Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.006-0001-C04
Project Name Improvement of the quality and quantity of the services provided to the potential investors in Bulgaria
Beneficiary 831910252 Invest Bulgaria Agency
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 20.01.2017
Start Date 20.01.2017
End Date 04.08.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Проектът ще надгради наличните в БАИ уеб-базирани информационни системи, вкл. и постигнатите резултати от изпълнението на проекти в предходния програмен период, както и дейностите, включени в обхвата на Договор № BG161PO003-4.1.01-0001-C0001 „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007 – 2013 г. В рамките на проекта изградената Интегрирана информационна система се предвижда да бъде надградена с он-лайн платформа „Виртуален офис“, включваща следните  функционални направления: провеждане на онлайн консултации чрез платформа за уебинари; инвестиционен калкулатор; регистър на инвеститорите; регистър със свободни терени и производствени бази; интерактивна карта на човешките ресурси; портал и система за управление на съдържание; система за структурирани данни. Надграждането на всички налични он-лайн софтуерни системи е насочено към повишаване качеството и количеството на услугите, предоставяни на настоящите и потенциални инвеститори с цел стимулиране на инвестициите в ключови за България сектори с висок потенциал за развитие чрез осигуряване на институционална подкрепа на БАИ за подобряване на бизнес средата и позициониране на България като позната и предпочитана дестинация за инвестиции. За удовлетворяване необходимостта от поддържане на актуална информация и повишаване степента на информираност на потенциалните инвеститори относно инвестиционния климат в България е предвидено извършване на годишни секторни проучвания за състоянието и тенденциите за развитие на ключовите индустрии, разработването на конкретни програми за привличане на инвеститори и тяхната годишна актуализация. Актуалната информация е ключово важна за ефективното функциониране на инвестиционния калкулатор, интерактивната карта на работната сила и предоставянето на консултации от Виртуалния офис.
Activities
  • Activity: Извършване/изготвяне на периодични проучвания/анализи/оценки за състоянието и перспективите за развитие на ключови индустрии с висок потенциал (средно- и високотехнологични сектори) в България.: За да бъдат вземани информирани решения за управление на инвестициите е необходимо провеждането на периодични секторни проучвания/анализи/оценки за състоянието и перспективите за развитие на индустриалните сектори за производство и на ключовите индустрии с цел таргетиране на подходящи инвеститори в тези индустрии. Непрекъсната актуализация на база данни, които да бъдат достъпни за инвеститорите и които да бъдат използвани в процеса на он-лайн комуникация между служители на БАИ и настоящи и потенциални инвеститори, е предпоставка за повишаване инвестиционния интерес към България. Актуалната информация е ключово важна за ефективното функциониране на инвестиционния калкулатор, интерактивната карта на работната сила и предоставянето на консултации от Виртуалния офис, както и за провеждането на уебинарите. Изготвянето на заложените в дейността проучвания е неразривно свързано с успешното осъществяване на проекта и се явява един от най-важните му елементи, който ще постави основите за изпълнение на голяма част от по-нататъшните дейности. Това е така предвид необходимостта от актуална и обобщена специализирана информация, целяща обслужването и оптимизирането на инвестиционния процес, която да позволи формирането и изпълнението на целенасочена инвестиционна политика. Затова в рамките на проекта се предвижда изготвянето на: 1) Анализ на състоянието на средно и високотехнологичните сектори в България и разработване на Програма за привличане на инвеститори. Предвижда се изготвяне на анализ на потенциала на ключовите индустрии с висок потенциал (минимум за 3 тематични области: 1. Мехатроника и автопроизводство; 2. ИКТ и аутсорсинг; 3. Химия и биотехнологии). Анализът на потенциала на България ще се осъществи на база три основни дейности: Бенчмаркинг на пазара; Анализ на нагласите на водещи компании за навлизане на българския пазар; Анализ на възможностите на България – капацитет, работна сила, правна уредба.В резултат на анализа ще бъде изработена конкретна Програма за привличане на инвеститори. 2) Извършване на 9 броя годишни секторни проучвания за състоянието и перспективите за развитие на ключови индустрии, по конкретни теми, определени в процеса на изпълнение на проекта на база резултатите от извършения Анализ на състоянието на средните и високотехнологични сектори и Програмата за привличане на инвеститори., Contracted Amount: 900 000.00 , Reported Amount: 659 544.00
  • Activity: Надграждане и поддръжка на он-лайн платформа „Виртуален офис“ за нуждите на инвестиционния процес: Съществуващата ИИС на БАИ се предвижда да бъде надградена чрез микросайтове за виртуален офис за предоставяне на консултации. Онлайн платформата „Виртуален офис“ ще включва следните функционални направления: Провеждане на онлайн консултации – ще бъдат извършвани чрез платформата за уебинари; Инвестиционен калкулатор; Регистър на инвеститорите – съдържа информация за потенциални и настоящи инвеститори (профил, заявен и реализиран инвестиционен интерес, област на инвестицията, размер на инвестицията, работни места, регион и др.); Регистър със свободни терени и производствени бази – местоположение, тип, дейности и производства, за които са подходящи и др.; ще бъдат визуализирани върху интерактивна карта от типа на Google Maps; Интерактивна карта на човешките ресурси; Портал и система за управление на съдържание, вкл.: Микросайтове – подсайтове по конкретна тема, за конкретна значителна инвестиционна възможност и др.; Форуми; Календари; Новини и др.; Система за структурирани данни: Релационна база данни – единно хранилище, където в структуриран вид ще бъдат съхранявани данните за настоящи и бъдещи инвестиции, търсене, инвестиционен потенциал, инвеститори и др.; Подсистема за зареждане на структурирани данни за инвестиционни потоци – получава, филтрира, преобразува и зарежда в релационната база данни информация от различни източници; Справочна система – чрез нея се създават шаблони за справки и се визуализират справки върху информацията, съдържаща се в релационната база данни. Инвестиционен калкулатор. Калкулаторите навлизат и се утвърждават като независим инструмент за изчисляване на финансови и бизнес процеси. Идеята за разработване на инвестиционен калкулатор цели определяне на основни позиции, напр. като локация, работна заплата, наличие на работна ръка, данъчни облекчения и др., на базата на които ще се формира профил на инвестицията. Всеки потенциален инвеститор може да се ориентира предварително в различните райони на България и пряко да получи обратна информация. За да функционира успешно в калкулатора ще бъдат подържани актуални данни. Интерактивна карта на човешките ресурси. Картата на човешките ресурси представя обобщена актуална информация за човешките ресурси в три тематични направления: демография, образование и пазар на труда на ниво административна област. Тя ще бъде интерактивна, т.е. цялата събрана информация ще бъде качена на електронна платформа (микросайт) и ще се актуализира през определен период от време. Интерактивната карта ще предоставя следните функционалности: Поддръжка на номенклатурни данни, като административни области, нива на образование и квалификация и др.; Поддръжка на релационни данни за демография, образование, пазар на труда, работодатели; Възможна е интеграция с ИС „Национална база данни за пазара на труда“, поддържана от Агенция по заетостта с цел получаване на актуални данни за свободни работни места и търсещи работа лица; Предвижда се наличието на потребителски интерфейси за въвеждане на данни от партньори (синдикати, АЗ, Инспекторат по образование и т.н.); Информацията ще се визуализира чрез картова система от типа на GoogleMaps. Целта е да се интегрира и анализира наличната информация от различни институции на ниво област: Областна и общинска администрации, Регионален инспекторат по образованието, Регионална служба по заетостта, Дирекции „Бюро по труда”, Центрове за професионално обучение, професионални гимназии, работодателски организации, синдикални организации в един документ, чието съдържание да е фокусирано върху състоянието на човешките ресурси като фактор за привличане на инвестиционен интерес. Придобитите ДМА се предвиджда да бъдат застраховани, чиято стойност е в размер на 4 320.00 лева и се съдържа в общата стойност на дейността - 1 186 080.00 лева. , Contracted Amount: 1 186 080.00 , Reported Amount: 1 349 950.50
  • Activity: Организиране и провеждане на уебинари, предназначени за нуждите на настоящи и потенциални инвеститори, български малки и средни предприятия и местните и регионални власти: УУебинарите ще се провеждат чрез предвидената за изграждане (в обхвата на Дейност 2) онлайн облачно базирана система за провеждане на уебинари и/или чрез друга определена от възложителя софтуерна програма (уеб платформа) в реално време от всяка точка на света, осигуряваща аудио, видео с висока резолюция, споделяне на съдържание в реално време, лесно споделяне на информация през всеки компютър или мобилно устройство. Системата ще има възможност за неограничен брой сесии годишно и едновременно включване на до 25 участника и трима лектора. Техническа поддръжка 24х7х365 осигурена във всяка точка на света директно на крайния клиент. В рамките на проекта се предвижда и провеждане на 10 уебинари, като предпочитана форма за бизнеса, като щадяща времето възможност за провеждане на работни срещи, работа по инвестиционни проекти, получаване на обратна връзка. Предвижда се чрез тях да се реализира базираната форма на комуникация. Използването на уебинари позволява включването на специалисти от всяка точка на света, директна връзка с чуждестранни партньори или клиенти и осъществяване на бързи работни срещи. Уебинарите са предпочитана форма за бизнеса, като щадяща времето възможност за провеждане на работни срещи, работа по инвестиционни проекти, получаване на обратна връзка. Така се осигурява възможност за комуникация „очи в очи“ независимо от географското местоположение; намаляват се разходите за командировки; намалява се неефективното време използвано за пътуване; предоставя се своевременна компетентна консултация за инвестиционните процеси и съществуващите условия у нас за привличане на инвеститори. , Contracted Amount: 120 000.00 , Reported Amount: 96 335.98
  • Activity: Подготовка на документация и възлагане на дейности по Закона за обществени поръчки: Бенефициентът е възложител по смисъла на ЗОП, при избор на изпълнител/и. Същият задължително прилага разпоредбите на ЗОП и актовете по прилагането му, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. Предвижда се една част от дейностите по настоящия проект да бъдат възложени за изпълнение на външен изпълнител. В съответствие с българското законодателство е необходимо да се проведе процедура за избор на изпълнители, като изборът се извърши при спазване принципите на ЗОП, а именно в условия на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност. Съответно дейностите по проекта, за които е планирано да бъдат изпълнени от външен изпълнител, ще бъдат възложени по реда на Закона за обществените поръчки и неговите подзаконови нормативни документи. За целта ще е необходимо да се изготви съответната документация за обществена поръчка. Видът на процедурите се определя съобразно прогнозната стойност на обществените поръчки. С оглед на специфичните дейности, които ще са предмет на контрактуване от една страна и недостатъчния административен капацитет на бенефициента за разработване на законосъобразна документация от друга, е необходимо възлагането на външен изпълнител с експертни познания за разработването на отделните документации за обществени поръчки. В съответствие с разписаните дейности се предвижда следните дейности да бъдат възложени на външен изпълнител по реда на ЗОП и съответно да се разработят документации за обществени поръчки с предмет, както следва: 1) Изготвяне на документация за предвидените по проекта процедури за обществени поръчки в изпълнение на проекта; 2) Консултантски услуги за организация и управление на проекта; 3) Извършване/изготвяне на периодични проучвания/ анализи/ оценки за състоянието и перспективите за развитие на ключови индустрии с висок потенциал (средно- и високотехнологични сектори) в България и организиране и провеждане на уебинари, предназначени за нуждите на настоящи и потенциални инвеститори, български малки и средни предприятия и местните и регионални власти; 4) Надграждане и поддръжка на он-лайн платформа „Виртуален офис“ за нуждите на инвестиционния процес; 5) Доставка на специализирано и IT оборудване за целите на проекта; 6) Консултантски услуги за изпълнение на дейности по информация и комуникация във връзка с изпълнение на проекта 7) Консултантски услуги за извършване на одит във връзка с изпълнение на проекта При организацията и провеждането на процедурите за възлагане, ще се съблюдават стриктно правилата на ЗОП. Избраният изпълнител ще е ангажиран с оказване на съдействие и консултации при възникнали казуси и евентуални усложнения при провеждане на процедурата за възлагане на обществена поръчка. В рамките на тази дейност са предвидени и възнаграждения за външни експерти с професионална компетентност, свързани с предметите на обществените поръчки, включени в списъка по чл. 229, ал. 1, т. 17 от ЗОП. Целта е външните експерти да са част от членовете на комисията за извършването на подбор на кандидатите и участниците и разглеждане и оценка на офертите, при провеждане на сложни и специфични процедури за обществени поръчки, поради това, че от една страна БАИ не разполага с достатъчен административен капацитет, който да отдели за извършването на оценяване на получените оферти. Стойността по Дейност "Подготовка на документация и възлагане на дейности по Закона за обществени поръчки" е 34 800 лева, която се образува от стойността на разходите за консултантски услуги за разработване на документация в размер на 28 800 лева и от стойностт на разходите за външни екперти с професионална компетентност, свързани с предметите на обществените поръчки, включени в списъка по чл. 229, ал. 1, т. 17 от ЗОП в размер на 6 000 лева. , Contracted Amount: 34 800.00 , Reported Amount: 16 800.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: Необходимостта от тази дейност е продиктувана от нуждата от добро планиране и управление на необходимите ресурси, предоставени от ОПИК, както и създаване на система за успешна и навременна реализация на дейностите, което да доведе до постигане на заложените цели и резултати. В тази връзка е необходимо сформирането на екип по организация и управление на проекта и изграждане на система за управление, гарантираща правилното и ефективно изпълнение на дейностите. Управлението и координацията на цялостното изпълнение на проектните дейности ще бъдат възложени на експерти с доказан опит и познания в съответните области. Ето защо още в първия етап от изпълнението на проекта е важно да се стартира с мобилизацията на екипа от експерти, което включва сключване на договори с експертите и допълнителен набор от действия, които екипът от експерти ще предприемат, за да се определят и управляват ресурсите и процедурите, необходими за осигуряване на високо качество на изпълнението на проекта. БАИ ще организира и ръководи изпълнението на проекта и осигуряването на качественото изпълнение на заложените в него дейности. За административното управление на проекта ще бъде създаден екип от експерти в агенцията. Организация и управление ще бъде възложено на екипа от експерти на БАИ, наети по трудово или служебно провоотношение, с длъжностни характеристики и/или Заповед от органа по назначаване съгласно ПМС 189 и/или Трудов договор по реда на чл.110 от Кодекса на труда за служителите на трудово правоотношение, след съгласуване с УО. Предвижда се актуализация на вътрешните правила на БАИ съгласно разпоредбите на чл.67, ал.7, т.6 от ЗДС и чл.10, ал.2 от ПМС 189. За подпомагане изпълнението на проекта, ще бъде избран външен изпълнител чрез провеждане на открита процедура по ЗОП. Избраната форма за управление е продиктувана от необходимостта от висока степен на компетентност, опит и специфична експертиза при управление на проекти, финансирани със средства от фондовете на ЕС, както и специфичния предмет на дейности, включени в проекта. Според направената оценка на административния капацитет на институционалните бенефициенти за програмния период 2007 – 2013 г. се посочва, че е констатирана обща тенденция по отношение на недостатъчна численост на персонала, ангажиран за изпълнение на проектите, недостатъчно разграничаване на отговорностите на всеки служител, ангажиран в програмирането, разработването, управлението, изпълнението, мониторинга и контрола на проектите и др. За да бъдат преодолени всички потенциални рискове за управление на проекта се предвижда описания подход за управление на проекта. Избраният външен за бенефициента изпълнител ще бъдат пряко ангажирани с управлението на дейностите на проектното предложение: дейност 1; 2; 3; 6 и 7. Като част от управлението на проекта се предвижда да се осъществява постоянен вътрешен мониторинг за напредъка на проекта по отношение на заложените цели и оценка на ефективното изпълнение на проекта. Механизмът за мониторинг е ориентиран към резултатите и дългосрочното въздействие, като крайната цел е не само да се получи информация по прогреса на изпълнението на проекта, но и тя да се използва в политиката и вземането на решения, за да се осигури оптимално използване на ресурсите. Дейностите по управление на проекта включват също така извършване на вътрешна и външна отчетност по проекта. Вътрешната отчетност е част от механизма за провеждане на вътрешен мониторинг и проследяване на прогреса на изпълнението на дейностите по проекта. Външната отчетност обхваща задълженията на БАИ като бенефициент и задължението да предава отчетни (технически и финансови) доклади към УО в съответствие с разпоредбите на ДБФП и Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020. В рамките на тази дейност влизат и действия по координация и комуникация със съответните управленски структури, както и провеждане на съвместни мониторингови срещи с УО на ОПИК 2014-2020. Поради липса на място, изискуемата информация е допълнена в т.10., Contracted Amount: 200 342.00 , Reported Amount: 218 342.00
  • Activity: Одит на проекта: В рамките на проекта ще се извърши цялостен одит на проведените дейности и целесъобразността на направените разходи като част от системата за контрол на управлението на проекта. На външен изпълнител ще бъде възложено извършването на независим финансов одит, който ще се състои в осъществяването на независима финансова проверка на състоянието на счетоводния отчет и финансовата отчетност на проекта. Неговата цел е да удостовери, че отчетените разходи са верни, надеждни и обосновани с адекватни разходно-оправдателни документи и че са извършени по целесъобразен и законосъобразен начин. Очакваният резултат от извършването на независимата финансова оценка е официалното потвърждение на достоверността на счетоводната отчетност и гарантиране на правилното изразходване на средствата, предоставени от ОПИК 2014-2020. Независимият одит ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител, който ще бъде избран съгласно изискванията на ЗОП. В края на изпълнение на дейността ще бъде изготвен одитен доклад, който ще бъде предоставен на УО на ОПИК в съответствие с изискванията на подписания договор за безвъзмездна финансова помощ, Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020 и съгласно Приложение Л (Образец на одиторски доклад), приложен към Условията за изпълнение на настоящата процедура., Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 9 600.00
  • Activity: Информация и комуникация на проекта : В рамките на тази дейност се предвижда да се извърши серия от мерки, които ще се осъществят в пълно съответствие на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Като част от задължителните мерки за информация и комуникация е изготвянето и поставянето на плакат с размер (поне А3) на видно място, който да визуализира проекта, финансовата подкрепа от ЕС и ще бъде поставен още при стартирането на същинското изпълнение на проекта. В допълнение ще се изготвят стандартни визуализационни и информационни материали, като:  печатни информационни материали – дипляни, листовки за промотиране на проекта, целите, дейностите и неговите резултати; покани, папки, блок-листа и други;  други комуникационни материали, като химикали и др.  банери за онагледяване на подкрепата на финансиращата програма при провеждане на събития по проекта „пресконференции, уебинарите и др.);  изработване на стикери за закупеното по проекта оборудване, които да се поставят върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК. Също така като част от дейностите за информиране на обществеността е предвидено да се проведат две информационни събития - пресконференции. Едната в началото на проекта за обявяване на старта на проекта и една в края – за отчитане на постигнатото и представяне на крайните резултати. За оповестяване на събитията ще се публикуват прессъобщения на сайта на бенефициента и в електронни медии. Предварителна информация за събитията ще се изпраща на УО на ОПИК. След провеждането на събитието ще се изготвя и разпространява прессъобщение за неговото отразяване. Бенефициентът ще информира обществеността, относно осъществяването на настоящия проект с периодично публикуване на информация на сайта си. Като първоначална информация уеб-сайтът ще съдържа кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС. С изпълнението на проекта ще се публикува информация относно напредъка на изпълнение на проекта. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез поставяне на емблемата на ЕС, общото лого на програмния период 2014 – 2020, посочване на фонда, който оказват подкрепа на проекта. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проект, ще се посочва финансиращата го оперативна програма и, че проектът се осъществява с подкрепата на фонда или фондовете. Ще се спазват изискванията за обем, съдържание на елементи и информация за всеки отделен информационен и комуникационен инструмент, като ще се следи за съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност, в съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013, Приложение XII „Информация и комуникация относно подкрепата от фондовете“., Contracted Amount: 22 800.00 , Reported Amount: 19 402.80

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Bulstrad Vienna Insurance Group, Contracted Amount*: 1 323.23 , Reported Amount**: 1 268.10
  • Contractor: S amp; T BULGARIA, Contracted Amount*: 309 560.40 , Reported Amount**: 309 560.40
  • Contractor: Mercury - 97 Ltd., Contracted Amount*: 107 039.98 , Reported Amount**: 96 335.98
  • Contractor: HOMECLIMA BG Ltd., Contracted Amount*: 14 940.00 , Reported Amount**: 14 940.00
  • Contractor: VM Audit, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 9 600.00
  • Contractor: Ciela Norma JSC, Contracted Amount*: 1 024 182.00 , Reported Amount**: 1 024 182.00
  • Contractor: ALFAMARKET PRIM LTD, Contracted Amount*: 4 680.00 , Reported Amount**: 4 680.00
  • Contractor: DZZD Reklama za investicii, Contracted Amount*: 14 722.80 , Reported Amount**: 14 722.80
  • Contractor: DZZD "EKO ABC", Contracted Amount*: 118 620.00 , Reported Amount**: 118 620.00
  • Contractor: KC CONSULTING, Contracted Amount*: 16 800.00 , Reported Amount**: 16 800.00
  • Contractor: Investitsionna Destinatsia Bulgaria DZZD, Contracted Amount*: 659 544.00 , Reported Amount**: 659 544.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: Pochatnitca Daga Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: BBSS - BG, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Afrit Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: TRAKIA TECH FOUNDATION, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Nortan Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Mediablister Ltd., Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Изготвени/проведени периодични проучвания/анализи/оценки за състоянието и перспективите за развитие на ключови индустрии с висок потенциал (средно- и високотехнологични сектори) в България., Measure Unit: Брой, Base Value: 3.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 12.00
Indicator 2 Надградена он-лайн платформа „Виртуален офис“ за нуждите на инвестиционния процес., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 2 220 978.18 BGN
Grant 2 220 978.18 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 2 220 978.18 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 3 650.70 0.00 3 650.70 ДЗЗД Реклама за инвестиции
Нарушения в документацията за обществени поръчки 1 680.00 0.00 1 680.00 КЕЙ СИ КОНСУЛТИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 5 931.00 0.00 5 931.00 ДЗЗД "ЕКО АБС"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 32 977.20 0.00 32 977.20 "Инвестиционна дестинация България" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 102 418.20 0.00 102 418.20 "Сиела Норма" АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Oрганизиране и провеждане на уебинари, предназначени за нуждите на настоящи и потенциални инвеститори, български малки и средни предприятия и местните и регионални власти, Estimated Amount: 100 000.00
  • Differentiated position 1: Oрганизиране и провеждане на уебинари, предназначени за нуждите на настоящи и потенциални инвеститори, български малки и средни предприятия и местните и регионални власти
    Contractor: Mercury - 97 Ltd.
    Contract total funded value: 107 039.98
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на специализирано и IT оборудване за целите на проекта, Estimated Amount: 258 562.50
  • Differentiated position 1: Доставка на специализирано и IT оборудване за целите на проекта
    Contractor: S amp; T BULGARIA
    Contract total funded value: 309 560.40
Procedure 3 Subject to due process: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на климатична система за сървърно помещение за нуждите на БАИ, Estimated Amount: 12 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на климатична система за сървърно помещение за нуждите на БАИ
    Contractor: HOMECLIMA BG Ltd.
    Contract total funded value: 14 940.00
Procedure 4 Subject to due process: Застраховане на придобитите ДМА, Estimated Amount: 4 320.00
  • Differentiated position 1: Застраховане на придобитите ДМА
    Contractor: Bulstrad Vienna Insurance Group
    Contract total funded value: 1 323.23
Procedure 5 Subject to due process: Извършване/изготвяне на периодични проучвания/ анализи/ оценки за състоянието и перспективите за развитие на ключови индустрии с висок потенциал (средно- и високотехнологични сектори) в България., Estimated Amount: 750 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на анализ на състоянието на средно и високотехнологичните сектори в България и разработване на Програма за привличане на инвеститори
    Contractor: Investitsionna Destinatsia Bulgaria DZZD
    Contract total funded value: 659 544.00
Procedure 6 Subject to due process: Изготвяне на документации за предвидените процедури за възлагане на обществени поръчки по проекти BG16RFOP002-2.006-0001 и BG16RFOP002-2.006-0002, Estimated Amount: 24 000.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на документации за предвидените процедури за възлагане на обществени поръчки по проекти BG16RFOP002-2.006-0001 и BG16RFOP002-2.006-0002
    Contractor: KC CONSULTING
    Contract total funded value: 16 800.00
Procedure 7 Subject to due process: Консултантски услуги за извършване на одит във връзка с изпълнение на проекта, Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Консултантски услуги за извършване на одит във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP002-2.006-0001-C01
    Contractor: VM Audit
    Contract total funded value: 9 600.00
Procedure 8 Subject to due process: Консултантски услуги за изпълнение на дейности по информация и комуникация във връзка с изпълнение на проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Изработване (дизайн, предпечатна подготовка, печат) и доставка на печатни и промоционални материали предназначени за дейностите по визуализация, информация и комуникация във връзка с изпълнение на проекти BG16RFOP002-2.006-0001 и BG16RFOP002-2.006-0002“ във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP002-2.006-0001-C01
    Contractor: DZZD Reklama za investicii
    Contract total funded value: 14 722.80
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 3 "Организация и провеждане на информационни събития по проекти BG16RFOP002-2.006-0001 и BG16RFOP002-2.006-0002
    Contractor: ALFAMARKET PRIM LTD
    Contract total funded value: 4 680.00
Procedure 9 Subject to due process: Консултантски услуги за организация и управление на проекта, Estimated Amount: 127 002.80
  • Differentiated position 1: Консултантски услуги за организация и управление на проекта BG16RFOP002-2.006-0001-C01
    Contractor: DZZD "EKO ABC"
    Contract total funded value: 118 620.00
Procedure 10 Subject to due process: Надграждане и поддръжка на он-лайн платформа „Виртуален офис“ за нуждите на инвестиционния процес, Estimated Amount: 856 485.00
  • Differentiated position 1: „Надграждане и поддръжка на онлайн платформа „Виртуален офис“ за нуждите на инвестиционния процес във връзка с изпълнение на проект № BG16RFOP002-2.006-0001 „Повишаване качеството и количеството на услугите на потенциални инвеститори в България“
    Contractor: Ciela Norma JSC
    Contract total funded value: 1 024 182.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN