекта : С оглед предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на ЕС, ще бъде осъществен одит от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит, които ще осъществяват контрол върху разходването на средства през целия период на проекта. Одиторският доклад ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. В последния месец от изпълнението на проекта ще се изготвят финални одиторски доклади – т.нар. „Доклад за фактически констатации по проекта” по образец на Договарящия орган. С изготвянето му одиторите ще предоставят мнение относно: - дали дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; - дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; - дали всички декларирани разходи са действително извършени/платени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и националното законодателство и дали дейностите (строителство, доставки, услуги) са действително изпълнени; - дали първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни, т.е. не са дописвани, поправяни, подменяни; - дали бенефициентът е извършвал 100% проверка на първо ниво – верификация на разходите от изпълнители, проверки на място; - дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; - дали всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; - дали слабостите, констатирани при извършени одити са адресирани по подходящ начин; - дали исканията за средства, подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от УО; - дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред (ако има такива); - счетоводните системи и осчетоводяванията; - отсъствието на двойно финансиране; - мерките за информация и публичност. , Contracted Amount: 3 000.00 , Reported Amount: 786.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: NATMAR PROEKT LTD, Contracted Amount*: 468.00 , Reported Amount**: 390.00
  • Contractor: Slavka, Contracted Amount*: 2 560.35 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BRAIN STORM CONSULT - OD LTD, Contracted Amount*: 786.00 , Reported Amount**: 786.00
  • Contractor: RUMEL Ltd, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: IZDATELSKA KASHTA AB LTD, Contracted Amount*: 9 960.00 , Reported Amount**: 9 960.00
  • Contractor: TEPRO ltd, Contracted Amount*: 2 280.00 , Reported Amount**: 1 900.00
  • Contractor: EL - PROJECT 2016 LTD, Contracted Amount*: 883.20 , Reported Amount**: 736.00
  • Contractor: TEHNOTERM ENGINERING LTD., Contracted Amount*: 2 376.00 , Reported Amount**: 2 376.00
  • Contractor: STROIKOM ENGINEERING LTD, Contracted Amount*: 1 300.00 , Reported Amount**: 1 300.00
  • Contractor: Valeri, Contracted Amount*: 954.85 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Stilyan, Contracted Amount*: 3 663.30 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Stoqn, Contracted Amount*: 959.28 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Dayana, Contracted Amount*: 4 760.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: CONSORTIUM OBRAZOVATELNA INFRASTRUKTURA HASKOVO-2017, Contracted Amount*: 1 003 060.87 , Reported Amount**: 1 004 107.80
  • Contractor: PROINVEST - 2007 LTD, Contracted Amount*: 960.00 , Reported Amount**: 960.00
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 2 261.22 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Krasimir, Contracted Amount*: 954.85 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Radev - 06 "Ltd., Contracted Amount*: 5 880.00 , Reported Amount**: 5 880.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: IZOGLAS STROY LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ZDRAVKO GALABOV , Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised eduicational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 152.00 , Reached amount: 153.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 624.00 , Reached amount: 624.00

Financial Information

Total Project cost 1 399 199.64 BGN
Grant 1 399 199.64 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 914 766.46 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 100 306.09 0.00 100 306.09 КОНСОРЦИУМ ОБРАЗОВАТЕЛНА ИНФРАСТРУКТУРА ХАСКОВО-2017
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 594.00 0.00 594.00 ТЕХНОТЕРМ-ИНЖЕНЕРИНГ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 220.80 0.00 220.80 "ЕЛ - ПРОЕКТ 2016" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 240.00 0.00 240.00 ПРОИНВЕСТ-2007 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 330.00 0.00 330.00 ТЕПРО ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет "Авторски надзор за обект "Извършване на строително- монтажни работи за подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ, гр. Хасково"-ВТОРА ПРОЦЕДУРА, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Обществена поръчка №2-Първа обособена позиция: Обект: "Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково Работилници по дървообработване, Част: "Електро"; Обект:"Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково" "Корпус 2-Общежитие: Реконструкция на вътрешни сградни инсталации-електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив" Част : "Електро"
    Contractor: EL - PROJECT 2016 LTD
    Contract total funded value: 883.20
  • Differentiated position 2: Обществена поръчка №2-Втора обособена позиция: Обект: "Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково Работилници по дървообработване, Част: "ВиК"; Обект:"Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково" "Корпус 2-Общежитие: Реконструкция на вътрешни сградни инсталации-електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив" Част : "ВиК"
    Contractor: TEPRO ltd
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 3: Обществена поръчка №2-Трета обособена позиция: Обект: "Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково Работилници по дървообработване, Части: "ОВ" "Енергийна ефективност"; Обект:"Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково" "Корпус 2-Общежитие: Реконструкция на вътрешни сградни инсталации-електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив" Части : "ОВ" "Енергийна ефективност"
    Contractor: PROINVEST - 2007 LTD
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 4: Обществена поръчка №2-Четвърта обособена позиция: Обект: "Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково Работилници по дървообработване, Част: "Пожароизвестяване"; Обект:"Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково" "Корпус 2-Общежитие: Реконструкция на вътрешни сградни инсталации-електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив" Част : "Пожароизвестяване"
    Contractor: RUMEL Ltd
    Contract total funded value: 600.00
  • Differentiated position 5: Обществена поръчка №2-Пета обособена позиция: Обект: "Газификация на котелно към работилница по дървообработване" Части: "Машинно-технологична", "Електро, КИП и А", "Пожарна безопасност", "ПБЗ"; Обект: "Газификация на ПГДС "Цар Иван АсенII", гр. Хасково(площадков газопровод за захранване с природен газ и газификация на котелни на "Учебен корпус" и "Общежитие")Части: -За "Площадков газопровод: "Машинно-технологична", "Геодезия, Трасировъчен план", "ПБЗ"; -За котелно на учебен корпус: "Машинно-технологична", "Електро, КИП и А", "Пожарна безопасност", "ПБЗ"; -За котелно на Общежитие: "Машинно-технологична", "Електро, КИП и А", "Пожарна безопасност", "ПБЗ"
    Contractor: TEHNOTERM ENGINERING LTD.
    Contract total funded value: 2 376.00
Procedure 2 Subject to due process: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет "Авторски надзор за обект "Извършване на строително- монтажни работи за подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ, гр. Хасково"-ПЪРВА ПРОЦЕДУРА, Estimated Amount: 8 000.00
  • Differentiated position 1: Обществена поръчка №1-Първа обособена позиция: Обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ Работилници по дървообработване Части: „Архитектурна“, „Конструктивно становище“, „Пожарна безопасност “ Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Части: „Архитектурна“ и „Конструктивно становище“
    Contractor: TEPRO ltd
    Contract total funded value: 1 320.00
  • Differentiated position 2: Обществена поръчка №1-Втора обособена позиция: Обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ Работилници по дървообработване Части: „Конструктивна“, „ПБЗ“, „ПУСО“ Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Части: „ПБЗ“, „ПУСО“ Обект: „Газификация на котелно към работилница по дървообработване“ Част: „ПУСО“ Обект : „Газификация на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ ( площадков газопровод за захранване с природен газ и газификация на котелни на „Учебен корпус“ и „Общежитие“ ) Част: „ПУСО“
    Contractor: STROIKOM ENGINEERING LTD
    Contract total funded value: 1 300.00
  • Differentiated position 3: Обществена поръчка №1 -Трета обособена позиция: Обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ Работилници по дървообработване Част: „Електро“ Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Част: „Електро“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обществена поръчка №1-Четвърта обособена позиция: Обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ Работилници по дървообработване Част: „ВиК“ Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Част: „ВиК“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Обществена поръчка №1-Пета обособена позиция: Обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ Работилници по дървообработване Части: „ОВ“, „Енергийна ефективност“ Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Части: „ОВ“ „ Енергийна ефективност“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Обществена поръчка №1-Шеста обособена позиция: Обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ Работилници по дървообработване Част: „Пожароизвестяване“ Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Част: „Пожароизвестяване“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: Обществена поръчка №1-Седма обособена позиция: Обект : „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ „Корпус 2 – Общежитие : Реконструкция на вътрешни сградни инсталации – електро, ВиК, ОВ с котелно, пожароизвестителна инсталация, хидроизолация на покрив“ Част: „Пожарна безопасност“
    Contractor: NATMAR PROEKT LTD
    Contract total funded value: 468.00
  • Differentiated position 8: Обществена поръчка №1-Осма обособена позиция: Обект: „Газификация на котелно към работилница по дървообработване“ Части: „Машинно-технологична“, „ Електро, КИП и А“, „ Пожарна безопасност“, „ПБЗ“ Обект : „Газификация на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково“ ( площадков газопровод за захранване с природен газ и газификация на котелни на „Учебен корпус“ и „Общежитие“ ) Части : - за „ Площадков газопровод“: „„Машинно-технологична“,“ Геодезия, Трасировъчен план“, „ПБЗ“ - за котелно на учебен корпус: „Машинно-технологична“, „ Електро, КИП и А“, „ Пожарна безопасност“,”ПБЗ“ - за котелно на Общежитие ;„Машинно-технологична“, „ Електро, КИП и А“, „ Пожарна безопасност“,“ПБЗ“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет "Осигуряване на мерки за информация и публичност на проекта", Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Договор за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Дейности по осигуряване на публичност, информация и визуализация на проекти със средства от европейските структурни и инвестиционни фондове по обособени позиции" По обособена позиция №2 "Публичност, информация и визуализация по проект "Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС "Цар Иван Асен II", гр. Хасково"
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA AB LTD
    Contract total funded value: 9 960.00
Procedure 4 Subject to due process: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет "Строителен надзор на обект "Извършване на строително- монтажни работи за подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ, гр. Хасково", Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Строителен надзор
    Contractor: "Radev - 06 "Ltd.
    Contract total funded value: 5 880.00
Procedure 5 Subject to due process: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет: "Финансов одит на изпълнение на дейностите по проект "Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково", Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 3" Независим финансов одит по проект" Създаване на условия за качествено професионално образование чрез подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС"Цар Иван Асен II" , гр. Хасково"", Приоритетна ос 3" Регионална образователна инфраструктура", Процедура" BG16RFOP001-3.002
    Contractor: BRAIN STORM CONSULT - OD LTD
    Contract total funded value: 786.00
Procedure 6 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Даяна Георгиева Добрикова - Ръководител проект
    Contractor: Dayana
    Contract total funded value: 4 760.00
  • Differentiated position 2: Красимир Иванов Герджиков - Експерт ВиК
    Contractor: Krasimir
    Contract total funded value: 954.85
  • Differentiated position 3: Валери Бисеров Милков - Есперт ЕЛ
    Contractor: Valeri
    Contract total funded value: 954.85
  • Differentiated position 4: Мария Иванова Спилкова - Технически сътрудник
    Contractor: Mariya
    Contract total funded value: 2 261.22
  • Differentiated position 5: Славка Георгиева Миткова - Финансов експерт
    Contractor: Slavka
    Contract total funded value: 2 560.35
  • Differentiated position 6: Стилян Георгиев Парапанов - Експерт ЕЕГ
    Contractor: Stilyan
    Contract total funded value: 915.30
  • Differentiated position 7: Стоян Людмилов Арабаджиев-Технически сътрудник
    Contractor: Stoqn
    Contract total funded value: 959.28
Procedure 7 Subject to due process: избор на експерт" ОВК", Estimated Amount: 2 748.00
  • Differentiated position 1: Стилян Парапанов - Експерт ОВК
    Contractor: Stilyan
    Contract total funded value: 2 748.00
Procedure 8 Subject to due process: Извършване на строително- монтажни работи за подобряване на сградния фонд и материалната база на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково по обособени позиции., Estimated Amount: 1 110 012.20
  • Differentiated position 1: СМР
    Contractor: CONSORTIUM OBRAZOVATELNA INFRASTRUKTURA HASKOVO-2017
    Contract total funded value: 1 003 060.87

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN