Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2728-C02
Project Name “Creating new jobs at Online Solutions”
Beneficiary 201247863 Online Solutions LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 14.02.2017
Start Date 01.03.2017
End Date 01.04.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда – младежите до 29 г. вкл. и продължително безработните/неактивни лица над тази възраст, е едно от най-големите предизвикателства за работната сила в нашето съвремие - равнището на безработица в страната продължава да бъде над средното за ЕС-28. Целите на настоящия проект адресират основните проблеми на тези групи – липсата на висококвалифицирани и ресурсно осигурени работни места на пазара на труда, предлагащи възможности за устойчиво и дългосрочно развитие. 
Общата цел на настоящото проектно предложение е създаване на 6 устойчиви работни места за представители на целевите групи. Специфичните цели на проекта са:
- Създаване на условия и реално повишаване на производителността на труда чрез закупуване на ново технологично оборудване и обзавеждане за ресурсно осигуряване на 6 работни места;
- Интеграция на представителите на целевите групи на пазара на труда чрез наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца;
- Осигуряване на устойчива заетост на новозаетите лица от целевата група след приключването на проекта, чрез запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от тях.
Целеви групи на проекта са: 2 безработни лица до 29 г., 1 продължително безработнио и неактивно лице на възраст 30 – 54 г., 1 продължително безработно и неактивно лице на възраст над 54 г. и 2 безработни или неактивни лица на възраст 30 – 54 г.
Основни дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта;
Дейност 2: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца;
Дейност 3: Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места;
Дейност 4: Информиране и публичност.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е успешната и навременна реализация на проекта. Един от най-важните фактори за успешното осъществяване на проекта е обезпечеността му с квалифициран човешки ресурс, притежаващ необходимата практика и опит в администрирането и отчитането на проектни дейности. За целта дейността ще бъде възложена на външна организация - изпълнител с опит в управлението на проекти по ОП РЧР и други европейски и национални програми. Дейността включва: • Сключване на договор с външен изпълнител за предоставяне на услуги по управление на проекта; • Изготвяне на детайлен план-график за изпълнение на проекта; • Изготвяне на регулярни доклади за напредъка; • Подготовка на документация, обявяване и провеждане на тръжни процедури, изготвяне на междинни и заключителен технически доклади и искания за плащане. Изпълнението на настоящия проект може да се раздели най-общо на три етапа: Етап 1 – Подготвителен (м. 1-5), включващ: • Сключване на договор с външен изпълнител, определяне на екип за управление на проекта, работни срещи за стартиране на проекта и разпределяне на отговорностите и задачите; • Избор и възлагане на външни изпълнители на дейности в рамките на проекта. Етап 2 – Етап на изпълнение (м. 1-13), включващ: • Изпълнение на договорите с външни изпълнители по проекта; • Координация и управление на проекта, отчитане на напредъка, организация на плащанията, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението; • Дейности по информация и публичност; Етап 3 – Заключителен етап (м. 13), включващ: • Генериране на окончателни технически доклад и финансов отчет, даващи информация за постигнатите цели, използваните ресурси и получените резултати., Contracted Amount: 9 193.50 , Reported Amount: 9 193.50
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Целта на дейността е осигуряване на заетост за период от 12 месеца на лица от допустимите целеви групи. Дейността включва: - Ангажиране на целевите групи в субсидирана заетост, на длъжността (съгласно НКПД) “2431600 Експерт, маркетинг”, със следните индикативни изисквания: притежаване на висше образование с образователна степен "бакалавър" по специалност маркетинг, социология или друго приложимо образование и/или специализирано обучение и/или обучение по ключова компетенция в сферата на маркетинговите, политическите и/или социологическите проучвания; компютърна грамотност. Новонаетите служители ще извършват дейности по анализ на данни, работа на терен, програмиране на въпросници и други услуги, свързани с изготвянето на маркетингови, политически и социологически проучвания; - Предоставяне на възнаграждения на лицата в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите осигурителни плащания към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. - Осигуряване на трудова медицина за лицата от целевата група в рамките на продължителността на проекта. Етапи на изпълнение: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1): Подбор на лица, които да бъдат наети на посочените длъжности. Селекцията ще се осъществи на база анализ на индивидуалните профили на лицата от целевите групи и провеждане на интервюта. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месеци 2-13): Сключване на срочни трудови договори (пълен работен ден) по Чл. 68, ал. 1, т. 1 КТ с представителите от целевите групи, преминали успешно интервю и избрани в рамките на селекцията в подготвителния етап. Включване на целевата група в субсидирана заетост за период от 12 месеца. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 13): Осъществяване на обратна връзка и последващ мониторинг на развитието на лицата от целевата група. Запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключване на договора за безвъзмездна помощ., Contracted Amount: 55 246.80 , Reported Amount: 48 146.70
  • Activity: Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места: Дейността има за цел да осигури необходимото оборудване и обзавеждане за обезпечаване на новите работни места. Дейността включва доставка на оборудване и обзавеждане за ресурсно осигуряване на новите работни места. Предвид спецификите на оборудването / обзавеждането, обект на доставка, както и стойността им, неизискваща провеждане на тръжна процедура (избор с публична покана) съгласно разпоредбите на ПМС № 118 / 20.05.2014 г., дейността ще бъде реализирана в рамките на първия месец. Дейността включва: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1-5): - Избор на изпълнители за доставка на офис обзавеждане и оборудване: Директно възлагане на дейността за изпълнение на външен изпълнител съгласно разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. и УО. Сключване на договор с изпълнителите; 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 6): - Доставка на обзавеждане: 6 бр. столове; 6 бр. бюра; - Доставка на оборудване: 6 бр. персонални компютри; 6 бр. мобилни телефони (смартфони); 1 бр. сървър; 1 бр. мултифункционално устройство. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 6): Отчетност – маркиране на закупените активи с информационни стикери, изготвяне на съпътстващи разходо-оправдателни документи – приемателно-предавателни протоколи, снимки, гаранционни карти, лицензии, други приложими., Contracted Amount: 26 200.00 , Reported Amount: 31 600.00
  • Activity: Информиране и публичност: Изпълнението на дейността предвижда осигуряване на мерки по информация и публичност за проекта, съгласно условията и изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.“ Целта на дейността е популяризиране на проекта и финансовата помощ, предоставена по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020. Дейността включва: - Поставяне на 1 бр. банер-стойка (с минимални размери 100 х 50 см) в офиса на Кандидата за осигуряване на видимост на полученото финансиране; - Поставяне на 26 бр. стикери (пълноцветен печат, гланц) на всеки от закупените активи (където е възможно); - 2 бр. публикации за стартирането, напредъка и резултатите от проекта, качени на официалната страница на Кандидата; - Изготвяне на информационни брошури за проекта, размер А5, пълноцветен печат – 200 бр.; - Изготвяне на информационни плакати за проекта, размер А3, пълноцветен печат – 5 бр. за популяризиране; - Изготвяне на 1 бр. информационна табела, която ще бъде поставена в офиса на кандидата и ще дава информация за полученото финансиране. Етапи на изпълнение: 1) Етап 1 – Подготвителен: избор на външен изпълнител по реда на ПМС № 118/20.05.2014г. - изготвяне на техническо задание и спецификации за информационните материали, проект на договор и приемателни протоколи. Провеждане на процедура по избор съгласно изискванията на ПМС118 и УО и сключване на договор. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1-13): Информиране на обществеността (месеци 2-13) чрез поставяне на информационни банер и табела; разпространение на информационни брошури и плакати; публикуване на информация за проекта; 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 13): Реализиране на заключителни мерки по информиране – публикация за приключването на проекта и постигнатите резултати., Contracted Amount: 1 780.00 , Reported Amount: 1 780.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DANSY FOOD, Contracted Amount*: 5 548.50 , Reported Amount**: 5 548.50
  • Contractor: Krasimir, Contracted Amount*: 3 645.00 , Reported Amount**: 3 645.00
  • Contractor: The Net Lan Ltd, Contracted Amount*: 1 780.00 , Reported Amount**: 1 780.00
  • Contractor: THE NET, Contracted Amount*: 26 200.00 , Reported Amount**: 31 600.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 92 420.30 BGN
Grant 92 420.30 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 74 063.54 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Неизпълнение на индикатори 260.00 0.00 260.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Изпълнение на доставка на 1 бр. сървър в рамките на Дейност 3 „Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места", Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1: Доставка на 1 бр. сървър в рамките на Дейност 3 „Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Изпълнение на доставка на 6 бр. мобилни телефони (смартфони) в рамките на Дейност 3 „Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места", Estimated Amount: 4 800.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1: Доставка на 6 бр. мобилни телефони (смартфони) в рамките на Дейност 3 „Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Изпълнение на доставка на компютърни и офис машини - 6 бр. персонални компютри и 1 бр. мултифункционално устройство (скенер, копир, принтер), в рамките на Дейност 3 „Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1: Изпълнение на доставка на компютърни и офис машини - 6 бр. персонални компютри и 1 бр. мултифункционално устройство (скенер, копир, принтер), в рамките на Дейност 3 „Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Изпълнение на доставка на офис оборудване - 6 бр. офис бюра и 6 бр. работни стола, в рамките на Дейност 3 „Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места", Estimated Amount: 5 400.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1: Доставка на офис оборудване - 6 бр. офис бюра и 6 бр. работни стола, в рамките на Дейност 3 „Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Предоставяне на информационни материали и услуги в рамките на Дейност 4 „Информиране и публичност“ - 1 бр. информационен банер, 26 бр. стикери, 5 бр. плакати, 200 бр. информационни брошури, 1 бр. информационна табела, Estimated Amount: 1 780.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1: „Информационни материали и услуги в рамките на Дейност 4 „Информиране и публичност“ - 1 бр. информационен банер, 26 бр. стикери, 5 бр. плакати, 200 бр. информационни брошури, 1 бр. информационна табела“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Предоставяне на услуги по трудова медицина за срок от 12 месеца на лицата от целевата група по проекта, Estimated Amount: 480.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1: „Предоставяне на услуги по трудова медицина за срок от 12 месеца на лицата от целевата група по проекта“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Предоставяне на услуги по управление на проекта, в рамките на Дейност 1 „Организация и управление на проекта", Estimated Amount: 5 548.50
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1: „Предоставяне на услуги по управление на проекта, в рамките на Дейност 1 „Организация и управление на проекта“
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN