Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0052-C03
Project Name "Together for a long time" - creating conditions for sustainable employment in "Varsys" Ltd.
Beneficiary 175426965 VARSYS LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 28.09.2016
Start Date 28.09.2016
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
В изпълнение на стратегическите си бизнес цели и в пълно съзвучие с целите на ОП "Развитие на човешките ресурси", "Варсис" ООД ще реализира настоящия проект, който предвижда наемането на три безработни или неактивни лица от целевите групи (2 бр. продължително безработни или неактивни лица и 1 бр. безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г.) на позициите "продавач консултант", "техник компютърни системи" и програмист уеб сайтове", осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца и създаването на подходящи условия за извършването на професионалните задължения на новонаетите лица чрез оборудването на три нови работни места. След приключването на изпълнението на проекта „Варсис“ ООД ще поеме ангажимента да запази работните места за минимален срок от още 12 месеца, като по този начин ще се осигури заетост за минимален срок от 24 месеца. Успешната реализация на проектното предложение ще има изцяло положително въздействие върху представителите на целевата група. В резултат на професионалния опит, който ще получат, наетите лица ще придобият нови умения, които ще ги направят по-адаптивни към пазара на труда и в дългосрочен план ще бъдат полезни за по-активното им участие на него. Придобитите компетенции и професионален опит ще бъдат използвани от представителите на целевата група и след края на проекта. Успешното осъществяване на проектното предложение ще доведе до интеграцията на пазара на труда на безработните лица, осигуряването на трайна заетост, повишаване на доходите и икономическата активност и социалната им интеграция, при спазването на хоризонталните принципи на ЕС.
Activities
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: Екип от 2 души (ръководител и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед точното и своевременно изпълнение на всички дейности предвидени за осъществяване по проекта, екипът по управление включва лица, които са теоретично и практически подготвени в областта на управление на проекти. Основните под-дейности включват: 1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2.Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на всички заинтересовани и пряко ангажирани с изпълнението на проекта лица. 1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности. 1.5. Текущо обработване и поддържане на документацията. , Contracted Amount: 5 600.00 , Reported Amount: 5 600.00
  • Activity: Провеждане на избор на доставчици на стоки и услуги по реда на ПМС №118/20.05.2014 : Дейността ще бъде извършена от екипа за управление на проекта и цели осигуряване на прозрачно, ефективно, ефикасно и икономично разходване на средствата от безвъзмездната помощ и спазване на принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация при избора на изпълнители по доставката на услуги и оборудване. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца : Средносрочната стратегия за развитие на „Варсис“ ООД до 2017 г. предвижда откриването на нов магазин през четвъртото тримесечие на 2015 г., за чието функциониране ще е необходимо наемането на допълнителен персонал на три длъжности - "Продавач консултант“, "Техник компютърни системи" и "Програмист уеб сайтове". Ще бъдат подбрани най-подходящите кандидати, представители на целевите групи на проекта, ще бъдат назначени на трудови договори, за което ще получават възнаграждение за период от 12 месеца в рамките на изпълнението на проекта. В сътрудничество с Бюрото по труда ще бъдат избрани най-подходящите кандидати за новооткритите работни места, по предварително определени и ясни критерии. Дружеството има разработена процедура за подбор с алгоритъм за определяне на профили на подходящи кандидати за всички позиции. Кандидатите ще бъдат подбирани чрез обяви на уеб страницата на фирмата, както и в специализираните сайтове, в случай, че се касае за неактивни лица, които нямат регистрация в Бюрото по труда., Contracted Amount: 32 371.44 , Reported Amount: 32 371.44
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: С цел привеждане на новите работни места в състояние, подходящо за работа на наетите лица и постигане на максимална функционалност на работната среда, отговаряща на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд ще бъде закупено офис оборудване, което да се използва от новонаетите лица. Оборудването и обзавеждането са изцяло съобразени със спецификата на конкретната трудова дейност по определената работна позиция и са пряко необходими за изпълнение задълженията на всяко новонаето лице. , Contracted Amount: 16 870.00 , Reported Amount: 16 870.00
  • Activity: Дейности за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”.: Дейности, свързани с осигуряване на публичност с цел информиране на обществеността за финансиращия орган, целите и дейностите по проекта и постигнатите резултати. , Contracted Amount: 1 100.00 , Reported Amount: 1 100.00
  • Activity: Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар: Обзавеждането и оборудването, закупени със средства по проекта, ще бъдат застраховани против рискове от погиване - пожар, наводнение, кражба и др. , Contracted Amount: 330.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Gensoft OOD, Contracted Amount*: 7 700.00 , Reported Amount**: 7 700.00
  • Contractor: Reklamiko EOOD, Contracted Amount*: 1 100.00 , Reported Amount**: 1 100.00
  • Contractor: Mebelna kashta Lazur, Contracted Amount*: 5 070.00 , Reported Amount**: 5 070.00
  • Contractor: Mihaela, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 2 400.00
  • Contractor: Vali computers OOD, Contracted Amount*: 2 200.00 , Reported Amount**: 2 200.00
  • Contractor: Pasat electronics OOD, Contracted Amount*: 1 900.00 , Reported Amount**: 1 900.00
  • Contractor: Todor, Contracted Amount*: 3 200.00 , Reported Amount**: 3 200.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 4.00

Financial Information

Total Project cost 56 271.44 BGN
Grant 56 271.44 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 55 934.70 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Застраховане на oфис обзавеждане и оборудване, Estimated Amount: 330.00
  • Differentiated position 1: Застраховане на офис обзавеждане и оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на материали за публичност и визуализация, Estimated Amount: 1 100.00
  • Differentiated position 1: Материали за публичност и визуализация
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на оборудване , Estimated Amount: 5 070.00
  • Differentiated position 1: Офис композиция - 3 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на софтуер, Estimated Amount: 7 700.00
  • Differentiated position 1: Софтуер за онлайн магазин
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Софтуер складов продукт
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител/и за доставка на оборудване – сървър; комплект инструменти., Estimated Amount: 4 100.00
  • Differentiated position 1: Сървър
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Комплект инструменти
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на услуга „Организация и управление на проекта oт счетоводител", Estimated Amount: 2 400.00
  • Differentiated position 1: „Организация и управление на проекта oт счетоводител”
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN