Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.029-0002-C02
Project Name Integrated urban transport of the town of Dupnitsa
Beneficiary 000261630 Municipality of Dupnitsa
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 26.05.2017
Start Date 26.05.2017
End Date 10.02.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Кюстендил, Дупница, гр.Дупница

Description

Brief description
Проектното предложение (ПП)предвижда комплекс от инвестиции, насочени към подобряване на системата за обществен градски транспорт в град Дупница, в това число: 
1) подобряване на връзките между интегрирания градски транспорт, междуградския и железопътния транспорт, с оглед реализиране на интермодални превози; 
2) развитие на маршрутната мрежа до по-отдалечени жилищни райони, посредством създаване на нова линия на градския транспорт, която да осигури пряка транспортна връзка между необхванати от градския транспорт райони;
2) закупуване на нов подвижен състав за нуждите на градския транспорт, който отговаря на европейската нормативна уредба за вредни емисии от двигателите, с оглед подобряване качеството на въздуха и повишаване на достъпността до интегриран градски транспорт;
3) подобряване на достъпността на спирки на обществения градски транспорт, посредством обновяване на тротоари,  премахване на пречките за ориентация и информация, светлинно и звуково обявяване на спирките, ясно визуално означаване на линиите и разписанията, информация, разбираема и подходяща за хора с намалено зрение или незрящи;
4) въвеждане на ИТС, включващи автоматизирани системи за управление и контрол на движението, за откриване на МПС и за локализация и осигуряване на предимство на МПС от обществения градски транспорт, системи за информация на пътниците в реално време;
5) изграждане, обновяване и реконструкция на улична мрежа по маршрутните линии на обществения градски транспорт, вкл. маркировка и поставяне на пътни знаци, с оглед развитие на интегрирана система за обществен транспорт;
6)обновяване на транспортната инфраструктура, посредством обновяване и оборудване на сервизна база, с оглед техническото обслужване на новозакупените автобиси на градския транспорт;
Дейностите по проекта отчитат функционирането на идентифицираните в ИПГВР зони за въздействие и са разработени въз основа на интегриран териториален подход на база на подробно пред-инвестиционно проучване и финансов анализ.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността по управление на проекта цели успешно реализиране на плана за изпълнение на проекта/дейностите и постигане на заложените цели, резултати и индикатори. Дейността предвижда: - Координация и мениджмънт на проектните дейности; - Техническа и финансова отчетност по проекта; - Подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжни процедури, съгласно приложимото законодателство; - Управление, комуникация и организация между заинтересованите страни в проекта - екипа за управление, бенефициент/възложител, административни структури на бенефициента, изпълнители, вътрешен оператор и др. - Прозрачно изпълнение; - Организация на отчитането на проектните дейности. В рамките на дейността ще бъде сформиран екип за управление и организация на проекта (ЕУОП), който ще бъде ангажиран с неговото администриране, организация и управление. Екипът ще отговаря за цялостната реализация, координация и отчетност на предвидените дейности. С цел качественото изпълнение на дейностите по проекта е предвиден екип, включващ: 1. Ръководител на проекта; 2. Координатор на проекта; 3. Експерт тръжни процедури; 4. Юрист; 5. Финансист; 6. Експерт "Tранспорт"; 7. Експерт "СМР"; 8. Експерт "Информационни и комуникационни технологии"; 9. Технически асистент. Цикълът за успешно управление и изпълнение на настоящото проектно предложение ще премине през три етапа: Начален етап - в основата за успешното изпълнение на проекта и включва: - Мобилизация на отговорния персонал по проекта; - Идентифициране на ключовите (критичните) моменти в изпълнението на проекта; - Детайлно планиране на ресурсите за извършване на работата, в това число и график за провеждане на срещите на екипа за управление. През този етап ще се проведе встъпителна среща между участниците в екипа за управление на проекта, с цел уточняване на графика за изпълнение на дейностите. По време на Встъпителната среща се очаква да бъдат постигнати следните резултати: - Сформиране на експертния екип, ангажиран в управлението на настоящия проект; - Изясняване на готовността за стартиране отделните дейности към момента на тяхното времево разпределение; Етап на изпълнение - Паралелно с осъществяване на встъпителната среща, екипът за управление на проекта ще започне и своята конкретна работа по определените задачи. При изпълнението на всяка дейност, залегнала в проектното предложение, екипът за управление ще структурира своя работен график. Eтап на отчетността – докладване. В изпълнение на дейността се предвижда провеждане на ежеседмични работни срещи на екипа, които ще се обобщават в протоколи, с цел координация и контрол на работата, текущо проследяване напредъка по изпълнението на проекта, разпределение и отчитане на текущи задачи. Дейността ще стартира през 1-ви проектен месец и ще приключи през 27 проектен м. , Contracted Amount: 72 860.00 , Reported Amount: 199 071.56
  • Activity: Закупуване на нов подвижен състав за нуждите на обществения градски транспорт в гр. Дупница : Към момента услугата по превоз на пътници се предоставя от един частен оператор - „Росен Искрев-66“ ЕООД, избран след проведена процедура по ЗОП. ГТ в града е само автобусен и обслужва четири вътрешноградски автобусни линии в града и три крайградски до близки села. В ГТ няма изградена система за управление и контрол на движението на автобусите, както на вътрешноградските линии, така и на крайградските. Контролните функции на дейността на градския транспорт се извършват от служители на общината. Вътрешноградските линии са следните: 1. Линия № 1 завод „Актавис“-„Винпром“ - с 15 спирки. Обслужва се от 3 броя автобуси - “SЕТRА“S 315, възраст 20г., “MERCEDES“711D, в-ст 20г. и „KAROSA“736, в-ст 30г.; 2. Линия № 2 завод „Актавис“- кв.Прогона“ - има 17 спирки. Обслужва се от 2 автобуса, SICCA SICCAR“181С, в-ст 27г. и „KAROSA“734, възраст 31г.; 3. Линия № 3 ж.к. “Бистрица“ - „Винпром“ - има 15. Обслужва се от 3 автобуса, „KAROSA“734, в-ст 28г.,“ MERCEDES"614D“, в-ст 24 г. и“ MERCEDES“О 305, в-ст 34 г.; 4. Линия №4 ж.к.“Бистрица“-завод „Актавис“ - има 12 спирки. Обслужва се от 8 автобуса от които: “NEOPLAN“ Н4016, в-ст 20г.,“IVECO“А45.12, възраст 21г.,“ЧАВДАР“11 Г6, в-ст 21г., “ NEOPLAN“4009, в-ст 22г., “ MERCEDES“О 100 CITY“, в-ст 22г.,“ MERCEDES“О 305, в-ст 34 години, “OMNINOVA“MULTITRIDER , в-ст 15г. и “SЕТRА“S 210, в-ст 31г. Извършен е анализ на покритието на града с ГТ, от който е видно, че за квартали в южните части като ж.к..“Чавдар войвода", новоизградените социални жилища, където живеят около 600 души с тенденция за увеличение на техния брой, ж.к.“Люляк“ и др., са лишени от преки транспортни връзки с останалите части от града, като ж.п. гара, новите хипермаркети и др, В същия момент автобусни линии в северната част на града работят ненатоварени, поради това, че се дублират в голяма част от маршрутите си. Настоящият проект има за цел да се осигури пряка транспортна връзка чрез създаването на нова линия, която да обслужи социалните жилища и кв. "Байкал". Извършеният анализ в Прединвестиционно проучване (ПИП) и направената изохронограма, включваща новата линия, показват, че градът ще бъде значително по-добре обслужен. Освен това новата линия прави връзка с гарата, магазин „Лидъл“ и магазин „Кауфланд“. За целта по проекта ще бъде създадена нова автобусна линия № 5 - ж.к „Социални жилища“- кв. „Байкал“, с дължина на маршрута 7.12 км /отиване и връщане/, заедно с изграждане на 13 нови спирки по нея. Новата линия ще обслужва квартали, които до момента не са пряко свързани с градски транспорт, включ. и социалните жилища, изградени по предишен проект на Общ. Дупница, а в тях живее не малка част от активното население на града. Конкретната цел на настоящата дейност е обезпечаване на новата автобусна линия с нов подвижен състав, отговарящ на европейската нормативна уредба за вредни емисии от двигателите и адресиращ нуждите и проблемите на лицата с увреждания с цел опазване на околната среда и подобряване на достъпността на обществения транспорт в гр. Дупница. За целта ще бъдат закупени 4 нови автобуса с дължина 7.5 - 8.5м., с дизелови двигатели ЕВРО 6, нископодови с височина на пода при вратите 360мм, система за накланяне на автобуса на спирките, с климатизация на салона, вътрешна информационна система за гласово оповестяване на спирките, външна информационна система за номера и направлението на линията, механична платформа на втора врата за качване на детски и инвалидни колички. Общината предвижда за целта на обслужването на пътниците по новосъздадената линия да бъде учреден вътрешен оператор, който да предоставя услугата. За изпълнението на дейността по проекта са предвидени следните разходи: - Доставка на автобуси с дизелови двигатели (ЕВРО 6, дължина 7.5- 8.5м, нископодови с климатизация в салона) - 4 х 220 000 лв. = 847 777.00 лв. без ДДС. Стойността на подвижния състав е посочена в бюджета без ДДС (СФ), тъй като по отношение на тази инвестиция данъкът се явява възстановим за общината и недопустим по програмата. , Contracted Amount: 847 777.00 , Reported Amount: 1 848 153.86
  • Activity: Инженеринг и оборудване на сервизна база за нуждите на поддръжка на подвижния състав на обществения транспорт в гр. Дупница: След извършен подробен анализ на потребностите на системата на градския транспорт с прединвестиционното проучване, се предвижда учредяване на вътрешен за общината оператор, който да предоставя услугата по превоз на пътници по новосъздадената пета линия на градския транспорт. Съгласно действащата нормативна уредба в областта ( РЕГЛАМЕНТ (ЕО) № 1370/2007 и НАРЕДБА № 2 ОТ 15 МАРТ 2002 ), част от изискванията, на които следва да отговаря вътрешният оператор, е наличието на установяване на територията на Република България, а именно да разполага с подходящото техническо оборудване и съоръжения в експлоатационен център. В тази връзка ще бъде създадена сервизна база на оператора, планирана да се помещава на територията на бившето военно поделение в местността “Злево“. За обслужването на новите автобуси е необходимо да се извърши ремонт и оборудване на част от помещенията на територията на базата. Теренът се намира на 5 км от центъра на града в южна посока на около 800 м отклонение от главния път за Благоевград. Сервизната база и гаражът ще бъдат разположени на площ от около 1.5 дка на територията на бившето поделение с обща площ 18 дка. Имотът е частна общинска собственост (акт 659, рег. 659 от 06.11.2001, издаден от Община Дупница) на Община Дупница, с ид. номер 66789.28.19 по кадастралната карта, а сградата, която попада в имота, е с номер 68789.28.19.1 със застроена площ 375 кв.м и един етаж. За нуждите на сервизната база правото на ползване върху терена и сградата ще бъде предоставено на новоучредения оператор. За нуждите на сервизната база трябва да се обособят, ремонтират и приведат в изправност следните помещения: 1. Работилница за ремонт на възли и детайли – разположена в едно от складовите помещения; 2. Обособяване на сервизно хале за работа по автобусите при неблагоприятни условия; 2. Закупуване на 4 подемника за оглед на ходовата част на автобусите; 3. осигуряване на електрозахранване и подходящо осветление на сервизното хале. 4. Поставяне на нови врати на сервизното хале, осигуряване на естествено осветление и монтиране на отоплителни уреди. 5. Осигуряване на нормално водозахранване и канализация на сервизната база за хигиенни нужди и противопожарна безопастност; Предвидената за обновяване сервизна база ще служи за техническото обслужване на новозакупения по проекта подвижен състав, описан подробно в дейност 2. Пътя до сервизната база е в лошо състояние и ще бъде рехабилитиран със средства от бюджета на Общината. Ще бъде закупено оборудване както следва: Подемници - 4 броя - 27 000 лв. Инструменти и лаптоп за диагностика - 10 000 лева; Инженеринг на сервизно хале и работилница - 118 500 лв. без ДДС (съгласно стойности ПИП и ФА); Стойността на инженеринга и доставката е посочена в бюджета без ДДС, тъй като по отношение на тази инвестиция данъкът се явява възстановим за общината и недопустим по програмата. По отношение на наличният към момента подвижен състав, който обслужва 4-те съществуващи линии на градския транспорт, същият е собственост на частния автобусен превозвач „Росен Искрев-66“ ЕООД, който разполага с един гараж на ул. “Саморанска“ №13 в кв.“Спартак“/бившето ДАП/, с обща площ около 4500 кв. м., застроената площ - 2250 кв.м. Теренът е частна собственост и в него са разположени сервизни халета, административна сграда, мивка, диспечерски пункт, пункт за технически прегледи и складове, които в момента не са в добро състояние., Contracted Amount: 186 930.42 , Reported Amount: 231 935.77
  • Activity: Изграждане, обновяване и реконструкция на улична мрежа по маршрутните линии на обществения градски транспорт, вкл. полагане на нови тротoарни настилки, маркировка, поставяне на пътни знаци, изграждане на светофарна уредба и 13 спирки за нова автобусна линия в гр. Дупница: В резултат на извършен анализ на състоянието на транспортната мрежа на ОГТ, се установи, че липсва пряка транспортна връзка между цели квартали в южната част на града /новоизградените соц. жилища и ж.к. “Люляк“, "Чавдар войвода" и "Байкал"/ с останалите части от града, вкл. ж.п. гарата, спирките на крайградските линии и новите хипермаркети. С оглед необходимостта да се осигури тр. обслужване на южната част на града с централната и северната и предвид изв. анализ за оптимизиране на маршрутната мрежа в града, е взето решение на ОбС за създаване на нова линия, която да задоволи потребностите на живущите в тази част на града. Оптимизирането на пътната мрежа на гр. Д-ца е свързано с необходимостта от рехабилитация на ул. мрежа, по която преминава, както новата линия на ГТ, така и съществуващите. Сегашното състояние на пътната настилка е силно компрометирано, вследствие на многогодишна експлоатация и увеличаване на трафика са образувани пропадания, пукнатини и липсват части от пътната настилка. На места, след ремонти на ВиК - мрежата също липсва пътна настилка. Тротоарите са в изключително лошо състояние. Тротоарните плочи на много места липсват, заменени са с асфалт или други видове плочи. Бордюрите са „потънали“ до нивото на платното или липсват. С проекта ще бъдат запазени съществуващите габарити на уличното платно и тротоарите на улиците, подлежащи на ремонт, при рехабилитацията ще бъдат оформени кръстовищата с пресечните улици. Проектът предвижда рехабилитация на асф. настилка чрез частично фрезоване, разкъртване, локални ремонти на места и направа на ново асфалтово покритие. За ул. „В. Търново“ и „Г. Икономов“, които са с паваж, се предвижда цялостна промяна на типа настилка. За всички улици се предвижда разрушаване на съществуващите и направа на нови тротоарни настилки и нови бетонови бордюри. Ревизионните шахти на отводнителната система и дъждоприемните оттоци ще бъдат повдигнати до нивото на новата ул. настилка. За ул. „Бузлуджа“ е предвиден ремонт за възстановяване на съществуващата подпорна стена от югозападната страна на улицата. Ще бъде изградена нова ул. мрежа към соц. жилища, като се предвижда почистване на терена от разрушени съществуващи сгради и направа на нова отводнителна система. По време на СМР се предвижда временна организация и безопасност на движението чрез поставяне на съответните пътни знаци. След завършване на строителството ще бъдат поставени постоянни пътни знаци на необходимите места. Върху новата асфалтова настилка се предвижда полагане на хоризонтална маркировка – надлъжна по осите на улиците и напречна (за пешеходни пътеки на подходящи места). Проектът ще бъде съобразен с предписанията на Наредба 4/01.07.2009 за изграждане на достъпна среда за хора с увреждания. Дейността включва следните инвестиции: - Рехабилитация, вкл. полагане на нови тротоарни настилки, маркировка, поставяне на пътни знаци на следните участъци от ул. мрежа, посочени на страница 145 от ПИП Компонент 3, Алтернатива 1: -Изграждане на светофарна на Кръстовище на ул. “П. Евтимий” и ул. “Одрин”; -Изграждане на 13 автобусни спирки за новата автобусна линия № 5 - ж.к „Социални жилища“- кв. „Байкал“ (Компонент 1), -Проектиране, строителство и надзор на електронни табла стр. 156 от ПИП и ФА (Компонент 5) Общата стойност на СМР, съгласно индикативна КСС по окрупнени показатели е в размер на 3 875 605.10 лв. без ДДС (стойности съгласно ПИП и ФА). Стойността на дейността е посочена в бюджета на проекта с ДДС, тъй като данъкът се явява невъзстановим за общината и съответно допустим по програмата., Contracted Amount: 3 875 605.10 , Reported Amount: 4 673 904.98
  • Activity: Осъществяване на строителен надзор съгласно ЗУТ за обектите на интервенция по проекта и извършване на оценка на съответствието на проектната документация на обектите: Дейността е в пряка връзка с изпълнението на строителните работи в рамките на Дейност 3 и 4 от проекта. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и приложимите нормативни уредби. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно ЗУТ и извършване на оценка на съответствието на проектната документация за строителните обекти на интервенция по проекта. Дейността има за цел: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. Съгласно Закона за устройство на територията е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в: - Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии; - Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; - Изготвяне заповедна книга за строежа; - Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г; - Следене за качеството на вложените материали; - Следене за качеството и количеството на извършените СМР; - Изготвяне на окончателен доклад и паспорт на обектите. Настоящата дейност включва и извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите, обект на интервенция по проекта. Тази дейност е задължителна, с оглед на качественото и законосъобразно изпълнение на обектите и въвеждането на ремонтираните обектите в експлоатация. Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности и запазване интересите на Община Дупница. Общата стойност на дейността e 66 300 лв. без включен ДДС. Инвестицията е посочена в бюджета на проекта с включено ДДС, тъй като данъкът се явява невъзстановим за общината и съответно допустим по програмата, по отношение на надзора за инвестициите за компоненти 1,3,5 и 6 (съгласно ФА). ДДС за строителния надзор и оценката на съответствието на инвестицията по компонент 7 (съгласно ФА) е включена към графата на данъкът, който се явява възстановим за общината и следователно недопустим по програмата.., Contracted Amount: 66 300.00 , Reported Amount: 79 560.00
  • Activity: Изграждане и въвеждане на система за контрол на обществения транспорт в гр. Дупница: Ефективното управление на обществените превози има основен принос за повишаване на качеството на превозните услуги. Настоящата дейност предвижда изграждането на система за управление на обществения транспорт, с цел подобряване на транспортната среда в града. Подобряването на качеството на превозните услуги с обществен транспорт ще доведе до увеличаване на дела му за сметка на дела на превозите с лек автомобил. По този начин обществения транспорт ще се стане по-чист и икономичен. Системата за контрол и управление ще изпълни следните цели: - Подобряване на надеждността на обществените превози чрез осигуряване на спазване на разписанията; - Подобряване на контрола върху изпълнението на транспортната услуга; - Подобряване на реакцията при извънредни ситуации. Системата за контрол и управление на обществения транспорт ще има следните основни подсистеми: - Системи за позициониране на возилата; - Система за контрол на обществения градски транспорт чрез диспечерски център събиращ информацията в реално време. Системата ще разполага със следните характеристики: - Локализация на превозните средства – с GPS - приемници или комбинация на GPS - приемници и устройства за отчитане на километрично положение; - Трансфер на данни – данните от превозните средства към центъра за управление ще се предават в реално време чрез радио модеми и GPRS - мобилни системи, а когато това не е необходимо (offline преносни среди) през WiFi мрежи; - Крайни устройства; Програмно осигуряване – от стандартни настолни приложения до cloud computing web-базирани системи. Важен фактор за успешното реализиране на дейността е техническата и институционална интеграция със системата за контрол на обществения транспорт. За гарантирането на надеждно решение на проблемите е необходимо да се приложи системен подход интегриращ и взаимодействащ с останалите системи и компоненти на обществения транспорт в гр. Дупница. Основната полза от реализацията на дейността ще бъде повишената надеждност на обществения транспорт, като по този начин той ще стане по-атрактивен за пътниците. Повишената надеждност на обществения транспорт ще се изрази в два основни аспекта: - Намаляване на времето за изчакване на спирките, поради точно спазване на разписанията и известяването на времето за пристигане; - Осигуряване на по-бърза реакция при аварийни ситуации. Ползите от изпълнението на настоящата дейност са споделени и ще се реализират само при реализирането на Дейност "Доставка на 59 броя електронни информационни табла, които да бъдат поставени на спирките на градския транспорт". За успешното осъществяване на дейността ще бъдат извършени следните инвестиции: - Дизайн на системата - 15 155 лв без ДДС.; - AVL бордово устройство - (35 х 5 000 лв. = 175 000 лв.без ДДС); - Комуникационна среда: Център - превозни средства (35 х 900 лв. = 31 500 лв. без ДДС); - Комуникационно оборудване (2 х 8 000 лв. = 16 000 лв.без ДДС); - Мрежово оборудване (1 х 6 000 лв. = 6 000 лв. без ДДС). Изграждане на контролен център: - Оборудване - общ хардуер (2 х 1 100 лв. = 2 200 лв. без ДДС); - Оборудване - сървър (1 х 4 000 лв. = 4 000 лв. без ДДС); - Оборудване - работни места (2 х 1 200 лв. = 2 400 лв. без ДДС); - Софтуер (1 х 66 000 лв. = 66 000 лв. без ДДС); - Доставка и монтаж на компонентите - 30 310 лв. без ДДС Общата стойност, на която възлиза изпълнението на дейността е 343 545 лв. (без ДДС) или 412 254 лв. с ДДС Стойността на инвестицията е включена в бюджета на проекта с ДДС, тъй като данъкът за тази инвестиция се явява невъзстановим за общината и съответно допустим по програмата., Contracted Amount: 343 545.00 , Reported Amount: 824 508.00
  • Activity: Доставка и монтаж на 59 броя електронни информационни табла, които да бъдат поставени на спирките на градския транспорт : Изпълнението на дейността предвижда въвеждането на дистанционно сменяеми електронни информационни табла (ЕИТ) по спирките, което ще позволи да бъде внедрена система за информация на пътниците в реално време. Дейността предвижда доставката и въвеждането в експлоатация на ЕИТ по спирките на градски транспорт. Тази дейност е свързана с Дейността "Внедряване на система за контрол на обществения транспорт" и е неразделна част, необходима за постигането на пълния синергитичен ефект на проекта. Дейността не може да се осъществи без наличие на система за контрол на обществения транспорт, която следи движението на автобусите посредством GPS и отчита реалното време до пристигане на возилото на съответната спирка, предвидена в Дейност "Внедряване на система за контрол на обществения транспорт". С внедряването на ЕИТ на спирките от градския транспорт ще се повиши атрактивността му за гражданите в синергия с останалите инвестиции, предвидени по проекта. Спестеното време от внедряването на системата за контрол е пряко пропорционално на броя на спирките, които се оборудват с допълнителни информационни табла. Таблата, които следва да бъдат доставени ще разполагат с гласова сигнализация, с което ще бъдат напълно адаптирани към нуждите на хората с увреждания. Електронните информационни табла значително биха подобрили транспортната среда в града и информираността на гражданите. Системата за информиране на пътниците ще съдържа светлинни табла на спирките, които известяват времето до пристигане на следващото превозно средство. Дейността предвижда оборудването с ЕИТ на 59 броя спирки на градския транспорт (т.е. всички съществуващи и предвидени за създаване спирки по новата линия без предпоследните). За функционирането на системата е необходимо наличието на сигурна комуникационна система между превозните средства и контролния център. От техническа гледна точка следва да се отчете наличието на електрическо захранване в близост до спирките. По начало за най-натоварените спирки в близост има захранване, доколкото те са преобладаващо в централната част на града. За спирките в периферията на града, при които не е налично захранване ще бъдат предвидени средства за свързването им с електрическата мрежа или за алтернативно захранване. Дейността включва и доставката на специализиран софтуер за управление на информационните табла. Новите табла ще имат за цел да направят по-удобен атрактивен градския транспорт и да подобрят качеството на пътуване, в съответствие с европейските изисквания за информация на пътниците в обществения транспорт. Електронните табла ще дават на пътниците информация за: - Номер на линията, - Действителното време на неговото пристигане на спирката - Реално часово време. Таблата ще имат възможност, при необходимост, да се изписва текст за извънредни съобщения за пътниците в градския транспорт. Информационните табла ще бъдат специално изработени, за да са устойчиви на външни атмосферни влияния. Дейността предвижда доставката на електронните информационни табла и софтуер за тяхното управление, както и въвеждането им в есплоатация. СМР на таблата (поставяне-монтаж) са предвидени в Дейност"Изпълнение на Инженеринг (проектиране и изпълнение) - ремонт на съществуваща и изграждане на нова улична мрежа, полагане на нови тротоарни настилки, шахти и нови бетонови бордюри, изграждане на светофарна уредба и 13 спирки за нова автобусна линия в гр. Дупница"- доставка и монтаж - 77 400 без ДДС Разходите за осъществяване на дейността са следните: Информационни табла на спирките (едноредов дисплей) - 59 х 3600 лв. = 212 400 лв. Комуникационна среда: Център-спирка - 59 х 1120 лв. = 66 080 лв. Софтуер за управление на информационни табла - 20 000 без ДДС Всичко общо 295 200 лв. (без ДДС) или 354 240.00 лв. с ДДС. Инвестициите са посочени в бюджета на проекта с включено ДДС, тъй като данъкът се явява невъзстановим за общината и следователно допустим по Програмата., Contracted Amount: 295 200.00 , Reported Amount: 708 480.00
  • Activity: Одит на проекта: Конкретната проектна дейност включва провеждането на одит на проекта по време на изпълнението му. Одитираният период включва времето от подписване на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ до приключване на изпълнението на проекта. Целта на одита е да се провери и потвърди, че финансовото изпълнение на проекта е проведено в съответствие с одобрения бюджет и според изискванията на настоящата процедура за подбор на проекти, в съответствие с приложимите стандарти и законодателство, да провери реалното изпълнение на дейностите чрез проверки на място, в съответствие с принципите за добро финансово управление, да провери дали всички декларирани разходи са допустими и реално осъществени. Одитът на проекта е необходим, с оглед предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на ЕС. Основната цел на дейността е да одитира извършените разходи по проекта и да предоставя констатации за законосъобразност и допустимост на извършените и отчетени разходи. Допустимостта на разходите се определя като целесъобразно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одитът трябва да потвърди, че: - Всички разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на националното и европейското законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - Са изпълнени необходимите процедури за финансова дисциплина; - Не е налице двойно финансиране; - Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и др.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: - Всички документи, на база на които са извършени разходите са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; - Неправомерно изплатените суми (в случай, че има такива) са възстановени по надлежния ред: одитът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - Счетоводните системи и осчетоводявания са изрядни: одитът трябва да провери дали Община Дупница поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. - Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одитът следва да потвърди, че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Дейността ще започне същинското си изпълнение след първото направено плащане по проекта и след избор на изпълнител за извършване на дейността. Одитните проверки ще обхващат цялата финансова информация по дейностите и договорите на проекта с цел установяване на верността и законосъобразността на отчетените разходи. Разходът за дейността възлиза за 20 000 лв (без ДДС) или 24 000 лв. с ДДС. Стойността на инвестицията е посочена в бюджета на проекта с включено ДДС, тъй като данъкът се явява невъзстановим разход за общината и съответно допустим по Програмата., Contracted Amount: 20 000.00 , Reported Amount: 20 000.00
  • Activity: Информация и комуникация по проекта: Съгласно Регламент (ЕС) № 1303/2013 и Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, проектът предвижда дейности за информация и комуникация по проекта, с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от ЕФРР, чрез ОПРР. Всички дейности за информация и комуникация по проекта ще бъдат съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността за информация и комуникация има за цел да оповести проекта, неговите цели, дейности, резултати и финансираща институция. За целта ще бъдат реализирани следните дейности: -„- Организиране и провеждане на встъпителна пресконференция за анонсиране на проекта - за не по-малко от 30 участника - 650 лв. без ДДС - Организиране и провеждане на заключителна пресконференция за обобщаване резултатите от проекта 30 участника - 650 лв. без ДДС - Организиране и провеждане на официални церемонии „първа копка“ и "откриване на обекта" 2х 1400 лв.= 2800 лв. без ДДС - Публикуване на съобщения в регионални медии с информация за проекта, при стартирането, изпълнението и приключването му (4 х 600 лв. = 2400 лв.) - Изработване на банери за Интернет- 1 бр. х 250 без ДДС =250 без ДДС - Изработване на тематична страница в Интернет (английска и българска версия)- 1бр х 1400 без ДДС – На интернет сайтa на бенефициента - Община Дупница (http://www.dupnitsa.bg) ще бъде създаден линк към изработената интернет страница, на която ще бъде налична цялата информация за проекта (снимки, публикуване на резултатите за проекта, информация за финансовата подкрепа на проекта от ЕФРР, чрез ОПРР и др.) - Изработване и монтаж на 2 билборда (размер 4х3метра) с информация за проекта 2 бр. х 2300 лв.= 4600 лв. без ДДС.; - Информационни обяснителни табели с размери 50х70 см- монтирани на ремонтираните по проекта участъци от уличната мрежа на град Дупница и на входа на Сервизната база (7 х 110 лв. = 770 лв.). - Изработване на вътрешен ролбанер, 0.80 х 2.05 м., с информация за проекта - 1 брой, който ще бъде поставен в сградата на Община Дупница и използван за пресконференциите (1 х 140 лв. = 140 лв.); - Поставяне на информационни стикера върху новозакупените превозни средства с информация за проекта (8 х 14 лв. = 112 лв.); - Поставяне на 59 информационни стикера върху спирки на обществения транспорт с информация за проекта (59 х 8 лв. = 472 лв.); - Изработване на дипляни (формат - A4, двустранен пълноцветен печат, гланцова хартия с двойно покритие) - 250 броя (250 х 1,30 лв. = 325 лв.); - Изработване и доставка на брандирани химикалки - 250 броя (250 х 2,75 лв. = 687,50 лв.); - Изработване и доставка на брандирани флаш памет - 250 бр х 16 лв = 3750 лв без ДДС - Изработване и доставка на работен настолен календар тип "пирамида" 250 бр х 13,72 лв = 930 лв без ДДС - Изработване и доставка на брандиран настолен бележник 250 бр х 4,06 лв = 1015 лв без ДДС - Изработване и доставка на брандирани чадъри 250 бр х 12 лв = 3000 лв без ДДС - Изработване и доставка на брандиран ключодържател 250 бр х 4,85 лв. = 1212,50 лв без ДДС - Изработване и доставка на брандирана торбичка /текстилна/ 250 бр х 5,60 лв = 1400 лв. без ДДС - Изработване и доставка на брандирана чаша 250 бр х 6,50 лв. = 1625 лв. без ДДС - Изработване и доставка на брандирани тениски 250 х 8,15 лв. = 2030 лв. без ДДС При изработката, дизайна и изпълнението на дейностите по информация и комуникация ще бъдат спазени всички изисквания на Наръчника. Предвижда се изпълнението на дейността да стратира през 1 проектен месец с подготовка за избор на изпълнител по реда на ЗОП, като договорът следва да е възложен до 3-ти проектен месец. От 3-тия до 27-вия проектен месец е реалното изпълнение на дейността. Общата стойност на дейността възлиза на 30 219 лв. без ДДС или сумата от 36 262.80 с ДДС.Стойността на дейността е посочена в бюджета на проектното предложение с ДДС, тъй като разходите за инвестицията се явяват невъзстановимо ДДС за бюджета, съответно допустимо по Програмата.“., Contracted Amount: 30 219.00 , Reported Amount: 36 262.80

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Aleksandar, Contracted Amount*: 5 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Obedinenie IGT Dupnitsa DZZD, Contracted Amount*: 5 280.00 , Reported Amount**: 5 280.00
  • Contractor: Maya, Contracted Amount*: 11 760.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Valentina, Contracted Amount*: 7 000.00 , Reported Amount**: 7 000.00
  • Contractor: DZZD SMART-INFRA CONSULT, Contracted Amount*: 68 280.00 , Reported Amount**: 136 560.00
  • Contractor: SVETOSLAV, Contracted Amount*: 5 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KOZIROG EOOD, Contracted Amount*: 2 724.00 , Reported Amount**: 2 724.00
  • Contractor: DZZD "IGT - DUPNITSA", Contracted Amount*: 3 875 605.10 , Reported Amount**: 4 673 904.98
  • Contractor: ELIT KAR OOD, Contracted Amount*: 41 454.00 , Reported Amount**: 41 454.00
  • Contractor: Dimitar, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 2 781.43
  • Contractor: AUTOKAM BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 1 017 332.40 , Reported Amount**: 1 848 153.86
  • Contractor: Lyubomira, Contracted Amount*: 5 400.00 , Reported Amount**: 4 824.19
  • Contractor: IVANKA, Contracted Amount*: 3 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Gergana, Contracted Amount*: 8 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 10 400.00 , Reported Amount**: 4 939.97
  • Contractor: Dimitrinka, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DZZD "Agentsia Pro Uei", Contracted Amount*: 33 538.80 , Reported Amount**: 33 538.80
  • Contractor: IKOM LTD, Contracted Amount*: 354 240.00 , Reported Amount**: 708 480.00
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 6 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: CONSULTING AGENCY FOR INFORMATION TECHNOLOGY LTD, Contracted Amount*: 412 254.00 , Reported Amount**: 824 508.00
  • Contractor: KND CONSULT LTD, Contracted Amount*: 152 385.42 , Reported Amount**: 190 481.77
  • Contractor: GEOEXPERT BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 74 280.00 , Reported Amount**: 74 280.00
  • Contractor: STYLE CONSULT LTD, Contracted Amount*: 24 000.00 , Reported Amount**: 24 000.00
  • Contractor: EOOD DUPNICATRANS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mariika, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors
  • Subcontractor: AGENCY PRO WES EOOD, Contracted Amount*: 0.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: SMART SYNERGY CONSULT LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Nivel Stroy , Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: KOZIROG EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: INFRAPROEKT CONSULT LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: DESIGN GROUP STUDIO LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Kontrol Ltd., Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Total length of new or improved public transport lines, Measure Unit: километри, Base Value: 0.00 , Target amount: 28.30 , Reached amount: 28.83
Indicator 2 Пътувания с обществен градски транспорт по нови или подобрени линии на обществения транспорт, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 179.00 , Reached amount: 179.00
Indicator 3 Градски транспорт: Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 36.00

Financial Information

Total Project cost 6 410 384.05 BGN
Grant 6 378 192.90 BGN
Self amount 32 191.15 BGN
Total actual amounts paid 6 378 192.90 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 232 536.31 0.00 232 536.31 ДЗЗД "ИГТ - ДУПНИЦА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 414.00 0.00 3 414.00 ДЗЗД СМАРТ-ИНФРА КОНСУЛТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 17 712.00 0.00 17 712.00 ИКОМ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 20 612.70 0.00 20 612.70 КОНСУЛТАНТСКА АГЕНЦИЯ ПО ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 5 925.00 1 694.27 7 619.27 КНД-КОНСУЛТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 460.00 0.00 460.00 "Обединение ИГТ Дупница" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 714.00 0.00 3 714.00 ГЕОЕКСПЕРТ БЪЛГАРИЯ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 414.00 0.00 3 414.00 ДЗЗД СМАРТ-ИНФРА КОНСУЛТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 676.94 0.00 1 676.94 ДЗЗД "Агенция Про Уей"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 272.40 0.00 272.40 КОЗИРОГ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Избор на изпълнител за осигуряване на информация и комуникация (изработване на дипляни, календари и бележници) в рамките на проект "BG16RFOP001-1.029-0002 - Интегриран градски транспорт на град Дупница, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Estimated Amount: 2 275.00
  • Differentiated position 1: "Избор на изпълнител за осигуряване на информация и комуникация (изработване на дипляни, календари и бележници) в рамките на проект "BG16RFOP001-1.029-0002 - Интегриран градски транспорт на град Дупница, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020
    Contractor: KOZIROG EOOD
    Contract total funded value: 2 724.00
Procedure 2 Subject to due process: "Изготвяне на инвестиционно проучване и финансов анализ за цялата система на градския транспорт на град Дупница" , Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: "Изготвяне на инвестиционно проучване и финансов анализ за цялата система на градския транспорт на град Дупница
    Contractor: DZZD SMART-INFRA CONSULT
    Contract total funded value: 68 280.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на информационни табла и система за контрол на обществения транспорт в Дупница по две обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на 59 броя електронни информационни табла, които да бъдат поставени на спирките на градския транспорт, Обособена позиция 2: Изграждане и въвеждане на система за контрол на обществения транспорт в гр. Дупница, Estimated Amount: 647 045.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на 59 броя електронни информационни табла, които да бъдат поставени на спирките на градския транспорт
    Contractor: IKOM LTD
    Contract total funded value: 354 240.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Изграждане и въвеждане на система за контрол на обществения транспорт в гр. Дупница
    Contractor: CONSULTING AGENCY FOR INFORMATION TECHNOLOGY LTD
    Contract total funded value: 412 254.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на оборудване за сервизната база , Estimated Amount: 37 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за сервизната база
    Contractor: ELIT KAR OOD
    Contract total funded value: 41 454.00
Procedure 5 Subject to due process: Екип за управление и изпълнение на проекта - външни експерти, Estimated Amount: 26 800.00
  • Differentiated position 1: Координатор на проекта
    Contractor: Penka
    Contract total funded value: 10 400.00
  • Differentiated position 2: Експерт "Тръжни процедури"
    Contractor: Valentina
    Contract total funded value: 7 000.00
  • Differentiated position 3: Юрист
    Contractor: Desislava
    Contract total funded value: 6 400.00
  • Differentiated position 4: Експерт "ИКТ"
    Contractor: Dimitar
    Contract total funded value: 3 000.00
  • Differentiated position 5: Координатор на проекта
    Contractor: Lyubomira
    Contract total funded value: 5 400.00
Procedure 6 Subject to due process: Закупуване на нов подвижен състав за нуждите на обществения градски транспорт в гр. Дупница , Estimated Amount: 880 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на нов подвижен състав за нуждите на обществения градски транспорт в гр. Дупница
    Contractor: AUTOKAM BULGARIA LTD
    Contract total funded value: 1 017 332.40
Procedure 7 Subject to due process: Инженеринг - изготвяне на технически проект за обновяване на сервизна база за нуждите на поддръжка на подвижния състав на обществения транспорт в гр. Дупница, изпълнение на предвидените в проекта строително - монтажни и ремонтни работи и осъществяване на авторски надзор по време на строителството., Estimated Amount: 152 400.00
  • Differentiated position 1: Инженеринг - изготвяне на технически проект за обновяване на сервизна база за нуждите на поддръжка на подвижния състав на обществения транспорт в гр. Дупница, изпълнение на предвидените в проекта строително - монтажни и ремонтни работи и осъществяване на авторски надзор по време на строителството.
    Contractor: KND CONSULT LTD
    Contract total funded value: 152 385.42
Procedure 8 Subject to due process: Инженеринг на обекти по проект BG16RFOP001-1.029-0002 Интегриран градски транспорт на град Дупница, по Оперативна програма Региони в растеж, приоритетна ос Устойчиво и интегрирано градско развитие, Процедура изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-дупница”, по две Обособени позиции: Обособена позиция 1: Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор, ремонт на съществуваща и изграждане на нова улична мрежа, полагане на нови тротoарни настилки, шахти и нови бетонови бордюри, изграждане на светофарна уредба и 13 спирки за нова автобусна линия в гр. Дупница; Обособена позиция 2: Инженеринг и оборудване на сервизна база за нуждите на поддръжка на подвижния състав на обществения транспорт в гр. Дупница, Estimated Amount: 4 061 719.21
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор, ремонт на съществуваща и изграждане на нова улична мрежа, полагане на нови тротoарни настилки, шахти и нови бетонови бордюри, изграждане на светофарна уредба и 13 спирки за нова автобусна линия в гр. Дупница;
    Contractor: DZZD "IGT - DUPNITSA"
    Contract total funded value: 3 875 605.10
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Инженеринг и оборудване на сервизна база за нуждите на поддръжка на подвижния състав на обществения транспорт в гр. Дупница
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Информация и комуникация по проекта, Estimated Amount: 31 385.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Изработване на дипляни, календари и бележници
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Организиране на събития, публикации, изработване на табла, билборд, интернет банер, рекламни материали
    Contractor: DZZD "Agentsia Pro Uei"
    Contract total funded value: 33 538.80
Procedure 10 Subject to due process: Обществена услуга с превозвач, които ще ползва активите придобити в рамките на проекта., Estimated Amount: 48 000.00
  • Differentiated position 1: Обществена услуга с превозвач, които ще ползва активите придобити в рамките на проекта
    Contractor: EOOD DUPNICATRANS
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 11 Subject to due process: Одит на проекта , Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Одит на проекта
    Contractor: STYLE CONSULT LTD
    Contract total funded value: 24 000.00
Procedure 12 Subject to due process: Осъществяване на строителен надзор съгласно ЗУТ за обектите на интервенция по проекта и извършване на оценка на съответствието на проектната документация на обектите , Estimated Amount: 78 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Осъществяване на независим строителен надзор и извършване на оценка на съответствието на проектната документация за строителните обекти на интервенция при изпълнение на инженеринг и оборудване на сервизна база за нуждите на поддръжка на подвижния състав на обществения транспорт в гр. Дупница.
    Contractor: Obedinenie IGT Dupnitsa DZZD
    Contract total funded value: 5 280.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Осъществяване на независим строителен надзор и извършване на оценка на съответствието на проектната документация за строителните обекти на интервенция при изпълнение на изграждане, обновяване и реконструкция на улична мрежа по маршрутните линии на обществения градски транспорт, вкл. полагане на нови тротoарни настилки, маркировка, поставяне на пътни знаци, изграждане на светофарна уредба и 13 спирки за нова автобусна линия в гр. Дупница.
    Contractor: GEOEXPERT BULGARIA EOOD
    Contract total funded value: 74 280.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN