Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2427-C01
Project Name Employment and trainings in MIM-74 Ltd.
Beneficiary 203567545 MIM-74 Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 28.04.2017
Start Date 28.04.2017
End Date 28.06.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас

Description

Brief description
I. Обща цел (цели) на проекта е чрез заложените дейности да се постигне:
  Достъп до заетост за безработните лица;
  Устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора, които не са ангажирани с трудова дейност или обучение;
  Увеличаване броя на безработните лица, включени в заетост или в обучение;

II. Специфични цели:
 Създаване на устойчиви работни места за безработни лица;
 Предоставяне на подходящо обучение, включително на работното място за придобиване на професионална квалификация и ключови компетентности на безработни лица.

III. Основни дейности за постигане на целите:
1. Сформиране на екип. Организация и управление на проекта.
2. Информиране и публичност на проекта.
3. Подбор на лицата от целевата група.
4. Наемане на работа на подбраните лица.
5. Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места.
6. Провеждане на входящ тест по КК4 - Работа с Windows и приложения.
7. Професионално обучение по част от професия по 2 СПК - курс 1 „Малък и среден бизнес”.
8. Обучение по КК4 - курс 2 „Работа с Windows и приложения”.
9. Професионално обучение по част от професия по 1 СПК - курс 3 „Основни дейности в строителството”.
10. Полагане на изпит и издаване на документи на успешно завършилите.
11. Изготвяне на междинни отчети.
12. Изготвяне на заключителен отчет.

IV. Резултати за постигане чрез заложените дейности:
1. Подбрани безработни и неактивни участници – 4 лица.
2. Наети на работа безработни и неактивни участници – 4 лица.
3. Проведено обучение за професионална квалификация – 2 курса за 4 лица.
4. Проведено обучение по КК4 – 1 курс за 4 лица.
5. Безработни и неактивни участници, придобили квалификация – 4 лица.
6. Безработни и неактивни участници, обучени по КК4 – 4 лица.
7. Безработни и неактивни участници със запазени работни места след приключване на проекта – 2 лица.
Activities
  • Activity: Сформиране на екип. Организация и управление на проекта: В управлението и организацията на дейностите по проекта ще вземат участие 3 лица - ръководител, счетоводител и координатор. Този екип ще носи пълната отговорност за организацията, изпълнението, контролирането и отчитането на всички заложени дейности по проекта. Съгласно изработения правилник/система за управление на проекта и отговорностите описани в т.9 от проектното предложение ще се разпределят задачите и отговорностите между членовете на екипа. Проекта ще се управлява от Ръководител, ще се отчита от Счетоводител и ще се подпомага от Координатор. Всеки от тях ще вземе активно участие в дейностите по проекта. Работата на екипа ще бъде осъществявана, посредством активна координация и непрекъсната комуникация. Екипа ще се събира в пълния си състав минимум 2 пъти месечно и на срещите ще бъде изготвяна оценка на работата по проекта и отделните дейности. В края на всеки месец екипа ще се изготвя доклад, включващ наблюденията на екипа за хода на работата по проекта. Екипността и координацията ще доведат до пълен контрол на проектните дейности и постигане на максимални резултати. Ще се доставят и материалите и консумативите, които са необходими за администрирането на проекта и отчетността на екипа по проекта. Доставката на консумативите и материалите ще бъдат извършено от Изпълнител., Contracted Amount: 6 279.00 , Reported Amount: 5 921.12
  • Activity: Информиране и публичност на проекта.: Целите на предвидените методи и форми за информиране и публичност на проектното предложение са да се привлече вниманието на местната общност и обществеността да се информира и да получи по-ясна представа, както за конкретния проект, така и за другите финансирани подобни проекти и дейности. Да се информира обществеността, че при реализирането на тези проекти се подобряват условията и ресурсите на пазара на труда в България и в частност – територията на ДБТ - Бургас. Също така да се покаже, че чрез основните дейности по наемане на работа, обучения за професионална квалификация и ключови компетентности се спомага за повишаване на ефективността на работа и се повишава устойчивостта на заетост. Дейностите по информиране и публичност ще се осъществят чрез: - информационно табло, което ще се постави пред офиса на Кандидата – 1 бр; - обяснителни табели, които ще се поставят в офиса и работните помещения на Кандидата – 4 бр.; - информационни листовки, които ще съдържат информация за дейностите и целите на проекта, данни за броя участващите безработни лица, за проведените курсове за професионална квалификация и ключови компетентности – 150 бр; - информационни стикери, залепени върху закупеното оборудване - 10 бр.;, Contracted Amount: 1 209.60 , Reported Amount: 1 179.60
  • Activity: Подбор на лицата от целевата група.: Набиране на 4 лица от целевата група безработни и неактивни лица, отговарящи на определените изисквания, за включване в дейностите по проекта. Безработни лица ще се подбират от тези, които са регистрирани в Дирекция „Бюро по труда” или нерегистрирани безработни, които свободно са изявили желание за включване Неактивните лица са, които не са нито заети, нито безработни към момента на влизане в операциите по проекта. Всички 4 лица (100%) ще бъдат от специфичните категории - Безработни младежи до 29 год. вкл. (2 лица) и Безработни или неактивни лица с увреждания (2 лица). Също така при подбора ще се съблюдава и необходимото минимално входящо ниво за професионалното обучение по част от професия. Другото условие, което ще се следи е в някой от предходните 12 мес. лицата да не са наемани на работа в "МИМ-74" ЕООД., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Наемане на работа на подбраните лица.: Разкриване на 4 нови работни места и на тях ще се назначат на работа подбраните лица от целевата група за срок от 12 месеца. За нормалното функциониране, изпълнението на различни строителни проекти качествено и бързо е необходим допълнителен персонал от още 4 лица. За тази цел се кандидатства по процедурата. Икономическата дейност на Кандидата е 41.20 - Строителство на жилищни и нежилищни сгради. Лицата ще бъдат назначени на следните длъжности: - 3322-2007 - Търговски сътрудник - 1 лице. Основните задължения ще бъдат да отговаря за подпомагане организацията за приемане на поръчките на клиенти и за доставка на стоки. Да контролира сроковете на проектите и поръчките, да извършва всички дейности, възложени от управителя във връзка с предлагането на услугите на предприятието. Да отговаря за активното търсене и привличане на нови клиенти и да пази в тайна информацията, която съставлява служебна и фирмена тайна, до която има достъп. Да познава детайлно всички видове документи, свързани с бизнеса на Кандидата, както и компютърно да въвежда и обработва всички необходими документи и справки. - 7124-2008 – Работник, строителна изолация - 1 лице. Основните задължения ще бъдат да се спазват здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи. Също така да познава видовете облицовки, изолации, както и материали, разтвори и лепила, използвани за външни облицовки. Трябва да може да изпълнява външни облицовки, изолации и покрития по различни начини; да полага външни покрития от специализирани материали; да приготвя различни строителни и запечатващи разтвори и покрития по рецептура. - 7131-1001 – Бояджия сгради - 2 лица. Основните задължения ще бъдат да се спазват здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи. Също така да познава видовете облицовки и бои, както и материали и разтвори, използвани за полагане на външни облицовки. Трябва да може да изпълнява външни облицовки и покрития по различни начини; да полага външни покрития от бои и други специализирани материали; да приготвя различни запечатващи разтвори и покрития по рецептура., Contracted Amount: 36 524.00 , Reported Amount: 34 442.10
  • Activity: Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места.: Ще се осигурят необходимото оборудване за нормалната и ефективна работа на новоназначените служители и работници. Техните отговорности и задължения за описани в Дейност 4. Оборудването ще спомага за нормалното, ефективно и качествено извършване на административните и специализирани строителни дейности, извършвани от новоназначените лица. Работните места ще бъдат с длъжности, описани в дейност 4. За реализиране на основните задължения на новите работни места ще бъде необходимо следното оборудване: 1. Преносим компютър (двуядрен мин. 2,70GHz, min 4 GB DDR, мин. 500GB, Win7Pro, мин. 14" FullHD) - 1 бр.; 2. Специализиран софтуер (обработка на текст и ел. таблици, създаване на презентации, ел.поща-outlook, платформа-access, 32bit) - 1 бр.; 3. Принтер (лазерен, цветен, 20 ppm, 128 MB, 600 dpi) - 1 бр.; 4. Копирна машина (A3, 15ppm(A3), DADF, двустр.печат, 256MB) - 1 бр.; 5. Ротационен лазерен нивелир, статив, лата - 1 бр.; 6. Комбиниран лазен уред за нивелиране на хоризонтал, вертикал, прав ъгъл - 1 бр.; 7. Перфоратор (ротационен, къртач, мин 830W, вибрации 4300 bpm) - 1 бр.; 8. Професионална бъркалка (мощност 1600W, обем 1-90) – 1 бр.; 9. Компресор (бутален-2 бутала, мощност 2 kW) – 1 бр.; 10. Агрегат (4 тактов, едноцилиндров, 3000 rpm) – 1 бр.; 11. Машина за рязане на тухли - 1 бр. Закупеното оборудване ще се запази и използва за същото си предназначение и след приключване дейностите по проекта за срок не по-кратък от 5 години., Contracted Amount: 18 960.00 , Reported Amount: 18 816.24
  • Activity: Провеждане на входящ тест по КК4 - Работа с Windows и приложения.: За да се включат в обучението по КК4 - Работа с Windows и приложения, съгласно изискванията на процедурата ще се проведе входящ тест на 4-те наети лица, с цел определяне на нивото им от знания и умения по КК4., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Професионално обучение по част от професия по 2 СПК - курс 1 „Малък и среден бизнес”.: За да могат наетите лица да изпълняват ефективно и качествено задълженията си по управление и контрол на основните процеси при Бенефициента е необходимо да получат допълнителна квалификация. Целта на професионалното обучение е лицата да добият знания и умения за:  Спазва здравословни и безопасни условия на труд;  Умее да различава и разбира финансовите документи на предприятието ;  Познава основните видове организационно-управленски структури;  Събира, обработва и съхранява информация за клиенти, доставчици и бизнес партньори;  Разбира основните бизнес процеси (производство, логистика, продажби и др.), както и спомагателните бизнес процеси (управление на инфраструктурата на предприятието, на човешките ресурси, финансите, управление на технологиите и на организационното знание и промяната; За постигането на тези умения ще се проведе курс за професионално обучение „Малък и среден бизнес”: - Професия: 345050 - Сътрудник в малък и среден бизнес; - Специалност: 3450501 - Малък и среден бизнес; - квалификация по част от професия по 2 квалификационна степен; - Хорариум часове: 300 уч.часа (104 уч.ч. - теория и 196 уч.ч. - практика) + 12 уч.часа изпити (6 уч.ч.-изпит теория и 6 уч.ч.-изпит практика); - Брой обучавани лица: 1 лице; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение. Извършеното професионално обучение е стабилна основа за надграждане с нови знания и умения с цел повишаване пригодността за заетост. В началото ще се проверява минималното входящото ниво на курсистите – навършени 16 години, средно образование, да са физически годни и психически здрави за да упражняват професията или уменията, които ще придобиват. Професионалното обучение, ще се осъществи от Изпълнител по модулна система, акцентът ще се постави върху практическите модули. След всеки модул се правят междинни тестове за проверка на степента на усвояване на преподадения материал. Методиката за провеждането на курсовете, които са за степен на професионална квалификация или по част от професия, се основава на одобрени от НАПОО учебни планове и програми. От изключителна важност за екологичната устойчивост е намаляване на отрицателното въздействие на транспорта върху качеството на околната среда. С цел насърчаване използването на транспорт с по-ниски емисии на парникови газове при изпълнението на дейностите, финансирани по проекта ще се изплащат на курсистите транспортни разходи единствено за обществен транспорт. В рамките на обучението като задължителен елемент ще бъде включен модул, свързан с ефективно използване на ресурсите, опазване на природата и околната среда, управлението на отпадъците и др. Курсистите ще придобият знания и умения, от които наистина се нуждаят, и които ще могат реално да приложат в практиката., Contracted Amount: 600.00 , Reported Amount: 600.00
  • Activity: Обучение по КК4 - курс 2 „Работа с Windows и приложения”.: В съвременната ера на информационните технологии, всички професии в една или друга степен се допират до работа с компютърна техника или компютъризирани оборудване и системи за управление. За да могат наетите лица да изпълняват ефективно и качествено задълженията си е необходимо да имат знания и умения за работа с компютърна техника и компютъризирани системи. Също така ще трябва да се ползва и техническа документация и литература. Всичко това обуславя провеждането на обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" и по-специално курс за "Работа с Windows и приложения". За усвояване на умения в областта на ИКТ, курсистите се нуждаят както от основни теоретични познания, така и от възможност да натрупат известен начален практически опит. Това ще позволи да добият самочувствие и увереност в областта на ИКТ. За постигането на тези знания и умения ще се проведе курс за обучение по КК4 - „Работа с Windows и приложения”. Усвоени заложените в учебния план знания и умения по КК4: - Хорариум часове: 45 уч.часа (15 уч.ч. - теория и 30 уч.ч. - практика) + 2 уч.часа изпит; - Брой обучавани лица: 4 лица; - Документ, доказващ завършено обучение: Сертификат за проведено обучение. Извършеното обучение по ключова компетентност 4 дава нови знания и умения с цел повишаване пригодността за заетост. Обучението и по ключови компетентности, ще се осъществи от Изпълнител. След приключване на курса ще се направи тест за установяване на степента на усвояване на преподадения материал. Методиката за провеждането на обучението по ключови компетентности ще се основава на изискванията по лицензиране от АЗ и ПМС 251. Проверява се минималното входящото ниво на курсистите – навършени 16 години, основно образование, да са физически годни и психически здрави за да упражняват уменията, които ще придобиват. Курсистите ще придобият знания и умения, от които наистина се нуждаят, и които ще могат реално да приложат в практиката и изпълняваните от тях професионални задължения., Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 1 000.00
  • Activity: Професионално обучение по част от професия по 1 СПК - курс 3 „Основни дейности в строителството”.: За да могат наетите лица да изпълняват ефективно и качествено задълженията си е необходимо да получат допълнителна квалификация в областта на извършване на специализирани и довършителни строителни дейности, както и спазване на последователността при различните строителни процеси. Целта на професионалното обучение е лицата да добият знания и умения за:  Спазва здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни работи;  Да товари и разтоварва строителни материали и изделия;  Да работи безопасно и правилно с инструментите и материалите;  Видовете строителни материали и начините за тяхното използване, транспорт и съхранение;  Последователността и изискванията при изпълнение на основните строителни процеси; За постигането на тези умения ще се проведе курс за професионално обучение „Основни дейности в строителството”: - Професия: 582080 - Помощник в строителството; - Специалност: 5820801 - Основни и довършителни работи; - квалификация по част от професия по 1 квалификационна степен; - Хорариум часове: 200 уч.часа (48 уч.ч. - теория и 152 уч.ч. - практика) + 12 уч.часа изпити (6 уч.ч.-изпит теория и 6 уч.ч.-изпит практика); - Брой обучавани лица: 3 лица; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение. Извършеното професионално обучение е стабилна основа за надграждане с нови знания и умения с цел повишаване пригодността за заетост. В началото ще се проверява минималното входящото ниво на курсистите – навършени 16 години, основни или средно образование, да са физически годни и психически здрави за да упражняват професията или уменията, които ще придобиват. Професионалното обучение, ще се осъществи от Изпълнител по модулна система, акцентът ще се постави върху практическите модули. След всеки модул се правят междинни тестове за проверка на степента на усвояване на преподадения материал. Методиката за провеждането на курсовете, които са за степен на професионална квалификация или по част от професия, се основава на одобрени от НАПОО учебни планове и програми. От изключителна важност за екологичната устойчивост е намаляване на отрицателното въздействие на транспорта върху качеството на околната среда. С цел насърчаване използването на транспорт с по-ниски емисии на парникови газове при изпълнението на дейностите, финансирани по проекта ще се изплащат на курсистите транспортни разходи единствено за обществен транспорт. В рамките на обучението като задължителен елемент ще бъде включен модул, свързан с ефективно използване на ресурсите, опазване на природата и околната среда, управлението на отпадъците и др. Курсистите ще придобият знания и умения, от които наистина се нуждаят, и които ще могат реално да приложат в практиката., Contracted Amount: 1 200.00 , Reported Amount: 1 200.00
  • Activity: Полагане на изпит и издаване на документи на успешно завършилите.: Целта е да се оценят знанията и уменията на обучаемите лица на основата на оценки от проведените изпити и да се издадат съответните документи за успешно завършилите обученията лица., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изготвяне на междинни отчети - 1.: Изготвяне на междинни технически доклад и финансов отчет. Също така ще се изготвят и всички други приложения, описи, справки и декларации., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изготвяне на междинни отчети - 2.: Изготвяне на междинни технически доклад и финансов отчет. Също така ще се изготвят и всички други приложения, описи, справки и декларации., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изготвяне на заключителен отчет.: Ще се изготвят заключителните технически доклад, финансов отчет и всички други изискуеми отчети описи, справки и декларации., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: VELICHKA, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 1 140.00
  • Contractor: DIMA, Contracted Amount*: 1 520.00 , Reported Amount**: 401.20
  • Contractor: Elko EOOD, Contracted Amount*: 12 114.00 , Reported Amount**: 12 114.00
  • Contractor: KOLIANA - KOSTA KOSTOV ET, Contracted Amount*: 1 080.00 , Reported Amount**: 270.00
  • Contractor: Gelesoft Ltd, Contracted Amount*: 1 600.00 , Reported Amount**: 1 600.00
  • Contractor: STEMO LTD, Contracted Amount*: 7 654.98 , Reported Amount**: 7 845.53
  • Contractor: PolyPress LTD, Contracted Amount*: 1 179.60 , Reported Amount**: 1 179.60
  • Contractor: KOMP-DOBREVA I SADRUJIE SD, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1 200.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 65 772.60 BGN
Grant 65 772.60 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 62 906.90 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител във връзка с осъществяване на дейност „Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места” във връзка с изпълняван от Бенефициента Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05М9ОР001-1.003-2427–С01„Заетост и обучения в МИМ-74 ЕООД”, Estimated Amount: 15 800.00
  • Differentiated position 1: Доставка на офис техника, съгласно публично съобщение за набиране на ценови предложения
    Contractor: STEMO LTD
    Contract total funded value: 6 702.24
  • Differentiated position 2: Доставка на строителна техника, съгласно публично съобщение за набиране на ценови предложения
    Contractor: Elko EOOD
    Contract total funded value: 12 114.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител във връзка с осъществяване на дейност „Информиране и публичност на проекта” по проект BG05M9OP001-1.003-2427-C01 „Заетост и обучения в МИМ-74 ЕООД”, Estimated Amount: 1 008.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител във връзка с осъществяване на дейност „Информиране и публичност на проекта” по проект BG05M9OP001-1.003-2427-C01 „Заетост и обучения в МИМ-74 ЕООД”
    Contractor: PolyPress LTD
    Contract total funded value: 1 179.60
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на материали и консумативи във връзка с осъществяване на дейност „Сформиране на екип. Организация и управление на проекта” в изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003-2427-C01 „Заетост и обучения в МИМ-74 ЕООД”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз., Estimated Amount: 960.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на материали и консумативи във връзка с осъществяване на дейност „Сформиране на екип. Организация и управление на проекта” в изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003-2427-C01 „Заетост и обучения в МИМ-74 ЕООД”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.
    Contractor: STEMO LTD
    Contract total funded value: 952.74
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител/ и за предоставяне на обучения във връзка с изпълняван от Бенефициента Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05М9ОР001-1.003-2427–С01, по три обособени позиции. , Estimated Amount: 2 800.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Професионално обучение по част от професия по 2 СПК – Курс 1 „Малък и среден бизнес”.
    Contractor: Gelesoft Ltd
    Contract total funded value: 600.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Обучение по КК4 – Курс 2 „Работа с Windows и приложения”.
    Contractor: Gelesoft Ltd
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Професионално обучение по част от професия по 1 СПК - курс 3 „Основни дейности в строителството”.
    Contractor: KOMP-DOBREVA I SADRUJIE SD
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на позиция „Координатор” във връзка с осъществяване на дейност „Сформиране на екип. Организация и управление на проекта” в изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003-2427-C01 „Заетост и обучения в МИМ-74 ЕООД”, Estimated Amount: 1 520.00
  • Differentiated position 1: Избор на позиция „Координатор” във връзка с осъществяване на дейност „Сформиране на екип. Организация и управление на проекта” в изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003-2427-C01 „Заетост и обучения в МИМ-74 ЕООД”
    Contractor: DIMA
    Contract total funded value: 1 520.00
Procedure 6 Subject to due process: Избор на позиция „Счетоводител” във връзка с осъществяване на дейност „Сформиране на екип. Организация и управление на проекта” в изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003-2427-C01 „Заетост и обучения в МИМ-74 ЕООД”, Estimated Amount: 1 080.00
  • Differentiated position 1: Избор на позиция „Счетоводител” във връзка с осъществяване на дейност „Сформиране на екип. Организация и управление на проекта” в изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003-2427-C01 „Заетост и обучения в МИМ-74 ЕООД”
    Contractor: KOLIANA - KOSTA KOSTOV ET
    Contract total funded value: 1 080.00
Procedure 7 Subject to due process: Организация и управление на проекта, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Организация и управление на проекта
    Contractor: VELICHKA
    Contract total funded value: 2 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN